FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 09:27:59 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Tässä otsikossa toivomme, ettei oululaiset luo tänne satoja eri topiceja!  (Luettu 2215 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
vilppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Atlantis FC


: 24.10.2006 klo 13:58:39

Nyt joku rajansa kaikella siellä Oulussa, sillä te näytätte luovan päivittäin lisää "teitä koskevia" topiceja! Ymmärrän kyllä nousuhuumanne, mutta älkää hyvät ihmiset rasittako tätä forumia useilla eri topiceilla!
Ryu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IVFC, Ac Oulu, Arsenal


Vastaus #1 : 24.10.2006 klo 14:00:34

 Punainen
mak

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Atlantis FC


Vastaus #2 : 24.10.2006 klo 14:03:21

Loistava topic! Minä ainakin toivon samaa, mitä otsikossakin  Ylos
Dickinson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikaela Ingberg


Vastaus #3 : 24.10.2006 klo 14:09:43

sama
Kolomen Kopeekan Keegan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO, IVFC, MTK Hungária ja Ikitaistelija TARE.


Vastaus #4 : 24.10.2006 klo 14:11:17

Eri. Eihän tätä "muut sarjat" -osiota juuri kukaan muu edes lue kuin oululaiset  ::)
Sakallio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rauno Ojasen puoliaikaomena


Vastaus #5 : 24.10.2006 klo 14:11:56

Etelän pellet  ;D

Itke vilppi vähän lisää. Saat hyvän kaverin Dickinsonista.  Punainen
Dickinson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikaela Ingberg


Vastaus #6 : 24.10.2006 klo 14:14:17

Tottakai Oululaiset saa kirjoitella, ei siinä mitään, mutta ei jokaisesta viestistä tarvitse avata uutta topicia. Ehkä tämä on vain sitä nousun aiheuttamaa kiimaa. ;)
vilppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Atlantis FC


Vastaus #7 : 24.10.2006 klo 14:14:44

Eri. Eihän tätä "muut sarjat" -osiota juuri kukaan muu edes lue kuin oululaiset  ::)

Eihän tätä kukaan muu enää kohta viitsikään lukea, kun te "sotkette" koko osion!
vilppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Atlantis FC


Vastaus #8 : 24.10.2006 klo 14:18:21

Etelän pellet  ;D

Itke vilppi vähän lisää. Saat hyvän kaverin Dickinsonista.  Punainen

Itseasiassa mua kyllä naurattaa  ;D Pitää varmaan oikein laskea päiviä kauanko kestää ennen kuin te ymmärrätte (!) viedä nuo topicinne Veikkausliigaosion puolelle...
Kolomen Kopeekan Keegan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO, IVFC, MTK Hungária ja Ikitaistelija TARE.


Vastaus #9 : 24.10.2006 klo 14:20:15

Itseasiassa mua kyllä naurattaa  ;D Pitää varmaan oikein laskea päiviä kauanko kestää ennen kuin te ymmärrätte (!) viedä nuo topicinne Veikkausliigaosion puolelle...

Odotapa vaan kun Oulun alueen muut kannattajat pääsevät vauhtiin. Täällähän seuroja ja faneja riittää myös alasarjoihin AC:n nousun jälkeenkin. Itse odottelen mm. Oulun satojen FC Nets -kannattajien invaasiota foorumille.  Ylos
vilppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Atlantis FC


Vastaus #10 : 24.10.2006 klo 14:28:13

Odotapa vaan kun Oulun alueen muut kannattajat pääsevät vauhtiin. Täällähän seuroja ja faneja riittää myös alasarjoihin AC:n nousun jälkeenkin. Itse odottelen mm. Oulun satojen FC Nets -kannattajien invaasiota foorumille.  Ylos

Siinä tapauksessa varmaankin seuraa muutos:
Muut sarjat -> Ykkönen, Kakkonen ja
                -> Alemmat sarjat
Spili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu


Vastaus #11 : 24.10.2006 klo 14:30:08

Itse odottelen mm. Oulun satojen FC Nets -kannattajien invaasiota foorumille.  Ylos

Täällähän myö jo ollaan.  Ylos
Ilmarinen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TP-47


Vastaus #12 : 24.10.2006 klo 14:49:09

Itsekin jo meinasin tänään ehdottaa että Oululle tehdään oma osio, johon aukoa topikkeja.  :-[
mak

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Atlantis FC


Vastaus #13 : 24.10.2006 klo 14:52:29

Mulla olis itseasiassa vielä parempi vaihtoehto: jospa oululaiset perustaisivat ihan kokonaan oma foruminsakin!! Siellä saisivat tehdä omia osioita ja niiiiiin paljon erilaisia samaa asiaa käsitteleviä topikkeja kuin vaan lystäävät.
Kolomen Kopeekan Keegan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO, IVFC, MTK Hungária ja Ikitaistelija TARE.


Vastaus #14 : 24.10.2006 klo 14:55:13

Mulla olis itseasiassa vielä parempi vaihtoehto: jospa oululaiset perustaisivat ihan kokonaan oma foruminsakin!! Siellä saisivat tehdä omia osioita ja niiiiiin paljon erilaisia samaa asiaa käsitteleviä topikkeja kuin vaan lystäävät.

Vois olla aika hiljasta täällä, jos tuo toteutuisi. Esimerkiksi Helsingistä taitaa olla kokonaista kolme Ykkösen joukkueita seuraavaa nimimerkkiä.  8)
Viikinki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Viikingit


Vastaus #15 : 24.10.2006 klo 14:55:36

Mulla olis itseasiassa vielä parempi vaihtoehto: jospa oululaiset perustaisivat ihan kokonaan oma foruminsakin!!

Eikös tällainen ole jo?
linko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjalutuuri


Vastaus #16 : 24.10.2006 klo 14:59:47

Itse odottelen mm. Oulun satojen FC Nets -kannattajien invaasiota foorumille.  Ylos

Täällähän myö jo ollaan.  Ylos

Niin ollaanki Ylos
euroflex

Poissa Poissa


Vastaus #17 : 24.10.2006 klo 15:08:15

Mulla olis itseasiassa vielä parempi vaihtoehto: jospa oululaiset perustaisivat ihan kokonaan oma foruminsakin!! Siellä saisivat tehdä omia osioita ja niiiiiin paljon erilaisia samaa asiaa käsitteleviä topikkeja kuin vaan lystäävät.

ja tä FF2 antaa "tupaantulijaislahjana" uuteen Oulufoorumiin tämän kakkosen hiekkalaatikon ja sen laatukirjoittajat kaupanpäälle  Vaihto
LeeDixon

Paikalla Paikalla


Vastaus #18 : 24.10.2006 klo 16:32:59

Itse odottelen mm. Oulun satojen FC Nets -kannattajien invaasiota foorumille.  Ylos
Paikalla Ylos

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa