elhadjidiouf
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
|
Vastaus #200 : 04.07.2008 klo 08:04:59 |
|
Corkin faneja tulossa tehtikselle "few hundred", koska suomessa :
|
|
|
|
kapten
Poissa
Suosikkijoukkue: Kaikki suomalainen jalkapalloilu
|
|
Vastaus #201 : 04.07.2008 klo 08:15:44 |
|
Corkin faneja tulossa tehtikselle "few hundred", koska suomessa : Vaikuttaako tämä koska suomessa negatiivisesti vai positiivisesti fanien määrään?
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
|
|
Vastaus #202 : 04.07.2008 klo 08:17:16 |
|
Vaikuttaako tämä koska suomessa negatiivisesti vai positiivisesti fanien määrään?
jaa-a
|
|
|
|
O'Flynn
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS & Hard bass
|
|
Vastaus #203 : 04.07.2008 klo 08:32:36 |
|
Ja Hakan kakkosvalmentaja Asko Jussila näyttäis olevan tänä iltana keskilinkin kanssa Corkin pelissä.
Menehän keskilinkki sitten pelin jälkeen An Brog baariin (74 Oliver Plunkett Street) ja ota Jussila mukaan.
|
|
|
|
Keskilinkki
Poissa
Suosikkijoukkue: Skype: keskilinkki1
|
|
Vastaus #204 : 04.07.2008 klo 11:12:48 |
|
Menehän keskilinkki sitten pelin jälkeen An Brog baariin (74 Oliver Plunkett Street) ja ota Jussila mukaan.
Jos vain näen Jussilan. Sain pressikuvaajan auktoritoinnin ja käppäilen ilmeisesti liivit päällä kentän laidalla. Jussila oleskelee varmaan VIP-katsomossa. Pitäisi kuitenkin tavata seuran pressivastaava kun hän on kysellyt minulta Haka-aiheisia valokuvia. Minulla sattui olemaankin sen osuuspankki-kuva viime matsista ja sitten sanoin, että Jukka Malmilta pitäisi saada se kuva, jonka nappasin Vuosaaressa viime kauden viimeisen ottelun jälkeen. Naputtelen osoitteeen kuitenkin talteen kännykkään.
|
|
|
|
Gennadi Janajev
Poissa
|
|
Vastaus #205 : 04.07.2008 klo 11:15:36 |
|
Tuhannet suomalaiset saunovat joka viikko, koska irlannissa)
Korjasin.
|
|
|
|
Keskilinkki
Poissa
|
|
Vastaus #206 : 04.07.2008 klo 11:22:59 |
|
Korjasin.
Irlannissa sanovat näköjään Céad Míle (Faílte) eli sadat tuhannet (welcomes, luki hotellin tervetulolehtisessä) Tässä aamulla tuli seikkailtua hiukan Dublinissa. Kysyin hotellissa, että missä olin lähin paikka tehdä ostoksia. He sanoivat, että aivan naapurissa ja lähdin käppäilemään Holiday Inn:stä Pearse Streetillä ulos ilman mitään karttaa. Naapurissa oli paikallinen Siwa, ei mitään kunnon ostospaikkaa. Aikani harhailtua löysin sitten Grafton Streetiltä paikallisen Itäkeskuksen, jossa ostin Dunnes Storesta itselleni pitkät housut. Olin lähtenyt matkaan vain pelkissä shortseissa (pitkät housut vievät lentokoneessa tilaa) ja ajattelin, että ostan tarpeen mukaan kuteita matkalla. Sitten piti löytää Grafton Streetiltä paikka, jossa housun lahkeita lyhennettäisin. Se on kuulema jossain McDonallsin vieressä. Makkari löytyi ja hetken aikaa ympärille katseltuani huomaisin Des Byrne Tailoring Alterations-kyltin. Kiipesin muutaman kerroksen ja sieltä löytyi kaksi naista, jotka lupasivat lyhentää housunlahkeet pika-aikataululla kun sanoin, että minun täytyy lähteä hotellista puoleen päivään mennessä (en kysynyt edes hintaa, saa nähdä paljon he veloittavat. No housut olivat alennusmyynnissä ja maksoivat vain 20 ekee, joten eiköhän tässä voiton puolelle jäädä). Sitten kävelin hotellille ja vain kerran jouduin kysymään tietä, kun epäilin, että suuntavaisto heittää. Nyt täytyy pakata kamppeet, kirjautua ulos, käväistä hakemassa housut Grafton Streetiltä ja matkata jotenkin Corkiin ennen illan matsia. Keskilinkki vaikenee hetkeksi...
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.07.2008 klo 01:16:46 kirjoittanut Keskilinkki »
|
|
|
|
|
Di Matteo
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Super-Honsu, Dickson Nwakaeme, GGG
|
|
Vastaus #207 : 04.07.2008 klo 13:40:00 |
|
Ethän vain vahingossa antanut paikallisen homobaarin osoitetta.
|
|
|
|
Keskilinkki
Poissa
|
|
Vastaus #208 : 05.07.2008 klo 01:14:13 |
|
Ethän vain vahingossa antanut paikallisen homobaarin osoitetta. No se jäi tarkistamatta, koska kastuin kentällä perusteellisesti ja lähdin suoraan hotellille kuivattelemaan vaatteita ja tavaroita. Jos aion tällä kameranromulla vielä jatkossa kuvata, niin sen kuivaaminen oli kyllä ottelun jälkeen prioriteetti 1. Pelaajat (ja valokuvaajat) tulevat kentälle päätykatsomon keskustasta. Pääkatsomo oli aivan erillään ja en itse asiassa nähnyt Jussilaa siellä missään. Pääkatsomon katolla oli koppi, jossa joku käytti videokameraa ja tuli mieleen, että Jussila saattoi olla siellä. Vaikka hän tuskin itse käytti kameraa, sillä ymmärtääkseni seurat ovat yleensä sopineet keskenään, että vieraileva valmentaja saa kopion kotijoukkueen omasta otteluvideosta dvd:llä. Kenttä näytti minusta pieneltä, mutta kun ottelun jälkeen kyselin, niin minulle väitettiin, että kyllä se kansainväliset mitat täyttää, sanoiko se 42 x 102 metriä. Mutta sivukatsomot olivat molemmin puolin lähellä sivurajaa ja mitään pallopoikia ei ollut. Jos pallo meni katsomoon ja eturiveillä ei istunut ketään, niin pelaajat kiipesivät katsomoon hakemaan pallon istuinrivien välistä. Sitten toisella puolella olin askelmittauksella mittaavinani, että katsomo tuli vastaan 3,5 metrin päässä sivurajasta ja toisella puolella näytti olevan suunnilleen saman verran tilaa. Sitten pelaajat verryttelivät ihmeekseni sivurajalla. En tiedä että onko se käytäntö vai eivätkö pelaajat halunneet tulla päätyyn valokuvaajien tielle. Itse olisin voinut siirtyä päädyssä sinne kannattajakatsomon puolelle, jos siitä oli kyse, koska ensimmäisellä puoliajalla olin ainoa valokuvaaja siinä päässä. Kenttä oli varsinainen perunapelto. Ennen ottelua äijät yritti luudilla lapioida vettä pois pahimmista vesilammikoista. Hakalle kävi kaamea säkä, jos 17.7 sattuu samanlainen sadesää. Nyt Asko Jussila näki, minkälaista on pelata Corkissa sateen kastelemalla kentällä. Ottelu oli muutenkin värikäs ja tilanteet vaihtelivat. Kotijoukkue lopulta voitti vaikka oli aluksi häviöllä. Alan kirjoittaa raporttia, mutta sen valmistumisesta ei ole tietoa. Tässä hotellissa ei saa vuokrattua adapteria sähkönsyöttöön (kuten edellisessä hotellissa) ja minulta loppuu jossain vaiheessa akusta teho. Joten samalla katoaa internet-yhteyskin vaikka sen vuokrasin 10 eurolla 24 tunniksi. Laitan tänne linkin joihinkin kuviin jos ehdin saada mitään valmiiksi ennen akun hyytymistä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.07.2008 klo 20:29:17 kirjoittanut Keskilinkki »
|
|
|
|
|
Keskilinkki
Poissa
|
|
Vastaus #209 : 05.07.2008 klo 11:45:21 |
|
OK, sain ostettua aamulla yhdestä työkalufirmasta pari adapteria, hintaa kertyi yhteensä 7 euroa 90 senttiä. Sain myös ensimmäiset kuvat nettiin. Täydennän sitä mukaa kuin ehdin käydä kuvia lävitse ja täydentää raporttia. Välillä täytyy käväistä syömässä ja shoppailemassa ennenkuin kaupat menevät sunnuntaiksi kiinni. Jussila pisti merkille Mooneyn vaarallisuuden
|
|
|
|
Elias
Paikalla
|
|
Vastaus #210 : 05.07.2008 klo 12:34:15 |
|
Sitten pelaajat verryttelivät ihmeekseni sivurajalla. En tiedä että onko se käytäntö vai eivätkö pelaajat halunneet tulla päätyyn valokuvaajien tielle. Itse olisin voinut siirtyä päädyssä sinne kannattajakatsomon puolelle, jos siitä oli kyse, koska ensimmäisellä puoliajalla olin ainoa valokuvaaja siinä päässä.
Kyllähän käytäntö monissa maissa taitaa olla juuri tuo sivurajalla verryttely (ainakin televisiosta nähtynä). Varsinkin, kun joissakin tapauksissa sivuilla saattaa olla jopa enemmän tilaa. Toki yleisturhailustadioneilla yms. pelaajat yleensä sinne päätyyn menevät.
|
|
|
|
|
|
Ensio
Poissa
|
|
Vastaus #213 : 06.07.2008 klo 16:31:26 |
|
keskilinkki on kyllä lahja suomalaiselle jalkapallolle mahtavaa rapoa jälleen kerran. laitappa linkkinä hakan toimistolle tai suoraan okalle, varmasti menisi hyvään käyttöön, vaikka ako jussila oli itse myös paikalla.
|
|
|
|
|
päätykatsomo
Poissa
|
|
Vastaus #215 : 07.07.2008 klo 20:56:55 |
|
Keskilinkille joutuu kyllä jälleen nostamaan isosti
|
|
|
|
Keskilinkki
Poissa
|
|
Vastaus #216 : 07.07.2008 klo 23:08:26 |
|
Keskilinkille joutuu kyllä jälleen nostamaan isosti Kiitoksia. Palaan taas Corkiin 16.7 eli Hakan ottelun aattona, jos mitään ihmeellistä ei ilmene. Päivitin vähän yllä mainitun raportin loppuun olosuhdekuvausta. Lähdin iltapäivällä Dublinista ja lento lähti tietysti myöhässä, koska edellinen lähtö samalta lähtöportilta oli myöhästynyt. Amsterdamissa jatkoyhteys oli jo mennyt ja sain ilmaisen hotelliyön Ibis-ketjun hotellissa. Muistelen, että olen joskus ollut viikon Pariisissa saman ketjun hotellissa. Kaupan päälle tuli ilmainen soft drink, viini tai olut, joka tuli äsken nautittua Hotellin baarissa. Jos jätetään kertomatta, minkä valitsin. Ainoa huono puoli on, että internet-yhteys on reissun kallein. Kolme tuntia ja 14 euroa. Niin siinä päivitetyssä raportin loppuosassa on tietoja niille, jotka ovat lähdössä katsomaan Hakan matsia Corkissa.
|
|
|
|
Keskilinkki
Poissa
|
|
Vastaus #217 : 08.07.2008 klo 06:57:34 |
|
Cork City pelasi maanantaina Cup-ottelun vieraskentällä kokoonpanolla: McNulty, Ryan, Mulcahy, Woods, Lordan, Kelly, Softic, Tierney, Behan, Kiely, Meyler. Cobh Ramblers 0-1 Cork Cityhttp://
|
|
|
|
Ensio
Poissa
|
|
Vastaus #218 : 09.07.2008 klo 15:18:52 |
|
Hakan pelaajat UEFA-cupin avauskierroksella: Alexander Dovbnya, Juuso Kangaskorpi, Petri Viljanen, Jarkko Okkonen,Ville Pajula, Mikko Innanen, Jani Kauppila, Mikko Manninen, Kalle Parviainen, Toni Lehtinen, Tommi Viik, Niko Hoikkala, Valeri Popovitch, Janne Mahlakaarto, Juha Pirinen, Jari Nikkilä, Cheyne Fowler, Pietari Holopainen, Jarno Mattila, Valeri Minkenen, Kalle Multanen, Jyri Leinonen.
|
|
|
|
Sterling
Poissa
|
|
Vastaus #219 : 09.07.2008 klo 17:43:41 |
|
Hakan pelaajat UEFA-cupin avauskierroksella: Jyri Leinonen
Kolmosveska?
|
|
|
|
Ensio
Poissa
|
|
Vastaus #220 : 09.07.2008 klo 18:33:46 |
|
Kolmosveska? jep, a-junnuista
|
|
|
|
Keskilinkki
Poissa
|
|
Vastaus #221 : 09.07.2008 klo 21:15:52 |
|
Cork City FC:llä on Corkin kaupungilla kannattajille tarkoitettu fanitavaramyymälä, jonka ikkunasta löytyi tulevan ottelun juliste:
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
|
|
Vastaus #222 : 10.07.2008 klo 06:34:16 |
|
Vapise Cork! TÄÄLTÄ TULEE SUPER JARNO MATTILA!!!
|
|
|
|
Hincha en cancha
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat, suomifutis paikan päällä
|
|
Vastaus #223 : 14.07.2008 klo 11:43:27 |
|
Onnea Hakalle europeleihin! Nähdyn perusteella onnea todella tarvitaan...
|
|
|
|
Ensio
Poissa
|
|
Vastaus #224 : 14.07.2008 klo 14:24:54 |
|
Nähdyn perusteella onnea todella tarvitaan... : (
haka teki jokaisesta paikasta minkä se loi niin maalin klubia vastaan+sasha torjui kymmenkunta "loistavaa"( ) vetoa+okkonen dominoi+manninen ja innanen ihan liekeissä+parviainen uutena puolustukseen jne jne. itselläni on ainakin kova luotto jopa vierasvoittoon torstaina! onko joku menossa irlantiin, ainakin Keskilinkki? pitäkäähän lippu korkealla tulosveikkausta: 1-1 tai 1-2
|
|
|
|
|
|