FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 19:47:32 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 20 [21] 22 ... 26
 
Kirjoittaja Aihe: Hoffenheim  (Luettu 86176 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
günthers

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness


Vastaus #500 : 14.06.2017 klo 14:30:35

Nagelsmannilla on Sport Bildin mukaan uudessa sopimuksessaan ulosostopykälä kesälle 2019.
Nur der BVB

Poissa Poissa


Vastaus #501 : 14.06.2017 klo 16:10:03

Eikös Ancelottin soppari ole tuolloin katkolla?
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #502 : 12.07.2017 klo 19:41:09

Jossittelu Sandro Wagnerin siirtymisestä muualle voidaan toistaiseksi lopettaa. Mies jatkoi sopimustaan kesäkuuhun 2020 asti.

Ylos
Nikke K

Poissa Poissa


Vastaus #503 : 12.07.2017 klo 20:50:25

Vielä 1-2 vahvistusta, niin on taas hyvä kausi tulossa.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #504 : 18.07.2017 klo 12:45:09

Bayernin Bremenistä nappaama Serge Gnabry pelaa tulevan kauden lainalla TSG:ssä. Mies toivoi itse lainaa, sillä baijerilaisten keskikentällä minuutit olisivat jääneet vähiin.

Gnabry on mukana Hoffen Itävallan leirillä.
Deu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Bayern München & Saksa


Vastaus #505 : 18.07.2017 klo 17:43:36

Gnabry tulee tekemään ainakin 15 liigamaalia :) :D
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #506 : 04.08.2017 klo 15:35:09

Chämppärin karsinnassa vaihtoehdoista se haastavin, eli Liverpool.

Hoffe lähtee varsin paineettomasti ottelupariin. Sinseimissä kiimaillaan joka tapauksessa #daserstemal-hengessä ylipääzään seurahistorian ensimmäisiä euromatseja ja lohkovaihetta. Se, että soiko hymni kentälle astellessa vai ei, on toissijaista.

Materiaaliero ja kokemus puhuu Liverpoolin puolesta, joten iso yllätys olisi, jos lapsen jengi tästä jatkoon menisi.

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #507 : 08.08.2017 klo 20:52:20

Liverpool-matsi myytiin loppuun muutamassa minuutissa.

Nyt paikallislehdistössä hämmästellään ja paheksutaan EBay:ssa reilulla 300€:lla kaupan olevia pääsylippuja.

Viikonloppuna sitten vihdoin kausi tosipelien myötä käyntiin, kun Hoffe matkustaa Pokalissa Erfurtin vieraaksi.
Epäonnensoturi

Poissa Poissa


Vastaus #508 : 08.08.2017 klo 23:56:17

Liverpool-matsi myytiin loppuun muutamassa minuutissa.

Nyt paikallislehdistössä hämmästellään ja paheksutaan EBay:ssa reilulla 300€:lla kaupan olevia pääsylippuja.

Näin käy kun myydään liian halvalla.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #509 : 09.08.2017 klo 00:10:23

Näin käy kun myydään liian halvalla.
voipi olla. en katsonut hintoja, mutta 25000 paikkaa meni kausarinhaltijoille ja jäsenille. Joku siellä haistoi rahareiän.

Eiköhän noi vauraalla seudulla tohonkin hintaan mene.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #510 : 13.08.2017 klo 01:21:01

Cupissa odotusten mukaan jatkoon. TSG debyytin tekivät Gregor Kobel, Nico Schulz, Havard Nordtveit, Dennis Geiger ja Serge Gnabry.

Sinsheimissä odotellaan jo kanget ojossa tiistaita. Cuppi tässä vaiheessa pelkkää plussaa.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #511 : 19.08.2017 klo 23:54:59

Inhottavan muovinen Hoffe hoiteli Werdan ja jälleen yksi oman akatemian kasvatti  (Dennis Geiger suoraan avaukseen) teki Buli-debyytin.

Keskiviikkona sitten Pool away. Toivoton tehtävä, mutta suoraselkäisellä tuloksella hyvä lähteä hakemaan jatkopaikkaa EL lohkovaiheesta.
Osterdeich

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Werder


Vastaus #512 : 20.08.2017 klo 00:15:24

Rehellisesti sanottu, so ist es🍺
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #513 : 30.08.2017 klo 15:58:08

BVB sijoittelee miljooniaan ja hankki Hoffesta Jeremy Toljanin. Vastakkaiseen suuntaan siirtyy kahden vuoden lainasopimuksella 19-vuotias Felix Passlack.

Hyvin Hoppemainen siirto. Toljan oli seurassa 16-vuotiaasta asti ja siirtyy nyt sitten isompiin ympyröihin n 5 miljoonan siirtosummalla. Kesällä 18 sopimus olisi TSG:n kanssa kuitenkin umpeutunut, joten tässä vaiheessa ihan asiallinen korvaus.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #514 : 12.09.2017 klo 13:09:51

Bildin uutisessa Nagelsmannia huhutaan jo Bayernin peräsimeen. Vaimo ja kakara muuttavat jo pian Münchenin, jonne valmistuu Lapsen uusi talo.

Joulutauolla jo tapahtuu?

http://m.bild.de/sport/fussball/julian-nagelsmann/bayern-wuerde-mich-gluecklicher-machen-53183520.bildMobile.html?wtmc=mw
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #515 : 15.09.2017 klo 14:11:00

#daserstemal

Olipahan nyhverömäinen esitys Bragaa vastaan. Ensimmäisen puoliajan alussa Hoffe dominoi. Johtomaalin jälkeen mielessä oli lähinnä, kuinka monella maalilla portugalilaiset piestään.

Mutta. Uhrautuvasti ja tehokkaasti puolustanut Braga ei antanut Hoffenheimin näennäisen painostuksen ja pallonhallinnan häiritä, vaan teki harvoista paikoistaan pari näyttävää maalia.

Lopputuloksena puolitäysi stadion sai nähdä rutinoituneen Eurojengin voiton. Ansaitun sellaisen.

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #516 : 27.09.2017 klo 23:15:55

Torstaina taas Eurooppaa. Toistaiseksi kolmen pelin mittainen neitsytmatka kansainvälisiin peleihin om ollut heikko. Kolme selvää tappiota.

Odotukset olivat alkukaudesta korkealla, ja Bundesligassa peli kulkee enemmän kuin hyvin.

Bulgaareja vastaan voi olla vieraissa vaikeaa, sillä aika monta pelaajaa on tällä hetkellä rivistä pois. Pidempiaikaisten toipilaiden lisäksi uusina  Serge Gnabry, Sandro Wagner, Benjamin Hübner ja Florian Grillitsch.

Tappio ei yllättäisi.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #517 : 01.10.2017 klo 22:25:10

Ennustukseni mukaisesti Bulgariasta kotiinvietäväksi nolla pinnaa. Ennalta helpossa lohkossa alkaa tulla kiire, jos jatkopaikoista meinaa haaveilla.

Tänään sitten kauden ensimmäinen Buli-tappio Badenin derbyssä Freiburgia vastaan. Etelä-naapuri oli parempi maalein 3-2.

Positiivista se, että jälleen yksi uusi oma kasvatti teki debyytin edustusjoukkueessa. Hyökkääjä Robin Hack meni suoraan avaukseen ja painoi debyytissään heti maalin.

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #518 : 29.10.2017 klo 00:18:03

Niinkuin hyvä ryyppyputkikin lopulta, niin myös Hoffenheimin tappiottomien BuLi-kotimatsien putki katkeaa.

22 ottelua sitä kesti, kunnes Mönchengladbach haki lauantaina pisteet Sinsheimistä maalein 1-3.

Kärjen tuntumassa roikutaan edelleen. Odotusarvoisesti sijoitus tulee olemaan ylempää keskikastia, ja siinä vauhdissa Hoffe mukavasti onkin.

Cupista tuli lähtö Werderiä vastaan, vaikka kakkosmiehistöllä TSG pelasikin. Kapealla ringillä pelatessa Pokal-menestys ei näemmä ollut prioriteettilistan kärjessä, kun Euroopassa saattaa sittenkin olla vielä jatkomahiksia.

Karavaani kulkee ja koirat räksyttää.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #519 : 31.10.2017 klo 11:15:53

Viime päivien otsikoita ovat hallinneet pelikenttien sijaan Dietmar Hoppiin kohdistuvat vihapuheet.

Gladbach-kannattajat esittelivät matsissa tifoa, jossa Hoppia kutsuttiin jalkapallon murhaajaksi. Tästä nyt sitten kohistaan kaikissa mahdollisissa leireissä, Liittoa ja Joakim Löwiä myöden.

Huvittavaa, että näistä jaksetaan hermostua. Kaikkihan sen tietää, että suurin osa futismaailmaa ei olisi koskaan Hoffenheimista kuullutkaan, ilman Hoppin rahoja. Toisaalta, Hopp ei tämänkin topikin alkupään uhkakuvista huolimatta ole ostanut tietään sheikkimäisesti huipulle (no Ok, alasarjoista tultiin ostojengillä vauhdilla ylös), vaan fyrkkaa on investoitu olosuhteisiin, akatemiaan ja yleisesti seuran pitkäjänteiseen rakentamiseen. Omia kasvatteja nousee edustusjoukkueeseen tasaisesti ja akatemia maan parhaimmistoa.

Hopp on 77-vuotias. Ehkä miestä ei enää 10v päästä ole, ja sitten vasta todennäköisesti nähdään, minkälaiset elinehdot TSG:llä on.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #520 : 02.11.2017 klo 23:18:05

Harmillinen viime hetken sulaminen Istanbulin illassa. Kotijoukkue tasoitti 90min kohdalla loppulukemiksi 1-1. Kolme pinnaa olisi helpottanut urakkaa jatkoon pääsyn kannalta, nyt kaksi jäljellä olevaa matsia pitää voittaa.

Kokoonpanossa yllätyksenä TSG debyytissään Hollannin junnumaajoukkuemies Justin Hoogma. 90min vyölle, ja minuutteja varmasti luvassa jatkossa myös Liiga-otteluissa.

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #521 : 05.11.2017 klo 11:21:24

Tänään Köln vieraissa. Jengi on Nagelsmanin aikakauden kehnoimmassa Buli-putkessaan, nyt neljä peliä takana ilman voittoa (2 tasan, 2 tappiota). Voitolla olisi iso henkinen vaikutus, tappiolla luvassa orastavaa tuskanhikeä ja suunta kohti keskikastin taisteluita.

Serge Gnanry todennäköisesti pitkästä aikaa mukana kokoonpanossa.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #522 : 05.11.2017 klo 23:45:53

Ei ollut Gnabry kokoonpanossa, mutta suvereeni 0-3 vierasvoitto Kölnin tuliaisina. Tästä on hyvä jäädä maaottelutauolle.

Wagner teki kaksi, Dennis Geiger yhden. Homma skulaa.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #523 : 18.11.2017 klo 23:27:32

No nyt palasi Gnabry kokoonpanoon. Mies tuli vaihdosta kentälle ja pohjusti hienolla yksilösuorituksellaan Mark Uthin tasoituksen. Hoffe hallitsi peliä suvereenisti ja pallonhallinta meni kotijoukkueelle selvästi. Hyvä esitys joukkueelta, vaikka Eintracht meinasikin sinnittelyllään viedä täyden potin mukanaan.

Torstaina sitten elintärkeä Eurooppaliigan matsi Bragaa vastaan. Ehkä pientä eurorutiinia olisi jo tarttunut mukaan? Vain voitto kelpaa, jos TSG meinaa vielä haaveilla jatkopaikasta.

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #524 : 18.11.2017 klo 23:44:26

Seura on asettanut Sandro Wagnerille 10 miljoonan euron hintalapun. Mikään pakottava tarve ei ole myydä, ja miehellä sopparia 2020 asti. Saa nähdä kiinnostaako Bayernia noin paljon.

 
Sivuja: 1 ... 20 [21] 22 ... 26
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa