FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 16:13:49 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 21 [22] 23 ... 26
 
Kirjoittaja Aihe: Hoffenheim  (Luettu 86104 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #525 : 24.11.2017 klo 22:42:49

Ei jäänyt Hoffenheimin ensimmäisestä Euroseikkailusta paljon lastenlapsille kerrottavaa. 3-1 tappio  tarkoittaa sitä, että ulkona jatkopeleistä ollaan, eikä viimeiseen matsiin jää muuta kuin henkistä voitettavaa.

Hoffenheim oli eilen parempi joukkue, ja paremmalla viimeistelyllä voittokin oli tarjolla. Uthin tasoituksen jälkeen kiima oli korkealla, mutta muutamassa minuutissa Hoffen viimeinenkin toivonkipinä sammui.

Braga etenee jatkoon vakuuttavalla eurorutiinillaan. Sinsheimin maalaispojat jäävät odottelemaan parempia aikoja.

Cupeista siis pihalla, joten myt TSG saa keskittyä pelkkään Bundesliigaan. Odotellaan mielenkiinnolla lähestyvää joulutaukoa, ja tapahtuuko liikehdintää ulospäin. RNE:n suuntaan tuskin on ketään siirtymässä, sillä varsinaisille täsmähankinnoille ei tällä hetkellä ole tarvetta.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #526 : 06.12.2017 klo 22:45:57

Huomenna tältä erää viimeinen euromatsi. Glooriaa ei enää ole jaossa, mutta voitolla ei jäisi niin pahasti flopannut maku tästä retkestä.

Kentällä nähdään todennäköisesti todellinen kakkosmiehistö. Nagelsmannin mukaan torstaina nähdään muutama TSG-debyytti, joten mielenkiinnolla odotellaan.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #527 : 17.12.2017 klo 22:15:40

Sandro Wagnerin siirtyminen Bayerniin on huomista lääkärintarkastusta vailla valmis.

Siirtosumma tulee olemaan 15 miljoonaa euroa ja sopparin pituus 2,5 vuotta.

Hyvä diili Hoppenheimilta. 2,8 miltsiä miehestä maksettiin puolitoista vuotta sitten.
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg


Vastaus #528 : 17.12.2017 klo 23:30:49

15 miljoonaa Sandro Wagnerista :D
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #529 : 28.12.2017 klo 23:38:41

Väki vähenee, pidot paranee:

Sinsheimista tuli juuri korvanappiini tieto, että Mark Uth siirtyy kesällä ilmaiseksi Schalkeen, kun miehen sopimus loppuu.

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #530 : 11.02.2018 klo 11:53:57

Viiden pelin voitoton putki katkesi, ja vuoden 2018 ensimmäiset kolme pinnaa taskussa. Mainz kaatui selkeästi 4-2. Peli oli alusta loppuun Hoffenheimin hallussa, ja paikkoja oli useampaankin.

Ei bal haittaa Sandro Wagnerin häipyminen, kun riveistä nousee uusia tasoaan nostavia jätkiä. Unkarilainen Adam Szalai painoi kaksi maalia ja esiintyi muutenkin vahvasti.

Kolmella pisteellä saadaan edes teoreettista jännitystä loppukauteen, kun europaikat ovat vielä muutaman pisteen päässä.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #531 : 12.03.2018 klo 22:04:09

Dennis Geiger loppukauden sivussa lihasvamman takia. Sääli, sillä Hoffen oman kasvatin debyyttikausi on ollut tähän mennessä todella onnistunut.

Wolfsburgia vastaan suvereeni voitto. Europaikat ainakin teoriassa omissa käsissä. Kun katsoo loppuohjelmaa, niin aikamoisia urotekoja tarvitaan, jotta Eurooppaliigaa Sinsheimissa nähtäisiin.

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #532 : 12.03.2018 klo 22:09:49

Gnabry tulee tekemään ainakin 15 liigamaalia :) :D
15 maalia taitaa jäädä haaveeksi, mutta Gnabry on ollut joka tapauksessa Hoffenheimin paras/tärkein yksittäinen pelaaja tällä kaudella. Huikean kova pelaaja, ja otteet todella dominoivia. Mielelläni olisin nähnyt TSG-paidassa pidempäänkin.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #533 : 07.04.2018 klo 21:27:18

Hoffenheim pääsee huomiseen, europaikkataistelun kannalta elintärkeään Frankfurt-vierasmatsiin parhaimmistollaan. Odotukset korkealla..

U17-jengin Saku Heiskanen pääsi kolmannen kerran tällä kaudella kehiin. B-junnujen Bundesliga-matsissa 30minuuttia vyölle lopusta.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #534 : 15.04.2018 klo 08:25:06

Eurojuna kulkee. Suvereeni esitys HSV:ta vastaan loppuunmyydyn kotikatsomon edessä.

2-0, jonka lisäksi muutama tolppa ja pari VAR:n hylkäämää maalia. On se Nagelsman vaan jumalauta kova.

Neljä matsia jäljellä, kaikki vielä omissa käsissä. Tölkit vastassa seuraavaksi, joten siinä ratkotaan todennäköisesti Chämppärikarsintoihin menijä.


Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #535 : 15.04.2018 klo 21:34:53

Ja Saku Heiskaselle taas muutama minuutti lopusta vyölle U17-Bundesligassa. Hoffenheim sarjakakkosena, pisteen Bayernia perässä.

Lupaavaa, että edes näitä jämäminuutteja on ruvennut Heiskaselle irtoamaan.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #536 : 16.04.2018 klo 15:22:01

Schalke kiinnostunut Nadiem Amirin hankkimisesta. Saksan U20-pelurin soppari voimassa vuoteen 2020, mutta sopimuksessa 17 miljoonan euron ulosostopykälä.

Lähtö voi olla edessä jo kesällä. Amiri itse vaitonainen lähtöhaluistaan, joihin vaikuttaa varmasti se, onko Sinsheimissa tarjolla syksyllä Chämppäriä, Eurooppaliigaa vaiko pelkkää Bulia.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #537 : 26.04.2018 klo 14:05:02

Ja Saku Heiskaselle taas muutama minuutti lopusta vyölle U17-Bundesligassa. Hoffenheim sarjakakkosena, pisteen Bayernia perässä.

Lupaavaa, että edes näitä jämäminuutteja on ruvennut Heiskaselle irtoamaan.
sama virsi jatkuu, Heiskanen taas tositoimissa. U17 pisteen Bayernia perässä, kolme kierrosta jäljellä. Viikonloppuna kohdataan juuri sarjakärki, joten mestaruusvyötä saattaa olla myös luvassa.

Myös u19 oman Bundesligansa sarjakakkosena, Bayern johtaa sielläkin. Lupaavalta näyttää seuran tulevaisuus siis jatkossakin.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #538 : 28.04.2018 klo 07:29:16

Voi veljet mikä näytös. Silkkaa seksiä ja dominanssia. Andrej Kramaricin kolmella maalilla Hoffenheimille arvokkaat pisteet ja entistä vahvempi tilanne taistelussa UCL-paikoista.

Kevätkausi on ollut eittämättä huikea. Kahdeksas perättäinen tappioton ottelu.

Miinuksena Serge Gnabryn loukkaantuminen. Vielä ei ole varmuutta vamman laadusta, mutta pahimmassa tapauksessa derby Stuttgartia ja kauden vika BVB:ta vastaan jäävät väliin..

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #539 : 19.05.2018 klo 08:40:04

#Königsklasse

Uusi sivu Hoffenheimin historiassa. Kymmenen vuotta Bundesligaa takana, ja nyt sitten syksyllä ensimmäistä kertaa Hymni soi Sinsheimissa.

Joukkue heikentyi menneelle kaudelle ja syyskausi menikin odotusten mukaisesti keskikastissa. Syksyyn kuului myös kehnosti alisuoritettu, helppo Eurooppaliigan lohko. Lisäksi talvella häipyi ykköstykki Sandro Wagner.

Keväällä ääni muuttui kellossa. Peli kulki ja voittoja revittiin tasaiseen tahtiin. Lopulta se riitti kolmanteen sijaan.

Nagelsmanilta jälleen käsittämättömän kova suorite. Tuleva kausi tulee olemaan miehen viimeinen Hoffenheimissa, sopimus katkolla.ja näillä näytöillä ottajia on.

Serge Gnabry oli omasta mielestäni vuoden pelaaja. Huikeita yksilösuorituksia ja valtavia työmääriä. Ikävä loukkaantuminen kauden lopussa saattoi pilata mahdollisen Mömmöm-kisamatkan, mutta eiköhän niitä kisoja tule. Gnabry "palaa" nyt Bayerniin. Samoin Mark Uth lähtee, joten hyökkäyspää jää isoksi kysymysmerkiksi. Toisaalta Andre Kramaric pääsi hurjaan vauhtiin kevätkaudella ja paukutti karmean määrän maaleja.

Mestareidenliiga ja Nagelsmanin maine pelaajien kehittäjänä mahdollistaa tulevalle kaudelle erinomaiset lähtökohdat jengin vahvistamiseen. Ensimmäiset hankinnat jo julkistettiinkin: Leonardo Bittencourt saapuu Kölnistä ja Ishak Belfodil Belgian Standard Lüttichistä. Hyökkäyspäähän siis haetaan kattavuutta ja vaihtoehtoja.

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #540 : 24.06.2018 klo 22:37:59

Julian Nagelsmann on ilmoitanut, että alkava kausi jää hänen viimeisekseen Hoffenheimissa. Miehellä olo sopimus kauden 20/21 loppuun, mutta sisälsi irtisanomispykälän, jonka Nagelsmann nyt käytti.

Mielenkiintoisia aikoja. Nautitaan nyt yksi kausi ja aletaan sitten sen jälkeen pelkäämään pahinta.
Honkkeli

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Bristol City


Vastaus #541 : 25.06.2018 klo 18:10:54

RB Leipziginiin on jo ilmoittanut siirtyvänsä.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #542 : 21.07.2018 klo 21:28:55

Tänään 2-2 QPR:ia vastaan.

Kovimpana juttuna 19-vuotiaan seuran oman kasvatin, David Otton kaksi maalia. Otto teki viime kaudella TSG-debyyttinsä yhdessä EL -ottelussa, mutta nyt on vahvasti kisaamassa avauksen paikoista.

Maan paras akatemia syytää jätkiä kaudesta toiseen edustukseen. Ylos
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #543 : 25.07.2018 klo 14:59:00

Rinki senkuin laajenee. Ghanalaispakki Kasim Adams Nuhu saapuu Young Boysista.

Selkeästi näyttää nyt siltä, että Nagelsman haluaa olla mukana europeleissä viime kertaista pidempään. Kierrätystä tullaan näkemään reilusti.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #544 : 04.08.2018 klo 22:31:37

Viimeiset treenimatsit:

TSG-Chievo 5-0
TSG- Heerenveen 8-2

Hyvällä tavalla hiljaiseksi vetää
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #545 : 31.08.2018 klo 17:34:20

Loukkaantumisten riivaama Hoffenheim hankki loppukauden lainalle Arsenalin nuoren laiturin Reiss Nelsonin.

TSG on mukana vielä kolmessa kisassa, joten laajuutta rinkiin tarvitaan. Mielenkiintoinen hankinta.
Fede15

Poissa Poissa


Vastaus #546 : 31.08.2018 klo 17:46:23

Kohtuullinen UCL-lohko Hoffenheimille. Ihan täydet mahdollisuudet jatkopaikkaan tai Europpa liigaan.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #547 : 02.09.2018 klo 07:27:03

Vaikeuksien kautta derbyvoittoon. Freiburg painoi hetkittäin hyvin vastaan, mutta ilman minkäänvärisiä lasejakaan, Hoffeneimin voitto oli ansaittu.

Huolestuttavaa on kolmen puolustuspään pelaajan loukkaantuminen pelissä. Ermin Bicakcic, Kasim Adams ja Kevin Akpoguma joutuivat kaikki jättämään kentän.

Maaottelutauko tulee hyvään saumaan, jotta sällit saadaan mukaan parin viikon päähän.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #548 : 02.10.2018 klo 08:35:55

Kevin Vogt puuttuu tämän päivän UCL-kotimatsin kokoonpanosta loukkaantumisen takia.. ei lupaa kovin hyvää, sillä mies on mielestäni ollut tärkein yksittäinen pelaaja tämän(kin) kauden Hoffenheimissa.

Kaikki kunnia Buli-debyytin Tölkkejä vastaan tehneelle Justin Hoogmalle, mutta avoimilta ovilta puolustuksen osalta haiskahtaa.

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #549 : 02.10.2018 klo 08:52:24

Juuri kyrvännuppiini saamani tiedon mukaan myös Ermin Bicackic puuttuu puolustuksen vakiokokoonpanosta.

Alle 3 maalia omiin tänään olisi suuri yllätys..

 
Sivuja: 1 ... 21 [22] 23 ... 26
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa