FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 06:29:55 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 22 [23] 24 ... 26
 
Kirjoittaja Aihe: Hoffenheim  (Luettu 86202 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BVB

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Borussia Dortmund, Suomen maajoukkue


Vastaus #550 : 02.10.2018 klo 13:29:13

Katsoin itsekin tuota loukkaantumistilannetta ja karmealta näyttää, kun puoli joukkuetta lähes telakalla ja joukossa vielä avainpelaajat. Tilanne näyttää kyllä synkältä alkukautta ajatellen Hoffenheimin kannalta.
Merte

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Netzer


Vastaus #551 : 02.10.2018 klo 18:45:08

Hyökkäykseen ja keskikentälle riittää vaihtoehtoja, mutta varsinkin Vogtin puuttuminen on kyllä myrkkyä. Melkeinpä hassuttelumeiningiltä tuntuu tuo topparipari tälläiseen otteluun.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #552 : 03.10.2018 klo 07:12:36

Hyökkäykseen ja keskikentälle riittää vaihtoehtoja, mutta varsinkin Vogtin puuttuminen on kyllä myrkkyä. Melkeinpä hassuttelumeiningiltä tuntuu tuo topparipari tälläiseen otteluun.
jep, ja eihän siinä sitten hyvin käynyt.

Hyvä tuuri, kova taistelu ja Hoffelle suosiollinen kehno tuomarityöskentely meinasivat tuoda pisteen, mutta City runnoi väkisin voittoon.

1-2 jää historiankirjoihin, mutta joku 1-4, tai 1-5 olisi ollut pelitilanteisiin nähden oikeutetumpi.

Luulen, että joukkue sai tästä kuitenkin itseluottamusta havaituaan, että tällaisellakin kakkosmiehistöllä voi hyvän päivän sattuessa pärjätä.

Nyt jäädään odottelemaan miehiä tuvalta ja suunnataan katseet lauantain Eintracht-kotimasiin. Ainakin Vogt edellen tosin sieltä sivussa.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #553 : 21.10.2018 klo 08:35:33

Rehti ja henkisesti tärkeä voitto Nürnbergistä.

Vogt, Schultz ja Bicakcic jälleen mukana, joka toi ryhtiö oelaamiseen. Arsenalin pojalta kaksi hienoa maalia, jolla todennäköisesti lunasti itselleen avauksen paikan myös tiistain UCL-matsiin.

Seuraavaksi siis kotona Lyon. Vain voitto kelpaa, jotta jatkohaaveet (ja jonkilainen uskottavuus Europeleissä) säilyvät. Rinki on terve, joten Vity matsin kaltaista päänvaivaa ei Nagelsmanilla tällä kertaa ole.
Merte

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Netzer


Vastaus #554 : 23.10.2018 klo 23:50:46

Eipä europeleissä eikä varsinkaan mestareiden liigassa pääse yhtään minnekään kun jakelee nähdynkaltaisia lahjoja vieraille. Voi voi sentään.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #555 : 24.10.2018 klo 11:35:09

Eipä europeleissä eikä varsinkaan mestareiden liigassa pääse yhtään minnekään kun jakelee nähdynkaltaisia lahjoja vieraille. Voi voi sentään.
kamalia virheitä kyllä. Lieneekö sitten kansainvälisten pelien rutiinin puutetta?

No, hyvällä tuurilla napattu yksi pinna plakkariin. Vaikea uskoa jatkopaikkaan, kun edessä on vielä
Ne vaikeimmat vieraspelit.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #556 : 24.11.2018 klo 14:35:09

Joelinton allekirjoittanut jatkosopparin 2022 asti.

Todella tärkeä palanen ollut tämän kauden joukkueessa. Ei niinkään ne hienot ja tärkeät maalit, vaan se kottilamainen rymistely ja joukkueen eteen valtavan duunin tekeminen Ylos
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #557 : 28.11.2018 klo 07:40:02

Olipahan munaton esitys ja tappio taisi olla varsin ansaittu.

Donetsk näytti, mitä on euromatsien vaatima suoritustaso, kun kotijoukkue näytti pelokkaalta ja epävarmalta. Paljon helppoja virheizä, joita on nähty tämän ja viimekauden tynkäeuroseikkailuissa aivan liikaa.

Nagelsmannin huikeiden näyttöjen vastapainona Sinsheimiin jää perinnöksi kansainvälisten pelien alisuorittajan viitta.

Ainiin, City vieraissa vielä, mutta eikai siihen nyt kukaan usko?
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #558 : 30.12.2018 klo 14:23:12

Kevin Akpoguma loppukauden lainalle Hannoveriin. Seuran tiedotteen mukaan on tärkeää saada miehelle mahdollisimman paljon pelejä vyölle, ja H96:ssa niitä on loppukaudella enemmän tarjolla kuin Hoffenheimissa.

Vieläkään ei ole julkistettu Nagelsmannin seuraajaa. Salzburgin Marco Rose edelleenkin huhupörssin ykkösenä.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #559 : 15.01.2019 klo 07:25:29

Lisää miehiä lainalle:

Kesän mömmömkisoissa edukseen esiintynyt Steven Zuber lähtee loppukaudeksi Stuttgartiin, lupaava kakkosvesse Gregor Kobel Augsburgiin ja Itslisn maajoukkuedebyytin tehnyt Vincenzo Grifo Freiburgiin.

Kaikki heput Gobelia lukuunottamatta ovat olleet mukana rotaatiossa, joten kaikki merkit viittaavat uusien nuorten sisäänajoon kevätkaudelle. Ehkä tässä haetaan uudelle koutsille jo mahdollisimman laajaa kattausta Bundesligassa pelanneita sopimuspelaajia?

HJK:ssa dominoineen Joao Klaussin sopparia on jatkettu kesään 2022. Mies siirtyy samalla lainalle Itävallan Bundesligaan Linziin. Onko Klauss uusi Joelinton mjötääh?!
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #560 : 30.01.2019 klo 07:02:56

Uudi Roberto Firmino tai edes Joelinton?

Brasilian U20 maajoukkueen Lucas Ribeiro dos Santos on hankittu EC Vitóriasta. Sopimus kestää kesään 2023 ja siirtosummana 3milliä. Kyseessä 1,90cm hyökkääjä.und unterschreibt einen Vertrag bis Sommer 2023.

Sälliä tuskin nähdään tällä kaudella ykkösjoukkueen paidassa kehissä, vaan hankinta kohdistuu tulevaisuuteen. Ja näinhän sitä Hoffenheimissa on toimittu aiksisemminkin.
Steuermann

Poissa Poissa


Vastaus #561 : 30.01.2019 klo 14:51:51

Uudi Roberto Firmino tai edes Joelinton?

Brasilian U20 maajoukkueen Lucas Ribeiro dos Santos on hankittu EC Vitóriasta. Sopimus kestää kesään 2023 ja siirtosummana 3milliä. Kyseessä 1,90cm hyökkääjä.und unterschreibt einen Vertrag bis Sommer 2023.

Sälliä tuskin nähdään tällä kaudella ykkösjoukkueen paidassa kehissä, vaan hankinta kohdistuu tulevaisuuteen. Ja näinhän sitä Hoffenheimissa on toimittu aiksisemminkin.

Eikös tuo kuitenkin ole toppari.

https://www.transfermarkt.de/lucas-ribeiro/profil/spieler/605893
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #562 : 30.01.2019 klo 16:55:03

kyllä vaan, oikeassa olet. Ajatusvirhe..

Puolustus vuotanut tällä kaudella sivan liikaa, joten vahvistusta kaivataan. Saa nähdä kuinka ripeästi tottuu Buli-vauhtiin..
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #563 : 02.02.2019 klo 09:34:46

Tänään alkaa äärimmäisen mielenkiintoinen vaihe tulevankin kauden kannalta.

Kolme ”helppoa” kotipeliä höystettynä kahdella todella vaikealla vieraspelillä. Seuraavasta viidestä pitää kerätä 9 pistettä, jos meinaa haaveilla europaikoista ensi kaudellekin. Tällä kaudella tutuksi tulleet tasurinyhjäykset eivät enää riitä, nyt tai ei koskaan.

Havard Nordveit lähti lainalle Fulhamiin.

Reiss Nelson on vihdoin palannut terveiden kirjoihin. Nadiem Amiri palasi jo viime peliin. Etenkim Nelson oli syyskierroksella todella hyvä, eli tervetuloa.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #564 : 25.02.2019 klo 22:42:25

https://www.goal.com/en/news/newcastle-see-path-cleared-for-60m-joelinton-as-leipzig/1wvrb337m69af1nt9u89ourr5q

Newcastle huhujen mukaan järjettömillä summilla Joelintonin perässä. Illan vastustaja RB myös kiinnostunut, ja todennäköisesti Nagelsmann veisi mielellään mennessään. Saa nähdä ketä muita luottomiehiä haalitaan Tölkkipaitaan..
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #565 : 11.03.2019 klo 21:05:49

Jonkun sortin haaveet europaikan suhteen säilyivät eilisen 2-1 nyhjäysvoiton myötä. Loppukauden ohjelma on paperilla helpohko, joten sinänsä vielä kaikki omissa käsissä.

Valmentajauutisia odotellaan, mutta mitään varmaa ei edelleenkään ole. Lähes salettina vaihtoehtona pidetty Salzburgin Marco Rose on sittenkin epävarma, sillä RB -leiri haluaisi pitää miehen edelleenkin omanaan. Samoin mm Schalke on yksi miehen palveluksista kiinnostunut.

Kakkosvaihtoehtona pidetään Kielin Tim Walteria ja/tai Jahn Regensburgin Achim Beierlorzeria. Uutisia siis odotellessa, niin tuntuu tekevän koko joukkuekin tällä hetkellä.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #566 : 19.03.2019 klo 17:15:51

^ kukaan yllä olevista vaihtoehdoista ei sitten Sinsheimiin päätynyt:

Uusi päävalmentaja 19/20 -> on hollantilainen Alfred Schreuder. Mies tulee Ajaxin apuvalmentajan pestistä takaisin Hoffenheimiin, jossa toimi aikoinaan Huub Stevensin ja konkin aikaa myös Julian Nagelsmannin apulaisena.

Päävalmentajakokemusta ei kauheasti ole, mutta nytpähän saa ainakin kunnollisen näytönpaikan.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #567 : 03.04.2019 klo 22:45:18

Myös tulevaisuus näyttää lupaavalta. Hoffen U19 marssi Uefa Youth Leaguen välieriin voittamalla tänään Real Madridin 4-2.

Lohkovoitto ei ollut siis sattumaa. Välierissä Hoffeneimin lisäksi mukana Chelsea, Porto ja Barcelona. Kovassa seurassa, mutta niin Saksan ykkösakatemialta sopii odottaakin.
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg


Vastaus #568 : 03.04.2019 klo 23:11:28

Hyvin löytyy pelaajia 3000 asukkaan kylästä :)
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #569 : 07.05.2019 klo 22:59:42

Kerem Demirbay siirtymässä kauden jälkeen Leverkuseniin. Bayer maksamassa Hoffenheimille seurahistoriansa isointa summaa, 32 miljoonaa euroa.

Iso menetys, mutta jälleen huikean hieno esitys Hoffenheimin kyvystä jalostaa pelaajia eteenpäin.
Catweazle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stabil bleiben, Oppa! Mach's gut, Erich!


Vastaus #570 : 07.05.2019 klo 23:32:12

Tai HSVn kyvystä hassata [käytännössä] kaikki talenttinsa. Saattaa Elben rannoilla hieman kiristää kupolia taas.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #571 : 08.05.2019 klo 08:31:43

Tai HSVn kyvystä hassata [käytännössä] kaikki talenttinsa. Saattaa Elben rannoilla hieman kiristää kupolia taas.
totta tuokin. 1,7 milliä Hopp Demirbaysta HSV:lle pulitti, eli ihan kiva, jopa Firminomainen arvonnousu.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #572 : 14.05.2019 klo 20:44:05

Ensi kauden ensimmäinen uusi mies julkistettu: Regensburgin armenilaishyökkääjä Sargis Adamyan saapuu Sinsheimiin, sopparilla pituutta kesään 22. Hubtaa Transfermarktin mukaan 1,5 mijoonaa.

Näinköhän tässä valmistaudutaan Kramaricin tai Joelintonin kesällä häipymiseen?
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #573 : 15.05.2019 klo 06:08:37

Nico Schulz on Dortmundin kiikarissa. Sopimuksessa on 25 miljoonan ulosostopykälä, jota BVB on Transfermarktin mukaan käyttämässä.

Schulz jälleen kerran huikea esimerkki arvonnoususta, jota Hoffenheimissa on osattu tehdä. 3 millillä sisään kaksi kesää sitten, nyt kymmenkertaisella ulos.

Coulijoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland


Vastaus #574 : 15.05.2019 klo 11:48:05

Martell Taylor-Crossdale olisi huhujen mukaan lääkärinkäyntiä vaille paketissa. Chelsean junnuista. Jäi totaalisesti Charlie Brownin ja Daiwshan Redanin jalkoihin taistelussa peliajasta.

Hylkäsi Chelsean uuden sopimustarjouksen keväällä. Mielenkiintoinen haku, sillä paukutellut kuitenkin maaleja alemmissa ikäluokissa.


 
Sivuja: 1 ... 22 [23] 24 ... 26
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa