FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 19:20:54 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 23 [24] 25 26
 
Kirjoittaja Aihe: Hoffenheim  (Luettu 86195 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Merte

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Netzer


Vastaus #575 : 15.05.2019 klo 17:20:59

Schulz jälleen kerran huikea esimerkki arvonnoususta, jota Hoffenheimissa on osattu tehdä. 3 millillä sisään kaksi kesää sitten, nyt kymmenkertaisella ulos.

Tässä oli kyllä Hoppelalla säkää että kaveri on pysynyt kasassa. Juuri loukkaantumishistoriansa takia kaveri oli aikoinaan noin halpa. Kunhan ei pommi räjähtäisi Dortmundin syliin. No korvaaja on jo hankittu, Augsburgin Stafylidis.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #576 : 17.05.2019 klo 06:38:02

Martell Taylor-Crossdale olisi huhujen mukaan lääkärinkäyntiä vaille paketissa. Chelsean junnuista. Jäi totaalisesti Charlie Brownin ja Daiwshan Redanin jalkoihin taistelussa peliajasta.

Hylkäsi Chelsean uuden sopimustarjouksen keväällä. Mielenkiintoinen haku, sillä paukutellut kuitenkin maaleja alemmissa ikäluokissa.


Olisi varsin mielenkiintoinen haku. Tosiaan lekuria vailla ilmeisesti tämä siirto. Reiss Nelsonin onnistunut esimerkki varmasti auttaa.

Nico Schulzin siirto tiedotteita vailla. Korvaajakin hankittu, kun Augsburgin Konstantinos Stafylidis siirtyy ilmaisella siirrolla Hoffenheimiin.

Lisäksi hyökkäyspäähän jo aikaisemmin mainittuja korvaajia mahdollisille lähtijöille, kun Hannoverin togolaossaksalainen Ihlas Bebou vaihtaa Sinsheimin Sinisiin. Kohtuullisen kova siirtosumma, 10 miljoonaa..
Coulijoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland


Vastaus #577 : 14.07.2019 klo 13:28:40

Vaikea sanoa mitä tapahtui, mutta Fulham nappasi Taylor-Crossdalen.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #578 : 14.07.2019 klo 21:45:09

Vaikea sanoa mitä tapahtui, mutta Fulham nappasi Taylor-Crossdalen.
itsekin koitin googlailla, mutta mitään faktaa ei löytynyt. Kesäkuussahan uutisoitiin, että sälli oli jo matkalla lääkärintarkastuksiin..

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #579 : 23.07.2019 klo 20:18:36

Ohhoh.

Joelinton Newcastleen 45 miljoonalla eurolla.

Iso menetys, mutta hirveä raha josta Hoffenheimin kokoluokan seuralla ei ole varaa kieltäytyä. Siirto on samalla seuran kaikkien aikojen suurin myynti, kun Firminon 41 miltsin siirto Liverpooliin jää kakkoseksi.

Jälleen järjettömän kova esimerkki Hoffenheimin seurastrategian ylivoimasta. Joelintonista maksettiin kolme vuotta sitten 2 miljoonaa.

Ameobi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis


Vastaus #580 : 28.07.2019 klo 15:11:22

Robert Skov 10 miljoonalla Köpiksestä Hoffenheimiin. Oikea laitahyökkääjä, jolla on ihan järkyttävän kova vasen jalka. Voitti Tanskan liigan maalipörssin viime kaudella ja tulee olemaan vakionimi myös Tanskan maajoukkueessa.

Jos ei ole ollut varmuutta erikoistilanteiden antajasta, niin pitäisi ainakin se homma olla nyt hoidossa.

Viime kauden maaleja

https://youtu.be/JIQ4fJEjYTY
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #581 : 30.07.2019 klo 23:38:36

Ja avauskokoonpanon tyhjennys jatkuu.

Saksan U21 keskikenttäpelaaja, Nadiem Amiri siirtyy yhdeksällä miljoonalla eurolla Leverkuseniin.

Sopparia oli vajaa vuosi jäljellä, ja mies olisi ensi kesänä pitänyt päästää joka tapauksessa (ilmaiseksi) menemään.

Aika paljon kyllä Hoffenheim heikentynyt viime kaudesta. Siihen vielä uusi mies puikkoihin, niin putoamiskamppailujakin voi olla luvassa..
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #582 : 30.07.2019 klo 23:40:58

Robert Skov 10 miljoonalla Köpiksestä Hoffenheimiin. Oikea laitahyökkääjä, jolla on ihan järkyttävän kova vasen jalka. Voitti Tanskan liigan maalipörssin viime kaudella ja tulee olemaan vakionimi myös Tanskan maajoukkueessa.

Jos ei ole ollut varmuutta erikoistilanteiden antajasta, niin pitäisi ainakin se homma olla nyt hoidossa.

Viime kauden maaleja

https://youtu.be/JIQ4fJEjYTY
Skov todella kova kaappaus. Meriittejä riittää ja marssii suoraan avaukseen. Paikkaa edes hiukan rajusti tyhjentynyttä joukkuetta.

Yllöttävää, että päätyi Hoffeen, sillä luulisi muitakin ottajia olleen. Toisaalta kertoo aika hyvää seurasta ja sen toimintatavoista.

Kauden viimeistelyt kotona Sevillaa vastaan, sitten Pokalin kautta tosipelit käyntiin.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #583 : 03.08.2019 klo 15:09:31

Tänään saadaan preseason pakettiin, kun kotona Sinsheimissa vastaan asettuu Sevilla. Parhaalla kokoonpanolla mennään, joten hyvin mielenkiintoista nähdä, kenet uusi valmennus näkee parhaana ykstoitsikkona ja millä taktiikalla lähdetään.

Tämähän on nähtävillä livestreamina 16.30 alkaen Hoffenheimin kotisivujen kautta, joten jos Buli-nälkä vaivaa, niin tässä pääsee hiukan hajulle. Toki auttanee myös la Ligaa kaipaaville.

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #584 : 05.08.2019 klo 07:43:50

Vanha kotikatsomon suosikki, Sebastian Rudy saatiin lainalle Hoffenheimiin täksi kaudeksi.

Rudy pelasi Hoffessa 2010-2017, kunnes siirtyi Sülen kanssa Bayerniin. Siellä peliaika jäi vähiin ja tie vei Schalkeen. Ja sieltä nyt sitten hakemaan uutta vauhtia Sinsheimiin.

Kaikki on valmista. Itse olisin tyytyväinen, jos TSG sijoituu kympin sakkiin. Ja cupissahan olisi kiva mennä Berliiniin saakka..
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #585 : 17.08.2019 klo 09:44:18

Ja vielä yksi hankinta ennen huomista kauden avausta Eintrachtia vastaan:

Malilainen keskikenttäpelaaja Diadie Samassékou  saapuu Sinsheimiin RB Salzburgista. Miehestä maksettiin ennätykselliset 12 miljoonaa euroa. Odotukset tähän sälliin siis korkealla.

Kaikki on valmista BuLi-kauteen. Vaihtuvuus oli lopulta yllättävänkin suurta, ja kokonaisuudessa voidaan todeta Hoffenheimin teoreettisen, parhaan Startelfin heikentyneen. Laajuutta sen sijaan on tullut roimasti lisää, joten pitkässä juoksussa puntit lienevät tasan. Ja tällä kaudella europelit eivät häiritse, joten kyllä tästä varmaan ihan hyvä tulee.

Putoamisvaaraa ei ole, mutta toisaalta kukaan ei varmaankaan odota Nagelsmannin ajan kaltaisia sankaritekoja. Top 10 sijoitus lienee kaikille tyydyttävä.

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #586 : 29.08.2019 klo 16:39:16

Brightonista saapuu kauden loppuun asti kestävällä lainalla Alankomaiden passilla liikkuva Jürgen Locadia.

Hyökkääjä, viime kaudella 3 maalia. Mielenkiintoinen haku, lienee Alfred Schreuderin haisto.

Unkarilaishyökkääjö Adam Szalai siirtyy Mainziin. Miehen statseiksi Hoffenheimissa kunnioitettavat 100 peliä ja 23 maalia. Viisi vuotta sinisissä vyöllä.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #587 : 04.09.2019 klo 07:00:06

Välillä liikehdintää myös toiseen suuntaan, siirtoikkunan sulkeutumisen loppuhetkillä:

Vincenzo Grifo ja Leonardo Bittencourt jättävät
Hoffenheimin. Kummallekaan ei sitten kuitenkaan löytynyt isompaa roolia Kaderista, joten kaikinpuolin hyvät siirrot.

Grifo siirtyy Freiburgiin, jossa viettikin jo jonkin aikaa lainalla. Bittencourt siirtyy kauden loppuun kestävällä lainalla Bremeniin.

Kusenia vastaan 0-0 oli todellinen työvoitto. Kulmapotkut vastustajalle
0-19 ja muutenkin tasoero jengien välillä oli pelottavan kova. Hyvä tuuri pelasti pisteen tällä kertaa.

Torstaina Huuhkajien otteiden lisäksi seurannassa tietenkin Hoffenheimin ja Kreikan Konstantinos Stafylidis.
James Station

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Winterthur


Vastaus #588 : 04.09.2019 klo 18:22:09

Bittencourt siirtyy kauden loppuun kestävällä lainalla Bremeniin.

Tässä on tiettävästi seitsemän miljoonan ostovelvoite, joka tulee voimaan, jos Werder ei putoa divariin kuluvalla kaudella.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #589 : 05.09.2019 klo 05:32:36

Tässä on tiettävästi seitsemän miljoonan ostovelvoite, joka tulee voimaan, jos Werder ei putoa divariin kuluvalla kaudella.
Hoffenheimin kannalta ainakin erinomainen diili. Bittencourtista maksettiin reilu vuosi sitten 6 milliä Kölnille.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #590 : 29.09.2019 klo 09:07:11

Eihän tämä nyt hyvältä näytä. Tai peli sinänsä näyttää ihan kivalta, mutta maalit jää tekemättä ja vastustaja pitää puolustusta pilkkanaan ottelusta toiseen.

0-3 Gladbachia vastaan kotona. Hoffella oli paikkansa, mutta niinpä oli vastustajallakin. 4 tai 5 maalia olisi voinut hyvin soida omissa.

6 kierrosta takana, yksi voitto plakkarissa. Seuraavilla kierroksilla vastassa Bayern ja Schalke, joten pistepussin lihotusta tuskin edessä. Mutta sen jälkeen vastassa Paderborn, Köln, Mainz ja Düsseldorf, joten tuossa pitäisi pisteitä ropista. Ja jos ei, rupeaa hollantilaista penkinpäässä kuumottamaan.

Andrej Kramaric edelleen sivussa, joka ei tietenkään voi olla näkymättä viimeistelyprosentissa. Isoin odotuksin Köpiksestä hankittu tanskalaispyssy Robert Skov on pelannut kaksi viimeistä peliä vasemman pakin paikalla. Nico Schulzin jättämä aukko on ilmeinen. Skov ei olien sanojensa mukaan ole pelannut paikkaa edes junnuissa, joten kaksi 90minuuttista tällä paikalla on joko valmentajan neroutta tai..
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #591 : 20.10.2019 klo 08:48:30

Kramaric tänään vihdoin mukana, mahdollisesti suoraan avaukseen.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #592 : 03.11.2019 klo 09:29:49

No nyt kulkee. Muutama matsi sitten povailtiin jo Screuderin potkuja, mutta sen jälkeen Hoffella neljä voittoa vyöllä putkeen.

Paderborn-matsi oli ohi 25 minuutissa. Eipä ole tullut nähtyä noin heikkoa vastustajaa aikoihin, kuin Paderborn.

Kramaricin polvessa on ilmeisesti taas jotain häikkää, ja mies näkyi istuneen jääpussi polvellaan perjantai-illan. Onneksi Brighton-laina Jürgen Locadia on ryhtynyt lunastamaan odotuksia, ja painanut nyt maalin kahdessa peräkkäisessä pelissä.

Kölle, Mainz ja Düsseldorf seuraavana vastassa. Nykyisenlaisilla esityksillä näistä pitäisi olla otettavissa 9 pinnaa.

Joulukuun alussa sarjakärjessä?
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #593 : 22.11.2019 klo 07:27:17

Sunnuntsin Mainz-matsia silmällä pitäen katastrofaalinen hyökkääjätilanne: ilman ihmeparantumisia loukkaantumisten myötä sivussa kaikki muut ykkösjoukkueen hyökkääjät, paitsi Jürgen Locadia.

Toki löytyy ehjänä Robert Skov, mutta sälli on pelannut kaikissa matseissa laitalustajana, vaikka vyöllä on viime kaudelta Tanskan liigan maalikuninkuus. Ehkä nyt vihdoin sitten oikealla pelipaikallaan?

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #594 : 14.12.2019 klo 11:48:49

2-4 himassa Augsburgia vastaan. Tämä oli oikeastaan alkukausi pienoiskoossa: näennäistä hallintaa ja painetta vastustajan maalilla, ja teoriassa paikkoja vaikka kuinka moneen maaliin.

Alfred Schreuder sanoi matsin jälkeisessä haastattelussa etsivänsä laatua kärkeen, eli haussa mies joka pystyy sohimaan pallot tappavan tehokkaasti maaliin. Toisaalta siellä on Tanskan liigan maalikuningas ottelusta toiseen vasempana pakkina...

Itse olen enemmän huolissani hobbytason puolustamisesta. Augsburg vei muutamalla vastahyökkäyksellään Hoffea kuin pässiä narussa. Sama toistunut useita kertoja, etenkin kotipeleissä.

Tiistaina sitten pitkästä aikaa myös itselle Hoffenheimia livenä, tällä kertaa Gästeblokissa.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #595 : 31.01.2020 klo 18:41:02

Jürgen Locadia on siirtymässä MLS:n Cincinnatiin. Mies on Hoffessa lainamiehenä Brightonista.

Locadia lainattiin täyttämämään Joelintonin saappaita, mutta hiukan ohueksi jäi.
günthers

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness


Vastaus #596 : 31.01.2020 klo 19:11:26

Ja Bruun Larsen siirtyy vielä tämän ikkunan aikana Hoppelaan 10-14M siirtosummalla. Fiksu siirto nuorelta juutilta jos näin puhtaasti pelillisesti ajatellaan.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #597 : 25.02.2020 klo 08:03:47

Aikamoinen tuuripiste plakkariin Gladbach vierailulta. Kotijoukkueella oli paikkoja vaikka kuinka moneen maaliin ja etenkin alkukaudelta tuttu Hoffenheimin hobbypuolustus oli koko ajan askeleen perässä.

Uusi Krauchgau Brasilianer -legenda lienee syntymässä? Tasoitusmaalin painoi kulmasta Bundesliga debyytissään brassipuolustaja Lucas Ribeiro, joka hankittiin seuraan vuosi sitten tammikuussa. Pikkuhiljaa mies on noussut kakkosjoukkueen kautta penkille, ja nyt on ensimmäiset 5 minuuttia BuLia vyöllä.

Siirtoikkunan ennätyshankinta, hyökkääjä Munas Dabbur loukkasi matsissa polvensa, ja lienee pahimmassa tapauksessa sivussa kesään asti.

Lauantaina kotona Bayern. Sivussa Dabburin lisäksi ainakin Kramaric. Odotukset eivät korkealla, mutta tällä kaudella peli kulkenut paremmin altavastaajan asemassa.

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #598 : 25.02.2020 klo 17:16:14

Ja Sargis Adamyan myös pidempään poissa kuvioista, nilkka sökönä ja kausi paketissa.

Saa nähdä uskaltaako Schreuder tässä hätätilanteessa laittaa Robert Skovin hyökkäävään rooliin?
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #599 : 09.06.2020 klo 10:49:12

No nyt tuli pommi. Alfred Schreuder on saanut kenkää, ja näin ollen miehen päävalmentajaura Hoffenheimissa ei kestänyt kokonaista kauttakaan.

Yllätti kyllä, vaikka ScreuderRaus-liikehdintää fanien keskuudessa olikin ilmoilla. Kauden aikana otteet olivatkin todella epätasaisia. Hienoja voittoja ja käsittämättömiä pupelluksia saattoi tulla viikon välein. Lisäksi etenkin alkukaudesta hollantilainen peluutti pelaajia mitä kummallisimmilla paikoilla, esim tanskalaishyökkääjä Robert Skovia pakkina useamman pelin.

Joukkue heikentyi rajusti viime kauden jälkeen ja on kaikesta huolimatta lähellä europaikkoja. Siksi potkut tässä vaiheessa yllättivät isosti.

Loppukausi vedetään omilla miehillä. Jalkapallojohtaja Marcel Rapp ja akatemiakoutsi Kai Herdling ottavat miehistön hoitaakseen. Käyköhän tässä vielä Nagelsmannit?

 
Sivuja: 1 ... 23 [24] 25 26
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa