FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.10.2020 klo 02:54:21 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 24 [25]

Kirjoittaja Aihe: Hoffenheim  (Luettu 75670 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
HNV

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hyvä veli -verkostot

Vastaus #600 : 09.06.2020 klo 18:33:05

fanien

Mitähäh?
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee

Vastaus #601 : 18.06.2020 klo 05:23:08

Hienolla esityksellä Augsburg nurin. Otteet olivat hyvät jo tappiollosessa RB pelissä, mutta eilen tuli sentään tulostakin.

Ennätykselliset 9 kotitappiota tällä kaudella, ja Union kotona seuraavaksi vastassa. Siitä voitto ja paikka UEL karsinnoissa on varma.

Jos Hoffenheim todella itsensä tästä Eurokentille kairaa, niin pakko nostaa hattua seurajohdon rohkeudesta laittaa Schreuder tässä vaiheessa kautta pihalle.

Lauantain matsi vaikuttanee myös tulevan päävalmentajan valintaan, josta toistaiseksi liikkuu vain huhuja. Sandro Schwarzin nimi tullut useassa jutussa vastaan, mutta ilmeisesti myös sisäistä ratkaisua mietitään.

Kuqqen

Poissa Poissa

Vastaus #602 : 27.07.2020 klo 17:34:37

Ja uusi mies nimetty penkin päähän:

Sebastian Hoeness saapuu Bayernin organisaatiosta ja ottaa ykkösjoukkueen komentoonsa. 38v on viimeksi liidannut Bayernin kakkosjengiä kolmosliigassa.

Mielenkiintoinen nimi ja hoffenheim-henkinen valinta. Jostain syystä odotukset korkealla. Ulin veljenpoika allekirjoitti sopparin kesään 2023 asti.

straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: BSG Chemie Leipzig

Vastaus #603 : 27.07.2020 klo 17:36:02

Dieterin poika, tarkkana näissä.
Kuqqen

Poissa Poissa

Vastaus #604 : 27.07.2020 klo 17:36:49

Dieterin poika, tarkkana näissä.
juuri korjasin, hyvää tarkkaavaisuutta.
Kuqqen

Poissa Poissa

Vastaus #605 : 01.10.2020 klo 12:02:42

Huikean 4-1 Bayern kaadon jälkihintana taitaa olla se, että Andrej Kramaric kiinnostaa Bayernia nyt todella. Raporttien mukaan siirto on todella lähellä ja kroaatti on myös itse halukas siirtymään.

Iso sääli, mutta rahaa on jälleen kerran tulossa Hoffenheimille ovista ja ikkunoista. Toki miehestä myös aikoinaan maksettiin iso summa, mutta moninkertainen myyntihinta nyt luvassa.

Hyökkäyksessä on toki laajuutta, mutta sitä tarvitaan. UEL lohkovaihe myös edessä.

Bosnialaispakki Ermin Bičakčić rikkoi polvensa Bayern pelissä ja on sivussa vähintään puoli vuotta. Iso menetys ei niin laajaan puolustukseen, sekä erikoistilannepelaamiseen myös hyökkäyspäässä.

Eteenpäin, Tabellenspitze!
Kuqqen

Poissa Poissa

Vastaus #606 : 17.10.2020 klo 08:17:48

Taas mennään.  Vastassa viime vuosien suosikkivastustaja BVB.

Maajoukkuepaussin saldona Kramaric koronakaranteeniin, ja uutisten mukaan myös „toinen maajoukkueissa pelannut“. Vielä ei julkisuudessa tullut vastaan kuka.

Mukana kokoonpanossa jälleen kerran kotiinpalannut Sebastian Rudy (tällä kertaa toivon mukaan pysyvästi), sekä Tottenhamista lainaan tullut lupaus Ryan Sessegnon. Sessegnon ei ole juuri treeneissä vielä mukana olla, mutta eiköhän pakolliset Bulidebyyttiminuutit saada vyölle loppumstsista.

Sivuja: 1 ... 24 [25]

Siirry: