FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
16.04.2024 klo 21:14:42 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 24 [25] 26
 
Kirjoittaja Aihe: Hoffenheim  (Luettu 86155 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
HNV

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Väärin valitut


Vastaus #600 : 09.06.2020 klo 19:33:05

fanien

Mitähäh?
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #601 : 18.06.2020 klo 06:23:08

Hienolla esityksellä Augsburg nurin. Otteet olivat hyvät jo tappiollosessa RB pelissä, mutta eilen tuli sentään tulostakin.

Ennätykselliset 9 kotitappiota tällä kaudella, ja Union kotona seuraavaksi vastassa. Siitä voitto ja paikka UEL karsinnoissa on varma.

Jos Hoffenheim todella itsensä tästä Eurokentille kairaa, niin pakko nostaa hattua seurajohdon rohkeudesta laittaa Schreuder tässä vaiheessa kautta pihalle.

Lauantain matsi vaikuttanee myös tulevan päävalmentajan valintaan, josta toistaiseksi liikkuu vain huhuja. Sandro Schwarzin nimi tullut useassa jutussa vastaan, mutta ilmeisesti myös sisäistä ratkaisua mietitään.

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #602 : 27.07.2020 klo 18:34:37

Ja uusi mies nimetty penkin päähän:

Sebastian Hoeness saapuu Bayernin organisaatiosta ja ottaa ykkösjoukkueen komentoonsa. 38v on viimeksi liidannut Bayernin kakkosjengiä kolmosliigassa.

Mielenkiintoinen nimi ja hoffenheim-henkinen valinta. Jostain syystä odotukset korkealla. Ulin veljenpoika allekirjoitti sopparin kesään 2023 asti.
 
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg


Vastaus #603 : 27.07.2020 klo 18:36:02

Dieterin poika, tarkkana näissä.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #604 : 27.07.2020 klo 18:36:49

Dieterin poika, tarkkana näissä.
juuri korjasin, hyvää tarkkaavaisuutta.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #605 : 01.10.2020 klo 13:02:42

Huikean 4-1 Bayern kaadon jälkihintana taitaa olla se, että Andrej Kramaric kiinnostaa Bayernia nyt todella. Raporttien mukaan siirto on todella lähellä ja kroaatti on myös itse halukas siirtymään.

Iso sääli, mutta rahaa on jälleen kerran tulossa Hoffenheimille ovista ja ikkunoista. Toki miehestä myös aikoinaan maksettiin iso summa, mutta moninkertainen myyntihinta nyt luvassa.

Hyökkäyksessä on toki laajuutta, mutta sitä tarvitaan. UEL lohkovaihe myös edessä.

Bosnialaispakki Ermin Bičakčić rikkoi polvensa Bayern pelissä ja on sivussa vähintään puoli vuotta. Iso menetys ei niin laajaan puolustukseen, sekä erikoistilannepelaamiseen myös hyökkäyspäässä.

Eteenpäin, Tabellenspitze!
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #606 : 17.10.2020 klo 09:17:48

Taas mennään.  Vastassa viime vuosien suosikkivastustaja BVB.

Maajoukkuepaussin saldona Kramaric koronakaranteeniin, ja uutisten mukaan myös „toinen maajoukkueissa pelannut“. Vielä ei julkisuudessa tullut vastaan kuka.

Mukana kokoonpanossa jälleen kerran kotiinpalannut Sebastian Rudy (tällä kertaa toivon mukaan pysyvästi), sekä Tottenhamista lainaan tullut lupaus Ryan Sessegnon. Sessegnon ei ole juuri treeneissä vielä mukana olla, mutta eiköhän pakolliset Bulidebyyttiminuutit saada vyölle loppumstsista.

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #607 : 10.08.2021 klo 06:51:44

Nostellaas taas, kun tosipelit saatu käyntiin, ja futis kiinnostaa pitkästä aikaa, kun yleisöä pääsee taas peleihin.

Nihkeä Pokal voitto Viktoria Kölnin vieraana 2-3 ja vähimmäistavoite tästä saavutettu. Kotijoukkue taisteli urhoollisesti ja onnistui varsin tasapäiseen suoritukseen Hoffea vastaan. Sinänsä huolestuttavaa, sillä vierasjoukkue ei ollut millään kakkosmiehistöllä liikkeellä, vaan todennäköisesti hyvinkin samannäköisellä kokoonpanolla, jolla lauantaina aloitellaan Liigaa Augsburgin vieraana. Odotellaan hyvää kuitenkin Pokalin osalta hyvää arpaonnea, jotta matka kohti Berliiniä ei tyssäisi heti alkuunsa

Isoja uudistuksia ei Kaderiin tälle kaudelle tullut. Kramaric pelasi kehnot em kisat, joka todennäköisesti piti miehen ainakin vielä yhden kauden Sinsheimissa. Grillitsch oli jatkuvasti huhuissa lähdössä pois, mutta senkään osalta ei tapahtumia.

Ykkösjoukkueen osalta merkittävimmät tulijat Fürthistä tullut pakki David Raum ja Bayernin kakkosesta keskikenttämies Angelo Stiller. Molemmat eilen avauksessa ja molemmat tulivat ilmaisella siirrolla. Rahalla ei siis tänäkään vuonna (toistaiseksi) mällätty.

Tunnelmat Sinsheimissa odottavat. Eurocuppeja ei ole häiritsemässä ja koutsi Hoeneßia kohtaan kriittiset odotukset. Viime kausi ei mennyt kannattajien toiveiden mukaan ja valmentaja sai osakseen yllättävänkin paljon kritiikkiä. Eilinen nihkeily ei kritiikkiä laskenut, ja saapi nähdä minkälainen ulosheittoprojekti alkaa, jos Buli alkaa esim parilla tappiolla. Otteluohjelman alku ei ole pahin mahdollinen, joten siihenkään ei kehnoilla alkutuloksilla voida vedota.

Kausi käyntiin, Auf geht’s Hoffe jne

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #608 : 14.08.2021 klo 22:12:08

Olipahan suvereenin hieno startti ja voitto Augsburgin vieraana. Peli oli alusta asti hallussa ja Augsburg ei juuri paikkoihin päässyt. Etenkin toinen puoliaika oli total domiantionia ja onnistumisia tuli laajalla säteellä. Kun parhaasta Startelfistä puuttuu looukkaantumisten takia vielä Florian Grillitsch, Pavel Kaderabek, Diadie Samassekou ja Ihlas Bebou, on tilanne suorastaan lupaava.

Tästä on hyvä lähteä kotimatsiin Unionia vastaan.

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #609 : 23.08.2021 klo 20:35:15

Ishak Belfoldilille löytyi vihdoin uusi seura. Hertha nappasi miehen loppukaudeksi ja pulitti nimellisen 500 tonnia hankalan miehen maineessa olevasta algeerista.

Hoffenheim maksoi 5,5 miljoonaa 2018, joten välillä yleensä midaksen kosketuksella operoivalle urheilutoimenjohtajalle Alexander Rosenillekin sattuu huteja. Sinne meni, ei jää ikävä.
Ramppa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: U.N.V.E.U.


Vastaus #610 : 23.08.2021 klo 21:34:19

Onko muuten Kramaric lähdössä tai yleensäkin huhuissa tässä siirtoikkunassa? Sen verran Dazn:n selostajat yrittivät eilen pelin jälkeen miehelle vihjailla että joko yli viisivuotinen ura Sinsheimissa olisi tulossa päätökseen ja seura vaihtuisi?

Noin muuten Hoffenheimin peli näytti eilen ihan hyvältä ja on helppo odottaa että tällä kaudella on taas parempaa sijoitusta sarjassa luvassa.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #611 : 24.08.2021 klo 08:01:05

Onko muuten Kramaric lähdössä tai yleensäkin huhuissa tässä siirtoikkunassa? Sen verran Dazn:n selostajat yrittivät eilen pelin jälkeen miehelle vihjailla että joko yli viisivuotinen ura Sinsheimissa olisi tulossa päätökseen ja seura vaihtuisi?

Noin muuten Hoffenheimin peli näytti eilen ihan hyvältä ja on helppo odottaa että tällä kaudella on taas parempaa sijoitusta sarjassa luvassa.
miehen sopimus loppuu tähän kauteen, ja huhuja toki liikkuu niinkuin edellisinäkin vuosina. Konkreettisia tarjouksia ei ole tullut ja Kramaric viihtyy seurassa ja seudulla. Hoffenheim tietysti toivoo, että kroaatti allekirjoittaisi vielä yhden pidemmän jatkon, joka pitäisi miehen uransa loppuun asti TSG:ssa.

EM kisat menivät Kramaricin osalta vaisusti, joka laski kuuminta kysyntää. Toki uusi kausi alkanut taas erinomaisin ottein, joten saapi nähdä..
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #612 : 01.09.2021 klo 06:11:45

Viime kaudelta tuttu kasvo, jenkkipakki Chris Richards saapuu jälleen Bayernista lainalle Hoffenheimiin. Erinomainen lisä ja vaihtoehto puolustukseen.

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #613 : 15.01.2022 klo 16:33:49

Herätellääs topikkia. Vielä kerkeää liittymään bandwagoniin ilman, että saa syytteet gloryhuntaamisesta.

Kaikessa hiljaisuudessa ja pikkuhiljaa, Hoffenheim on kivunnut kohti UCL paikkoja. Seitsemän viimeistä peliä, 5 voittoa ja 2 tasuria. Nyt peli kulkee, stabiili kokoonpano on löytynyt ja joukkue selvästi nauttii Hoeneßin alaisuudessa pelaamisesta ja onnistumisista.

Viime päivinä tullut myös erittäin tärkeitä jatkoja. Baumann jatkaa, ja pelannee Hoffenheimissa uransa loppuun. Kevin Vogt jatkoi vuoteen 2025, ja ehkä kovimpana (ja jossain kohtaa seuran kassaan iso nipun fyrkkaa tuovana) sopparina Georgino Rutterin jatko kesään 2026.

Tänään elintärkeä ja vaikea vierasmatsi An der alten Förstereilla. Voitolla voisi uskaltaa aloittaa jo Köningsklasse-vouhotuksen, ainakin Eurokenttien odottelun..

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #614 : 22.01.2022 klo 10:54:32

Pokalissa pihalle, Freiburg oli selvästi parempi. Ei jossiteltavaa siis.

Kauden paras pelaaja, maajoukkuerinkiinkin noussut David Raum on tehnyt jatkosopparin, kesään 2026 asti. Todella tärkeä ja kova kiinnitys, tuskin tällä kehitystahdilla tosin skulaa Sinsheimissa sopimuksensa loppuun asti.

Kramaricin jatko vielä auki, ruuti on ollut viime ajat epänormaalin kuivaa, joka heikentää kiinnostusta muualla. On hyvinkin todennäköistä, että myös hänelle sorvataan pidempi jatko vielä kerran, jolla mies pysyy Hoffenheiminnpaidassa mahdollisesti uransa loppuun asti. Sälli viihtyy seudulla perheineen ymmärrykseni mukaan erittäin hyvin.

Dallasista saapuu mielenkiintoinen lainapelaaja Justin Che. Usan U20 puolistaja tulee osto-option sisältämällä lainasopparilla Kraichgauhun kesään 2023 saakka. Saa nähdä onko jo pian kokoonpanossa.

Tänään BVB. Avoimin mielin, vaikka viimeaikoina mollivoittoista.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #615 : 14.03.2022 klo 07:31:14

Meiltähän tämä käy.

Päivän iso uutinen on Andrej Kramaricin jatkosopimus. Kroaatti skulaa Sinsheimissa 2025 asti.

Iso hahmo ja henkisesti se kaikkein tärkein jatkopahvi. Rupeaa TSG:lla olemaan ensi kauden nippu kasassa. Ilman isompaa sössimistä Europelit hyvinkin mahdollisia taas ensi talvena.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #616 : 04.05.2022 klo 09:53:46

Meiltähän tämä käy.

Päivän iso uutinen on Andrej Kramaricin jatkosopimus. Kroaatti skulaa Sinsheimissa 2025 asti.

Iso hahmo ja henkisesti se kaikkein tärkein jatkopahvi. Rupeaa TSG:lla olemaan ensi kauden nippu kasassa. Ilman isompaa sössimistä Europelit hyvinkin mahdollisia taas ensi talvena.

Ja näinhän siinä sitten kävi. Edellisen kirjoituksen jälkeen kuusi matsia ilman voittoa, neljä takkiin ja kaksi tasuria (toinen kivenkovaa Fürthia vastaan kotona). Gladbach ja Leverkusen vielä vastassa, eli ilman ihmetekoja Eurooppa jää sittenkin haaveeksi. Ja nyt olisi ollut jopa seiskalle Conferenssikarsintaa tarjolla.

Ennen kauden alkua sarjan 8. olisi ollut varmaan ok ajatus ja pientä eteenpäinmenoa viime kauteen, mutta kun jossain kohtaa jopa Chämppäri näytti realismilta, ei voi kuin pettyneenä pudistella päätään.

Peli on ollut hetkittäin kivaa hurlumheipalloa, mutta omissa soi jatkuvasti liikaa. Hoeneßin kolmannen kauden on tuotava jo ns menestystä, sillä materiaalin pitäisi kyllä riittää.

No, odotellaan ihmeitä ja katseet pikkuhiljaa ensi kauteen.

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #617 : 16.05.2022 klo 09:41:49

Kauden viimeinen matsi olikin sittem koko loppukausi pienoiskoossa. Alussa näennäistä hallintaa, kivan oloista peliä ja maali. Sitten viisi omiin ja puolustusta vietiin kuin pässiä narussa. Viimeiset 8 matsia omiin 23 kertaa, eli melkein 3/peli. Loppukauden katastrofiputken ansiosta Hoffenheim päästi sarjassa neljänneksi eniten maaleja omiin.

Isoja juttuja pitää tapahtua. Puolustus menossa pitkälti uusiksi ja syytä onkin.

Lähtijöistä varmoja ovat Florian Grillitsch, Havard Nordtveit ja Bayernlaina Chris Richards. David Raum pelasi huippukauden ja on ilmeisesti isompien kiikarissa.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #618 : 17.05.2022 klo 16:08:50

Viimeisen yhdeksän ottelun esiintyminen oli lopulta liikaa myös seurajohdolle. Sebastian Hoeneßin aikakausi kesti Hoffenheimissa kaksi kautta. Ei se nyt ihan paskasti mennyt, ja ilman viimeistä kahta kuukautta olisi saanut hoitaa kolmivuotisen sopparinsa saletisti loppuun.

Mielenkiintoinen kesä tulossa. Tulisiko nyt sitten joku kokenut kettu ruoriin? Nousevilla kyvyillä vedetty jo jonkin aikaa..

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #619 : 25.05.2022 klo 18:43:51

Nopeaa toimintaa, uusi mies ruorissa:

André Breitenreiter tulee Zürichistä ja soppari kesäkuuhun 2024 saakka. Positiivista, että pitkään ei odoteltu ja ennnenkaikkea se, että nyt puikoissa kaveri joka todistetusti pärjää Bundesligassa.

Odotukset korkealla. Tasaisuutta otteisiin ja viiden sakkiin?

Osterdeich

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Werder


Vastaus #620 : 26.05.2022 klo 13:10:33

Breitenreiter on kyllä aivan selväjärkinen kaveri, mutta eiköhän tuo Hoppin narsismi hänenkin taitonsa nopeasti kumoa. Ei chanceja Euro- paikoille ja hyvä niin ;)
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #621 : 23.07.2022 klo 08:41:02

Ja sitten tapahtumassa siirtomarkkinoilla:

David Raumia huhuttiin pari viikkoa sitten Bayerniin ja Dortmundiin, mutta nyt näyttää yllättäen siltä, että maajoukkueeseen noussut laitapakki onkin lähdössä RasenBalliin. Hintalappu 40 miljoonaa.

Iso menetys näin kauden kynnyksellä, mielestäni tärkein pelaaja hyökkäyssuuntaan viime kaudella. Toisaalta jälleen erinomainen esimerkki Hoffenheimin siirtopolitiikasta, kun vuosi sitten kaveri saapui Fürthistä ilmaiseksi.

Toinen puolustuspään menetyskin tulilla: itävaltalainen, 7v Hoffea edustanut Stefan Posch lähdössä Wolvesiin. 10millin hinta puheissa.

Odotellaan vahvistusta ja en ennenkaikkea sitä, miten menetykset paikataan, ja miten isot rahat käytetään järkevästi.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #622 : 26.07.2022 klo 09:50:11

3-2 voitto Testspielessä Hellas Veronaa vastaan. Raum puuttui kokoonpanosta, joten varmaan tällä viikolla tapahtuu. Wolvesiin huhuttu Stefan Posch sen sijaan luuti puolustuksessa.

Puolustukseen joka tapauksessa laajuutta (ja ehkä laatua, en tiedä?): Turkin maajoukkuemies Ozan Kabak saapuu Schalkesta, 2026 kesään kestäällä sopparilla. 22v, eli sopii perinteiseen Hoffenheimin siirtopolitiikkaan. Potentiaalia on, mutta kestääkö die Cassette?

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #623 : 30.07.2022 klo 09:08:11

Raum - keskustelu kulisseissa jatkuu. Hoffenheim ja RB Leipzig ovat pääsemässä jonkinlaiseen sopiin siirtosummasta. Mukaan diiliin on nostettu nyt myös toiseen suuntaan siirtyvä pelaaja, Angelino. Mielenkiintoinen vaihtoehto, ja espanjalainen paikkaisi edes jonkin verran Raumin jättämää aukkoa. Kenties kokonaan?

Huomenna Pokal käyntiin Rödinghausenin vieraana. TSG pelasi ensimmäistä kertaa DFB Pokalin ensimmäisellä kierroksella 20 vuotta sitten, elokuussa 2002. Jonkin sortin juhlavuosi siis menossa.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #624 : 02.08.2022 klo 08:35:35

David Raumin siirto RBeen on nyt varma. 26 milliä on paljon rahaa miehestä, joka saapui vuosi sittwn ilmaiseksi. Erinomaista työtä seurajohdossa. Raum varmistanee siirrolla paikkansa talven mm kisoissa.v.

Toiseen suuntaan huhuttiin Angelinoa, mutta vielä epävarmaa, haluaako Hoffenheim sitoutua miehen kohtuuttoman korkeaan palkkaan. Vasemmalle pakille joka tapauksessa on tilausta, ja odototellessa paikkaa täyttänee tanskalainen Robert Skov.

Mielenkiintoinen veto näin forumistin silmin oli myös Luka Hyryläisen hankinta Frankfurtista. Hyryläisestä maksettiin miljoona euroa, ja kisa miehestä oli kova. Hyryläinen siirtyy Hoffenheimin kakkosjoukkueeseen, joka pelaa Regionalligaa. Sunnuntaina peli, saapi nähdä onko jo rivissä mukana (veikkaan että ei).

Edit: ja Pokalissa nyhjäämällä jatkoon Rödinghausenia vastaan.

 
Sivuja: 1 ... 24 [25] 26
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa