FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 10:37:37 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 25 [26]
 
Kirjoittaja Aihe: Hoffenheim  (Luettu 86102 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #625 : 05.08.2022 klo 06:56:20

Puolustukseen pikaista vahvistusta:

Stanley Nsoli Brüggestä 12 miljoonalla ja Eduardo Quaresma kauden lainalle Sportingista.

Mielenkiintoista nähdä, onko sällit lauantaina jo kuvioissa mukana. Puolustustajatilanne tällä hetkellä muuten surkea.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #626 : 14.10.2022 klo 18:53:56

Keskustellaas taas pitkästä aikaa.

Kausi alkanut varsin kivasti. Pisteitä kertyy, ja otteet olleet koko kauden hyvännäköisiä. Ei siis enää Hoeneßin ja Schroederin ajan sekoilua ja ailahtelevia otteita.

Tänään Schalken vieraana, ja tästä otettava toki kolme pinnaa, että europaikat pysyy Katar-taukoon asti hyppysissä. Ja tiistaina sitten heti perään Pokalissa sama vastustaja.

Alkukauden onnistujia on paljon. Omien kasvattien Geigerin, Baumgartnerin ja Prömelin taitava taistelu keskikentällä ilahduttaa. Schalkesta kysymysmerkkinä saapunut Ozan Kabak oikeana pakkina ollut erinomainen (jopa alkukauden paras), ja David Raumia korvaamaan tullut Angelinho hyökkäyssuuntaan vaarallinen. Brassi tuumasi haastattelussa Hoffenheimin olleen vaihtokaupassa voittaja, ja uskallan olla samaa mieltä.

Aug geht’s Hoffenheim!
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #627 : 05.11.2022 klo 21:55:33

Leipzig tänään juuri sen verran parempi, kuin Chämppärin Achtelfinalessa olevan jengin pitää ollakin. Pulinat pois.

Sen sijaan surullisia uutisia keskikentälle: Grischa Prömelin nilkka murtui törmäyksessä Christof Baumgartnerin kanssa. Mies on pitkään sivussa ja kausi taitaa olla siinä. Oman akatemian kasvatti pelasi elämänsä kautta ja oli toistaiseksi vielä Die Mannschaftin listalla, josta lopullinen miehistö mm kisoihin valitaan. No, ne kisat meni sitten siinä.

edit: keskikentän kolmikko ollut suvereenin kova. Katsotaan ottaako Angelo Stiller nyt sitten lopullisen paikkansa Buli-tasolla.

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #628 : 07.01.2023 klo 20:48:07

Ja taas mennään.

Hoffenheimin urheilijohtamisen toimistolla on tehty jälleen kerran oikeita asioita:

 Georginio Rutter on siirtymässä Leedsiin, nimmareita vailla valmista. Siirtosumman povataan olevan yli 30 miljoonaa. Älyttömän kovaa tekemistä, sillä lahjakkudesta maksettiin kaksi vuotta sitten 750 000 Rennesille.

Korvaajakin jo hankittu, kun tanskalaishyökkääjä Kasper Dolberg saapuu Nizzasta loppukauden lainalle.

Ei tarvitse Hoppin kuvetta kaivaa, kun seura elättää itse itsensä. Ei ole tarvinnut vuosiin.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #629 : 09.01.2024 klo 07:44:27

Nostellaanpas tätä taas, kun talvipaussi päättymässä.

Viime kauden katastrofaalisen kevätkauden jälkeen tilanne varsin mukava ja stabiili. Sijoitus 7., ja otteiden jatkuessa samanlaisena keväälle odotettavissa pientä kiiman poikasta Ägäliigapaikkaa tavoitellessa. Toki vuosi sitten Sinsheimissa puhuttiin jopa Mestareidenliigasta, kunnes syöksy syveni ja jatkui toukokuulle saakka.

Omissa on soinut reippaasti, mutta silti Oliver Baumann ollut yksi kauden parhaista. Eli ongelmat edelleenkin puolustuspäässä. Aikanoista sekoilua ja hurlumheitä, eikä penkiltäkään löydy oikein ratkaisua.

Toiseen suuntaan kulkee myös. Kramaric on jatkanut tuttua linjaa, tosin suurin osa kauden maaleista tullut pilkuilta. Oma kasvatti Maxi Bayer ollut kauden komeetta, saa nähdä jatkuuko putki yhtä vauhdikkaana keväällä.

Kausi jatkuu perjantaina Bayernin vieraana ja viikko siitä Badeninderbyllä Freiburgissa. 0 pistettä oma ennuste.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #630 : 22.01.2024 klo 13:06:23


Kausi jatkuu perjantaina Bayernin vieraana ja viikko siitä Badeninderbyllä Freiburgissa. 0 pistettä oma ennuste.
asiantuntijapiireissä nämä.

Nollan pisteen 2024 vuoden saaliin lisäksi huolestuttavaa:

-edellinen voitto joulukuun alusta
-viidessä viime pelissä omissa soinut 13 kertaa
-oma maali pysynyt puhtaana viimeksi syyskuussa


 
Sivuja: 1 ... 25 [26]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa