FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
11.12.2024 klo 20:55:54 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Kuinka HH:si suhtautuu jalkapalloon ?
Hän on ultras jalkapallo vani !!! - 17 (7.3%)
Häntä ei tarvitse pakottaa kentälle vaan katsoo pelejä ilossa suin. Ja nauttii jalkapallosta. - 39 (16.7%)
Neutraali, katsoo muutaman pelin kaudessa. Ei herätä suurempia tunteita - 102 (43.8%)
Ei pidä suuremmin jalkapallosta, koska se on tylsä peli ja suomi ei menesty siinä. - 54 (23.2%)
Vihaa jalkapalloa. On joko kendoyanar tai liian yksinkertainen tajuamaan jalkapallon moniulottuvaisuutta. Ps. Leijonat rulettaa ja Teme Selänne on kunkuin ! - 21 (9%)
Äänestäjiä yhteensä: 232

Sivuja: [1] 2 3

Kirjoittaja Aihe: Kuinka HH:si suhtautuu jalkapalloon ?  (Luettu 3266 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kalakalle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MP

: 19.05.2008 klo 11:42:53

Mites on teidän HH:n laita ? Katsooko mielellään jalkapalloa vai onko se vähe tylsä peli ?

Itse aloin viemään HH:ni jalkapallo peleihin heti tavattuamme ja hän onkin osoittautunut melkoisesti jalkapallon ystäväksi Ylos Ollaan käyty veikkausliiga pelissä ja alasarjojen peleissä, jopa maajoukkue peliin sain hänet mukaan viime marraskuussa ( Tykkäsi todella ja oli kuulemma hyvä tunnelma ;) ). Eilen juuri kun katsoimme Sevilla-Athletico Bilbao peliä tokaisi hän, että jalkapallo on taidetta ja todella hieno peli ! Sydäntäni lämmitti myös se, että hän on useaan otteeseen todennut, että jalkapallo on paljon mielenkiintoisempi laji kuin kendo Tuoppi

Olettekos te käännyttäneet HH:nne jalkapalloon vai onko hän itse siihen tykästynyt vai onko hän kokonaan sitä vastaan ?
Bentley

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #1 : 19.05.2008 klo 11:56:38

Missä on vaihtoehto "Minulla ei ole HH:ta."?? ::)
John Devey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves

Vastaus #2 : 19.05.2008 klo 11:56:48

Ei suostu lähtemään stadionille tai katsomaan pelejä töllöstä. Vihaa kaikkea urheilua, mutta suhtautuu neutraalisti jalkapalloon ja yleisurheiluun. Alkushokin jälkeen hän on ymmärtänyt suuren rakkauteni lajiin eikä halua pilata sitä. Ymmärtää, ettei minun ja jalkapallon väliin ole tulemista ;)

Ei myöskään nalkuta siitä kuinka usein matseissa käyn. Kun jotain yhteistä meille suunnittelee, kysyy hän usein ensimmäisenä että "oletko menossa silloin johonkin peliin?" Siitä kiitos HH:lle, vaatii varmasti luonnetta elää jalkapallonarkomaanin kanssa :)

Välillä HH kyselee jotain jalkapallosta, useimmiten vain kohteliaisuussyistä, mutta joskus harvoin ihan kiinnostuksesta. Esim. eilen hän etsi Rakas Jalkapallo kirjasta juttua Kuninkaasta
abu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS

Vastaus #3 : 19.05.2008 klo 11:58:41

Häntä ei tarvitse pakottaa kentälle vaan katsoo pelejä ilossa suin. Ja nauttii jalkapallosta. :-[

Pelaa myös itse naisten 1.divarissa ::)
V

Poissa Poissa

Vastaus #4 : 19.05.2008 klo 11:59:59

Ei kiinnosta minkään urheilun katsominen. Vähääkään.
Big Brother

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen Maajoukkue

Vastaus #5 : 19.05.2008 klo 12:04:00

Missä pelaa?
Rodolfo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tapio Liinoja

Vastaus #6 : 19.05.2008 klo 12:04:46

3-5 peliä kauden aikana käy katsomassa  Ylos
Kalakalle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MP

Vastaus #7 : 19.05.2008 klo 12:04:56

Missä on vaihtoehto "Minulla ei ole HH:ta."?? ::)
No sitten ei varmaan tarvitse kommentoida jos ei ole.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #8 : 19.05.2008 klo 12:06:29

Tuo neljäs vaihtoehto kuvastaa lähes täydellisesti omaa HH:tani. Joskin epäilen, että Suomen menestys ei saisi kiinnostusta nousemaan yhtään nykyistä kovemmaksi.
Mxyz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC ´95, RoPS ´85, FF2 Kuningasidea ´07

Vastaus #9 : 19.05.2008 klo 12:11:19

Häntä ei tarvitse pakottaa kentälle vaan katsoo pelejä ilossa suin. Ja nauttii jalkapallosta.

Jos aikataulut antavat myöten, lähtee mukaan (pyydettäessä):

- Ratinaan katsomaan TamU:n pelejä
- siedettävien etäisyyksien päähän RoPS:n vieraspelejä
- Olympiastadionille katsomaan Suomen maajoukkueen kotipelejä

TV:stä katsoo:

- Suomen maajoukkueen pelit
- Arvokisafinaalit

Ei rajoita jalkapallon seuraamistani. Ymmärtää perusasiat lajista. Katsoessaan eläytyy hyvin pelitapahtumiin. Tästä huolimatta pyrin pääsääntöisesti pitämään nämä kaksi asiaa erillään toisistaan. Jalkapallo ja HH ovat molemmat parhaimmillaan erikseen nautittuina. ;) Silloin tällöin jalkapallo on toki hyvä tapa viettää laatuaikaa yhdessä.
Waikku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: anarkistimartat

Vastaus #10 : 19.05.2008 klo 13:05:59

ÄK:ni suhtautuu erinomaisesti, seuraa futista oikeastaan enemmän kuin minä (kotimaan sarjojen katselun lisäksi omaa valitettavaa taipumusta mieshuoraamiseen). Eli meillä kotona saa aina telkusta katsella futista kun sitä vain tulee  Ylos
Arpin Lusène

Poissa Poissa

Vastaus #11 : 19.05.2008 klo 13:08:04

Ei ymmärrä lajista vittuakaan, mutta yhteen omaan peliin ja pariin muuhun olen saanut houkuteltua mukaan. Totaalinen ymmärtämättömyys tuli viimeistään esiin siinä, kun neiti kehui pelisuoristustani.
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907

Vastaus #12 : 19.05.2008 klo 13:16:31

Eipä juuri näytä kiinnostavan, kuten ei muukaan urheilu. Välillä saattaa katsoa jotain matsia telkkarista hetkosen ja viime kaudella kävi jopa katsomassa paikan päällä yhden Klubin matsin ::) Ylos
Ivana Fukalot

Poissa Poissa

Vastaus #13 : 19.05.2008 klo 13:18:58

Täällä yritän uskotella kanssaforumisteille, että seurustelen muunkin kuin käteni kanssa Ylos
V

Poissa Poissa

Vastaus #14 : 19.05.2008 klo 13:20:00

Ei ymmärrä lajista vittuakaan, mutta yhteen omaan peliin ja pariin muuhun olen saanut houkuteltua mukaan. Totaalinen ymmärtämättömyys tuli viimeistään esiin siinä, kun neiti kehui pelisuoristustani.

Ootko varma, että liittyi jalkapalloon? Sen vähän mitä tyttöystävääsi olen tutustunut niin tuntuu arvostavan noita makkarin puolen pelejä varsin kivasti.
Arpin Lusène

Poissa Poissa

Vastaus #15 : 19.05.2008 klo 13:21:46

Ootko varma, että liittyi jalkapalloon? Sen vähän mitä tyttöystävääsi olen tutustunut niin tuntuu arvostavan noita makkarin puolen pelejä varsin kivasti.
Siinä tapauksessa hän olisi vieläkin suurempi puusilmä.
V

Poissa Poissa

Vastaus #16 : 19.05.2008 klo 13:23:52

Siinä tapauksessa hän olisi vieläkin suurempi puusilmä.

Joo en tosiaan epäillyt tuota ymmärtämättömyys-kohtaa viestissäsi.
juhinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toni Doblas

Vastaus #17 : 19.05.2008 klo 13:25:00

Tämän kyselyn on pakko olla suuri vitsi kaikessa epärealistisuudessaan. Alas
V

Poissa Poissa

Vastaus #18 : 19.05.2008 klo 13:28:12

Tämän kyselyn on pakko olla suuri vitsi kaikessa epärealistisuudessaan. Alas

Fatmanilla on ollu naisia ja satraappikin meni naimisiin. Kyllä niitä todella epätoivoisia naisia löytyy ihan oikeasti, jos vaan lähtee kotikoneelta joskus ulos.
JarinToveri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC KaKe, MPS

Vastaus #19 : 19.05.2008 klo 13:29:09

"Minulla ei ole HH:ta" -vaihtoehto sallittava. >:(
Spili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu

Vastaus #20 : 19.05.2008 klo 13:31:01

Ei osaa jalkapallon sääntöjä, mutta voi tulla mukaan katsomaan peliä jos on hyvä ilma. Hyvä ilma Oulussa, missä pelaa  :D ???
Rautakauppias

Poissa Poissa

Vastaus #21 : 19.05.2008 klo 13:33:00

Ei osaa jalkapallon sääntöjä, mutta voi tulla mukaan katsomaan peliä jos on hyvä ilma. Hyvä ilma Oulussa, missä pelaa  :D ???

Kuten yllä  :D  Kahteen matsiin lähti viime kaudella mukaan.
Jaakob

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: S

Vastaus #22 : 19.05.2008 klo 13:37:19

Suunnitteli Kuninkaan kuvan maalauttamista seinälle. Tuparilahjaksi meikälle. Maalarimies tosin muutti johonkin kauas
eku

Poissa Poissa

Vastaus #23 : 19.05.2008 klo 13:44:22

Sama juttu tääläkin (miinus Oulu). Lähtee kyllä pelejä katsomaan, mutta puolet ajasta saan selittää sääntöjä. Lähtee jopa syksyllä Barcelonaan matsia katsomaan, tosin saattaa shoppailu olla taka-ajatuksena.
anttij

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Operaatio AM

Vastaus #24 : 19.05.2008 klo 13:46:16

Ei suostu lähtemään stadionille tai katsomaan pelejä töllöstä. Vihaa kaikkea urheilua, mutta suhtautuu neutraalisti jalkapalloon ja yleisurheiluun. Alkushokin jälkeen hän on ymmärtänyt suuren rakkauteni lajiin eikä halua pilata sitä. Ymmärtää, ettei minun ja jalkapallon väliin ole tulemista ;)

Suunnilleen sama. Äänestysvaihtoehdot hieman heikot näiden tapausten osalta, joita varmasti on aika paljon. Siis ei seuraa futista, mutta ei muutakaan urheilua.

Sivuja: [1] 2 3

Siirry: