FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
04.12.2024 klo 20:31:34 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 12

Kirjoittaja Aihe: Olavi Mäenpää nähty katsomassa jalkapalloa  (Luettu 11681 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kärkipotku-Messias

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: BB-Mia

Vastaus #50 : 22.05.2008 klo 22:39:22

Olavi Mäenpäälle  Ylos Ylos, varmasti hienompi mies kuin yksikään tähän topiikkiin kirjoittaneista janareista
Juipe

Poissa Poissa

Vastaus #51 : 22.05.2008 klo 22:40:19

Olavi Mäenpäälle  Ylos Ylos, varmasti hienompi mies kuin yksikään tähän topiikkiin kirjoittaneista janareista

Moi Olavi. Naamioitunut FF2lla ovelasti TamUn mieheksi.
InterFlower

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU

Vastaus #52 : 22.05.2008 klo 22:44:52

InterFlowerille  Alas

Olen pitkälti samalla linjalla sun kanssas mitä politiikkaan tulee, mutta olavin sympatisoiminen ei ole mitenkään tervettä, koska se kaveri ei edistä mitään hyvää. Kaikki äärimmäisyydet johtaa vaan vastakkaisiin äärimmäisyyksiin.

Ja olet varmasti asunut enemmän maahanmuuttajien keskuudessa ja sinulla on varmasti heistä enemmän (negatiivisia) kokemuksia, siinä missä itselläni on pääasiassa vaan hyviä. Johtuuko sitten omasta ahdasmielisyydestäsi, vai siitä, että olet kohdannut maahanmuuttajia alueilla ja tilanteissa, jossa molemminpuolisilla vihamielisyyksillä on jo vahva perusta. Ei liene maahanmuuttajien (eikä toisaalta kouluttamattomamman ja vähätuloisemman suomalaisväestönkään) vika, että heidät on kaikki ahdettu itä-turun lähiöihin?

Näinollen koko lähestymistapasi ja Oltsun lähestymistapa on väärä, kun syyllinen ei ole maahanmuutaja, vaan se joka apinoi huonon maahanmuuttopolitiikan ja menetelmät maista, joissa homma on jo levinnyt käsiin.

Teille ignoranteille monikulttuurivastustajille vaan  Alas Tuollaisella asenteella tästä maailmastako olisi tarkoitus parempi tehdä?

Niille, joille Oltsun läsnäolo katsomossa on liikaa, suosittelen keräämään addressin, jossa on asiallisesti perusteltu kuinka Olavimäenpää ei sovi inter-kannattajien julkisuuskuvaan, jolloin seura tekee ehkä jotain asialle. Kaljusta vittuun metodilla saadaan vaan kaikki suomen kansan sinivalkoiset taas pukemaan siniliiviä päälle ja partioimaan kaduille.

Mun puolesta heilukoot kaljuineen siellä. Niin koominen hahmo, ettei sitä nyt kukaan voi täysin tosissaan ottaa. Ja eiköhän se siihen kyllästy kun keksitään jotain tarpeeksi ulkomaalaisystävämielisi ja monikulttuurisia chantteja.

Kuulepa, sisälukutaidon hankkiminen olisi sinulle ihan ensimmäinen tavoite, jos haluat jotenkin parantaa maailmaa.

Joskin se ei ole selvästikään tarkoituksesi vaan riidanlietsominen. Mene kuule jonnekin ihan muualle laittamaan toisten suuhun monikulttuurivastaisia mielipiteitä ja jätä meidät jalkapallofanit rauhaan. Minä en ole monikulttuurisuudesta tai ulkomaalaispolitiikasta mitään sanonut.

Ja minusta myös se, onko jollakulla Interin fanilla kalju, ryppyjä, läskiä jne. ei kuulu jalkapallokeskusteluun.
rude but cool

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 100% anti-arilahti

Vastaus #53 : 22.05.2008 klo 22:45:56

Moi Olavi. Naamioitunut FF2lla ovelasti TamUn mieheksi.

Ja vielä humanistiksi, vaikka siis todellisuudessa eläinsuojelija ja ihmisvihailija.
rude but cool

Poissa Poissa

Vastaus #54 : 22.05.2008 klo 22:50:21

Ehkä tämän topicin itkijöiden kannattaisi asua maahanmuuttajien keskuudessa niin Mäenpään ulkomaalaispoliittiset mielipiteet alkaisivat ihmeellisesti avautua.

Sisälukutaitoni sisältää myös rivienvälistä lukemisen. Jos tuo oli monikulttuurisuutta puoltava argumentti niin toki otan sanani takaisin ja painun takaisin koulun penkille. Sinulle siis arvostusta toki siitä, ettet ole ensimmäisenä teilaamassa, mutta toisaalta jos katsoo tämän suomenkansansinivalkoisen meriittejä ja historiaa, niin vähän hämmästyttävää sinunkin tasoiselta ajattelijalta ja jalkapallon ystävältä sympatisoida sitä miestä. Yksi tapaus taisi olla juuri maahanmuuttajien häätäminen pois JALKAPALLOKENTÄLTÄ.

Ei tästä sen enempää. Palatkaapa takaisin siihen matsianalysointiin ja voidaan käydä muut keskustelut niille tarkoitetuilla alueilla.
InterFlower

Poissa Poissa

Vastaus #55 : 22.05.2008 klo 22:52:45

Ilmeisesti kuulin ja ymmärsin sitten osittain väärin, mutta vaikutti siltä, että mies on tilaisuuden tullen valmiina erittäin avoimesti ja kovaäänisesti myös omista näkemyksistään kertomaan. Ei siinä muuten olisi yhtään mitään, mutta ne näkemykset eivät satu miellyttämään 95% Interin kannattajista, vaikka sinulla ei mitään niitä vastaan olisikaan.

No tämä oli kyllä tosi raskauttavaa. Vähintään rikosilmoituksen paikka.

Minun on tosin vaikea ottaa kantaa, mitä ajattelen näkemyksistä, joita ei ole esitetty, mutta tosivasemmistolainenhan on aina siihen pystynyt  Ylos
NapoliMania

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tepsi, Intteri, Parsa ja Napoli

Vastaus #56 : 22.05.2008 klo 22:53:41

Yksi tapaus taisi olla juuri maahanmuuttajien häätäminen pois JALKAPALLOKENTÄLTÄ.

Nimenomaan.
Herkkä Pipari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AYHSMB

Vastaus #57 : 22.05.2008 klo 22:55:01

Menkää nyt ihan oikeasti vaikka sinne kannattajakatsomotopicciin valkkaamaan niitä kavereitanne. Sen verran heikosti kuului Inter-veisuu Veritaksen puolelle, että muutamat lisäkeuhkot ei välttämättä olisi pahitteeksi, jos vaan jostain sopivan arvomaailman jakavia kannattajia löydätte.
rude but cool

Poissa Poissa

Vastaus #58 : 22.05.2008 klo 22:56:30

Minun on tosin vaikea ottaa kantaa, mitä ajattelen näkemyksistä, joita ei ole esitetty, mutta tosivasemmistolainenhan on aina siihen pystynyt  Ylos

Turhauttavaa panettelua taas. Kyllä meistä nyt tämän miehen näkemykset jokainen jotain jostain tietävä ihminen tuntee, eivätkä ne ole koskaan kovin ystävällisiä olleet. On kyllä luettu aiheesta mm. internetistä.

Kannattajakatsomo topic->
ananas

Poissa Poissa

Vastaus #59 : 22.05.2008 klo 22:58:14

rude but cool

Poissa Poissa

Vastaus #60 : 22.05.2008 klo 22:59:55

Itse koen sanoneeni jo kaiken sanottavan, ellei interfloralla ole vielä jotain apoliittista lisättävää. Tuskin se pappa siellä kauaa jaksaa heilua kun huomaa, ettei niitä hengenheimolaisia juurikaan löydy. Minulta ei ainakaan heru edes vilkaisua sen suuntaan, koska "Pasanen on ainoa huomiota saava spede!"
pötylä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FJK, FC Inter Turku, G.P.R.

Vastaus #61 : 22.05.2008 klo 23:00:55

Miksei tässä topicissa puhuttu siitä, että mä en ollut paikalla? ???
Lopez

Poissa Poissa

Vastaus #62 : 22.05.2008 klo 23:05:21

Miksei tässä topicissa puhuttu siitä, että mä en ollut paikalla?

Luultiin sua valepukuiseksi mäenpääksi (nimi muutettu) ::)

Kuvalle toki Ylos Tuoppi hienosti sopii jo ajatuksena äärisinivalkoisuus ja kansainvälisyys yhteen...

Ja nyt loppui off-topic. Vilpittömät pahoittelut Piparille ja kumppaneille. Toisaalta kyllähän tuosta matsistakin on oleellisin jo sanottu.
Herstein

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Heitto

Vastaus #63 : 22.05.2008 klo 23:06:51

Eikös Interin organisaatiossa ole aika paljon maahanmuuttajia? Itse olen saanut sellaisen kuvan, että nämä ulkomaalaiset ovat vahvasti Interin faneja, ja jos eivät joukkueen junnuissa pelaa, niin ainakin vahvasti joukkuetta symppaavat? Ei oikein sovi Mäenpään ideologiaan olla Interin katsomossa, aika naurettavaa äänten kalastelua mieheltä. Ja Mäenpää on mielipiteineen suurin mulkku mitä Turku sisältää, saisi pysyä pois kuningas-jalkapallon parista.
InterFlower

Poissa Poissa

Vastaus #64 : 22.05.2008 klo 23:10:00

Itse koen sanoneeni jo kaiken sanottavan, ellei interfloralla ole vielä jotain apoliittista lisättävää. Tuskin se pappa siellä kauaa jaksaa heilua kun huomaa, ettei niitä hengenheimolaisia juurikaan löydy.

Ei tähän muuta kuin ihmettelyni siitä, koska jalkapallokatsomosta on alettu hengenheimolaisia keräämään. Eivät ole minua ainakaan minkään uskonnollisen, poliittisen tms. suuntauksen kannattajat lähennelleet siellä.

Onkohan tässä nyt viime kädessä taustalla jokin suomalainen julkkistenpalvonta? Jos katsomoon olisi sinivalkopuolueen edustajan sijasta tullut vaikka tunnettu musiikkiartisti, niin olisitko aloittanut ristiretken huonoa musiikkia vastaan ja vaatinut kyseistä henkilöä hiuksista vittuun tai vaihtoehtoisesti kunniapaikalle jos sen musiikki olisi miellyttänyt?
kuyrpa-koeman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: suomifutis

Vastaus #65 : 22.05.2008 klo 23:10:41

Huuteliko se Mäenpää siellä sitten jotain asiattomuuksia, vai mistä moinen kohu? Jos hän on katsomossa ihan rauhallisesti, niin miksi ei saisi olla siellä? Interhän on kuintekin International, ja fanit täällä mainostavat suvaitsevaisuutta. Eiköhän yhtä Olaviakin sitten voida suvaita, jos tosiaan käyttäytyy maltillisesti. :) Ylos
InterFlower

Poissa Poissa

Vastaus #66 : 22.05.2008 klo 23:14:08

Suvaitsevaisuus merkitseekin useimmiten sitä, että suvaitaan vain meikäläisiä  :D

Itse toivon yleisömääriä suuremmiksi enkä pienemmiksi, joten sen takia en toivo edes tämän topicin ääliömäisimpiä kirjoittajia pois jalkapallokatsomosta.
Heskey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Panathinaikos AO, KPV

Vastaus #67 : 22.05.2008 klo 23:17:28

Pakko myöntää, että Mäenpää ei sovi ollenkaan siihen imagoon, mikä Interillä on. Tai siihen minkä kuvan olen saanut. Mutta se pitää mainita, että hauska lukea foorumistien jeesusteluja tyyliin "vittu sen pellen mielipiteet vittuun katsomosta" kun kumminkin sisimmissään omaa samoja ajatuksia kyseisen panomiehen kanssa.
Jyrä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: geru

Vastaus #68 : 22.05.2008 klo 23:19:33

Pikkupojat ne täällä vaan vilauttelevat heti rasisti-korttia, kun joku on joskus julkisesti sanonut sanan neekeri.

Jutuista päätellen Olavilla ei ole mitään antipatioita rehellisiä, työtä tekeviä ulkomaalaisia vastaan.
« Viimeksi muokattu: 22.05.2008 klo 23:55:04 kirjoittanut Jyrä »
Herkkä Pipari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AYHSMB

Vastaus #69 : 22.05.2008 klo 23:19:45

Jos näin kannattajaporukan ulkopuolelta kommentoisin hiukan tuon matsiketjun poruja. Minusta olisi hölmöä evätä joltakulta pääsy katsomoon vain siksi, että hän on ääliö. Katsomossa nyt ei tietenkään minkäänlaista ääliökäyttäytymistä tarvitse hyväksyä, keneltäkään, poliittisia palopuheita sen enempää kuin penkkien repimistäkään.

Jos joku on persona non grata ihan vain siksi, että hänen pelätään pilaavan kannattajien maineen, lähentelee se minusta sellaista nimbyilyä, jonka olen aina assosioinut enemmän siihen toiseen turkulaisjoukkueeseen ja sen kannattajiin. Ja mitä sitten tekee kannattajien maineelle se, jos katsomosta ruvetaan häätämään väkeä mielipiteiden perusteella?

Jalkapallo – peli meille kaikille. Jään odottamaan Member of the Global Family -palkintoa.
rude but cool

Poissa Poissa

Vastaus #70 : 22.05.2008 klo 23:22:02

Ei tähän muuta kuin ihmettelyni siitä, koska jalkapallokatsomosta on alettu hengenheimolaisia keräämään. Eivät ole minua ainakaan minkään uskonnollisen, poliittisen tms. suuntauksen kannattajat lähennelleet siellä.

Onkohan tässä nyt viime kädessä taustalla jokin suomalainen julkkistenpalvonta? Jos katsomoon olisi sinivalkopuolueen edustajan sijasta tullut vaikka tunnettu musiikkiartisti, niin olisitko aloittanut ristiretken huonoa musiikkia vastaan ja vaatinut kyseistä henkilöä hiuksista vittuun tai vaihtoehtoisesti kunniapaikalle jos sen musiikki olisi miellyttänyt?

En tiedä onko "palvonta" oikea sana, mutta jos joku ihminen tunnetaan ja tiedetään tietynlaisena tyyppina ja sitä tietynlaisuutta hänessä paheksutaan ja halveksutaan, niin lienee selvää, ettei kyseistä henkilöä omiin nurkkiin haluta. Jälleen puhun "objektiivisesta" näkökulmasta koska omalla kohdalla edelleen yks hailee, vaikkakin mun puolesta se kaveri sais itse mennä kaunistamaan niitä itsemurhatilastoja, niin ei tarvitsis enää koko kusipäästä täälläkään jauhaa.

Kunhan pysyy hiljaa, eikä hypi silmille niin senkun.
Kikkara

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään

Vastaus #71 : 22.05.2008 klo 23:32:29

Jos joku on persona non grata ihan vain siksi, että hänen pelätään pilaavan kannattajien maineen, lähentelee se minusta sellaista nimbyilyä, jonka olen aina assosioinut enemmän siihen toiseen turkulaisjoukkueeseen ja sen kannattajiin. Ja mitä sitten tekee kannattajien maineelle se, jos katsomosta ruvetaan häätämään väkeä mielipiteiden perusteella?

Meinasin jo vähän tympääntyä ja heittää kärjistetyt kommentit Flowerille ja Piparille. Siis olin sanomassa, että ei välttämättä Jammu-setää ja Fougantinea (Valjakkalaa) katottais hyvällä katsomossa tai fanipoppoossa. Mutta vahvasti kärjistettyä soopaa joten kirjoitin sen nyt tähän vähemmän vakavasti otettavampaan viestiin, joka on paljon lyhyempi kuin se mitä olin jo sepustamassa. Toki teot ovat eri asia kuin mielipiteet. Minulle  Alas

Kuhan ei äijä törkeyksiä huutele ja muita häiritse ni katsokoon futista.
« Viimeksi muokattu: 22.05.2008 klo 23:35:44 kirjoittanut Kikkara »
Ivana Fukalot

Poissa Poissa

Vastaus #72 : 22.05.2008 klo 23:34:10

->On ihminen mielipiteineen kuinka väärässä hyvänsä, niin tuollaista ottelutopikissa esiintynyttä pikkusieluisuutta ei kyllä soisi joutuvansa lukemaan. Eiköhän jokaiseen katsomoon yksi Olavi Mäenpää mahdu ja varsinkin, jos maksaa lipustaan ja käyttäytyy asianmukaisesti.
C86

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #73 : 22.05.2008 klo 23:46:24

Jutuista päätellen Olavilla ei ole mitään antipatioita rehellisiä, työtätekeviä ulkomaalaisia vastaan.

Olet väärässä.  :keskari:
Claudi0

Poissa Poissa

Vastaus #74 : 22.05.2008 klo 23:48:07

Jutuista päätellen Olavilla ei ole mitään antipatioita rehellisiä, työtätekeviä ulkomaalaisia vastaan.
Tämähän on ellei muuta niin se julkisuuskuva, jota Mäenpää yrittää pitää yllä. Ammatikseen jalkapalloa pelaavat maahanmuuttajat eivät siis ole Olavin hampaissa, koska tämä voi omin silmin nähdä näiden tekevän sitä työtään.

Kunnallisvaalien lähestyessä Mäenpää on ilmeisesti keksinyt, että kannustamalla maahanmuuttajien tähdittämää (ja ennenkaikkea nimensä ja imagonsa takia kansainväliseksi joukkueeksi miellettyä) Turun Interiä luodaan äänestäjille mielikuvaa suvaitsevaisesta Olavi Mäenpäästä.

Mitä suurimmalla todennäköisyydellä interistat eivät siis saa mitään hyvää syytä hankkia Mäenpäälle porttikieltoa O-katsomoon, sillä "Being Olavi Mäenpää" tuskin on siihen riittävä syy. Poliittinen itsemurhahan se olisi Mäenpäälle alkaa rettelöidä julkisessa tapahtumassa: sinivalkoisten äänet Olavilla jo on, nyt kalastellaan ääniä muualta.

Eli jaksamisia Interin O-katsomoon. Toisaalta lohdutuksi voin sanoa niille jotka Mäenpään läsnäolosta kylmiä väreitä ja puistatusta saatte, että eiköhän Olavi vaihda katsomoa aika tiuhaan, jotta pystyy luomaan kontaktia ja pasteeraamaan mahdollisimman usealle katsojalle.

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 12

Siirry: