FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.09.2024 klo 01:19:53 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 14 [15] 16 ... 35
 
Kirjoittaja Aihe: TPS:n stadioni Nummen kaupunginosaan  (Luettu 53833 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
rude but cool

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: hinurit


Vastaus #350 : 07.02.2009 klo 01:15:19

Okei. Sovitaan sitten, että TPS:n ei ole järkevää katsastaa vaihtoehtoja nykyiselle tilanteelle, vaan kannattaa vain tyytyä olemaan vuokralaisena Kupittaalla ja lahjoittamaan rahaa kilpailijalle. Kuka nyt toimintaansa haluaisi kehittää. Kerrotko tämän itse Jakonen & co:lle vai pirautanko minä?

No-win situation, ellei seppo taio miljoonia taikahatusta ja kauppatorin tilalle rakennetaan Sairanen Square Garden.
Statisti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #351 : 07.02.2009 klo 01:35:42

No-win situation, ellei seppo taio miljoonia taikahatusta ja kauppatorin tilalle rakennetaan Sairanen Square Garden.

Niin, sitä kaiketi yritetään selvittää, onko kyseessä no-win situation vai ei. Minun on pirun vaikea keksiä, miten homman saisi kannattamaan, mutta minulle ei maksetakaan siitä palkkaa.
Vaihtomies

Poissa Poissa


Vastaus #352 : 07.02.2009 klo 01:50:58

Tähän vielä lisäksi katkarapuosasto joka ei pelissä käytä kuin korkeintaan vessaa.
ja paskat! itse olen kuulunut jo 4 kautta tuohon foorumin vihaamaan katkarapukatsomoon ja vastaan omasta puolestani mm seuraavaa:
peliä ennen vip-korttiin kuuluu safka + viini/olut sen jälkeen kaikki on maksullista. muutamia kertoja olen vieraideni kanssa jatkanut ruoan ja viinin lisäksi kaffella ja konjakilla jatkaen aina pelin jälkeisiin huurteisiin. voitonmaljoina on kumottu jokunen kuoharikin.Seurue on usein ollut 4-10 henkeä jolloin fyrkkaa on jätetty talolle tuollaiset +- 100€. älkää siis tulko mulle inisemään siitä etteikö katkisosasto kanna korteaan kerkoon! Vessaa olen käyttänyt tuskin sen enempää kuin kukaan muukaan oikeinkannattaja, joten se siitä? lisäksi vieraille on joskus kustannettu firman piikkiin tps kaulahuivitkin. kuka "oikeinkannattaja" jättää enemmän rahaa? Jos Tepsillä ois oma stadion niin mieluusti tulis vinguteltua firman korttia enemmänkin Tuoppi Tuoppi Tuoppi
jay-m

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Més que un club - Barça


Vastaus #353 : 07.02.2009 klo 01:58:19

ja paskat!

Sattuko?
Vaihtomies

Poissa Poissa


Vastaus #354 : 07.02.2009 klo 01:59:26

Sattuko?
no totta vitus sattu!
Erkka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, RFC Liége


Vastaus #355 : 07.02.2009 klo 02:21:19

firman korttia
Siinä on se avaintekijä :)

Itselleni toki aivan sama kenen nimissä se kortti on, jolla ne ostokset vingutetaan.

Ettei vaihtomiehelle tule paha mieli, niin pitää kehua kyllä hänen toimintaansa sinänsä, että ottelutapahtumaan kuuluu muutakin muin matsi. Faijan entisen työpaikkapolitiikka näissä asioissa oli jakaa flabat stadionin/hallin pihalla noin varttia ennen matsin alkua, ja asiakas yleensä poistui noin 3 minuuttia ennen tapahtuman loppua välttääkseen ruuhkat.  Ylos
enska

Poissa Poissa


Vastaus #356 : 07.02.2009 klo 05:21:30

ja paskat! itse olen kuulunut jo 4 kautta tuohon foorumin vihaamaan katkarapukatsomoon ja vastaan omasta puolestani mm seuraavaa:
peliä ennen vip-korttiin kuuluu safka + viini/olut sen jälkeen kaikki on maksullista. muutamia kertoja olen vieraideni kanssa jatkanut ruoan ja viinin lisäksi kaffella ja konjakilla jatkaen aina pelin jälkeisiin huurteisiin. voitonmaljoina on kumottu jokunen kuoharikin.Seurue on usein ollut 4-10 henkeä jolloin fyrkkaa on jätetty talolle tuollaiset +- 100€. älkää siis tulko mulle inisemään siitä etteikö katkisosasto kanna korteaan kerkoon! Vessaa olen käyttänyt tuskin sen enempää kuin kukaan muukaan oikeinkannattaja, joten se siitä? lisäksi vieraille on joskus kustannettu firman piikkiin tps kaulahuivitkin. kuka "oikeinkannattaja" jättää enemmän rahaa? Jos Tepsillä ois oma stadion niin mieluusti tulis vinguteltua firman korttia enemmänkin : tuoppi : Tuoppi Tuoppi

No sulla on sitten vaan jotkut B-luokan liput sinne. Aikoinaan ennen herätystä kun itse pääsin katkisten joukkoon niin kyllä se oli tyyliin kaikkea mitä kehtaat juoda ja syödä. Mutta toki hienoa että tuet seuraamme. Itsekin koitan noita pahuuden aikoja maksaa takaisin, tavalla jos toisella. Ja kausikorttien hinnoista urputtaville, tukemista voi tehdä myös muilla tavoin  Ylos
« Viimeksi muokattu: 07.02.2009 klo 05:25:00 kirjoittanut enska »
Ravenmoon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, 49ers


Vastaus #357 : 07.02.2009 klo 05:33:37

Vastataan nyt itsekin.

Kausari on ollut Veritaksen puolelle siitä asti kun moinen katsomo tuonne rakennettiin ja täytyy kyllä sanoa et euroja jää kyllä käyttämättä joka pelissä kun ei vaan nuo myyntipisteet toimi. Henkilökunta täysin epäpätevää ja myyntipisteitä on auki joku 4-5 kappaletta, eihän noista millään myydä tuotteita 1000 ihmiselle 15 min aikana. Kaiken lisäksi tiskien takana pyörii enemmän porukkaa kuin keskiverto pikaruokalassa joissa sentään palvelu yleensä toimii huomattavan paljon nopeammin....
romario#1

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #358 : 07.02.2009 klo 11:46:40

Vastataan nyt itsekin.

Kausari on ollut Veritaksen puolelle siitä asti kun moinen katsomo tuonne rakennettiin ja täytyy kyllä sanoa et euroja jää kyllä käyttämättä joka pelissä kun ei vaan nuo myyntipisteet toimi. Henkilökunta täysin epäpätevää ja myyntipisteitä on auki joku 4-5 kappaletta, eihän noista millään myydä tuotteita 1000 ihmiselle 15 min aikana. Kaiken lisäksi tiskien takana pyörii enemmän porukkaa kuin keskiverto pikaruokalassa joissa sentään palvelu yleensä toimii huomattavan paljon nopeammin....
Kävisit finskillä.  :D
Samson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots


Vastaus #359 : 07.02.2009 klo 12:06:12

Vessaa olen käyttänyt tuskin sen enempää kuin kukaan muukaan oikeinkannattaja, joten se siitä?
Mistä lähtien katkarapufruittarit ovat olleet oikeinkannattajia? :keskari:
Vaihtomies

Poissa Poissa


Vastaus #360 : 07.02.2009 klo 12:14:07

Mistä lähtien katkarapufruittarit ovat olleet oikeinkannattajia? :keskari:
since 07.02.2009 klo 00:50:58 :-[
PallonPyörittäjä

Poissa Poissa


Vastaus #361 : 09.02.2009 klo 12:33:06

Huomenta, taas ollaan päivä lähempänä omaa stadionia  ;)
harmooni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #362 : 10.02.2009 klo 14:03:07

Veikkaajassa oli Jakosen lyhyehkö vastaus Håkansin "tonnin vuokran korotukseen". Jakonen sanoi, ettei korotus ole tonnia vaan kokonaisuudessaan korotuksesta aiheutuisi TPS:lle kauden aikana (muistaakseni) noin 70-80k euron lisäkustannukset.

Edit: Tosin Jakonen uskoi, että asiasta päästään vielä yhteisymmärrykseen.
« Viimeksi muokattu: 10.02.2009 klo 14:04:42 kirjoittanut harmooni »
maheinon

Poissa Poissa


Vastaus #363 : 09.03.2009 klo 01:05:11

Voisiko joku kertoa, että miten ja kuka on mokannut, kun Veritaksen hallinta on annettu yhden seuran hallintaan? Olisiko Inter samanlaisessa ahdingossa, jos TPS omistaisi Stadionin?
Omistaako Håkans myös Olympiakatsomon? Voitaisiinko Olympiakatsomon tilalle ja päätyihin rakentaa uudet katsomot ja lopettaa Veritaksen käyttö?
Mr. Mojo Risin

Poissa Poissa


Vastaus #364 : 09.03.2009 klo 07:43:54

Hyviä ideoita ; )
Statisti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #365 : 09.03.2009 klo 08:59:50

Voisiko joku kertoa, että miten ja kuka on mokannut, kun Veritaksen hallinta on annettu yhden seuran hallintaan? Olisiko Inter samanlaisessa ahdingossa, jos TPS omistaisi Stadionin?
Omistaako Håkans myös Olympiakatsomon? Voitaisiinko Olympiakatsomon tilalle ja päätyihin rakentaa uudet katsomot ja lopettaa Veritaksen käyttö?

Tepsillä ei ollut rahaa silloin kuin uuden katsomon rakentaminen oli ajankohtaista. Vaihtoehdot olivat pelata Kupittaalla vuokralla tai keksiä joku muu pelipaikka, TPS valitsi ensimmäisen. Todennäköisesti Inter olisi samassa jamassa nyt, jos osat olisivat toisinpäin.

Kaupunki omistaa Olympiakatsomon ja kentän, joista ensinmainittu on suojelukohde. Purkaminen ja uudelleenrakentaminen ei siis tule kyseeseen.
kiki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jari Litmanen


Vastaus #366 : 09.03.2009 klo 11:21:18

Tepsillä ei ollut rahaa silloin kuin uuden katsomon rakentaminen oli ajankohtaista. Vaihtoehdot olivat pelata Kupittaalla vuokralla tai keksiä joku muu pelipaikka, TPS valitsi ensimmäisen. Todennäköisesti Inter olisi samassa jamassa nyt, jos osat olisivat toisinpäin.

Kaupunki omistaa Olympiakatsomon ja kentän, joista ensinmainittu on suojelukohde. Purkaminen ja uudelleenrakentaminen ei siis tule kyseeseen.

Yllätys!
sapala

Poissa Poissa


Vastaus #367 : 09.03.2009 klo 11:45:46

Voisiko joku kertoa, että miten ja kuka on mokannut, kun Veritaksen hallinta on annettu yhden seuran hallintaan?

TPS
Statisti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #368 : 09.03.2009 klo 17:42:34

TPS

Miten sen nyt ottaa. Toki heikko taloudenhoito oli mokailua, mutta vuonna 2002 Jakosella & co. ei ollut oikein muuta vaihtoehtoa.
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna


Vastaus #369 : 09.03.2009 klo 17:49:51

Miten sen nyt ottaa. Toki heikko taloudenhoito oli mokailua, mutta vuonna 2002 Jakosella & co. ei ollut oikein muuta vaihtoehtoa.
Huonon provonikin jutuista ei kannattane pahemmin välittää.
sapala

Poissa Poissa


Vastaus #370 : 09.03.2009 klo 20:47:41

Miten sen nyt ottaa. Toki heikko taloudenhoito oli mokailua, mutta vuonna 2002 Jakosella & co. ei ollut oikein muuta vaihtoehtoa.

Näinhän se on. Tuskin yhdelläkään potkupalloseuralla Suomessa on varaa rakentaa omaa stadionia. Jos ei yksityinen raha olisi Turkuun stadionia väsännyt, niin siellä potkupalloiltaisiin edelleen alkeellisissa olosuhteissa tai rahat olisi ruinattu persaukiselta kunnalta. Kummatkin edellämainitut vaihtoehdot ovat ehdottomasti huonompia kuin nykyinen tilanne.
jakkeri8

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, LoPS, Spurs, Redskins. Anders Tegnell


Vastaus #371 : 09.03.2009 klo 23:00:32

Tässähän on kohta hyvä aika Sairasella aloittaa projekti kun rakennuskustannukset laskee laman myötä Ylos
Boris Pugo

Poissa Poissa


Vastaus #372 : 10.03.2009 klo 09:04:15

Näinhän se on. Tuskin yhdelläkään potkupalloseuralla Suomessa on varaa rakentaa omaa stadionia.

Kyllä varmasti olisi. Nyt vaan kukaan ei jaksa/viitsi laittaa tikkua ristiin, kun odotetaan, että kunnan tehtävä on rakentaa pelikentät seuroille. Jos näin ei olisi, niin jokaisen olisi pakko kunnostaa kenttänsä itse. Nykyinen tilanne vain laiskistuttaa ja luo riippuvuuskultuuria kunnalliseen rakentamiseen. Tällaisessä tilanteessa vain tyhmä alkaisi omalla riskillä rakentamaan tai hankkimaan rahoitusta.
Samson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots


Vastaus #373 : 10.03.2009 klo 11:26:44

Tässähän on kohta hyvä aika Sairasella aloittaa projekti kun rakennuskustannukset laskee laman myötä Ylos
Tosin rakennuskustannukset ovat jo nousukiidossa nousukauden alettua siinä vaiheessa, kun tarvittavat kaavamuutokset on tehty ja rakennusluvat saatu.
Herkkä Pipari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AYHSMB


Vastaus #374 : 10.03.2009 klo 12:17:18

Vastataan nyt itsekin.

Kausari on ollut Veritaksen puolelle siitä asti kun moinen katsomo tuonne rakennettiin ja täytyy kyllä sanoa et euroja jää kyllä käyttämättä joka pelissä kun ei vaan nuo myyntipisteet toimi. Henkilökunta täysin epäpätevää ja myyntipisteitä on auki joku 4-5 kappaletta, eihän noista millään myydä tuotteita 1000 ihmiselle 15 min aikana. Kaiken lisäksi tiskien takana pyörii enemmän porukkaa kuin keskiverto pikaruokalassa joissa sentään palvelu yleensä toimii huomattavan paljon nopeammin....

Vielä enemmän tässä vituttaa se suomalainen jonotuskulttuuri, joka tukkii koko aulatilan, kun jonot kulkevat kapeassa aulassa poikittain.

 
Sivuja: 1 ... 14 [15] 16 ... 35
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa