FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.09.2024 klo 07:34:00 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 30 [31] 32 ... 35
 
Kirjoittaja Aihe: TPS:n stadioni Nummen kaupunginosaan  (Luettu 53815 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
enska

Poissa Poissa


Vastaus #750 : 20.11.2009 klo 13:19:21

Täysin yhdentekevää onko siellä CJ neuvottelemassa vai ei, hän ei kuitenkaan asioista päätä.

No ei kai se nyt ihan sama ole mitä sillle hallitukselle lähdetään esittämään.
Kodiac

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter Turku


Vastaus #751 : 20.11.2009 klo 13:26:23

Jos siellä on CJ neuvottelemassa, niin me ollaan hävitty tää peli...

Tähän täsmälleen sama, mutta tosiaan, ei CJ mitenkään stadionyhtiön asioihin vaikuta.
« Viimeksi muokattu: 20.11.2009 klo 13:29:18 kirjoittanut Kodiac »
Offensive Leftwinger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter Turku IF Brommapojkarna


Vastaus #752 : 20.11.2009 klo 13:31:10

No ei kai se nyt ihan sama ole mitä sillle hallitukselle lähdetään esittämään.

Eiköhän tj. Granfors hoida ne hallitukselle esittämiset.
taylor

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #TPSJalkapallo #TPSJunnut


Vastaus #753 : 20.11.2009 klo 20:27:16

Eiköhän tj. Granfors hoida ne hallitukselle esittämiset.

Lisää tästä ???
Eipä taida hoitaa.

Entä sitten Stadionmarkkinointi Turku Oy?
Sappi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AJAX , Barca


Vastaus #754 : 20.11.2009 klo 21:01:37

Stefun rahat on kuulemma loppu kun poika pisti ne Baltic Pilottiin, joka tasen käy oikeutta valtion kanssa oikeudesta harjoittaa luotsaustoimintaa.
Isot rahat kiinni luotsiveneissä ja hinaajissa jotka seisovat tyhjän panttina. Joten eiköhän sopimukseen päästä Veritaksen käytöstä.
http://www.balticpilot.fi/?p=1

Jos noin on, niin reipas vuokran korotus olisi paikallaan. Liian halvalla ne ovatkin veritakselle päässet. Ei muuta kuin terve menoa urheilupuiston betoni helvettiin.
kouhi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #755 : 20.11.2009 klo 21:07:14

Jos noin on, niin reipas vuokran korotus olisi paikallaan. Liian halvalla ne ovatkin veritakselle päässet. Ei muuta kuin terve menoa urheilupuiston betoni helvettiin.

Yhdys sanoille Ylos
Sappi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AJAX , Barca


Vastaus #756 : 20.11.2009 klo 21:10:51

Kuten myös urpojen siirrolle kupittaalta : )
ballKicker

Poissa Poissa


Vastaus #757 : 20.11.2009 klo 21:19:57

Mikä TPS:ää nyt tässä stadionasiassa risoo? Håkans on jo tarjonnut mahdollisuutta ostaa puolet stadionista. Lisäksi nykyistä käytäntöä on mahdollista jatkaa. TPS:n mielestä ilmeisesti liiketoimintaa harjoittavan stadionyhtiön pitäisi antaa tilat ilmaiseksi kilpailijoiden käyttöön ja vielä rasvata anukset kaupan päälle ja kumartua. Ei otteluiden järjestäminen ole Interille yhtään sen halvempaa, jos laskee stadioniin investoidut rahat mukaan. Oheismyyntituotot saa sen jälkeen, kun osallistuu kustannuksiin eli ostaa puolet stadionista.
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg


Vastaus #758 : 20.11.2009 klo 21:25:15

Eikös tämän mahdollisen Seppo Sairanen Memorial Coliseumin voisi pykätä Artukaisiin sen ydinreaktorin kupeeseen? Parkkipaikat valmiina ja selviä synergiaetuja saatavilla kiekkopuolen kanssa.
enska

Poissa Poissa


Vastaus #759 : 20.11.2009 klo 21:30:17

Mikä TPS:ää nyt tässä stadionasiassa risoo? Håkans on jo tarjonnut mahdollisuutta ostaa puolet stadionista. Lisäksi nykyistä käytäntöä on mahdollista jatkaa. TPS:n mielestä ilmeisesti liiketoimintaa harjoittavan stadionyhtiön pitäisi antaa tilat ilmaiseksi kilpailijoiden käyttöön ja vielä rasvata anukset kaupan päälle ja kumartua. Ei otteluiden järjestäminen ole Interille yhtään sen halvempaa, jos laskee stadioniin investoidut rahat mukaan. Oheismyyntituotot saa sen jälkeen, kun osallistuu kustannuksiin eli ostaa puolet stadionista.

Eikö tämä jo ole moneen kertaan todettu? Risoo se että tuotot jaetaan myös 50-50. Jokaiselle jää sitten tehtäväksi ratkaista kumman otteluissa käy enemmän väkeä ja kumman otteluissa oheismyyntitulot ovat suuremmat.
s.koivu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaare, TPK futsal, TPS


Vastaus #760 : 20.11.2009 klo 21:30:44

Jep!
Puretaan jääsiilo ja kendo siirtyy Kupittaalle.
Caganer

Poissa Poissa


Vastaus #761 : 20.11.2009 klo 21:36:07

Mikä TPS:ää nyt tässä stadionasiassa risoo? Håkans on jo tarjonnut mahdollisuutta ostaa puolet stadionista. Lisäksi nykyistä käytäntöä on mahdollista jatkaa. TPS:n mielestä ilmeisesti liiketoimintaa harjoittavan stadionyhtiön pitäisi antaa tilat ilmaiseksi kilpailijoiden käyttöön ja vielä rasvata anukset kaupan päälle ja kumartua. Ei otteluiden järjestäminen ole Interille yhtään sen halvempaa, jos laskee stadioniin investoidut rahat mukaan. Oheismyyntituotot saa sen jälkeen, kun osallistuu kustannuksiin eli ostaa puolet stadionista.
Nyt on luettu se kuuluisa "vähän alusta"?
Berner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus


Vastaus #762 : 20.11.2009 klo 22:04:37

Eikö tämä jo ole moneen kertaan todettu? Risoo se että tuotot jaetaan myös 50-50. Jokaiselle jää sitten tehtäväksi ratkaista kumman otteluissa käy enemmän väkeä ja kumman otteluissa oheismyyntitulot ovat suuremmat.
Ja miten sitten pitäisi jakaa, jos omistus on 50-50? ::)
Eipä siinä olisi kummoinenkaan neuvottelumies, mikäli antaisi hyvää hyvyyttään >50% uudelle osaomistajalle.
enska

Poissa Poissa


Vastaus #763 : 20.11.2009 klo 22:05:54

Ja miten sitten pitäisi jakaa, jos omistus on 50-50? ::)
Eipä siinä olisi kummoinenkaan neuvottelumies, mikäli antaisi hyvää hyvyyttään >50% uudelle osaomistajalle.

Perustetaan mekin yhteisyritys, omistus 50-50. Sä nyt satut sitten vaan panostamaan itse touhuun enemmän ja myyt sanotaan vaikka 30% enemmän mutta tuotot menee puoliksi. Tyytyväinen?
Samson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots


Vastaus #764 : 20.11.2009 klo 22:07:05

Perustetaan mekin yhteisyritys, omistus 50-50. Sä nyt satut sitten vaan panostamaan itse touhuun enemmän ja myyt sanotaan vaikka 30% enemmän mutta tuotot menee puoliksi. Tyytyväinen?
Osinkoja jaettasahan tämä menee niin. Tulospalkkaus on sitten eriasia.
enska

Poissa Poissa


Vastaus #765 : 20.11.2009 klo 22:08:19

Osinkoja jaettasahan tämä menee niin. Tulospalkkaus on sitten eriasia.

En mä ole mitään muuta julkisuudessa nähnyt kuin Håkansin ehdottaman omistus ja tuotot puoliksi mallin? Toki on voinut jotain mennä ohikin.
Statisti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #766 : 20.11.2009 klo 23:30:28

Edellä mainitun lisäksi TPS:ää risoo mahdollisesti stadionyhtiön vaatima hinta. En toki tiedä summista mitään, mutta ihan maalaisjärjellä ajateltuna veikkaisin, että sekin "saattaa" vaikuttaa neuvottelujen edistymiseen tai siihen, että ne eivät edisty.
Berner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus


Vastaus #767 : 20.11.2009 klo 23:37:11

Perustetaan mekin yhteisyritys, omistus 50-50. Sä nyt satut sitten vaan panostamaan itse touhuun enemmän ja myyt sanotaan vaikka 30% enemmän mutta tuotot menee puoliksi. Tyytyväinen?
Entä, jos mä perustan yrityksen ja pyydän sua siihen mukaan. Et suostu jakamaan riskiä, joten et tule mukaan, mutta käytät mun palveluja. Muutaman vuoden jälkeen sanot, että mun palvelut on liian kalliita, joten joko vaihdat yritystä tai mä myyn sulle puolet hyvään hintaan, jonka jälkeen sä saat rahat sun palveluista mun perustamasta yrityksestä (jossa molemmat ovat mukana samalla panoksella) ja mä saan omani. Tyytyväinen? ::)
« Viimeksi muokattu: 20.11.2009 klo 23:41:41 kirjoittanut Berner »
Statisti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #768 : 20.11.2009 klo 23:39:44

Entä, jos mä perustan yrityksen ja pyydän sua siihen mukaan. Et suostu jakamaan riskiä, joten et tule mukaan, mutta käytät mun palveluja. Muutaman vuoden jälkeen sanot, että mun palvelut on liian kalliita, joten joko vaihdat yritystä tai mä myyn sulle puolet hyvään hintaan, jonka jälkeen sä saat rahat sun palveluista mun perustamasta yrityksestä ja mä saan omani. Tyytyväinen? ::)

Boldatusta lisätietoa tässä stadionasiassa?
Berner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus


Vastaus #769 : 21.11.2009 klo 00:15:01

Boldatusta lisätietoa tässä stadionasiassa?
Onko sulla lisätietoa, mikä TPS:n tarjoama hinta on? Puolet siitä, mitä Stefu on stadioniin uhrannut, puolet yrityksen arvosta vai...? ::)
enska

Poissa Poissa


Vastaus #770 : 21.11.2009 klo 04:24:33

Entä, jos mä perustan yrityksen ja pyydän sua siihen mukaan. Et suostu jakamaan riskiä, joten et tule mukaan, mutta käytät mun palveluja. Muutaman vuoden jälkeen sanot, että mun palvelut on liian kalliita, joten joko vaihdat yritystä tai mä myyn sulle puolet hyvään hintaan, jonka jälkeen sä saat rahat sun palveluista mun perustamasta yrityksestä (jossa molemmat ovat mukana samalla panoksella) ja mä saan omani. Tyytyväinen? ::)

Mun asiakkaat ei ole tyytyväisiä sun palveluihin -> haemme jostain muualta ratkaisua. Sä jäät tyhjän päälle ja tarjoat puoli ilmaiseksi mitä mistä aiemmin olisi pitänyt maksaa vitusti enemmän. Me voitetaan. Näin se vaan menee. Kiitos.

Håkansille tietenkin täysi kunnia Veritaksen rakentamisesta jne. mutta tällä hetkellä nykyinen tilanne ei palvele kumpaakaan seuraa ja Håkans sen hyvin tietää joten se kumpi tässä joutuu periksi antamaan jokatapauksessa on....?

Sairasen rahoilla TPS voi vaikka vittuillessaan pari kautta pelata Paavolla, kestääkö CJ ja Pate sen, se jää nähtäväksi.

Fiksuimmat hinaajathan jo ovat olleet pitkään hiljaa kun tietävät että joudutte kuitenkin antamaan periksi ainakin josain määrin.
« Viimeksi muokattu: 21.11.2009 klo 04:32:12 kirjoittanut enska »
Venire

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Inter Turku


Vastaus #771 : 21.11.2009 klo 09:13:59

Fiksuimmat hinaajat

Jaa mitkä?
Berner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus


Vastaus #772 : 21.11.2009 klo 14:37:58

Mun asiakkaat ei ole tyytyväisiä sun palveluihin -> haemme jostain muualta ratkaisua. Sä jäät tyhjän päälle ja tarjoat puoli ilmaiseksi mitä mistä aiemmin olisi pitänyt maksaa vitusti enemmän. Me voitetaan. Näin se vaan menee. Kiitos.

Håkansille tietenkin täysi kunnia Veritaksen rakentamisesta jne. mutta tällä hetkellä nykyinen tilanne ei palvele kumpaakaan seuraa ja Håkans sen hyvin tietää joten se kumpi tässä joutuu periksi antamaan jokatapauksessa on....?

Sairasen rahoilla TPS voi vaikka vittuillessaan pari kautta pelata Paavolla, kestääkö CJ ja Pate sen, se jää nähtäväksi.

Fiksuimmat hinaajathan jo ovat olleet pitkään hiljaa kun tietävät että joudutte kuitenkin antamaan periksi ainakin josain määrin.
Jos TPS:n pelien asiakkaista pääasiassa fanit eivät ole olleet tyytyväisiä, niin sekä tarkoittaa, että ketkään asiakkaat eivät ole tyytyväisiä? Ja asiakastyytyväisyys paranee, kun TPS vaihtaa Paavo Nurmelle...kannattaisko pikkuhiljaa herätä omasta pilvilinnasta ja katsoa asioita omaa nenää pidemmälle?
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna


Vastaus #773 : 21.11.2009 klo 15:30:53

Tarkoittanet Berner "faneilla" siis kannattajakatsomon porukkaa? Itse en ole kuullut, enkä usko, että kannattajakatsomosta olisi kukaan seuralle palveluista valittanut, O-katsomossahan on kuitenkin oma baari josta juomat saa paljon nopeammin kuin peruskiskoilta. Eli eiköhän kaikki tai ainakin valtaosa negatiivisesta palautteesta ole tullut ihan tavallisilta katsojilta. Täällä forumilla tietysti voi tyhmempi saada sellaisen kuvan että kannattajat valittavat omasta puolestaan, vaikka todellisuudessa näin ei ole.
Statisti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #774 : 21.11.2009 klo 20:16:32

Onko sulla lisätietoa, mikä TPS:n tarjoama hinta on? Puolet siitä, mitä Stefu on stadioniin uhrannut, puolet yrityksen arvosta vai...? ::)

Ei. Mietin vaan, jos sulla on, kun viestissäsi puhuit "hyvästä hinnasta". Minulla kun ei ole hajuakaan TPS:n tarjouksesta, tai mistään muistakaan stadionkiistaan liittyvistä taloudellisista asioista.

 
Sivuja: 1 ... 30 [31] 32 ... 35
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa