FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.09.2024 klo 05:19:35 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 31 [32] 33 ... 35
 
Kirjoittaja Aihe: TPS:n stadioni Nummen kaupunginosaan  (Luettu 53812 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Orion

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #775 : 21.11.2009 klo 21:15:53

Ei. Mietin vaan, jos sulla on, kun viestissäsi puhuit "hyvästä hinnasta". Minulla kun ei ole hajuakaan TPS:n tarjouksesta, tai mistään muistakaan stadionkiistaan liittyvistä taloudellisista asioista.
Voin sanoa että tuossa "neuvottelussa" on hyvällä mähällä päästy keskustelemaan siitä kuka maksaa neuvotteluiden kahvin. Eli aika paskaa tuo on valitettavasti.
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna


Vastaus #776 : 21.11.2009 klo 21:36:01

No niin, hommat etenevät totuttuun tahtiin!
otsalamppu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi since 2011, TPS 1996-2011


Vastaus #777 : 21.11.2009 klo 23:07:26

Jos TPS:n pelien asiakkaista pääasiassa fanit eivät ole olleet tyytyväisiä, niin sekä tarkoittaa, että ketkään asiakkaat eivät ole tyytyväisiä? Ja asiakastyytyväisyys paranee, kun TPS vaihtaa Paavo Nurmelle...kannattaisko pikkuhiljaa herätä omasta pilvilinnasta ja katsoa asioita omaa nenää pidemmälle?

Herää itse pahvi! suurin ongelma on varmasti siinä, ettei yritysvieraiden palvelut toimi ja sen vuoksi TPS siirsi yritysporukan Kupittaan Paviljonkiin syömään ennen otteluita ja siellä palvelu toimii, kokemusta on, toisin kun Veritaksella jossa palvelu toimii huonosti ja siitäkin on kokemusta tai siis oli........
Berner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus


Vastaus #778 : 22.11.2009 klo 00:02:25

Herää itse pahvi! suurin ongelma on varmasti siinä, ettei yritysvieraiden palvelut toimi ja sen vuoksi TPS siirsi yritysporukan Kupittaan Paviljonkiin syömään ennen otteluita ja siellä palvelu toimii, kokemusta on, toisin kun Veritaksella jossa palvelu toimii huonosti ja siitäkin on kokemusta tai siis oli........
Itse olen ollut yritysvieraana 4 kertaa TPS:n pelissä ja ainakin omalla kohdallani kaikki on toiminut. Ruoka on ollut hyvää ja sitä on ollut riittävästi. Ja juomiakin on ollut tarpeeksi...konjakit tosin ovat jääneet puuttumaan.
Hiljainen kostaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TuPV, FC Inter, FC Inter M35


Vastaus #779 : 22.11.2009 klo 00:19:20

Herää itse pahvi! suurin ongelma on varmasti siinä, ettei yritysvieraiden palvelut toimi ja sen vuoksi TPS siirsi yritysporukan Kupittaan Paviljonkiin syömään ennen otteluita ja siellä palvelu toimii, kokemusta on, toisin kun Veritaksella jossa palvelu toimii huonosti ja siitäkin on kokemusta tai siis oli........
:D
Eiku sä oot ite!

Tepsi taitaa "vähän" liioitella tuon paskan palvelun kanssa.
Jaakko

Poissa Poissa


Vastaus #780 : 22.11.2009 klo 02:06:40

:D
Eiku sä oot ite!

Tepsi taitaa "vähän" liioitella tuon paskan palvelun kanssa.
Käy katsomassa yksi ottelu olympian puolella, jossa on yli 4000 yleisöä, niin opit käsitteen siitä että palvelut ja sosiaalitilat ei toimi.
otsalamppu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi since 2011, TPS 1996-2011


Vastaus #781 : 22.11.2009 klo 11:33:15

Itse olen ollut yritysvieraana 4 kertaa TPS:n pelissä ja ainakin omalla kohdallani kaikki on toiminut. Ruoka on ollut hyvää ja sitä on ollut riittävästi. Ja juomiakin on ollut tarpeeksi...konjakit tosin ovat jääneet puuttumaan.
Varmasti palvelu on toiminut kun olet ollut Håkansin aitiossa vieraana, hulluahan se olisi jos ei renki isäntää tottelisi! TPS:n yritysvieraille ja muulle yleisölle ei vaan aina ole palvelut toimineet, jotenkin sen kyllä ymmärtää kun stadionyhtiön henkilökunta on mitoitettu n.2000 katsojalle, mutta TPS:n otteluissa on kuitenkin porukkaa lähes 5000 niin syntyyhän siitä ongelma kun kattilat ja uunit eivät vedä!
taylor

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #TPSJalkapallo #TPSJunnut


Vastaus #782 : 22.11.2009 klo 13:56:57

Nyt Uuteen Stadioniin kytketty mahdollisuus palloiluhallille, joka tulee ilman muuta olemaan kaupungin omista urheilupaikkainvestoinneista seuraavana toteuttamisvuorossa Ylos
http://www.turkulainen.fi/Paikallisuutiset/Paivan-puheenaihe/Caribian-kylkeen-halutaan-palloiluhalli

(Tosin mahtuisi se palloiluhalli veritaksen päätyynkin; vaikka tolppien varaan, niin ei menetettäisi parkkiksiakaan. Hokku, Tepsi ja kaupunki osakkaaksi uuteen yhtiöön, joka hallitsisi kokonaisuutta ??? )
Berner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus


Vastaus #783 : 22.11.2009 klo 18:16:24

Varmasti palvelu on toiminut kun olet ollut Håkansin aitiossa vieraana, hulluahan se olisi jos ei renki isäntää tottelisi! TPS:n yritysvieraille ja muulle yleisölle ei vaan aina ole palvelut toimineet, jotenkin sen kyllä ymmärtää kun stadionyhtiön henkilökunta on mitoitettu n.2000 katsojalle, mutta TPS:n otteluissa on kuitenkin porukkaa lähes 5000 niin syntyyhän siitä ongelma kun kattilat ja uunit eivät vedä!
Olen ollut 3 kertaa otteluisäntänä ja kerran yritysvieraan, joten tuo kirjoittamasi ei pidä paikkansa. Eikä sitä ruokaa nyt 5000 henkilölle tehdä...
Berner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus


Vastaus #784 : 22.11.2009 klo 18:18:38

Käy katsomassa yksi ottelu olympian puolella, jossa on yli 4000 yleisöä, niin opit käsitteen siitä että palvelut ja sosiaalitilat ei toimi.
Käykö katsojat TPS:n pelejä katsomassa Olympiapuolella pelkästään, vai...? Kannattaisi vihjata, että toinenkin puoli on olemassa! Ja olen ollut Olympiapuolella, kun siellä on ollut paljon porukkaa, joten tiedän, miten asiat siellä toimivat. Sosiaalitilat ovat ihan ok, mutta kioski yms. palvelut ovat huonot.
otsalamppu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi since 2011, TPS 1996-2011


Vastaus #785 : 22.11.2009 klo 19:11:24

Olen ollut 3 kertaa otteluisäntänä ja kerran yritysvieraan, joten tuo kirjoittamasi ei pidä paikkansa. Eikä sitä ruokaa nyt 5000 henkilölle tehdä...

On tosi hienoa, että ymmärrät olla TPS:n otteluissa otteluisäntänä vaikka suurimman tuoton siitäkin saa Håkans. Täytyy varmaan laittaa näin että alyät:"kun kattilat ja uunit eivät vedä" niin en todellakaan tarkoittanut, että kaikki siellä syövät.
Berner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus


Vastaus #786 : 23.11.2009 klo 00:09:04

On tosi hienoa, että ymmärrät olla TPS:n otteluissa otteluisäntänä vaikka suurimman tuoton siitäkin saa Håkans. Täytyy varmaan laittaa näin että alyät:"kun kattilat ja uunit eivät vedä" niin en todellakaan tarkoittanut, että kaikki siellä syövät.
Mitäs sitten kirjoitat niin?
Lainaus
TPS:n otteluissa on kuitenkin porukkaa lähes 5000 niin syntyyhän siitä ongelma kun kattilat ja uunit eivät vedä!
otsalamppu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi since 2011, TPS 1996-2011


Vastaus #787 : 23.11.2009 klo 00:26:32

Mitäs sitten kirjoitat niin?

Teitä hölmöjö hinureita kun on kiva kiusata ja varsinkin kun pian olette vielä yksinäisiäkin kun Seppo ja Casa rakentaa Turkuun palloilukeskuksen mistä kaupunki tulee vuokraamaan vielä enemmän tiloja kun Håkansin stadionilta niin sielläpä sitten olette seurananne ankkalammikon naakat ja pulut!
Berner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus


Vastaus #788 : 23.11.2009 klo 00:27:54

Teitä hölmöjö hinureita kun on kiva kiusata ja varsinkin kun pian olette vielä yksinäisiäkin kun Seppo ja Casa rakentaa Turkuun palloilukeskuksen mistä kaupunki tulee vuokraamaan vielä enemmän tiloja kun Håkansin stadionilta niin sielläpä sitten olette seurananne ankkalammikon naakat ja pulut!
Jää kotiin kasvamaan...::)
otsalamppu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi since 2011, TPS 1996-2011


Vastaus #789 : 23.11.2009 klo 00:37:03

Jää kotiin kasvamaan...::)

Ja kun olen kasvanut niin menen TPS:n uudelle jalkapallostadiolle futista katsomaan.............. ja sinä kasvat silloin jo vissiin koiranputkea!
Berner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus


Vastaus #790 : 23.11.2009 klo 00:47:52

Ja kun olen kasvanut niin menen TPS:n uudelle jalkapallostadiolle futista katsomaan.............. ja sinä kasvat silloin jo vissiin koiranputkea!
Oot itse tainnut polttaa kyseistä. "Ylos"

e: Ja kyllä ne kivekset sitten jossain vaiheessa laskeutuu...
otsalamppu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi since 2011, TPS 1996-2011


Vastaus #791 : 23.11.2009 klo 00:52:23

Oot itse tainnut polttaa kyseistä. "Ylos"

e: Ja kyllä ne kivekset sitten jossain vaiheessa laskeutuu...
Poltan vain Interiin liittyvää aineistoa! Älä silti menetä uniasi. joten nuku rauhassa.
sammunut tahti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leeds, Inter, TPS, LoPS sekä ÅIFK


Vastaus #792 : 25.11.2009 klo 11:04:11

http://www.ts.fi/online/urheilu/91035.html
PallonPyörittäjä

Poissa Poissa


Vastaus #793 : 25.11.2009 klo 11:40:03

hehe....1,5 milliä hintalapussa
sammunut tahti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leeds, Inter, TPS, LoPS sekä ÅIFK


Vastaus #794 : 25.11.2009 klo 15:22:28

Hjallis on tarjonnut jo miljoonan....
enska

Poissa Poissa


Vastaus #795 : 25.11.2009 klo 15:37:31

Onkohan Jethro välittäjänä? Ei päässyt Sipoon rantaan mutta nyt ois Ruissalon rantaa tarjolla.
Murheensa Natsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SMJ, TuPV, Real Madrid, TPS


Vastaus #796 : 26.11.2009 klo 21:44:36


Sinänsä sääli, että kaunis paikka on kyllä kyseessä. Itselle muistuu lähinnä Tepsin tutustumisleiri joskus vuosia sitten, mutta kyllä tuolla kelpasi palloilla kauniina syyspäivänä.
sammunut tahti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leeds, Inter, TPS, LoPS sekä ÅIFK


Vastaus #797 : 26.11.2009 klo 22:56:38

Tänään oli hinaaja Ruissalon rannassa...
Jaakko

Poissa Poissa


Vastaus #798 : 30.12.2009 klo 23:18:18

Paavo Nurmelle tulee uusi 50 neliön näyttö, jonka on sovelluttava myös jalkapalloon.
http://www.turku.fi/Public/Default.aspx?contentid=147649&nodeid=4520
Karl Marx

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: €-Boy


Vastaus #799 : 31.12.2009 klo 00:09:51

Paavo Nurmelle tulee uusi 50 neliön näyttö, jonka on sovelluttava myös jalkapalloon.
http://www.turku.fi/Public/Default.aspx?contentid=147649&nodeid=4520
Hyvä juttu: Kääkkäseura pelaa ottelut Raisiossa ja näyttää ee urheilupuiston homopareille 50 neliön näytöllä. Kyllä yritysvieraita hemmotellaan...

 
Sivuja: 1 ... 31 [32] 33 ... 35
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa