Speedo Gonzales
Poissa
Suosikkijoukkue: Чухна!
|
|
Vastaus #25 : 04.06.2008 klo 19:35:05 |
|
Katselen kisoja hyvänä tapahtumana, joka tarjoaa teknisiä, taktisia ja visuaalisia hienouksia. Oikeastaan ei ole niin tarkkaa mikä joukkue voittaa, kunhan peli on nautittavaa. Kisaisännille toki peukut pystyyn
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.06.2008 klo 19:36:24 kirjoittanut Speedo Gonzales »
|
|
|
|
|
Fukkk
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK
|
|
Vastaus #26 : 04.06.2008 klo 19:35:41 |
|
Päätin juuri, että huoraan näissä kisoissa Sveitsiä.
|
|
|
|
Combine
Poissa
Suosikkijoukkue: ManU
|
|
Vastaus #27 : 04.06.2008 klo 19:46:59 |
|
Päätin juuri, että huoraan näissä kisoissa Sveitsiä. Hyvä valinta, hieno maa
|
|
|
|
Edmundo
Poissa
|
|
Vastaus #28 : 04.06.2008 klo 21:52:23 |
|
En erityisemmin huoraa Hollantia, vaikka saisinkin varmaan synninpäästön niin tehdessäni
|
|
|
|
Michael
Poissa
Suosikkijoukkue: Celtic F.C.
|
|
Vastaus #29 : 05.06.2008 klo 00:17:16 |
|
Koska Suomi eikä myöskään päähuoraukseni Skotlanti ole taaskaan kisoissa, huoraan varovaisesti Italiaa. Italiaa maana on tullut huorattua jonkin verran ja maajoukkuetta satunnaisesti 90-luvun lopulta, siis todellakin vain ajoittain. (e. Lienen Italian suhteen siis jonkinlainen semihuora.) Katsotaan miten nyt käy, kun Cannavaro ja Totti ovat poissa. Sen sijaan takuuvarman kannustukseni saa Ruotsi ja sympatiat SWEITSI.
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.06.2008 klo 06:03:02 kirjoittanut Michael »
|
|
|
|
|
Vähäjärven Kingsley
Poissa
Suosikkijoukkue: Pirkkala JK, Reading FC
|
|
Vastaus #30 : 05.06.2008 klo 00:42:35 |
|
Minä huoraan erityisellä mielenkiinnolla Espanjan sympaattista yritystä estää historiaa toistamasta itseään.
SMAM. Tehostan Epsanjan huoraustani pyrkimällä saamaan Panini Euro2008 tarra-albumini Epsanja-osion täyteen ennen kisojen alkua (tuskin tulee tapahtumaan), tai ainakin ensimmäisenä. Lisäksi saatan hankkia Epsanjool-väriset verkkarit Stockmannilta mutta vain koska ovat huokeahkot ja verkkarit pitäisi hommata muutenkin. Kylläpä helpotti.
|
|
|
|
kasipallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Kim Gevaert, SJK
|
|
Vastaus #31 : 05.06.2008 klo 04:55:02 |
|
Portugalia...ja luonnollisesti Christinan vuoksi.
|
|
|
|
Ricky Rocket
Poissa
Suosikkijoukkue: Los Búhos Reales
|
|
Vastaus #32 : 05.06.2008 klo 05:22:22 |
|
Itse ilmoittaudun uuden kotimaani, Hollannin, vankkumattomaksi huorraajaksi.. Munan pystyssa olosta en kuitenkaan mene takuuseen..
|
|
|
|
Rodolfo
Poissa
Suosikkijoukkue: Tapio Liinoja
|
|
Vastaus #33 : 05.06.2008 klo 08:47:43 |
|
Minä huoraan Ruotsia!
|
|
|
|
toivanen
Poissa
|
|
Vastaus #34 : 05.06.2008 klo 09:16:58 |
|
Äitini on huorannut Hollannissa 60-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Hollannin-paitani muistaakseni sain jo kahden ikäisenä eli Äitini vain kylmäverisesti päätti, että sinä huoraat puukenkämaan joukkoja. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuorata esimerkiksi Italiaa! Todellinen huoraus alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Hollanti on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Huoraaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Miehen iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo äärimmäisen kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni Hollantia kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Hollanti on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
|
|
|
|
Lee Sharpe
Poissa
Suosikkijoukkue: Futisjätkät
|
|
Vastaus #35 : 05.06.2008 klo 10:03:23 |
|
Huoraan reilusti Klosea ja Portugalia Pikkurahan sympatiat menee Petricille.
|
|
|
|
Flou
Poissa
Suosikkijoukkue: Oranje!
|
|
Vastaus #36 : 05.06.2008 klo 12:35:58 |
|
Hollantia olen huorannut siitä lähtien, kun näin Bastenin ja Gullitin kirmaamassa kentillä, unohtamatta tietenkään mystisen kovia Ronald Koemanin vapareita. Joten eiköhän siinä bandwagonissa jatketa, vaikka pelityyli onkin muuttunut astetta tylsemmäksi ja lapsuuden idoleista lähes kaikki toimivat valmennuksessa eri seuroissa...
|
|
|
|
Waikku
Poissa
Suosikkijoukkue: anarkistimartat
|
|
Vastaus #37 : 05.06.2008 klo 22:52:43 |
|
Hollantia olen huorannut siitä lähtien, kun näin Bastenin ja Gullitin kirmaamassa kentillä, unohtamatta tietenkään mystisen kovia Ronald Koemanin vapareita.
Aika lailla näin, tosin näin vanhemmiten olen ihastellut myös Tshekkiä. Tosin itselleni em-kisat eivät aiheuta läheskään samanlaista huorauspakkoa kuin mm-kisat, jolloin kannatetaan sloggit kosteina Argentiinaa. Isäni on kannattanut jne.
|
|
|
|
Di Stefano
Poissa
Suosikkijoukkue: Andjusa Arshavin
|
|
Vastaus #38 : 05.06.2008 klo 23:03:26 |
|
Tottakai pitää joku suosikki olla vaikka se oma maa ei päässytkään kisoihin.
|
|
|
|
Mientras Tanto
Paikalla
|
|
Vastaus #39 : 05.06.2008 klo 23:31:05 |
|
Jokaisissa kisoissa olen huorannut Espanjaa. Nämä kisat ovat poikkeus siinä mielessä, että onanoin myös Ruotsin puolesta.
|
|
|
|
Fin_Gooner
Poissa
|
|
Vastaus #40 : 06.06.2008 klo 00:02:47 |
|
Eipä näissä EM-kisoissa ole tullut mitenkään ylenpalttisesti ketään huorattua. Yleensä toivon vain, että tapahtuisi mahdollisimman paljon yllätyksiä ja nähtäisiin hyviä pelejä. Yleensä sympatiani ovat menneet itäblokin maille kuten Romanialle ja Tsekille. Tsekistä en kyllä tosin enää jostain syystä jaksa paljoakaan välittää, mutta Romanialle voisi jälleen toivoa menestystä. Isoista maista Hollanti ja Ranska ovat vähiten vastenmielisiä. MM-kisoissa olenkin sitten huorannut Italian vuoden 1990 kisoista lähtien brasseja ihan antaumuksella. Sen olen huomannut, että itselleni on ihan mahdotonta katsoa ottelua täysin puolueettomana. Aina täytyy toivoa jomman kumman voittoa, ja aina se vituttaa jos "suosikkini" häviää. Ja näin siis yleensä käy, koska usein suosin nimenomaan altavastaajaa kun oma suosikkini ei pelaa .
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.06.2008 klo 00:05:37 kirjoittanut Fin_Gooner »
|
|
|
|
|
Waikku
Poissa
Suosikkijoukkue: anarkistimartat
|
|
Vastaus #41 : 06.06.2008 klo 00:08:44 |
|
Sen olen huomannut, että itselleni on ihan mahdotonta katsoa ottelua täysin puolueettomana. Aina täytyy toivoa jomman kumman voittoa, ja aina se vituttaa jos "suosikkini" häviää.
Tää on muuten ihan totta, futiksesta on ainakin sivullekirjoittaneen vaikea nauttia "kunnolla" ilman että on jommankumman joukkueen puolella. Kannustaessa omiaan syttyy peliin paljon paremmin...
|
|
|
|
H. Acid
Poissa
Suosikkijoukkue: VfL
|
|
Vastaus #42 : 06.06.2008 klo 01:06:40 |
|
Vastavetona tuolle itsensähäpäisytopikille, täällä ilmoittautuvat ne, jotka aikovat katsoa jalkapallon EM-kisoja muna pystyssä vierasta maajoukkuetta huoraten. Ehdottomasti. SWEITSI ITALIA ROMANIA TURKKI ITÄVALTA
|
|
|
|
Blini
Poissa
|
|
Vastaus #43 : 06.06.2008 klo 02:05:15 |
|
Kyllä, huoraan Saksaa!
|
|
|
|
Nice10
Poissa
Suosikkijoukkue: I support FF
|
|
Vastaus #44 : 06.06.2008 klo 03:03:05 |
|
Sweitsi, Romania, Ruotsi, Venäjä ja Kroatia saavat symppispisteeni ja näille toivo voittoa. Saksalle en anna mitään sympatiaa kun voittavat ilmankin..
|
|
|
|
Michael
Poissa
Suosikkijoukkue: Celtic F.C.
|
|
Vastaus #45 : 06.06.2008 klo 06:06:10 |
|
Sen olen huomannut, että itselleni on ihan mahdotonta katsoa ottelua täysin puolueettomana. Aina täytyy toivoa jomman kumman voittoa, ja aina se vituttaa jos "suosikkini" häviää. Ja näin siis yleensä käy, koska usein suosin nimenomaan altavastaajaa kun oma suosikkini ei pelaa . Täysin sama! Koskee myös seurajoukkueiden eurocuppeja.
|
|
|
|
Micqou
Poissa
Suosikkijoukkue: Manchester United
|
|
Vastaus #46 : 06.06.2008 klo 06:38:22 |
|
Espanja
|
|
|
|
zipe
Poissa
|
|
Vastaus #47 : 06.06.2008 klo 07:17:18 |
|
Puhukaa te vain huorauksesta, kun oikeasti olette vain kateellisia siitä, että joillain on jotain, jotain aivan uskomatonta. Ihminen joka tuntee minut livenä ymmärtää paljonko Espanja minulle merkitsee. Ilman Espanjaa minulla olisi todennäköisesti helvetisti ylipainoa(en harrastaisi jalkapalloa) eikä puoliakaan tästä kaverimäärästä. Espanja on minulle kaikki kaikessa..
|
|
|
|
Bogo
Poissa
Suosikkijoukkue: Fiorentina, Rapidin Vartti
|
|
Vastaus #48 : 06.06.2008 klo 08:34:33 |
|
Italia & Sveitsi
|
|
|
|
Fin_Gooner
Poissa
|
|
Vastaus #49 : 06.06.2008 klo 09:30:21 |
|
Puhukaa te vain huorauksesta, kun oikeasti olette vain kateellisia siitä, että joillain on jotain, jotain aivan uskomatonta. Ihminen joka tuntee minut livenä ymmärtää paljonko Espanja minulle merkitsee. Ilman Espanjaa minulla olisi todennäköisesti helvetisti ylipainoa(en harrastaisi jalkapalloa) eikä puoliakaan tästä kaverimäärästä. Espanja on minulle kaikki kaikessa..
Oliko tämä nyt sitä sarkasmia/mukahassuttelua?
|
|
|
|
|
|