FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.09.2024 klo 19:03:20 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 25 [26] 27 28
 
Kirjoittaja Aihe: Musan Salama '07 – Teenage Kicks  (Luettu 35324 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Baja

Poissa Poissa


Vastaus #625 : 20.09.2007 klo 22:51:01

Joko tämän topicin hiljentyminen on merkki luovuttamiselle  Alas

Olisiko sittenkin kannattanut kaapata ennen siirtoajan umeputumista muutama pelimies auttamaan taistelussa sarjapaikasta. Nyt voi käydä niin että joukkue tuhoutuu käsiin sarjaporraksen vaihtuessa surkeaan kolmoseen!  ???

Se on totta, että tämä topicci on hiljentynyt liki olemattomiin. Sillä ei liene kuitenkaan mitään tekemistä MuSan seuran tai joukkueen luovuttamiselle.

Ylipäätään futisforum kakkonenkin on ihan hauskaa ajanvietettä ja asiallista ja asiatonta hölinää jalkapallon ympärillä, mutta eihän näillä ”meidän jorinoilla täällä” ole mitään tekemistä itse seuroissa tapahtuvien ”duunien ja itse sen jalkapallotyön yms.hoitamisten kanssa.”



Veivari

Poissa Poissa


Vastaus #626 : 20.09.2007 klo 22:54:24

Tuossa olet täysin oikeassa, tosin kyllä sillä jokin korrelaatio kuitenkin taitaa olla vai onko Salama muuttunut tylsäksi?
Tsemppiä loppukauteen. Kaikki mahdollisuudet ovat vaikka vaikealta vaikuttaakin..
Baja

Poissa Poissa


Vastaus #627 : 20.09.2007 klo 23:05:12

Tuossa olet täysin oikeassa, tosin kyllä sillä jokin korrelaatio kuitenkin taitaa olla vai onko Salama muuttunut tylsäksi?
Tsemppiä loppukauteen. Kaikki mahdollisuudet ovat vaikka vaikealta vaikuttaakin..

Joo, kuvittelisin kanssa, että kyllä se jostain ongelmastakin tai uskon puutteesta/tyytymättömyydestä kuvioihin kertoo, kun ns. joukkueen taistellessa sarjapaikastaan, niin täälläkin hyvinkin aktiivisesti joukkueen/seuran puolesta kirjoittaneet ovat liki täysin hiljentyneet. (Tai ainakin joukkueen kuuluisi taistella ja uskoa ihan täysillä loppuun asti tekemisiinsä)

Tietysti voisi ajatella, että olkoon lopputulos säilyminen taikka tippuminen, niin nyt ei ole sopiva ajankohta puukkojen heiluttamiselle.
Toki voinee kyllä hämmästellä, että paljon ei tule tuota positiivistakaan tekstiä. Kertoneeko se sitten tosiaan jostakin…?
Holmgård

Poissa Poissa


Vastaus #628 : 20.09.2007 klo 23:40:42

Tässä tilanteessa ja kenttien huonontuessa tekisin seuraavaa: Krriiku ja Männistö ylös, Ruisniemi ja Salminen pörräämään alapuolelle poimimaan kakkosia / tekemään peliä. Ja loput puolustamaan/ roiskimaan. Nostan hattua pyrkimyksellenne jonkinlaiseen taitopeliin mutta pinnoja on valunut käsistä liiaksi. Paniikkinappula pohjaan ja helvetti- pallolla sarjapaikka talteen! Teillä on siihen just sopivat palikat.
G-Woima

Poissa Poissa


Vastaus #629 : 23.09.2007 klo 18:52:32

Tammisaaresta 1 pinna Poriin 0 - 0 lukemin...

Viivan yläpuolelle matkaa 4 pinnaa...

Hucle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: South of Venus, East of Yyteri Beach


Vastaus #630 : 23.09.2007 klo 21:32:23

Tasapeli synkensi MuSan tilannetta
(23.09 20:33)
"MuSan asema kakkosen B-lohkon häntäpäässä synkkeni, kun se pelasi 0-0 tasapelin Tammisaaren EIF:ää vastaan. - Tämä peli olisi ehdottomasti pitänyt voittaa. Nyt täytyy voittaa loput kolme peliä, eikä sarjapaikka ole silläkään varmistettu, MuSan valmentaja Pekka Välilä manasi. MuSalla on jäljellä vielä pelit KaaPoa, Pallo-Iiroja ja Someroa vastaan. Porilaiset ovat sarjataulukossa toiseksi viimeisinä neljä pistettä viivan yläpuolella olevasta Maarianhaminan IFFK:sta." (SK netissä)

Katsotaan löytyykö Satiaisen printtiversiosta huomenna maanantaina sanaakaan kyseisestä matsista... Rohkenen vahvasti epäilllä kaiken tämän syksyisen uutistulvan alla... ::)

Ja Majasaari voisi roudata taannoisen kolumninsa jälkeen jälkikasvunsa turvaan Musan Wembleylle. Siellä ei räyhää kuin pelkästään MuSan maskottikoira "Manu".

Ja aina sentään tarkan aiheellisesti.
Manulle  Ylos
« Viimeksi muokattu: 23.09.2007 klo 21:40:37 kirjoittanut Hucle »
Wecce

Poissa Poissa


Vastaus #631 : 29.09.2007 klo 21:56:12

Ylös!

Vaikka tippuminen alkaakin nyt sinetöitymään niin kyllä sitä silti hieman keskustelua odottaisi tännekkin, ei se maailmanloppu ole. Näin "Jazzilaisena" täytyy toivoa että ensi kaudella Kakkoseen nousee Jazz mutta sen jälkeen voisi jälleen olla MuSan vuoro.
ismail

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Brasilia -94


Vastaus #632 : 29.09.2007 klo 22:10:48

Ylös!

Vaikka tippuminen alkaakin nyt sinetöitymään niin kyllä sitä silti hieman keskustelua odottaisi tännekkin, ei se maailmanloppu ole. Näin "Jazzilaisena" täytyy toivoa että ensi kaudella Kakkoseen nousee Jazz mutta sen jälkeen voisi jälleen olla MuSan vuoro.

Missä mahtaa viipyä Wihnin raportti pelistä?
Neljä pinna säilymiseen, joten kaikki ei vielä ratkennut. Vaikeaksi menee kieltämättä, mutta jos PoPa nyt kuitenkin nousee olisi tarvittu jo ensi kaudeksi kakkosen jengi Poriin.
Varsinkin kun PoPan ostopolitiikka on mitä on, niin porilaisille nouseville pelaajille olisi tarvittu hyvä paikka pelata kovia pelejä. Ensi kausi Musalla on kuitenkin voitosta voittoon kulkemista, niin hyvä joukkue on kuitenkin käsissä.
Onko muuten tietoa Musan pelaajien sopimuksien kestosta? 

Näin ajattelisin "porilaisena".
Wecce

Poissa Poissa


Vastaus #633 : 29.09.2007 klo 22:15:53

Missä mahtaa viipyä Wihnin raportti pelistä?
Neljä pinna säilymiseen, joten kaikki ei vielä ratkennut. Vaikeaksi menee kieltämättä, mutta jos PoPa nyt kuitenkin nousee olisi tarvittu jo ensi kaudeksi kakkosen jengi Poriin.
Varsinkin kun PoPan ostopolitiikka on mitä on, niin porilaisille nouseville pelaajille olisi tarvittu hyvä paikka pelata kovia pelejä. Ensi kausi Musalla on kuitenkin voitosta voittoon kulkemista, niin hyvä joukkue on kuitenkin käsissä.
Onko muuten tietoa Musan pelaajien sopimuksien kestosta? 

Näin ajattelisin "porilaisena".

Eipä näkynyt Wihniä pelissä.

Joo, MuSa joo voitto joo voittoon, eihän tässä ole mitään epäselvää.

Veikkaisin että monenkaan pelaajan sopimus ei kata ensi kautta, ei kuulu oikein suomalaiseen palloiluun nuo vuotta pidemmät diilit.
Wecce

Poissa Poissa


Vastaus #634 : 29.09.2007 klo 22:18:23

Oikeastaan olen jopa valmis ottamaan vedon kanssasi että Jazz on ensi vuonna Kolmosessa MuSan edellä.
Vesimies

Poissa Poissa


Vastaus #635 : 29.09.2007 klo 22:27:06

Oikeastaan olen jopa valmis ottamaan vedon kanssasi että Jazz on ensi vuonna Kolmosessa MuSan edellä. 

Olen oikeestaan aika lailla samaa mieltä Weccen kanssa. MuSalla tulee todennäköisesti melkoisia muutoksia pelaajistoon. Esim. Jazz ottanee niistä muutaman.   ;)
Baja

Poissa Poissa


Vastaus #636 : 29.09.2007 klo 22:44:48

Olen oikeestaan aika lailla samaa mieltä Weccen kanssa. MuSalla tulee todennäköisesti melkoisia muutoksia pelaajistoon. Esim. Jazz ottanee niistä muutaman.   ;)
Kaksiko kierrosta on vielä kakkostakin jäljellä.
Porilaisittainkin kait on sentään ihan mahdollista, että Musa ja jopa PoPakin jatkavat ensi kaudella molemmat kakkosessa.
Siihen(kin) nähden voisi kyllä ajatella, että on ennenaikaista jakaa vielä noita pelipakkoja ihan kokonaan uudestaan.

Toisaalta jos toisen yhden joukkueen toimihenkilön siviiliminä alkaa jo tarjota vetoja halukkaille, niin voinee uskoa että hän olisi kuullut tältä toimihenkilöminältään aika luotettavan positiivista tietoa joukkueensa ensi kauden kokoonpanosta.

Wecce

Poissa Poissa


Vastaus #637 : 29.09.2007 klo 22:49:35

Kaksiko kierrosta on vielä kakkostakin jäljellä.
Porilaisittainkin kait on sentään ihan mahdollista, että Musa ja jopa PoPakin jatkavat ensi kaudella molemmat kakkosessa.
Siihen(kin) nähden voisi kyllä ajatella, että on ennenaikaista jakaa vielä noita pelipakkoja ihan kokonaan uudestaan.

Toisaalta jos toisen yhden joukkueen toimihenkilön siviiliminä alkaa jo tarjota vetoja halukkaille, niin voinee uskoa että hän olisi kuullut tältä toimihenkilöminältään aika luotettavan positiivista tietoa joukkueensa ensi kauden kokoonpanosta.



Ei kai tuohon MuSan säilymiseen usko enää kukaan, vaikkakaan myöskään tippuminen ei vielä 100% ole, itse arvioisin säilyminen - tippuminen prosentit luokkaa 5-95. Ja todellakaan ensi kauden pelipaikkoja ei vielä ole jaettu kokonaan eikä kai suurimmaksi osaksi vielä lainkaan, mutta siitäkin huolimatta luotan Jazzin vetovoimaan ensi kautta ajatellessa.

Minun minä ei ole kuullut minulta enkä minä minulta minkään sortin tietoa minun seurani tiedoista, jopa minun jojo-minä ei vielä ole tietonen mistään, ei edes minun asemastani missään.
ismail

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Brasilia -94


Vastaus #638 : 29.09.2007 klo 23:02:52

Olen oikeestaan aika lailla samaa mieltä Weccen kanssa. MuSalla tulee todennäköisesti melkoisia muutoksia pelaajistoon. Esim. Jazz ottanee niistä muutaman.   ;)

Näinkö olet Riitan kiskalla veikannut? ;)
Baja

Poissa Poissa


Vastaus #639 : 29.09.2007 klo 23:05:38

Ei kai tuohon MuSan säilymiseen usko enää kukaan, vaikkakaan myöskään tippuminen ei vielä 100% ole, itse arvioisin säilyminen - tippuminen prosentit luokkaa 5-95. Ja todellakaan ensi kauden pelipaikkoja ei vielä ole jaettu kokonaan eikä kai suurimmaksi osaksi vielä lainkaan, mutta siitäkin huolimatta luotan Jazzin vetovoimaan ensi kautta ajatellessa.

Minun minä ei ole kuullut minulta enkä minä minulta minkään sortin tietoa minun seurani tiedoista, jopa minun jojo-minä ei vielä ole tietonen mistään, ei edes minun asemastani missään.

Ok, no tuo pelaajakysymys olisi kannattanut ”osoittaa” varmaan enemmänkin Vesimiehelle (Jazz ottanee MuSan pelimiehistä muutaman jne…)

Niin, mahtaakohan MuSan joukkue valitettavasti itsekään kokonaisuudessaan enää uskoa tuohon säilymiseen?
Kyllä hyvin voinee uskoa että jonkinmoista liikehdintää esim. MuSan ja Jazzin välillä saattaa tapahtua. Lisäksi jos Grani pysyy PoPan edellä, niin onko siinä tapauksessa ensi kauden kakkosessa pelaava PoPa kiinnostunut joistain Musan pelaajista tai jopa määrätyistä Jazzin nuorista?
Vesimies

Poissa Poissa


Vastaus #640 : 29.09.2007 klo 23:10:39

Ok, no tuo pelaajakysymys olisi kannattanut ”osoittaa” varmaan enemmänkin Vesimiehelle (Jazz ottanee MuSan pelimiehistä muutaman jne…)

Lisäksi jos Grani pysyy PoPan edellä, niin onko siinä tapauksessa ensi kauden kakkosessa pelaava PoPa kiinnostunut joistain Musan pelaajista tai jopa määrätyistä Jazzin nuorista?

Ei spekuloida sitten vielä mitenkään mahdollisia pelaajasiirtoja joukkueiden välillä.

No ei varmasti ole.  8)
Baja

Poissa Poissa


Vastaus #641 : 29.09.2007 klo 23:32:39

.
« Viimeksi muokattu: 23.01.2008 klo 02:54:13 kirjoittanut Baja »
Hucle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: South of Venus, East of Yyteri Beach


Vastaus #642 : 29.09.2007 klo 23:51:54

Pistetään nyt edes MuSan kokoonpano illalta kaiken turhutumisen ylle:
MuSa:
Koponen, Ranne (77. Kallio), Männistö, H.Vesalainen, Pihlainen, Ramstadius, Kauppi, Salminen (46. Kriikkula), Pelttari, Vallin (46. Kuusisto), Ruisniemi.

Eiköhän se tähän topiciin ihan sujuvasti luulisi mahtuvan.
« Viimeksi muokattu: 29.09.2007 klo 23:57:05 kirjoittanut Hucle »
Toveri

Poissa Poissa


Vastaus #643 : 30.09.2007 klo 00:15:43

MuSa:
Koponen, Ranne (77. Kallio), Männistö, H.Vesalainen, Pihlainen, Ramstadius, Kauppi, Salminen (46. Kriikkula), Pelttari, Vallin (46. Kuusisto), Ruisniemi.

Kyllä putoaminen on nyt niin liki, etten usko Musan siitä nousevan. Eilen olisi pitäny ottaa pisteet kotiin, varsinkin kun IFFK hävisi. Mutta ei niin ei. Tekikö Heimo maaleja?
Ylläolevasta kokoonpanosta en uskoisi kuin 5-6 olevan ensi vuodenkin kokoonpanossa. Ja nimiä on sentään tuossakin 14. Mutta eletään päivä kerrallaan ja katsotaan mitä tapahtuu, jonka jälkeen katsotaan kuka mihinki menee!

Wecce menossa Musaan ensi kaudeksi, vai oliko vuorossa Ruosniemen Visa?  :)
Vesimies

Poissa Poissa


Vastaus #644 : 30.09.2007 klo 00:22:36

Heimo teki 2 ja Ilondo 1.
« Viimeksi muokattu: 30.09.2007 klo 03:10:24 kirjoittanut Vesimies »
G-Woima

Poissa Poissa


Vastaus #645 : 06.10.2007 klo 19:42:14

MuSa - P-Iirot 1 - 1 (0 - 0)
63' Kauppi 0 - 1
81' Helander 1 - 1

Ei riittänyt vaan ensi kaudella otetaan vauhtia satakunnan kolmosesta...
Hucle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: South of Venus, East of Yyteri Beach


Vastaus #646 : 06.10.2007 klo 21:15:26

MuSa: 
Koponen, Ranne, H.Vesalainen, Männistö, Pihlainen, Ramstadius, Salminen, Pelttari, Kauppi,
Vallin (73. Nurmela), Ruisniemi (46.Helander).
Wecce

Poissa Poissa


Vastaus #647 : 06.10.2007 klo 21:28:32

Tämä riittää....
Vesimies

Poissa Poissa


Vastaus #648 : 06.10.2007 klo 21:38:11

Tämä riittää....   

Riittähän tuo.  :keskari:

Paikallisen potkupallon eteenpäinviejänä voisit kertoa, että mitä tekevät paikalliset pelurit esim. Pihlainen, Salminen, Koponen. Eivät todellakaan kuulu pelata kolmosessa. Toivottavasti löytävät itselleen uuden seuran, joka ei missään nimessä ole PoPa.
Baja

Poissa Poissa


Vastaus #649 : 06.10.2007 klo 22:02:09

.
« Viimeksi muokattu: 23.01.2008 klo 02:52:16 kirjoittanut Baja »

 
Sivuja: 1 ... 25 [26] 27 28
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa