FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.11.2024 klo 16:29:51 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 22 [23]

Kirjoittaja Aihe: 10.6. klo 19.00: Espanja - Venäjä  (Luettu 14994 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eki83

Poissa Poissa

Vastaus #550 : 11.06.2008 klo 16:38:51

Eipä tuosta kyllä kauheasti Venäjälle jäänyt seliteltävää. Pelasivat tyhmästi, kun lähtivät suhteellisen avoimesti haastamaan taitotasoltaan selkeästi parempaa joukkuetta. Ilmeisesti luulivat vähän liikoja itsestään. Nöyremmällä joukkuepelillä olisi ollut jotain saumaakin, mutta yksi yhtä vastaan tilanteissa eivät puolustajat vaan pärjänneet Villaa ja kumppaneita vastaan. Keskikenttähän venäläisillä puolusti todella laiskasti.

ismael

Poissa Poissa

Vastaus #551 : 11.06.2008 klo 16:56:34

Itsehän missasin koko matsin, joten en voi ottaa kantaa sen tarkemmin. Mutta yksi asia kiinnostaa: Miten Espanjan puolustus toimi, miten Puyol - Marchenan yhteistö? Oliko paniikkia havaittavissa, tuliko keskeltä apua?
Eki83

Poissa Poissa

Vastaus #552 : 11.06.2008 klo 17:13:53

Itsehän missasin koko matsin, joten en voi ottaa kantaa sen tarkemmin. Mutta yksi asia kiinnostaa: Miten Espanjan puolustus toimi, miten Puyol - Marchenan yhteistö? Oliko paniikkia havaittavissa, tuliko keskeltä apua?

Senna ja Xavi peittivät linjat pystysyöttöjen antamiseen kyllä todella hyvin. Tosin Pavlyuchenko oli yksinään siellä kärjessä joten tiedä sitten miten toimii, kun vastustajalla on kaksi kärkeä. En minä silti tuosta olisi huolissaan. Sen sijaan laitojen kautta tulevista keskityksistä sopii vähän olla huolissaan, kun pääpelivoimaa ei niin kauheasti keskustassa eikä Casillaskaan hae kesoja mitenkään erinomaisesti. Tällaisista tilanteista tuli jokunen sählinki ja maalikin sitten kulmasta. Itse en kauheasti luota kaksikkoon Puyol-Marchena vaan ehdottomasti pitää puolustaa nöyrästi koko joukkueen voimin kuten karsinnoissa ja harjoitusotteluissa.
ismael

Poissa Poissa

Vastaus #553 : 11.06.2008 klo 17:27:51

Senna ja Xavi peittivät linjat pystysyöttöjen antamiseen kyllä todella hyvin. Tosin Pavlyuchenko oli yksinään siellä kärjessä joten tiedä sitten miten toimii, kun vastustajalla on kaksi kärkeä. En minä silti tuosta olisi huolissaan. Sen sijaan laitojen kautta tulevista keskityksistä sopii vähän olla huolissaan, kun pääpelivoimaa ei niin kauheasti keskustassa eikä Casillaskaan hae kesoja mitenkään erinomaisesti. Tällaisista tilanteista tuli jokunen sählinki ja maalikin sitten kulmasta. Itse en kauheasti luota kaksikkoon Puyol-Marchena vaan ehdottomasti pitää puolustaa nöyrästi koko joukkueen voimin kuten karsinnoissa ja harjoitusotteluissa.

Kiitti Ekille tästä. Jos Ramosilla ei ole "lupa" nousta, niin miksei liinaletti voisi pelata Puyolin kanssa keskellä...
El Conejo

Poissa Poissa

Vastaus #554 : 11.06.2008 klo 17:43:45

Ei pidä paikkaansa.

Täh?!? Vilkaisepa http://futisforum2.org/index.php?topic=51674.msg2118800#msg2118800

Mun puolesta tämä tosin saa jäädä tähän... En ala tämän enempää inttämään...

Sivuja: 1 ... 22 [23]

Siirry: