FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 05:04:46 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Miten käy?
Itävalta voittaa selvästi - 6 (5.8%)
Itävalta voittaa niukasti - 19 (18.4%)
Tasapeli - 18 (17.5%)
Puola voittaa niukasti - 32 (31.1%)
Puola voittaa selvästi - 28 (27.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 102

Sivuja: 1 ... 22 [23] 24 25
 
Kirjoittaja Aihe: Itävalta - Puola  (Luettu 14404 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Charles "Charlie" Charles ja Bielsan Bilbao


Vastaus #550 : 13.06.2008 klo 01:18:52

Omasta mielestäni tämä oli myös selvästi räikein repiminen toistaiseksi, eikä asiaa muuta varsinkaan se, että kaikki tapahtui puhuttelun jälkeen suoraan Webbin silmien alla. Kukaan tuomari ei varmaan halua viheltää vastaavasta rikkeestä pilkkua, ellei näe tilannetta aivan varmasti, kuten nyt Webb näki. Siinä ehkä selitys, mikä osittain selittää aiempien repimisten sormien läpi katsomista.
Älä nyt oikeesti viitti.  :D

Eikös tässäkin pelissä (vai oliko se päivän aiempi peli?) annettu muutama vapari ja kulma uusiksi, kun tuomari kävi huomauttamassa pystypainista. Sama homma jatkui, mutta eipä vain pilkkua näkynyt... Kunnes, kas kummaa, viimeisellä minuutilla isäntäjoukkueelle.
Ei tervejalkaisen ja normaalipainoisen maajoukkuejalkapalloilijan pitäisi kaatua noin vain kun pelaaja yhdellä kädellä repii rinnuksista.

Webb halusi antaa pilkun Itävallalle. Piste.

Mielenkiinnolla odotan huomisia pelejä. Vedonlyöntiin vain rohkeasti pilkkuja kehiin.

e: Ja ennemmin tässä pelissä olisi voinut antaa pilkun ekalla puoliajalla. Siinä oli sentään rehellinen takavyö ja vieläpä pitkään. Itävaltalaiskärki vain puppeloi tilanteen turhalla gilardinoilullaan.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2008 klo 01:20:52 kirjoittanut Hylje »
Forester

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kontu, Nottingham Forest, Suomi & Sumusaaret


Vastaus #551 : 13.06.2008 klo 01:19:16

Tarjotkaa joku foorumin isistä olkpäätä mihin vava voisi nojata ja itkeä.   
No mulla on neljä lasta; eiköhän tuohon vielä yksi mahdu  8)
Vavá

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barcelona, Palmeiras, Haka - (Spurs, N'ham Forest)


Vastaus #552 : 13.06.2008 klo 01:19:50

Tarjotkaa joku foorumin isistä olkpäätä mihin vava voisi nojata ja itkeä.   

Noh noh, Gay Neville vaan nyt nukkumaan, nukkumaanmenoaika on jo ohi.
Rela

Poissa Poissa


Vastaus #553 : 13.06.2008 klo 01:19:52

Useitakin olen nähnyt, tuostakin matsista muistuu heti ainakin yksi tilanne. Räikeys nyt on tietysti katsojan silmässä mutta periaatteessahan kaikki repimiset ovat rikkeitä.

Mitkä matsit, millä minuuteilla? Itse olen refin kanssa samaa mieltä. Kisojen selvin pilkun arvoinen repiminen toistaiseksi.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2008 klo 01:22:19 kirjoittanut Rela »
ref

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Giallorossi


Vastaus #554 : 13.06.2008 klo 01:20:12

Useitakin olen nähnyt, tuostakin matsista muistuu heti ainakin yksi tilanne. Räikeys nyt on tietysti katsojan silmässä mutta periaatteessahan kaikki repimiset ovat rikkeitä.
Tottahan se on, mutta tuomari ei näe samoja hidastuksia kuin sinä ja minä ::) Nyt kuitenkin nokan edessä rikotaan, niin miten olisi voinut jättää viheltämättä?
Rela

Poissa Poissa


Vastaus #555 : 13.06.2008 klo 01:21:59

Ei tervejalkaisen ja normaalipainoisen maajoukkuejalkapalloilijan pitäisi kaatua noin vain kun pelaaja yhdellä kädellä repii rinnuksista.

 ??? Alas
Tresjoli

Poissa Poissa


Vastaus #556 : 13.06.2008 klo 01:21:59

Webb halusi antaa pilkun Itävallalle. Piste.

Hohhoijaa. Voi olla että osana tuomiota oli kotiyleisön painostus, niinkuin se yleensä on, mutta kyllähän tämä oli selkeä linjan veto Webbiltä. Kävi ensin huomauttamassa, mutta kun pelaaja ei uskonut, niin pallo oli pakko viedä pilkulle. Jossain vaiheessa jonkun oli tämä uskallettava tehdä.
Dieter Bohlen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness im Knast is wie 'ne Meisterschaft!


Vastaus #557 : 13.06.2008 klo 01:22:02

Itse ainakin ymmärsin, että yritti hämätä Vasticia ???

Älä ihmeessä? Ongelma vain oli, että tuolla tavalla voi hämätä korkeintaan F-junioreiden penkkipelaajia, ei ammattilaisfutaajia. Tajuttoman surkea suoritus Borucilta.
Hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Charles "Charlie" Charles ja Bielsan Bilbao


Vastaus #558 : 13.06.2008 klo 01:22:13

Mitkä matsit, millä minuuteilla? Itse olen refin kanssa samaan mieltä. Kisojen selvin pilkun arvoinen repiminen toistaiseksi.
Eti jostain se video. Proedl on lähdössä kädet levällä kaatumaan ennenkuin Lewandowski edes ehtii kunnolla kiskaista yhdellä kädellä.
Vavá

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barcelona, Palmeiras, Haka - (Spurs, N'ham Forest)


Vastaus #559 : 13.06.2008 klo 01:22:35

No mulla on neljä lasta; eiköhän tuohon vielä yksi mahdu  8)

Olen itsekin muuten isä, joten voin kai nojata omaan olkapäähäni.  :D

Tällainenkin lohkon lopputilanne on muuten mahdollinen:

Kroatia 6
Puola 4
Itävalta 4
Saksa 3

Tähän tarvittaisiin esim. tällaiset lopputulokset: Itävalta-Saksa 1-0, Puola-Kroatia 2-0

Aika epätodennäköistä.
ref

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Giallorossi


Vastaus #560 : 13.06.2008 klo 01:22:57


e: Ja ennemmin tässä pelissä olisi voinut antaa pilkun ekalla puoliajalla. Siinä oli sentään rehellinen takavyö ja vieläpä pitkään. Itävaltalaiskärki vain puppeloi tilanteen turhalla gilardinoilullaan.
Totta, mutta erotuomari näki tilanteen takaapäin, mikä hankaloitti rikkeen näkemistä huomattavasti. Tosin myös tökerö heittäytyminen vaikutti varmasti Webbin päätökseen.

ref

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Giallorossi


Vastaus #561 : 13.06.2008 klo 01:24:34

Älä ihmeessä? Ongelma vain oli, että tuolla tavalla voi hämätä korkeintaan F-junioreiden penkkipelaajia, ei ammattilaisfutaajia. Tajuttoman surkea suoritus Borucilta.
Paineet Vasticilla kuitenkin sen verran kovat, että olisi voinut vaikka purra tuo kikka.
M135hu0r4

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Big Four ja ELK


Vastaus #562 : 13.06.2008 klo 01:25:43

Tottahan se on, mutta tuomari ei näe samoja hidastuksia kuin sinä ja minä ::) Nyt kuitenkin nokan edessä rikotaan, niin miten olisi voinut jättää viheltämättä?

Täytyy Webbin kunniaksi sanoa, että monissa tilanteissa kärsi tälle tasolle täysin ala-arvoisista avustavistaan. Avustavanhan tulisi mm. osoittaa rikkeet, jos on paremmin sijoittunut kuin erotuomari.
-MN-

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tanssiva Kari Mänty


Vastaus #563 : 13.06.2008 klo 01:26:22

No mulla on neljä lasta; eiköhän tuohon vielä yksi mahdu  8)

Käytä kortsuja homo
InterFlower

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter , AC Oulu


Vastaus #564 : 13.06.2008 klo 01:26:26

Ei tervejalkaisen ja normaalipainoisen maajoukkuejalkapalloilijan pitäisi kaatua noin vain kun pelaaja yhdellä kädellä repii rinnuksista.


Ensimmäiset näytetyt uusinnat olivat tavallista tuuppimista, mutta sen kaljupäägansterin kaksin käsin survominen, joka lopulta näytettiin, oli kyllä ihan uskomatonta nähtävää.

Hitto ettei noita pätkiä saa linkitettyä netistä.
Vavá

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barcelona, Palmeiras, Haka - (Spurs, N'ham Forest)


Vastaus #565 : 13.06.2008 klo 01:26:43

Näköjään äärimmäisen keskinkertaiset maajoukkueet pystyvät (yleensä) kotikisoissa mukiinmeneviin suorituksiin kuten Korea ja Japani aikoinaan. Silloin tällaiset ehkä ennakolta hieman paremmat maajoukkueet paskovat housuihinsa joutuessaan pelaamaan vieraskentällä. Kotijoukkueella on aina etu. Toivottavasti se merkitsee Saksan lyömistä. Itävalta kuitenkin on perinteikkäämpi futismaa kuin moni forumisti tietää.  Ylos
ref

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Giallorossi


Vastaus #566 : 13.06.2008 klo 01:27:47

Tilanne kiteytettynä:

1) Webb puhuttelee ja uusii vaparin.
2) Lewandowski repii Prödlin kumoon Webbin silmien alla.

Miten Webb voi olla enää viheltämättä pilkkua, kun tilanne on suoraan malliesimerkki UEFAn yhdestä sääntöpainotuksesta ???

Ja kaatui Prödl sitten helposti tai ei, niin kukaan ei siltikään voi väittää, etteikö Lewandowski olisi paidassa roikkunut ja rikkonut Prödliä. Paitsi tietenkin Vava.
Hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Charles "Charlie" Charles ja Bielsan Bilbao


Vastaus #567 : 13.06.2008 klo 01:28:03

Ensimmäiset näytetyt uusinnat olivat tavallista tuuppimista, mutta sen kaljupäägansterin kaksin käsin survominen, joka lopulta näytettiin, oli kyllä ihan uskomatonta nähtävää.

Hitto ettei noita pätkiä saa linkitettyä netistä.
Kaljupäägangsterin toinen käsi on Proedlin rinnassa, toisella kädellä ei revi yhtään.
-MN-

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tanssiva Kari Mänty


Vastaus #568 : 13.06.2008 klo 01:29:44

Vaikka rankkari tuomittiin aika heppoisesti, täytyy muistaa että tuomari oli käynyt jo monessa tilanteessa sanomassa repimisestä. Puolan maali oli myös paitsio, joten ehkä tässä oli pientä tasoittelun makua. Oikeutettu lopputulos kaikinpuolin, joka varmisti mielenkiintoiset asetelmat viimeiselle kierrokselle.
Hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Charles "Charlie" Charles ja Bielsan Bilbao


Vastaus #569 : 13.06.2008 klo 01:29:53

Ja kaatui Prödl sitten helposti tai ei, niin kukaan ei siltikään voi väittää, etteikö Lewandowski olisi paidassa roikkunut ja rikkonut Prödliä. Paitsi tietenkin Vava.
Kyse tässä onkin enemmän siitä, miten helposti pelaaja kaatuu ja oliko vihellys linjan mukainen verrattuna tähän ja muihin otteluihin.
Ehkä se oli sitten oikea tuomio jos ref niin sanoo, mutta aivan liian kova, eikä missään nimessä kisojen linjan mukainen.

Kisojen eka pilkku, eikö?

e: Ja niin, sanotaan nyt vielä, että Puolan olisi "ansainnut" tappion ihan jo ensimmäisen puolituntisen karmean pelin takia.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2008 klo 01:30:55 kirjoittanut Hylje »
M135hu0r4

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Big Four ja ELK


Vastaus #570 : 13.06.2008 klo 01:29:57

Itävalta kuitenkin on perinteikkäämpi futismaa kuin moni forumisti tietää.  Ylos

Älä aliarvioi forumisteja. :-[
-MN-

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tanssiva Kari Mänty


Vastaus #571 : 13.06.2008 klo 01:31:09

Kisojen eka pilkku, eikö?

Modric, Kroatia?
Vavá

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barcelona, Palmeiras, Haka - (Spurs, N'ham Forest)


Vastaus #572 : 13.06.2008 klo 01:32:02

En ole väittänyt, että rikettä ei tapahtunut. Väitän vain, että noista hyvin harvoin rankku vihelletään. Puhuttelu taas suosi Itävaltaa, joka itsekin syyllistyi tuuppimiseen. Vaparin uusiminen suosi hyökkkävää joukkuetta. Paine jatkui näin tavallista pitempään 16-alueella. Rike vaikutti pahemmalta kuin oli. Tämä on oma näkemykseni. Se voi olla väärä, mutta sehän on vain inhimillistä. Tuskin se minun ihmisarvoa alentaa niin paljon, että täytyy ilkkua.  ;)
Forester

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kontu, Nottingham Forest, Suomi & Sumusaaret


Vastaus #573 : 13.06.2008 klo 01:32:38

Käytä kortsuja homo
Kyse ei ole adoptiolapsista; en ole homo. (Ei minulla kyllä mitään homojakaan vastaan ole). Nyttemmin olen sterilisoitu joten älä pelkää, en tuota enää riesaksesi jälkeläisiä  :D
Hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Charles "Charlie" Charles ja Bielsan Bilbao


Vastaus #574 : 13.06.2008 klo 01:32:46

Modric, Kroatia?
Totta. Oli mulla sellanen fiilis, että joku oli pilkusta tehnyt maalin...  8)

 
Sivuja: 1 ... 22 [23] 24 25
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa