FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 22:32:19 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2
 
Kirjoittaja Aihe: Henkilökohtaiset tavoitteet/saavutukset.  (Luettu 4303 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
R.A

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kaik.


: 13.06.2008 klo 12:55:25

Nuorten osiossa on monta topicia, jotka sivuuttavat hieman tätä aihetta, mutta suoranaista topicia asiasta ei ole, joten päätin pistää pystyyn.

Joten arvon nuoret jalkapalloilijat, mitkä ovat tavoitteenne/unelmanne jalkapallon suhteen? ''Tyydyttekö'' hauskanpitoon kavereiden kanssa, vai haluatteko että teistä kuullaan vielä tulevaisuudessa. Kun olette kertoneet oman tavoitteenne, niin olkaa rohkeita ja avautukaa myös siitä, miten aiotte toteuttaa haaveenne.
« Viimeksi muokattu: 17.06.2008 klo 21:07:26 kirjoittanut R.A »
Litmasen manttelinperijä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 11.8.2008 NEVÖ FORGET KUNINGAS :YLOS:


Vastaus #1 : 13.06.2008 klo 13:08:40

Olen kunnianhimoinen ja tavoittelen tähtiä, mutta tyydyn vähempäänkin. Olisi kiva joskus olla vielä tunnettu pelaaja.
Kuningas#10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KyPS


Vastaus #2 : 13.06.2008 klo 13:16:23

No kyllä se tällä hetkellä on enemmän hauskanpitoa kutosdivaria pelatessa. Yksi syy tähän on juuri, että "ns. kovia junnujoukkueita" ei täältä löydy ja lähimmät ovat Turussa, jossa olisi myös ollut mahdollista tälläkin kaudella pelailla. Mutta ongelmana on juuri nämä välimatkat, kun sielläkin pitäisi sitten melkein joka päivä vierailla ::)

Katsotaan sitten myöhemmin missä tullaan pelaamaan. Vähän korkeampi sarjataso ei tietenkään pahitteeksi olisi 8)
Stürmer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: YJPKKÄ & Suomen naiset.


Vastaus #3 : 13.06.2008 klo 13:16:48

Olen kunnianhimoinen ja tavoittelen tähtiä, mutta tyydyn vähempäänkin. Olisi kiva joskus olla vielä tunnettu pelaaja.

Terve asenne, lisää tätä !!!  Ylos Ylos Ylos

Skorpioni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi-36 Bt


Vastaus #4 : 13.06.2008 klo 21:54:25

minun mielestä kenestä tahansa voi tulla hyvä pelaaja treenaamalla kovaa ja paljon. Esim. tekee joukkueharjotteiden lisäksi monta tuntia päivässä omaa harjoitusta pallon kanssa, tekniikkaa ym. haltuun ottoja juoksussa kikkaa jne. Sitten ratkaisee lopuksi lahjat ja pelisilmä tuleeko maailman tähti...,mutta kovalla reenillä  pitäis kenestä vaan ainakin suomessa
Miglu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Muna, Real, Bayern München, A. Smith, Zlatan.


Vastaus #5 : 13.06.2008 klo 21:56:47

Mutta pitää muistaa, että (huom)liian nuorena(huom) ei saa ruveta reenaamaan liikaa, sillä siinä on oma ura vaarassa. Saattaa olla, että yht' äkkiä ei jalkapallo kiinostakkaan, kun sitä on viimeiset 3v päivästä toiseen pompotellut ja laukonut. Mutta en kiistä, etteikö reenaamalla huippupelaajaa tule.
joks11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy


Vastaus #6 : 14.06.2008 klo 07:20:54

Mutta pitää muistaa, että (huom)liian nuorena(huom) ei saa ruveta reenaamaan liikaa, sillä siinä on oma ura vaarassa. Saattaa olla, että yht' äkkiä ei jalkapallo kiinostakkaan, kun sitä on viimeiset 3v päivästä toiseen pompotellut ja laukonut. Mutta en kiistä, etteikö reenaamalla huippupelaajaa tule.
Ei treenimäärissä ole juuri mitään vaaraa niin kauan kun halu treenaamiseen tulee omasta itsestä. Enempi = parempi.
Miglu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Muna, Real, Bayern München, A. Smith, Zlatan.


Vastaus #7 : 14.06.2008 klo 19:09:09

Ei treenimäärissä ole juuri mitään vaaraa niin kauan kun halu treenaamiseen tulee omasta itsestä. Enempi = parempi.
Diih, mutta jos on vanhemmat, jotka senkin jälkeen vielä pakottavat reenaamaan, kun ei enään kiinostaisi niin paljoa, niin itse sain sanoa hyvästi kendolle.
tumma jutila

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PuiU, Huuhkajat


Vastaus #8 : 14.06.2008 klo 19:11:55

Jos nyt vaikka b1div pääsisi jengin kanssa ::)
toki syksyllä/ens kaudella miesten sarjoissa vois debytoida.  Ylos
soininjo

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: VPS, FCB ja Kustaa II Adolfin valtava poni


Vastaus #9 : 15.06.2008 klo 23:00:17

Ens kaudella valmennusportaaseen ja sitten katsotaan onko musta oikeasti valmentajaksi. Ja siinä ohessa voi vitosessa höntsätä miesten kakkosporukan kanssa, kun ne nyt tulee nelosesta rytinällä alas. Valmentaminen kiinnostaa pirusti, ja tälläkin kaudella on 13-vuotiaille pojille vedetty treenejä, jos niitten valmentajalla on ollut kiirettä ja mulla aikaa. Ja omallekkin porukalle on jotain taktista puolta yritetty vähän opettaa, joskin varsin vaihtelevalla menestyksellä...
« Viimeksi muokattu: 15.06.2008 klo 23:03:37 kirjoittanut soininjo »
Hazan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OLS


Vastaus #10 : 16.06.2008 klo 10:42:02

Sama, ajatellut myös valmentajan uraa. Joukkueessa on itekkin joutunut opettamaan taktiikoita koska valmentajat ei kiinnitä niihin huomiota  :(
Messi

Poissa Poissa


Vastaus #11 : 16.06.2008 klo 11:31:56

Ikävä kyllä pelajana en ikinä päässyt asettamiini tavoitteisiin, niin täytyy nyt sitten valmentajana yrittää päteä. Sääliksi käy pelaajiani. Pistetään vielä itselle  :keskari:
Hakan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Superpesis


Vastaus #12 : 16.06.2008 klo 11:39:15

Ikävä kyllä pelajana en ikinä päässyt asettamiini tavoitteisiin, niin täytyy nyt sitten valmentajana yrittää päteä. Sääliksi käy pelaajiani. Pistetään vielä itselle  :keskari:

Ystävää lainatakseni ihan sama mutta sillä erotuksella että en edes yritä päteä koska minulla ei ole mitään annettavaa kenellekään. Joskus oli hauskaa vuosia sitten sen jälkeen onkin ollut hiljaisempaa. Itselleni valtava  :keskari:

Nyt pitäisi enää yrittää pysyä poissa kentiltä mutta kun sitäkään en ymmärrä  :o
R.A

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kaik.


Vastaus #13 : 16.06.2008 klo 20:49:27

Nyt pitäisi enää yrittää pysyä poissa kentiltä mutta kun sitäkään en ymmärrä  :o
Tämä kohta oli kaameaa luettavaa.. :(
Maalia vartioidessa...

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jotain


Vastaus #14 : 16.06.2008 klo 20:54:54

Harmikseni omalla paikkakunnalla ei löydy junnujoukkuetta. lähimmät junnujoukkueet löytyvät Oulusta. Pelannut omalla paikkakunnalla 15 vuotiaasta miesten joukkueessa (ensimmäinen Suomen Cup ottelu 14v. Ylos). Itsellä tavoitteet olleet aina korkealla, ja ovat vieläkin. Mutta nyt on tyytyminen tähän mitä on... ::)
Miglu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Muna, Real, Bayern München, A. Smith, Zlatan.


Vastaus #15 : 16.06.2008 klo 21:06:56

Harmikseni omalla paikkakunnalla ei löydy junnujoukkuetta. lähimmät junnujoukkueet löytyvät Oulusta. Pelannut omalla paikkakunnalla 15 vuotiaasta miesten joukkueessa (ensimmäinen Suomen Cup ottelu 14v. Ylos). Itsellä tavoitteet olleet aina korkealla, ja ovat vieläkin. Mutta nyt on tyytyminen tähän mitä on... ::)
Pelaatko mitä divaria missä joukkueesa?
Itse pelaan 5-divaria, Nivalan FC-92(on silti edustusjoukkue vaikka onkin -92 pääte), Keski-Pohjanmaa.
Ikää on 14v. Ensi vuonna 15.
Addick

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: tähtivalmentaja.


Vastaus #16 : 16.06.2008 klo 21:44:33

Jos nyt joku mut Herculeksen penkiltä bongais, niin varmaan taidot riittäis liigaan tai ainakin divariin, siis jonnekin Samoalle.

Valmentajana ehkä just ja just saumat vähän pidemmälle.
Maalia vartioidessa...

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jotain


Vastaus #17 : 17.06.2008 klo 16:20:25

Pelaatko mitä divaria missä joukkueesa?
Itse pelaan 5-divaria, Nivalan FC-92(on silti edustusjoukkue vaikka onkin -92 pääte), Keski-Pohjanmaa.
Ikää on 14v. Ensi vuonna 15.
Pelaan Kuusamon Pallo-Karhuissa. Tällä hetkellä pelaamme Oulun Kutosta. Ekan Suomen Cup ottelun aikoihin tahkottiin Lapin puolella Nelosta. Eli maailman kovimmissa sarjoissa ei ole tullut pelattua vielä. Kyllhän se ois ainakin nelosessa mukava vielä joskus päästä pelaamaan...  8)

Maalivahtina pelaan. Ekalla kaudella onnistuin "syrjäyttämään" sitä ennen ykkösmaalivahtina pelanneen jätkän. Nyt pelaankin melkolailla ykkösmaalivahtina...
Miglu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Muna, Real, Bayern München, A. Smith, Zlatan.


Vastaus #18 : 17.06.2008 klo 20:03:29

Woo! Maalitili tuli avattua Kannuksen Uraa vastaan : D

Aluksi 1-0 johtoon,
Ura tasoittaa pilkulta.

Puoliaika.

Sitten minun upea ja lähes täydellisyyttä hipova laukaus 18 metristä maatapitkin etualanurkkaan.  Tuoppi Tuoppi
Sitten uran hinaajat tasoittaa pelin jonku 10min päästä.  :keskari:
Litmasen manttelinperijä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 11.8.2008 NEVÖ FORGET KUNINGAS :YLOS:


Vastaus #19 : 18.06.2008 klo 13:13:00

Woo! Maalitili tuli avattua Kannuksen Uraa vastaan

Aluksi 1-0 johtoon,
Ura tasoittaa pilkulta.

Puoliaika.

Sitten minun upea ja lähes täydellisyyttä hipova laukaus 18 metristä maatapitkin etualanurkkaan.  Tuoppi
Sitten uran hinaajat tasoittaa pelin jonku 10min päästä.  :keskari:
Mites, onko MJK ollut kova vastus? ;)
Miglu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Muna, Real, Bayern München, A. Smith, Zlatan.


Vastaus #20 : 18.06.2008 klo 21:06:58

Mites, onko MJK ollut kova vastus? ;)
Muholan Jalkapallo Klubi? Kustiin 4-2 :( Mistä tiedät kyseisen joukkueen? :D
Litmasen manttelinperijä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 11.8.2008 NEVÖ FORGET KUNINGAS :YLOS:


Vastaus #21 : 18.06.2008 klo 21:23:42

Muholan Jalkapallo Klubi? Kustiin 4-2 :( Mistä tiedät kyseisen joukkueen? :D
Kotipaikkakunnan joukkue.
Miglu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Muna, Real, Bayern München, A. Smith, Zlatan.


Vastaus #22 : 18.06.2008 klo 21:25:20

Kotipaikkakunnan joukkue.
:D Aa no sitten
Gennadi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1924


Vastaus #23 : 18.06.2008 klo 21:28:10

Woo! Maalitili tuli avattua Kannuksen Uraa vastaan : D

Aluksi 1-0 johtoon,
Ura tasoittaa pilkulta.

Puoliaika.

Sitten minun upea ja lähes täydellisyyttä hipova laukaus 18 metristä maatapitkin etualanurkkaan.  Tuoppi Tuoppi
Sitten uran hinaajat tasoittaa pelin jonku 10min päästä.  :keskari:

Missä jengissä pelaat kun kerran Kuraa vastaan olet pelaillut?

Itse muistan junnuvuoisna kun pelasin B-nuorissa viimeistä pelivuottani, oli meillä Piirisarjan ottelu Kannuksessa Uraa vastaan kaatosateessa. Voitettiin kai 0-14 ja tein urani ensimmäisen ja viimeisen hattutempun. Taisimme voittaa jokaisen pelin vähintään viidellä maalilla kun noustiin Ykköseen. Pelasin tänä vuonna kaksi peliä kärjessä ja tein viisi (!) maalia. Sen jälkeen minut pudotettiin keskikentälle.

Nykyään olen lopettanut aktiiviuran GBK:n iki-ihanassa raitapaidassa..

« Viimeksi muokattu: 18.06.2008 klo 21:31:09 kirjoittanut Gennadi »
Miglu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Muna, Real, Bayern München, A. Smith, Zlatan.


Vastaus #24 : 18.06.2008 klo 21:29:25

Nivalan FC-92. Missä itse pelasit?
E: Sillonkun pelasin junioreissa (D-94) niin tein ensimmäiset 2 maalia (samassa pelissä) Kuran -94 porukkaa vastaan, ja nyt miesten ensimmäinen maali Uraa vastaan myös :D

 
Sivuja: [1] 2
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa