FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 04:18:49 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 23 [24] 25
 
Kirjoittaja Aihe: Turkki - Tsekki  (Luettu 17664 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sopraano

Poissa Poissa


Vastaus #575 : 16.06.2008 klo 07:59:26

Oih Türkiye! Loistava ottelu ja oikea joukkue jatkoon! 
Nyt ollaan Türki-YE:n bandwagonissa jälleen 
Hieno kansa ja hienot pelaajat! Azerbaidzanille myös Ylos

Tähän vahvasti eri! Armenialaisten, kreikkalaisten ja assyrialaisten joukkomurhaamiselle erittäin vahva :keskari:
Sinäkin jos jotain kulttuurista ymmärtäisit niin katsoisit Armeniaan päin...maailman ensimmäinen kristitty maa Ylos
Muutenkin tollasena wannaberyssänä erikoista sympatisoida Azergaycania.
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis


Vastaus #576 : 16.06.2008 klo 08:28:19

Jep, 2:25, ei ollut paitsio ei lähelläkään.

edit: Tarpeetonta toistoa, tulihan tämä jo pariinkin kertaan.

Ottelu oli aika vaatimaton ensimmäisen puoliajan osalta, mutta toinen puoliaika pelasti paljon ja Turkki ansaitusti jatkoon. Tsekki oli näissä kisoissa niin mitään sanomaton joukkue ettei kyllä jää kaipaamaan.
« Viimeksi muokattu: 16.06.2008 klo 08:31:15 kirjoittanut Elmo »
EdgarD

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klousaa tyylillä!


Vastaus #577 : 16.06.2008 klo 08:56:02


Jii

Poissa Poissa


Vastaus #578 : 16.06.2008 klo 09:12:37




Löytyykö videota tästä?
hertsi-

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: olavi mäenpää


Vastaus #579 : 16.06.2008 klo 09:16:22

Nihat taitaa olla jo maailmalla tunnetumpi kuin kebab :o
el_Diablo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: visio 2020


Vastaus #580 : 16.06.2008 klo 09:38:55

Lainaus
Vaan eipä saanut Tšekki aikaiseksi lähes tyhjäänkään maaliin yhtään mitään.

no eipä kai saanut, kun tämä ruotsalainen tuomari päätti JÄLLEEN kerran nousta itse kaiken huomion keskipisteeksi (barosin keltainen kortti, miten tuomari voi pelata aikaa pois kellosta tuolla tavalla?). 4 minuuttia lisäaikaa, mutta sitä pelattiin lopulta ehkä noin 1½ minuuttia eri torikokouksista johtuen.

Lainaus
Hieno nousu Turkilta kuitenkin, ja Koller ansaitsi uransa loppuvan juuri näin. Jyräsi nimittäin Volkanin punaista edeltäneessä tilanteessa törkeästi, yrittämättä pelata palloa lainkaan

aika erikoista muuten puhua jyräämisestä, kun koller selvästi hyppäsi volkanin sivusta osumatta tähän ollenkaan.
domergue

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: louhikkokoskettaja-ripuli


Vastaus #581 : 16.06.2008 klo 10:16:18

aika erikoista muuten puhua jyräämisestä, kun koller selvästi hyppäsi volkanin sivusta osumatta tähän ollenkaan.
Sama. Mitä ihmettä liikkuu Volkanin päässä? Ilmeisesti ei mitään.
brutalissimus maximus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Baia Melior Populus


Vastaus #582 : 16.06.2008 klo 10:26:22

Funtsin tauolla että taitaa Turkki tulla toiselle puoliajalle hieman eri ilmeellä. En joutunut pettymään.
Fatih Terimille  Ylos
domergue

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: louhikkokoskettaja-ripuli


Vastaus #583 : 16.06.2008 klo 10:28:31

Terim on kyllä ollut erittäin hyvä näissä kisoissa. Ainoa valmentaja joka on pystynyt kääntämään ottelut voitoksi tappioasemasta, hyvillä vaihdoilla ja ennenkaikkea rohkeudella. Jälkimmäinen tuntuu olevan maajoukkuevalmentajien joukossa katoava luonnonvara.
Shefki Wilson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Megaforce Eisenhüttenstadt


Vastaus #584 : 16.06.2008 klo 10:54:25

Ai kaikkikkienko on pakko olla jotenki rekisteröityny johonki järjestöön. Turkkilaiset yleensä  ovat töissä kebab paikkassa tai ovat useimmiten sosiaalipummeja ja saksassa ei pidetä siitä lainkaan jos ulkomaalaiset tulee vaan nostamaan avustuksia eivätkä mee töihin, mikä on täysin ymmärrettävää. Kulttuuriero on liian suuri tässä tapauksessa mun mielestä turkkilaisten ei pitäs liiaksi levittäytyä eurooppaan tulee vaan ongelmia.

Saksa tarvitsi työvoimaa. Sen takia ne turkkilaiset ovat siellä.  :keskari: :D :keskari: Ei sen takia, että he nostaisivat avustuksia, vaan sen takia, että saksalaisfirmoilla olisi työvoimaa. Ja toisekseen, minun on vaikea ymmärtää missä piireissä liikut, tunnen itse kymmeniä saksalaisia enkä ole havainnut ollenkaan samanlaista vihamielisyyttä maahanmuuttajia kohtaan mitä Suomessa havaitsee.

e. Ja sori, jos tuohon oli jo vastattu.
« Viimeksi muokattu: 16.06.2008 klo 10:58:27 kirjoittanut Shefki Wilson »
Gento

Poissa Poissa


Vastaus #585 : 16.06.2008 klo 13:12:03

Kyllä pupelsi Cech pahimpaan mahdolliseen paikkaan, että mennäänkö tässä enckelmanmaisesti alamäkeä, josta toivuttaan vasta muutaman kauden jälkeen.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #586 : 16.06.2008 klo 13:27:18

no eipä kai saanut, kun tämä ruotsalainen tuomari päätti JÄLLEEN kerran nousta itse kaiken huomion keskipisteeksi (barosin keltainen kortti, miten tuomari voi pelata aikaa pois kellosta tuolla tavalla?). 4 minuuttia lisäaikaa, mutta sitä pelattiin lopulta ehkä noin 1½ minuuttia eri torikokouksista johtuen.

Toisen torikokouksen aiheutti kuitenkin Baros ihan omalla toiminnallaan. Lisäaikaa taidettiin pelata viisi ja puoli minuuttia yhteensä, joista suurimman osan oli tietenkin peli pysähdyksissä. Toisaalta ei se pallo ole pelissä normaalin ajan aikanakaan koko aikaa ja lisäaikaa tulee vain tietyistä viivytyksistä. Olisin toki olettanut, että ottelua olisi pelattu yli kuusi minuuttia 90 minuutin päälle. Barosin tapauksesta en viitsi sanoa sen enempää, koska en tiedä mitä teki. Todennäköisesti hölmöili sen kuitenkin itse, kun aikaisemminkin tuntui olevan varsin kuumana. Ja loppujen lopuksi Tshekki teki sen aivan itse. Tuomari oli mielestäni varsin hyvä ja paljon hyvin vihellettyjä tilanteita.
Kratos

Poissa Poissa


Vastaus #587 : 16.06.2008 klo 13:52:09

Baros teki sen itse. Toki jonkun puoli minuuttia - minuutin olisi voinut lisääkin pelata.

Mutta kuka nyt tunnustaa tuon manaserin?  :D
obagoal

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle United


Vastaus #588 : 16.06.2008 klo 13:53:20

Vähän turhan jännäksi Turkin pojat näyttää pistävän nämä pelit.
Kaihlamo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jalkapallo


Vastaus #589 : 16.06.2008 klo 14:45:25

no eipä kai saanut, kun tämä ruotsalainen tuomari päätti JÄLLEEN kerran nousta itse kaiken huomion keskipisteeksi (barosin keltainen kortti, miten tuomari voi pelata aikaa pois kellosta tuolla tavalla?). 4 minuuttia lisäaikaa, mutta sitä pelattiin lopulta ehkä noin 1½ minuuttia eri torikokouksista johtuen.

aika erikoista muuten puhua jyräämisestä, kun koller selvästi hyppäsi volkanin sivusta osumatta tähän ollenkaan.

Onko sulla tapana itkeä joka topikissa?  :D
Mr.Big

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NUFC


Vastaus #590 : 16.06.2008 klo 14:49:36

Onko sulla tapana itkeä joka topikissa?  :D
Sama..
Ja Baros teki sen ihan ite,kuten koko Tsekkikin.. Ja se maali ei ollu paitsio,ni se siitä itten... Parempi voitti,hyvä näin...
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy


Vastaus #591 : 16.06.2008 klo 14:53:01




Volkan leijuttaa Kolleria?
prymme

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Jaro


Vastaus #592 : 16.06.2008 klo 15:16:02

Volkan leijuttaa Kolleria?
:D Kyllähän tuollaisesta pimeyden voimien käytöstä pitääkin tulla punainen ;)
julio gonzales

Poissa Poissa


Vastaus #593 : 16.06.2008 klo 15:19:28

Kyllähän noissa tilanteissa pitää näyttävästi kaatuakki, jotta tuomari tilanteen näkee. :D
el_Diablo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: visio 2020


Vastaus #594 : 16.06.2008 klo 15:57:12

Onko sulla tapana itkeä joka topikissa?  :D

on se kova  Ylos
Lorenzo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: * * * *


Vastaus #595 : 16.06.2008 klo 16:11:45


Silento

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #596 : 16.06.2008 klo 16:13:33

no eipä kai saanut, kun tämä ruotsalainen tuomari päätti JÄLLEEN kerran nousta itse kaiken huomion keskipisteeksi (barosin keltainen kortti, miten tuomari voi pelata aikaa pois kellosta tuolla tavalla?). 4 minuuttia lisäaikaa, mutta sitä pelattiin lopulta ehkä noin 1½ minuuttia eri torikokouksista johtuen.

Lisäaikaahan pelattiin lopulta noin 5min30sek, eli kyllä nuo huomioitiin.. Toisekseen jos itse sössii 2-0 johdon vartissa, niin aika turhaa on tuomarin suuntaan ruikuttaa, etenkin kun maalit oli täysin selviä tapauksia. Propsit linjatuomarille mm. 3-2 maalissa, joka esim. Veikkausliigassa tai MM-skaboissa 2002 olisi liputettu 100% varmuudella paitsioksi, vaikkei sitä ollut.
Di Stefano

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Andjusa Arshavin


Vastaus #597 : 16.06.2008 klo 16:13:56

Kaikkien aikojen paras kyykyttää tusinapuolustajaa  Ylos
el_Diablo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: visio 2020


Vastaus #598 : 16.06.2008 klo 16:26:36

Lisäaikaahan pelattiin lopulta noin 5min30sek, eli kyllä nuo huomioitiin.. Toisekseen jos itse sössii 2-0 johdon vartissa, niin aika turhaa on tuomarin suuntaan ruikuttaa, etenkin kun maalit oli täysin selviä tapauksia. Propsit linjatuomarille mm. 3-2 maalissa, joka esim. Veikkausliigassa tai MM-skaboissa 2002 olisi liputettu 100% varmuudella paitsioksi, vaikkei sitä ollut.

no pelattiin tosiaan lopulta 5½ minuuttia, muttei pallo tosiaankaan ollut lähellekään sitä 4 minuuttia pelissä. volkanin ulosajoa arvottiin vaikka kuinka kauan, kuten myös sitä barosin varoittamista. asialla nyt ei muuten olisi kovin suurta merkitystä ollut, mutta tsekille olisi voinut tosiaan riittää se minuuttikin maalintekoon kun turkin varamaalivahti ;) ei ainakaan minua vakuuttanut. tuncayn mahdolliset torjunnat olisivat kiinnostaneet rankkareista puhumattakaan.

toisaalta svenssoni ehkä päätti, että on kohtuutonta rankaista koko turkin joukkuetta siitä että koller kaatui komeasti. kaiken kaikkiaan tsekki tosiaan teki sen ihan itse, eikä tosiaan voida sanoa, että väärä joukkue olisi mennyt jatkoon.
julio gonzales

Poissa Poissa


Vastaus #599 : 16.06.2008 klo 16:35:07

no pelattiin tosiaan lopulta 5½ minuuttia, muttei pallo tosiaankaan ollut lähellekään sitä 4 minuuttia pelissä. volkanin ulosajoa arvottiin vaikka kuinka kauan, kuten myös sitä barosin varoittamista. asialla nyt ei muuten olisi kovin suurta merkitystä ollut, mutta tsekille olisi voinut tosiaan riittää se minuuttikin maalintekoon kun turkin varamaalivahti ;) ei ainakaan minua vakuuttanut. tuncayn mahdolliset torjunnat olisivat kiinnostaneet rankkareista puhumattakaan.

toisaalta svenssoni ehkä päätti, että on kohtuutonta rankaista koko turkin joukkuetta siitä että koller kaatui komeasti. kaiken kaikkiaan tsekki tosiaan teki sen ihan itse, eikä tosiaan voida sanoa, että väärä joukkue olisi mennyt jatkoon.
Lopeta nyt jo tuo itku. Hirveetä myötähäpeää. :D Alas

 
Sivuja: 1 ... 23 [24] 25
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa