FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 18:31:22 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 19 [20]
 
Kirjoittaja Aihe: Itävalta - Saksa  (Luettu 15536 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
suur-saksa

Poissa Poissa


Vastaus #475 : 17.06.2008 klo 00:16:18

Asiavirhieitä:

1. Nimimerkki suur-saksa kyllä katsoo pelejä.

2. Vuonna 36 ei ollut mitään Länsi-Saksaa. Yleissivistyksesi taso on ilmiselvästi huikean korkealla, tuolloin kun hääräsi muuan neverheard Aatu kumppaneineen.

3. Suur-saksa ei kertaile DDR:n sarjojen tuloksia, koska kokee kyseistä ex-valtiota kohtaan suurta inhoa.

4. Klose tekee hyvää työtä kentällä. Häntä en lähtisi lahtaamaan.

1. Meillä on vapaapäivä Saksan / Suomen maajoukkuepäivinä
2. kirjoittaja on itse sotkeutunut kuvioihinsa, (oletus)
3. DDR tuloksia minulla on tallessa enemmän kuin tarvitsen. Itse "valtiosta" minulla on sama käsitys kuin Saksalaislillakin eli "kyykkyyn"
4. Klose ei merkitse mitään ja on korvattavissa.

ps. Tänään tai siis eilen oli vapari koska olin sen jo talvella kertonut että pitäkää tuolloin "loma" jos tarvitsette. Minä pidän vielä huomennakin koska olen itse niin päättänyt. Keskiviikkona en pidä vapaata ja jussina kun Saksan matsi on niin pidän vapaata uudelleen. Se hyvä puoli tässä on, että itse voi päättää pitääkö vapaata vaiko ei pidä. Ja sekin on hyvä asia että lomalle voi lähteä silloin kun itselle sopii. Ikävää se on mutta paskat siitä. Saksa taisi jatkaa kaikesta ikävyydestä huolimatta ja jos joku jää aamulla töistä pois niin jääkööt, en mene katsomaan paikalle.
Jugurttibiti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal


Vastaus #476 : 17.06.2008 klo 00:19:47

ps. Tänään tai siis eilen oli vapari koska olin sen jo talvella kertonut että pitäkää tuolloin "loma" jos tarvitsette. Minä pidän vielä huomennakin koska olen itse niin päättänyt. Keskiviikkona en pidä vapaata ja jussina kun Saksan matsi on niin pidän vapaata uudelleen. Se hyvä puoli tässä on, että itse voi päättää pitääkö vapaata vaiko ei pidä. Ja sekin on hyvä asia että lomalle voi lähteä silloin kun itselle sopii. Ikävää se on mutta paskat siitä. Saksa taisi jatkaa kaikesta ikävyydestä huolimatta ja jos joku jää aamulla töistä pois niin jääkööt, en mene katsomaan paikalle.

Hienoa että jaoit tämän kanssamme Ylos
divin codino

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: The Artist Formerly Known as #33


Vastaus #477 : 17.06.2008 klo 00:22:15

Mielenkiintoinen monologi. Palan halusta kuulla lisää vapaapäivistäsi  Ylos
Gollum

Poissa Poissa


Vastaus #478 : 17.06.2008 klo 00:28:58

Fakta on se, että ainoastaan sysipaska lohko pelasti saksalaiset totaaliselta nöyryytykseltä... Alas

Jos ja Jos ja Jos. Jatkoon menivät. Tuolla samaisella perustelulla Saksahan on aina mennyt jatkoon. Eri lohko ja olisi ollut aivan eri pelit. Vaikea lohkojen helppoutta/vaikeutta on lähteä vertailemaan. Ennakkoon niin voi tehdä, mutta usein jälkikäteen on toisin.
Dieter Bohlen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness im Knast is wie 'ne Meisterschaft!


Vastaus #479 : 17.06.2008 klo 00:56:14

Haista Jogi vittu! Vitun pikku Feigling!
Rusakko

Poissa Poissa


Vastaus #480 : 17.06.2008 klo 07:48:47

Ballackin vetokin oli sellainen, ettei oikein tuntunut sopivan tähän peliin.

Mihin peliin tuo sitten olisi paremmin sopinut ???
Noble Savage

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Karjalahden Ihme


Vastaus #481 : 17.06.2008 klo 08:40:40

Mihin peliin tuo sitten olisi paremmin sopinut ???
Siinä oli sellaista tekemisen meininkiä ja päättäväisyyttä, jota koko pelin aikana ei muuten Saksan pelissä näkynyt pätkääkään. Ballack ei oikeastaan muuten pelin aikana tehnyt muuta kuin urputti tuomarille. Toivon, että Portugalia vastaan joukkue syttyy pelaamaan, mutta olen skeptinen.

« Viimeksi muokattu: 17.06.2008 klo 08:42:21 kirjoittanut Noble Savage »
The Hammer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, West Ham, TPV (ja muutkin manselaiset)


Vastaus #482 : 17.06.2008 klo 08:55:54

Kaikki herjaa nyt Saksaa joka on tutusti ja turvallisesti:

-KONEMAINEN  :D
-Diesel-Saksa
-tylsä
-haukotuttava
-vähän maaleja tekevä
-jne.

Mutta sitten kun ne voittaa Portugalin ja samaa tietä koko hela kisat niin kyllä kommentit muuttuu...

(tätä toivon, syynä 170 € jotka saan sakujen voitosta... 8)
Leka Harkko

Poissa Poissa


Vastaus #483 : 17.06.2008 klo 10:03:03

Kyllähän Saksan peli-ilme on tullut rajusti taaksepäin Löwin aikana tai sitten pelaajat ovat vain huonompia kuin Klinsmanin aikakaudella. Saksan alkusarjan pelejä leimasi flegmaattisuus ja passiivisuus. Palloa kierrätettiin poikkeuksetta aina viimeiselle miehelle ja mietittiin uudestaan miten edetään. Nopeita hyökkäyksiä sakuilta on nähty ehkä vain kourallinen ja nekin tuli Puolaa vastaan.

Lusitaanit pyyhkii sakulla laittioita jos peli ei parene. Ylivoimaisesti kisojen paskinta peliä materiaaliin suhteutettuna.
suur-saksa

Poissa Poissa


Vastaus #484 : 17.06.2008 klo 10:11:28

Mielenkiintoinen monologi. Palan halusta kuulla lisää vapaapäivistäsi  Ylos

Kohta lähden kierrokselle ja käyn siinä välissä safkiksella (Zinnkeller). Mitä muuta haluat tietää.
suur-saksa

Poissa Poissa


Vastaus #485 : 17.06.2008 klo 10:17:10

Kyllähän Saksan peli-ilme on tullut rajusti taaksepäin Löwin aikana tai sitten pelaajat ovat vain huonompia kuin Klinsmanin aikakaudella. Saksan alkusarjan pelejä leimasi flegmaattisuus ja passiivisuus. Palloa kierrätettiin poikkeuksetta aina viimeiselle miehelle ja mietittiin uudestaan miten edetään. Nopeita hyökkäyksiä sakuilta on nähty ehkä vain kourallinen ja nekin tuli Puolaa vastaan.

Lusitaanit pyyhkii sakulla laittioita jos peli ei parene. Ylivoimaisesti kisojen paskinta peliä materiaaliin suhteutettuna.

Minä taas arvelen että Löw on valmentajana keskinkertaisuus kuten Vogts aikoinaan. Jos on tarpeeksi pitkään virassa niin voi jopa onnistua voittamaan jotakin.

Völler sai aikoinaan melko surkean kaluston ja Klinsi ei merkittävästi parempaa, mutta Löw on saanut lähtiessä aika nuoren joukkueen ja reserviin melko hyvän porukan. Luulen että Lehmann toiminta on sokaissut Löwin asetelmia ja se näkyy sitten koko joukkueessa.

Sitä on vaikea arvioida kumpi tai mikä kolmikosta Portugali, Kroatia tai Turkki on Saksalle hankalin tai sopivin joukkue. Jokaisen näistä kanssa Saksa on pelanut tasaisia matseja siis voitoissa mitattuna 10v aikana. Ja loppuottelussa ei tietenkään voi helpompaa joukkuetta tulla vastaan kuin polun varrella on ollut.
Taalasmaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hopeakauden -15 kultareunaiset muistot.


Vastaus #486 : 17.06.2008 klo 10:48:41

Ballackin maalille  Ylos , eilinen peli oli mielestäni tylsä ja jopa työt veivät voittoa sivussa..kanavasurffailu fst:lle välillä ei auttanut tilannetta. Toivotaan että seuraavassa pelissä sakemannien peli on viimein sitä mitä itse odotan kun arvailin heidän voittavan koko kisat.
Lukas Podolski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Bayern München


Vastaus #487 : 17.06.2008 klo 13:30:34

Eilinen peli oli ilmeisesti vain ja ainoastaan tuloksen tekemistä. Ballackin maalin oli mahtava ja kapteenin arvolle sopiva. Sinänsä ihmettelen, mitä ihmettä Gomez tekee vielä kentällä, mies ei saa maaleja aikaiseksi mistään. Harva hyökkääjä on joka pelissä tyhjän maalin edessä. Gomez on, ilman tulosta.

Luulin jo, että tuo hyppyrotta Oliver Neuville olisi heivattu pois maajoukkueesta, mutta ei. Mies tuli kentälle, haki maalia, ja tuhosi useat hyökkäykset järjettömästi olemalla metrikaupalla paitsiossa.

Silti ihan kiva päästä jatkoon, kysykää vaikka Italialta tai Ranskalta tai Englannilta... :D Saksa pelasi eilen diesel-vaihteella ja se tuottaa tulosta torstaina eli GER-POR 2-0 Ylos
Shefki Wilson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Megaforce Eisenhüttenstadt


Vastaus #488 : 17.06.2008 klo 13:39:43

Luulin jo, että tuo hyppyrotta Oliver Neuville olisi heivattu pois maajoukkueesta, mutta ei. Mies tuli kentälle, haki maalia, ja tuhosi useat hyökkäykset järjettömästi olemalla metrikaupalla paitsiossa.

Neuville loi mm. Saksalle yhden hyvän maalintekotilanteen ja Neuvillelta löytyy viimeistelyvarmuutta, jota ei ole viime aikoina havainnut muilla Saksan hyökkääjillä, Podolskia lukuunottamatta.
brutalissimus maximus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Baia Melior Populus


Vastaus #489 : 17.06.2008 klo 13:49:23

Vieläkin vituttaa eilinen sysipaska matsi. :keskari: Kisakiimani koki kolauksen.
No, tänään uuteen nousuun.  Ylos
Gollum

Poissa Poissa


Vastaus #490 : 17.06.2008 klo 16:09:41

Siinä oli sellaista tekemisen meininkiä ja päättäväisyyttä, jota koko pelin aikana ei muuten Saksan pelissä näkynyt pätkääkään. Ballack ei oikeastaan muuten pelin aikana tehnyt muuta kuin urputti tuomarille.

Paitsi puolusti erinomaisesti useampaan otteeseen. Kyllä Ballackin esitys oli eilen kohdillaan, ei hänkään mikään supermies ole. Miestä kohtaan tuntuu olevan kohtuuttomia odotuksia. Hyvä, että sai onnistumisen sillä se voi tietää hyvää Portugali otteluun. Ballackilla itseluottamus kunnossa ja saatamme nähdä pari hyvää laukausta siinä pelissä.
Nelinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stefan Postma


Vastaus #491 : 17.06.2008 klo 18:21:27

Ottaisin jopa Erich Ribbeckin ja P.R. Rinkin eläkkeeltä Jogin ja Gomezin tilalle.
Gento

Poissa Poissa


Vastaus #492 : 21.06.2008 klo 13:08:14

Itävallan peli muistutti maajoukkueemme vastaavaa, varsinkin kun pelataan jotain "suurta" maata vastaan.  Periaatteessa ihan hyvin peli kulki ja joukkue piti palloa hallussa jopa melko näyttävästi.  Mutta, rangaistusalueella tai sen lähimaastossa ratkaisuyritykset olivat aina huonoja, ihan kuin hyökkääjä ei olisi tietänyt miten pallon kanssa käyttäytyä.
Nelinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stefan Postma


Vastaus #493 : 21.06.2008 klo 13:34:09

Sama tuli mullakin mieleen..
OVO

Poissa Poissa


Vastaus #494 : 22.06.2008 klo 02:39:11

http://www.youtube.com/watch?v=tG3vahy6nMk&feature=related

Ei tätä vittu vieläkään pysty katsomaan. Alas Punainen :keskari:

 
Sivuja: 1 ... 19 [20]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa