FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 02:05:14 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3
 
Kirjoittaja Aihe: Antikulttuuria  (Luettu 4091 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Uomo Universale

Poissa Poissa


Vastaus #25 : 28.10.2006 klo 19:58:23

Surullisiahan tällaiset harhateille ajautuneiden poloisten kommentit ovat. Usein kyse on kyllä silkasta tietämättömyydestä: kun ei otteluissa käydä ei koskaan saada oikeaa kuvaa Veikkausliigasta. TV-toteutus on pitkään ollut luokatonta, ja monesti Urheiluruudun pätkien perusteella peli tosiaan näyttää puujalkojen painimiselta mutapellossa.

Itse sain ilokseni kesällä houkuteltua kolme VL-ensikertalaista otteluun HJK-Honka, ja kaikki (ml. jalkapalloa aiemmin halveksinut siskoni) myönsivät tunnelman olleen mahtavan ja pelin olleen kiinnostavampi kuin suurin osa MM-otteluista. No tuohan nyt ei tietysti ollut mikään edustava VL-ottelu, mutta pointti on se että moni matsiin ennakkoluulottomalla mielellä lähtevä yllättyy kyllä positiivisesti ja tulee mielellään takaisin.  Ylos
TKK

Poissa Poissa


Vastaus #26 : 28.10.2006 klo 19:59:47

Lainaus
Kanadassakin jääkiekko on ykköslaji, miksei myös Suomessa.

Kanadassa elää jääkarhuja, miksei myös Suomessa  :(
Uuno Front

Poissa Poissa


Vastaus #27 : 28.10.2006 klo 20:04:15

Minkä tahansa sarjan taso on riittävä, jos siellä pelaa seura jota rakastaa ja kannattaa. Kyllä jonkun Enklannin kakkospimpin peli on varmasti hirvittävää tsiigattavaa, jos ei kannata kumpaakaan kentällä pelaavaa seuraa. Avainsana on seurakulttuuri, joka tuntuu Suomesta puuttuvan. Itse opetan ainakin kersani diggaamaan Klubia. En mäkään huvikseni menis mihinkään Jaro-Inter matsiin...
Xavi Hernández

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: hjk aurinko katsomo istuma kasuallit :ylos:!


Vastaus #28 : 28.10.2006 klo 20:06:05

todista minulle yksikin kendojanarin tälläinen kommentti. Katkisellakin seuraillaan futista ihan mukavasti.
???. Kaikki mitä sanotaan, ei välttämättä ole internetissä ::). Busseissa ja "kavereilta" tätä kuulee aika usein.
Xavi Hernández

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: hjk aurinko katsomo istuma kasuallit :ylos:!


Vastaus #29 : 28.10.2006 klo 20:07:57

Olen täysin samaa mieltä vastausten kanssa: Veikkausliiga on paskaa. Olen itse pelannut ja seuraan futista tiivisti, mutta pelit ovat kerta kaikkiaan helvetin tylsiä ja huonotasoisia. Pelaajat ovat värittömiä ja konemaisia suorittajia. Pelejä pelataan valaisemattomilla, muhkuraisilla perunapelloilla ja aggressio sekä intensiteetti puuttuvat täysin. Veikkausliiga on huono tuote, joka ei herätä minkäänlaisia positiivisia tunteita.
;D :keskari: hyvä provo
gospurs

Poissa Poissa


Vastaus #30 : 28.10.2006 klo 20:32:08

"Jalkapallo kaipaa muutoksia. Kuka jaksaa katsoa peliä ilman maaleja? Säälittävää touhua. Kaikenlisäksi harvinaisen neitimäinen laji.."
Elmo (28.10.2006 16:37)

Voi vittu kun oli asiantunteva kommentti. Suurennetaan maalia ja pienenetään kenttää niinku kendossa, niin jo muuttuu viihdyttäväks. Pistetään maalit koko päädyn kokoseks ja vähennetään pelaajia, niin jo rupee maaleja tuleen. Yleisö tykkää, ja nääkin janarit tulee varmaan kattoon peliä. Tääkin Elmo omistaa takuulla jonkun kendojoukkueen kausikortin.
Ajattelin noitten maaotteluiden jälkeen, että kiinnostus ois noussu, mutta turha toivo. TamU Lahti pelihän oli ihan hyvää mainosta. Ylekin oli järkevästi sijoittanut kameran siten, että täysi etukatsomo näkyi. Todella masentavaa. Tulis uusintaotteluja, niin ylen ois pakko laittaan ne parhaaseen katseluaikaan, ja nää janarit kärsis >:( :keskari: Alas
ballKicker

Poissa Poissa


Vastaus #31 : 28.10.2006 klo 21:06:05

;D :keskari: hyvä provo

Mikä vitun provo? Kerroin oman mielipteeni Veikkausliigasta. Meitä samalla tavalla ajattelevia on hyvin paljon. Se että Sinä jaksat kiinnostua puujalkojen vammailusta ei tarkoita, että kaikki muut mielipiteet ovat provosointia tai vittuilua. Keskustelufoorumilla on tapana keskustella. Toisaalta sitä ei ehkä kannata odottaa kaverilta, jonka kontribuutio foorumille rajoittuu yhden rivin hymiöterrorisointiin ja pillu/tissit-tasoiseen kuolaamiseen ja höröttämiseen.
euroflex

Poissa Poissa


Vastaus #32 : 28.10.2006 klo 21:23:29

Lainaus

Itse sain ilokseni kesällä houkuteltua kolme VL-ensikertalaista otteluun HJK-Honka, ja kaikki (ml. jalkapalloa aiemmin halveksinut siskoni) myönsivät tunnelman olleen mahtavan ja pelin olleen kiinnostavampi kuin suurin osa MM-otteluista. No tuohan nyt ei tietysti ollut mikään edustava VL-ottelu, mutta pointti on se että moni matsiin ennakkoluulottomalla mielellä lähtevä yllättyy kyllä positiivisesti ja tulee mielellään takaisin.  Ylos

Sama täällä...tällä kaudella olen tuonut 3 uutta ihmistä seuraamaan veikkausliigaa livenä, yhden jopa 2 eri kertaa.  Suomi-Portugeli otteluun sain tuotua siskon joka kohta kolmekymppinen, helsingissä asuva eikä koskaan ollut jalkapallon arvo-ottelussa eikä edes olympiastadionilla!!!   jos jokainen tämän forumin aktiivinen jäsen toisin kauden aikana 1-4 uutta ihmistä katsomoon....pikku puroista muodostuisi jo aika iso kokonaisuus!!!  Ylos
Gunner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nuolen pääkirjoitusta


Vastaus #33 : 28.10.2006 klo 21:25:36

Suomi-Portugeli otteluun sain tuotua siskon joka kohta kolmekymppinen..

Grrr... suits me  Ylos 8)
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #34 : 28.10.2006 klo 21:35:00

Lainaus
Mitenkä talvella pelataan ei se käy suomeen lämmitetään nurmea ja kehoitetaan säästämäään sähköä nekin rahat tärkeämpään (vanhukset, lapset)
Kari (28.10.2006 19:05)

On se perhana, kun uimahalleja lämmitetään talvella. Eikö riitä, että kesällä voi käydä järvessä uimassa. Entäpä kiekkotouhut? Luonnonjääsarjat takaisin!
Woland

Poissa Poissa


Vastaus #35 : 28.10.2006 klo 21:47:56

Viikinkien otteluissa olen nähnyt ja jutellut sellaisten kanssa, jotka ovat ekaa kertaa katsomassa kotimaista futista, niin ei ikinä ole tullut negatiivista kommenttia, vaan esim:

"Mä olen ihan yllättynyt, tämä ottelu oli ihan oikeasti kovatasoista ja viihdyttävää sekä paljon hienoja maaleja. Aion tulla uudestaankin."

Siis Ikinä en ole negatiivista kommenttia kuullut niiltä, jotka ovat käyneet otteluissa.

Tämä on yllättävän pitkälle totta. Valtaosa niistä, jotka olen itsekin kentän laidalle raahannut, on ollut ennakko-odotuksiin nähden positiivisesti yllättynyt. Tietenkään vaikkapa RoPS:n pelit eivät näytä samalta kuin ne herkkusieniliigan joukkueet töllössä, mutta paikan päälle tuleminen, sen oikean tunnelman kokeminen ja pelin ymmärtäminen paremmin ovat yleensä tehneet jonkinlaisen vaikutuksen. Kavereita raahaamalla ei välttämättä saada saman tien uusia kausikorttilaisia, mutta onpahan yksi kotimaisen jalkapallon haukkuja vähemmän.
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #36 : 28.10.2006 klo 21:57:04

Itsekin olen tällä kaudella parin kaverin, jotka normaalisti eivät futista - puhumattakaan Veikkausliigasta - seuraa, kanssa ollut katselemassa Hongan matseja ja jopa yllättävän positiivisesti ovat peleihin suhtautuneet. Tottakai näistäkin on vaikeaa otteluiden vakiokävijöitä tehdä, mutta onhan se positiivista että nämä samat kaverit haluavat lähteä seuraaviinkin matseihin ja toivottavasti myös puhuvat hyvää Veikkausliigasta omille kavereilleekin.
euroflex

Poissa Poissa


Vastaus #37 : 28.10.2006 klo 22:29:03


   hinoo,positiivista keskustelua HYVÄSTÄ AIHEESTA Lauantai-iltana  :ylos:vaikka tässä vaiheessa otsikko jo hieman hämää  ???
Ior Bock

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Ajax Amsterdam. Winnipeg Jets


Vastaus #38 : 28.10.2006 klo 23:41:25

Me olemmekin Suomessa, jossa kaikilla on omat perusajatuksensa, joista ei poiketa missään tilanteessa :keskari:


Meinaatko että muaalla ollaan jotenkin avara katseisempia?
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #39 : 28.10.2006 klo 23:41:58

   hinoo,positiivista keskustelua HYVÄSTÄ AIHEESTA Lauantai-iltana  :ylos:vaikka tässä vaiheessa otsikko jo hieman hämää  ???

 ??? Sama  ???
Ior Bock

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Ajax Amsterdam. Winnipeg Jets


Vastaus #40 : 28.10.2006 klo 23:42:16

Olen täysin samaa mieltä vastausten kanssa: Veikkausliiga on paskaa. Olen itse pelannut ja seuraan futista tiivisti, mutta pelit ovat kerta kaikkiaan helvetin tylsiä ja huonotasoisia. Pelaajat ovat värittömiä ja konemaisia suorittajia. Pelejä pelataan valaisemattomilla, muhkuraisilla perunapelloilla ja aggressio sekä intensiteetti puuttuvat täysin. Veikkausliiga on huono tuote, joka ei herätä minkäänlaisia positiivisia tunteita.

Jatkoajalle nämä Alas
Ior Bock

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Ajax Amsterdam. Winnipeg Jets


Vastaus #41 : 28.10.2006 klo 23:44:12

Kaikenlisäksi harvinaisen neitimäinen laji.."
Elmo (28.10.2006 16:37)


Jalkapallo lienee kuitenkin ainoa laji jossa ei kääriydytä varpaista päälakeen kaiken maailman muovisuojiin ettei vaan tuu pipi.
Viikinki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Viikingit


Vastaus #42 : 29.10.2006 klo 00:06:56

Meinaatko että muaalla ollaan jotenkin avara katseisempia?

Mei naan.
Ior Bock

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Ajax Amsterdam. Winnipeg Jets


Vastaus #43 : 29.10.2006 klo 00:08:43

k
« Viimeksi muokattu: 25.04.2011 klo 14:33:14 kirjoittanut Ior Bock »
Viikinki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Viikingit


Vastaus #44 : 29.10.2006 klo 00:17:12

Niin varmaan sinuakin.
Ior Bock

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Ajax Amsterdam. Winnipeg Jets


Vastaus #45 : 29.10.2006 klo 02:26:44

Niin varmaan sinuakin.

Epäilemättä.

Toki on vaikea löytää tyyppejä jotka minun pieksemiseeni kykeneisivät ;)
Topboy

Poissa Poissa


Vastaus #46 : 29.10.2006 klo 02:29:49

Toki on vaikea löytää tyyppejä jotka minun pieksemiseeni kykeneisivät ;)
Vain 99-henkilöä sadasta kykenee tähän.
Ior Bock

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Ajax Amsterdam. Winnipeg Jets


Vastaus #47 : 29.10.2006 klo 02:39:25

k
« Viimeksi muokattu: 25.04.2011 klo 14:33:37 kirjoittanut Ior Bock »
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #48 : 29.10.2006 klo 03:06:57

Ite katoin ton Tampere Unitedin pelin viime viikonloppuna. Mistään ei näkyny, että pelattas mestaruuesta ja peli oli ihan kauhiaa unilääkettä. Pelaajilla on vaikeuksia ottaa vastaan yhtään vaikiampia syöttöjä, veot menee järestään harakoille, haltuunotot on vähintäänki kovia, lisäksi pelin tempo oli enemmä höntsytasoa...kuka tommosesta viittii mitään maksaa?

Jep. Pertotin ja Niemen vedot menivät harakoille. Haltuunottoja oli varmaan monenlaisia. Tempo olisi toki voinut olla parempi.

Silti, tässä sekoitetaan nyt jalkapallo johonkin viihteeseen. Real Madrid-Barcelona on varmaan viihdyttävyydeltään parempi peli, mutta minulle ei tuon matsin tuloksella ole ainakaan paskaakaan väliä. Sen sijaan TamU-Lahti-pelin tuloksella oli merkitystä. En ymmärrä kuka vittu jaksaa katsoa jotain Valioliigan Sheffield United-Chelsea-peliä, jos matsin tuloksella ei ole itselleen mitään merkitystä. Tai no, kai tuo menisi tuopin kanssa jutellen kavereille.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #49 : 29.10.2006 klo 03:10:55

Olen täysin samaa mieltä vastausten kanssa: Veikkausliiga on paskaa. Olen itse pelannut ja seuraan futista tiivisti, mutta pelit ovat kerta kaikkiaan helvetin tylsiä ja huonotasoisia. Pelaajat ovat värittömiä ja konemaisia suorittajia. Pelejä pelataan valaisemattomilla, muhkuraisilla perunapelloilla ja aggressio sekä intensiteetti puuttuvat täysin. Veikkausliiga on huono tuote, joka ei herätä minkäänlaisia positiivisia tunteita.

Et taida itse kuitenkaan mahtua Veikkausliigaporukoihin pelaamaan, joten taidat olla vielä paskempi. En ole monenkaan kuullut sanovan esim. Ville Lehtistä värittömäksi pelaajaksi. Liigakentillä taisi olla kaikilla muilla paitsi Hongalla valot. Kentät ovat olleet suurimman osan kaudesta helvetin hyviä. Esim. Englannissa on talvella paljon paskempia. Huono kenttä ei ole vieras myöskään esim. San Sirolla. Aggressiota ei mielestäni ainakaan TamU:lta puutu. Intensiteettikin parhaimmillaan loistava. Se, että ei kiinnosta on valitettavaa. Tuskin voin auttaa siinä.

 
Sivuja: 1 [2] 3
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa