FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
01.12.2024 klo 11:48:27 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Turkki - Kebabit tullooo!  (Luettu 946 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Iskender

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Craig Bellamy

: 15.06.2008 klo 23:12:42

Eli täällä kannustamme Turkkia Ylos Tuoppi Itse olen kannattanut since 2002 Ylos
Incarnation

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PoPa, Huuhkajat

Vastaus #1 : 15.06.2008 klo 23:15:48

Eli täällä kannustamme Turkkia :ylos : :tuoppi : Itse olen kannattanut since 2002 : ylos:

Jo isäni aikoinaan veti kebabia ja jne jne...  ::)

Noh, mutta kyllähän Turkin nousu oli tänään varsin miehekäs ja uskomaton. Sille  Ylos
David Villa

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 15.06.2008 klo 23:15:52

Isäni on kannattanut Turkkia 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Nihat-paitani muistaakseni sain jo kaksi vuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Turkkia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Kreikkaa.
Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Turkki on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni seuraa kohtana vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Turkki on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
dr. sickfilter

Poissa Poissa

Vastaus #3 : 15.06.2008 klo 23:17:15

Eli täällä kannustamme Turkkia. Itse olen kannattanut since 2002 Ylos

Itse since eilen. Silti Turkille, tuolle sympaattiselle selkäkarvamaalle näiden kisojen ajan giganttinen   Ylos
Iskender

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Craig Bellamy

Vastaus #4 : 15.06.2008 klo 23:17:36

Isäni on kannattanut Turkkia 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Nihat-paitani muistaakseni sain jo kaksi vuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Turkkia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Kreikkaa.
Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Turkki on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni seuraa kohtana vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Turkki on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
!HUOM! sana seura jäänyt tekstiin.

Sivuja: [1]

Siirry: