Arpin Lusène
Poissa
|
|
Vastaus #25 : 20.06.2008 klo 14:06:21 |
|
Isäni on huudellut futiskatsomossa rivoja jo 70-luvulta lähtien...
|
|
|
|
PuiU3
Poissa
Suosikkijoukkue: Leve Palestina
|
|
Vastaus #26 : 20.06.2008 klo 14:20:10 |
|
Isäni on huudellut futiskatsomossa rivoja jo 70-luvulta lähtien...
Isäs näköjään pilaa muitten ottelun huutamalla katsomossa...miksi?
|
|
|
|
Shefki Wilson
Poissa
Suosikkijoukkue: Megaforce Eisenhüttenstadt
|
|
Vastaus #27 : 20.06.2008 klo 14:31:57 |
|
Minun mielestäni esim. BFC Dynamon natsiultrien puolalaisia pilkanneet natsimieliset laulut (keltatähdet, ja silleen) eivät todellakaan kuulu jalkapallokatsomoihin. Jonkun mielestä ehkä kuuluu, muttei minusta.
|
|
|
|
Arpin Lusène
Poissa
|
|
Vastaus #28 : 20.06.2008 klo 14:34:41 |
|
Isäs näköjään pilaa muitten ottelun huutamalla katsomossa...miksi?
Syytän suomalaisten raihnaista geenipoolia.
|
|
|
|
Sudeetti
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Banzai, kukkahattu
|
|
Vastaus #29 : 20.06.2008 klo 15:38:34 |
|
Kukkahattusetähän minä näissä asioissa olen. Olen aina ihmetellyt sellaisen ihmisen mielenlaatua, jonka spontaani (primitiiv)reaktio on huutaa oman joukkueen pelaajaa rikkoneelle vastustajalle "VITUN HOMO". Sen jälkeen selitellään vielä, että ei minulla mitään homoja vastaan ole, kunhan vaan käytän yleisenä haukkumasanana. :
|
|
|
|
Lääkintämies
Poissa
Suosikkijoukkue: H I F K
|
|
Vastaus #30 : 20.06.2008 klo 15:49:22 |
|
Voi kun olisimmekin maa jossa katsmot olisivat täydet niin tälläiset törkeämpääkin törkeämmät huutelut eivät saisi jalansijaa vaan kuulisimme vain kannatuslauluja.
|
|
|
|
Obsy
Poissa
|
|
Vastaus #31 : 20.06.2008 klo 16:23:42 |
|
Eli mielestäsi on hyväksyttävää huutaa esim. "Vitun huora" vastustajan pelaajille pelaajaesittelyn aikana ennen kuin ottelu on edes alkanut?
Toki, mikäli kyseessä on todellinen huoraaja, joka vaihtaa maisemia pelkän gloorian perässä.
|
|
|
|
rokelvis
Poissa
Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen
|
|
Vastaus #32 : 20.06.2008 klo 16:30:01 |
|
Voi herranjestas, minkälainen mulkku oli hän On hyvä ettei Muurisia ole enemmän.
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
|
Vastaus #33 : 21.06.2008 klo 11:19:03 |
|
Kukkahattusetähän minä näissä asioissa olen. Olen aina ihmetellyt sellaisen ihmisen mielenlaatua, jonka spontaani (primitiiv)reaktio on huutaa oman joukkueen pelaajaa rikkoneelle vastustajalle "VITUN HOMO". Sen jälkeen selitellään vielä, että ei minulla mitään homoja vastaan ole, kunhan vaan käytän yleisenä haukkumasanana. : Samaa olen itsekin miettinyt.
|
|
|
|
misteri
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money
|
|
Vastaus #34 : 21.06.2008 klo 11:36:49 |
|
Kukkahattusetähän minä näissä asioissa olen. Olen aina ihmetellyt sellaisen ihmisen mielenlaatua, jonka spontaani (primitiiv)reaktio on huutaa oman joukkueen pelaajaa rikkoneelle vastustajalle "VITUN HOMO". Sen jälkeen selitellään vielä, että ei minulla mitään homoja vastaan ole, kunhan vaan käytän yleisenä haukkumasanana. : Sama.
|
|
|
|
Aachi
Poissa
Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee
|
|
Vastaus #35 : 21.06.2008 klo 11:40:26 |
|
Olen aina ihmetellyt sellaisen ihmisen mielenlaatua, jonka spontaani (primitiiv)reaktio on huutaa oman joukkueen pelaajaa rikkoneelle vastustajalle "VITUN HOMO".
Mitäs menee rikkomaan? Ihan oma valinta. Tuomari saattaa jättä antamatta kortin siinä tilanteessa, niin kyllä siinä tuomarillekin voi palaa käämit. Omia pelaajia kuuluu suojella ja omaa joukkuetta jos vastustaja tekee jotain pahaa. Eikö silloin pidä suuttua? :
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.06.2008 klo 11:41:55 kirjoittanut Arto92 »
|
|
|
|
|
OGC
Poissa
Suosikkijoukkue: Jalakapallo ja Ratko Mladic
|
|
Vastaus #36 : 21.06.2008 klo 11:55:43 |
|
Mitäs menee rikkomaan? Ihan oma valinta. Tuomari saattaa jättä antamatta kortin siinä tilanteessa, niin kyllä siinä tuomarillekin voi palaa käämit. Omia pelaajia kuuluu suojella ja omaa joukkuetta jos vastustaja tekee jotain pahaa. Eikö silloin pidä suuttua? : Kyllä Arto tietää Arvostan
|
|
|
|
Sudeetti
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Banzai, kukkahattu
|
|
Vastaus #37 : 21.06.2008 klo 14:04:19 |
|
Mitäs menee rikkomaan? Ihan oma valinta. Tuomari saattaa jättä antamatta kortin siinä tilanteessa, niin kyllä siinä tuomarillekin voi palaa käämit. Omia pelaajia kuuluu suojella ja omaa joukkuetta jos vastustaja tekee jotain pahaa. Eikö silloin pidä suuttua? :: )
Taisi mennä hieman ohi, lukaisepa se jälkimmäinenkin lause. Toki saa "suuttua", ihmettelen vain miksi silloin huudetaan sitä kuuluisaa vitun homoa kentälle. Tuolla huudolla ilmaisee mieltävänsä paskamaisesti käyttäytyvän vastustajan pelaajan homoihin. Väänteleepä huutoa miten päin tahansa, niin homo-sanaa käytetään tuolloin negatiivisessa merkityksessä. Rasistiset neekerihuudot ovat olleet ilahduttavasti vähenemään päin, mutta nähtävästi kansan syvät (110% heteroseksuaaliset ) rivit kokevat luovuttamattomaksi synnyinoikeudekseen homotella ja huoritella kaikkea itseään vähemmän miellyttävää. " "
|
|
|
|
Kysta
Poissa
|
|
Vastaus #38 : 21.06.2008 klo 16:13:54 |
|
Missä on kunnon käytös?
|
|
|
|
joks11
Poissa
Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy
|
|
Vastaus #39 : 21.06.2008 klo 16:25:15 |
|
e. Missä on vanhan kunnon "voi helvetti" tai "perkele"? Eihän näitä nykyään kuule missään. Vitun homo on nykypäivänä sen sijaan yksi tavallisimmista lausahduksista jalkapallokatsomoissa. Vanha kunnon "voihan himskatti" pitäisi nostaa ansaitsemalleen jalustalle
|
|
|
|
NapoliMania
Poissa
Suosikkijoukkue: Tepsi, Intteri, Parsa ja Napoli
|
|
Vastaus #40 : 21.06.2008 klo 17:06:48 |
|
Missä on vanhan kunnon "voi helvetti" tai "perkele"? Eihän näitä nykyään kuule missään. Vitun homo on nykypäivänä sen sijaan yksi tavallisimmista lausahduksista jalkapallokatsomoissa. Ei perkele, vaan perkule! Vielä astetta tyylikkäämpi. Kyllähän noi vitun homot ja huorat kertoo enemmän huutajastaan kuin huudon kohteesta.
|
|
|
|
äägee
Poissa
Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM
|
|
Vastaus #41 : 21.06.2008 klo 19:52:41 |
|
Ei perkele, vaan perkule! Vielä astetta tyylikkäämpi. Kyllähän noi vitun homot ja huorat kertoo enemmän huutajastaan kuin huudon kohteesta.
Totta tämäkin.
|
|
|
|
|
hertsi-
Poissa
Suosikkijoukkue: olavi mäenpää
|
|
Vastaus #43 : 22.06.2008 klo 00:11:00 |
|
TPV:n matseissa ei kuulu kannustaa ääneen - paitsi Gustu (ja komppaajana Jei-Jee mies)
Sallittua on vain:
-taputtaa hillitysti kulmapotkuissa ja vapareissa (siis TPV:n) -huutaa vastustajan kovan taklauksen jälkeen "aina sama mies" -manata vieruskaverille pelin heikkoa tasoa -haukkua XL-akselin kunnallispolitiikkaa -haukkua kesän säätä (liian kuiva/sateinen/kuuma) -arvioida että Saksa (Hollanti/Espanja/Portugali) voittaa kisat
|
|
|
|
Kahn
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin IFK
|
|
Vastaus #44 : 22.06.2008 klo 13:08:15 |
|
Ketjut senkun paranee.
|
|
|
|
Golvi
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK
|
|
Vastaus #45 : 22.06.2008 klo 13:21:40 |
|
Mitäköhän ne nyt meistä ajattelee :keskari:
|
|
|
|
Lorenzo
Poissa
Suosikkijoukkue: * * * *
|
|
Vastaus #46 : 22.06.2008 klo 13:58:24 |
|
Minun mielestäni esim. BFC Dynamon natsiultrien puolalaisia pilkanneet natsimieliset laulut (keltatähdet, ja silleen) eivät todellakaan kuulu jalkapallokatsomoihin. Jonkun mielestä ehkä kuuluu, muttei minusta. BFC Dynamon natsiultrat nyt kuuluvat lähinnä uuniin. Olisipa ainakin ironiaa kerrakseen... Mutta joka tapauksessa, ääriliikkeille ei tule antaa vähääkään siimaa katsomoissa, yksikin poliittinen tai rasistinen huuto ja armotta porttikieltoa palkinnoksi.
|
|
|
|
rokelvis
Poissa
Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen
|
|
Vastaus #47 : 22.06.2008 klo 15:36:36 |
|
Mutta joka tapauksessa, ääriliikkeille ei tule antaa vähääkään siimaa katsomoissa, yksikin poliittinen tai rasistinen huuto ja armotta porttikieltoa palkinnoksi.
Toivotaan, ettei tule italialaisjoukkueita Europeleissä vastaan.
|
|
|
|
leeremick26
Poissa
Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes
|
|
Vastaus #48 : 22.06.2008 klo 16:04:21 |
|
"lesbo"
Jumalauta jos lespoksi haukuttais niin....
|
|
|
|
Jussi Vares
Poissa
|
|
Vastaus #49 : 22.06.2008 klo 16:23:14 |
|
Jos kerran pelaajat eivät saa huutaa vittua ja homoa niin miksi sitten katsoja saa? Järjetöntä.
Ehdotukseni ongelmaan: palkataan stadioneille erityiset siviilipukuiset järkkärit istumaan kannattajakatsomonosien lähistöille vahtimaan kannattajien homovittuhuora-huutoja. Sitten kun homo tai huora tulee suusta sen viidennentoista kerran ottelussa niin järkkäri pistää kyseiselle janarille kuonokopan päähän ja vahtii tätä kuin koiraan. Ei luultavasti enää huuda niin paljon huomiohuoraa seuraavassa matsissa.
|
|
|
|
|
|