katsokaas vaan kuka vaan uudestaan se tilanne jossa di natale loukkaantuu. saa polvesta aika mehevän tällin reiden sivuosaan. voi myös pyytää kaveriaan tekemään itselleen saman ja todeta että hetken siinä saattaa se jalka sattua.
en ymmärrä mitä ihmiset kitisee vuosi vuoden jälkeen kuinka paskaa italian peli on. kun kerran tiedät sen etukäteen niin älä katso ottelua. katsot aamulla sen teksti-tv:stä. toi ruikuttaminen on niin väsynyttä ja ne todelliset itkuraivarit ja itkut tulee juuri aivan muiden suusta kuin meidän italian kannattajien. minä en puolusta pelityyliä. se on tylsää joo, mutta kun kannatat ei se mene juurikaan tylsyyden voivotteluksi.
pelissä on kyse voitosta. italia jo vajaamiehisenäkin ja muutenkin katsoi parhaaksi pelata näin ja melkein onnistui.
espanjako pelasi sitten hienoa? espanjahan italian puolusti kumoon..
Di Natalen kentälle jääminen tuon tällin jälkeen oli kyllä epäurheilijamaista, sillä kyllähän sen viimeisen kierähdyksen olisi voinut tehdä kentältä poispäinkin. Espanjalaiset kuitenkin jäivät useampaan otteeseen hyökkäysalueelle makilemaan pallon menetyksen jälkeen, vaikkei mitään oikeasti sattunutkaan. Espanjalaiset saivat tuossa tilanteessa täsmälleen sitä mitä tilasivat, joten tuosta on aivan turha kenenkään purnata.
Itse en Italiaa erityisemmin kannata, mutta muuten olen samoilla linjoilla PirloMAnian kanssa. Italian peli ei ole kaunista katsottavaa niille, jotka arvostavat näyttävää peliä enemmän kuin taktista osaamista ja kurinalaista pelaamista. Itse pidän niin iloisesta hyökkäyspelistä kuin puolustusvoittoisemmastakin pelityylistä silloin kun homma toimii. Eilen Italian peli ei toiminut mitenkään täydellisesti, mutta silti se onnistui riisumaan Espanjan aseista lähes kokonaan.