pexx
Poissa
|
|
Vastaus #775 : 11.12.2009 klo 20:18:32 |
|
Viimeinen peli on tainnut olla 5.12, Beratille jämäminuutit..
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
|
Vastaus #776 : 11.12.2009 klo 23:56:14 |
|
Melkoisen oikaisun saa Berat Sadik uralleen tehdä, jos aikoo päätyä Veikkausliigaa kummemman sarjan maalitykiksi. Ei taida olla pelkälle pallojen pudottelijalle kysyntää maailmalla. - Hyvä, että yritti, ei siinä mitään.
|
|
|
|
Louhikkokoskettaja
|
|
Louhikkokoskettaja
Vastaus #777 : 13.12.2009 klo 23:26:20 |
|
Vähissä ovat Beratin näyttöpaikat viime aikoina olleet. Tänään ei tullut edes jämäminuutteja Zulten voittaessa kotonaan Cerle Bruggen. Joulukortti heilui ottelussa peräti kolmesti, joista kaksi Esseveelle, minkä ansiosta mitään käyttöä Sadikin kaltaiselle pelaajalle ei johtoasemaa puolustettaessa ollut.
|
|
|
|
betluck
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, Djurgårdens IF, Marsalforn FC
|
|
Vastaus #778 : 14.12.2009 klo 12:07:12 |
|
Melkoisen oikaisun saa Berat Sadik uralleen tehdä, jos aikoo päätyä Veikkausliigaa kummemman sarjan maalitykiksi. Ei taida olla pelkälle pallojen pudottelijalle kysyntää maailmalla. - Hyvä, että yritti, ei siinä mitään.
En usko että Veikkausliigassakaan Beratista on maalitykiksi, pallonpudottelijaksi toki.
|
|
|
|
Dong
Poissa
Suosikkijoukkue: In Siilitukkabodarit we trust
|
|
Vastaus #779 : 14.12.2009 klo 21:14:48 |
|
En usko että Veikkausliigassakaan Beratista on maalitykiksi, pallonpudottelijaksi toki.
Hei se on pelannu sentään bundesliigassa!
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
|
Vastaus #780 : 14.12.2009 klo 21:19:29 |
|
Hei se on pelannu sentään bundesliigassa!
Muita ansioita: - nimi mainittu Manun amatööriscouttaajien parissa - on verrattu Paolo Rossiin (todettiin huonommaksi) - pudotellut hyvin palloja alaspäin U21 EM-kisoissa - karannut Englannin maajoukkuerinkiin kuuluneelta janarilta - pelannut samassa joukkueessa Kuningas Arturin kanssa
|
|
|
|
Dong
Poissa
Suosikkijoukkue: In Siilitukkabodarit we trust
|
|
Vastaus #781 : 14.12.2009 klo 21:33:23 |
|
Ei vaan... Kovasti sitä toivoisi edes jotain onnistumisia, mutta aika turhat on toiveet. Tästä saadaan vielä kova paluumuuttaja koto Suomeen. Jos tarkennan niin ykköseen.
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
|
Vastaus #782 : 14.12.2009 klo 21:40:22 |
|
Ei vittu mitä munapäitä täältäkin löytyy. Etenkin Suomen tämänhetkisen hyökkääjätilanteen huomioon ottaen säälittävää ja idioottimaista ilakointia Boratin floppaamisen kustannuksella.
|
|
|
|
pexx
Poissa
|
|
Vastaus #783 : 14.12.2009 klo 21:57:28 |
|
Muita ansioita: - nimi mainittu Manun amatööriscouttaajien parissa - on verrattu Paolo Rossiin (todettiin huonommaksi) - pudotellut hyvin palloja alaspäin U21 EM-kisoissa - karannut Englannin maajoukkuerinkiin kuuluneelta janarilta - pelannut samassa joukkueessa Kuningas Arturin kanssa
+ Ollut yhden manufanin tietoisuudessa e: Olikin jo
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
|
Vastaus #784 : 14.12.2009 klo 21:57:36 |
|
Ei vittu mitä munapäitä täältäkin löytyy. Etenkin Suomen tämänhetkisen hyökkääjätilanteen huomioon ottaen säälittävää ja idioottimaista ilakointia Boratin floppaamisen kustannuksella.
Toivottavasti hyvä maku säilyy. Itse pidän Beratin yritystä hienona asiana, eikä epäonnistumisesta ollut mitään haittaa, päinvastoin. Jotenkin uskon, että Bielefeldin kiirastulesta hengissä selvinnyt kaveri on vähä parempi kuin pelkkää Lahtea kokenut. Sen sijaan voin paskamaisen omahyväisesti todeta, että: - olin itse parempi scoutti kuin Bielefeldin kaverit, Veikkausliigan "perushyökkääjä" ei riitä bundeksessa, ei vaan riitä. - olin itse parempi liikemies kuin Bielefeldin manageri, pojasta maksettiin ylihintaa - olin oikeassa tietäessäni, ettei pojalle ole kakkosbundesliigassa käyttöä. Tämän tiesi toki jokainen bundesliigaa seuraava. - olin oikeassa naureskellessani niille "pudottelee hyvin palloja" arvioinneille. Ei vittu sentään, kyllä kirjoitustaitoisen futisihmisen pitää jo tietää, ettei U21-kisoissa pallojen pudottelulla kunnostautuminen riitä yhtään mihinkään.
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.12.2009 klo 21:59:59 kirjoittanut Callit »
|
|
|
|
|
Johtaja Calu
Poissa
Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta
|
|
Vastaus #785 : 14.12.2009 klo 21:58:31 |
|
Hnekilökohtasesti uskon Beratin mahollisuuksiin Saksassa niin kauan kun sysipaskalla Nasse Kuqilla on sopimus vähintään 2. Bundes-jengin kanssa
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.12.2009 klo 22:19:13 kirjoittanut Calumus »
|
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
|
Vastaus #786 : 14.12.2009 klo 23:01:45 |
|
Ei taida olla pelkälle pallojen pudottelijalle kysyntää maailmalla.
- On, jos on riittävän hyvä.
|
|
|
|
Jii
Poissa
|
|
Vastaus #787 : 14.12.2009 klo 23:47:48 |
|
Ennen kuin lähti ulkomaille, nähtiin tämä sama viesti mutta silloin oli kyse "mahdollisesta floppaamisesta". Olisiko kyse sittenkin siitä, että kaikki tiesivät mitä tuleman pitää kun Veikkausliigan nallipyssy viedään kovempiin ympyröihin? - On, jos on riittävän hyvä.
Eikös Shefki pudottele palloja lähinnä maaliin näinä päivinä? Välillä toki velimiehelle varma maali takatolpalle.
|
|
|
|
betluck
Poissa
|
|
Vastaus #788 : 14.12.2009 klo 23:54:50 |
|
Niin, itseäni on ainakin vituttanut Beratissa vain ja ainoastaan se, että Baxter on pitänyt miestä niin kovassa arvossa, että tämä keskinkertaisuus on päässyt ihan karsintamatsissa avaukseen. Olen toivonut kaverin paluuta Veikkausliigaan siksi, että se olisi avainnut sokeimpienkin silmät siihen, että kotimaan sarjastakin löytyy tukku hyödyllisempiä ja tehokkaampia hyökkääjiä. Olen ollut koko ajan sitä mieltä, että Sadikin paras ominaisuus on syntymävuosi.
|
|
|
|
huckerby
Poissa
|
|
Vastaus #789 : 15.12.2009 klo 10:02:49 |
|
Toivottavasti hyvä maku säilyy. Itse pidän Beratin yritystä hienona asiana, eikä epäonnistumisesta ollut mitään haittaa, päinvastoin. Jotenkin uskon, että Bielefeldin kiirastulesta hengissä selvinnyt kaveri on vähä parempi kuin pelkkää Lahtea kokenut. Sen sijaan voin paskamaisen omahyväisesti todeta, että: - olin itse parempi scoutti kuin Bielefeldin kaverit, Veikkausliigan "perushyökkääjä" ei riitä bundeksessa, ei vaan riitä. - olin itse parempi liikemies kuin Bielefeldin manageri, pojasta maksettiin ylihintaa - olin oikeassa tietäessäni, ettei pojalle ole kakkosbundesliigassa käyttöä. Tämän tiesi toki jokainen bundesliigaa seuraava. - olin oikeassa naureskellessani niille "pudottelee hyvin palloja" arvioinneille. Ei vittu sentään, kyllä kirjoitustaitoisen futisihmisen pitää jo tietää, ettei U21-kisoissa pallojen pudottelulla kunnostautuminen riitä yhtään mihinkään.
Jälkikäteen voidaan tosiaan todeta sinun olleen oikeassa. Tahtoisin vielä kysyä mihin sinun hyväksi osoittautuneet liikemiehen ja scoutin kyvyt perustuivat. Olitko siis nähnyt useita Beratin pelejä useamman vuoden ajalta, vai eikö veikkausliigan perushyökkääjä kategorisesti vain voi riittää bundeksessa? Vastauksesta siis riippuu pyydänkö sulta tulevaisuudessa vinkkejä oman alasarjajengin kokoamiseen vai lauantain lottorivin täyttämiseen.
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
|
Vastaus #790 : 15.12.2009 klo 10:26:05 |
|
Eikös Shefki pudottele palloja lähinnä maaliin näinä päivinä? Välillä toki velimiehelle varma maali takatolpalle. - Sinä mainitsit Shefkin tässä yhteydessä, en minä.
|
|
|
|
Le God
Poissa
Suosikkijoukkue: Hard Bass
|
|
Vastaus #791 : 15.12.2009 klo 10:34:52 |
|
Niin, itseäni on ainakin vituttanut Beratissa vain ja ainoastaan se, että Baxter on pitänyt miestä niin kovassa arvossa, että tämä keskinkertaisuus on päässyt ihan karsintamatsissa avaukseen. Olen toivonut kaverin paluuta Veikkausliigaan siksi, että se olisi avainnut sokeimpienkin silmät siihen, että kotimaan sarjastakin löytyy tukku hyödyllisempiä ja tehokkaampia hyökkääjiä. Olen ollut koko ajan sitä mieltä, että Sadikin paras ominaisuus on syntymävuosi.
Niin just, ihme pelle kun kehtasi lähteä Veikkausliigasta ulkomaille. Tuskin se Boratin vika on jos Bundesliigajengi haluaa maksaa palkan ja A-maajoukkuekoutsikin vielä kehtaa pyytää mukaan. Tulisi jo pois sieltä pilaamasta Suomi-kuvaa, niin saisivat nämä hyödyllisemmät ja tehokkaammatkin siirron ulkomaille. Tosin tämän suuntaista taidettiin huudella jo junnuiässä Savossa, mutta silti tyhmä pässi ei kuunnellut.
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
|
Vastaus #792 : 15.12.2009 klo 11:23:36 |
|
Niin just, ihme pelle kun kehtasi lähteä Veikkausliigasta ulkomaille. Tuskin se Boratin vika on jos Bundesliigajengi haluaa maksaa palkan ja A-maajoukkuekoutsikin vielä kehtaa pyytää mukaan. Tulisi jo pois sieltä pilaamasta Suomi-kuvaa, niin saisivat nämä hyödyllisemmät ja tehokkaammatkin siirron ulkomaille. Tosin tämän suuntaista taidettiin huudella jo junnuiässä Savossa, mutta silti tyhmä pässi ei kuunnellut.
Jep, olisi vaan kuunnellut valmentajavelho Pekosta niin ei tarvitsisi nyt HÄVETÄ.
|
|
|
|
idänihme
Poissa
Suosikkijoukkue: suurseura
|
|
Vastaus #793 : 15.12.2009 klo 14:09:22 |
|
Hnekilökohtasesti uskon Beratin mahollisuuksiin Saksassa niin kauan kun sysipaskalla Nasse Kuqilla on sopimus vähintään 2. Bundes-jengin kanssa Nasse Kuqista sentään kotimaan liigassa nähtiin että hänellä on potentiaalia olla hyvä pelaaja aikuisten peleissä. Oli edes ajoittaisia välähdyksiä jolloin hän näytti perusliigapelaajaa paremmalta. Tämä potentiaali ei vaan koskaan ole realisoitunut (liekö syynä asenneongelmat vai mitä?). Kakkosbundeksessakin taitaa silti olla aika paljon enemmän maaleja tehtynä kuin Sadikilla. Tuo hyvin pudottelee palloja U21 kisoissa kuvaa Sadikia hyvin. U21 ei ole aikuisten peliä ja siellä suht heiveröinenkin pelaaja voi olla ilmapelissä dominoiva. Muistuu mieleen eräs syysilta kun Vasara, Furuholm ja Kokko saivat ylivoimaiselta vaikuttaneen vastustajan puolustuksen täysin sekaisin fyysisellä preesensillään. eikö veikkausliigan perushyökkääjä kategorisesti vain voi riittää bundeksessa? Useimmat varmaan ovat aiheestakin sitä mieltä että ei voi. Moni varmaan epäröisi myös toisen saman ikäluokan perushyökkääjän Jarno Parikan menestysmahdollisuuksia, vaikka kokemusta on liigan kärkiseurasta monen vuoden ajalta. Jos Bundekseen lähtisi joku kertaalleen maalikuninkuuden voittanut (esim Rafael, Myntti tai Mäkelä) tai edes suht lähelle pääsyt kaveri tyyliin Hyyrynen, Furuholm tai Puustinen voisi tason riittämisestä olla edes jotain toivoa. Samoin jos jostain muusta hyvästä ominaisuudesta (vaikka sitten se pallojen pudotelu) olisi todisteita aikuisten sarjoista.
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.12.2009 klo 14:18:58 kirjoittanut idänihme »
|
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
|
Vastaus #794 : 15.12.2009 klo 14:25:03 |
|
Jos Bundekseen lähtisi joku kertaalleen maalikuninkuuden voittanut (esim Rafael, Myntti tai Mäkelä) tai edes suht lähelle pääsyt kaveri tyyliin Hyyrynen, Furuholm tai Puustinen voisi tason riittämisestä olla edes jotain toivoa. Samoin jos jostain muusta hyvästä ominaisuudesta (vaikka sitten se pallojen pudotelu) olisi todisteita aikuisten sarjoista. Rafael on noista ainoa, joka voisi ihan oikeasti pärjätä ollessaan parhaimmillaan. Veikkausliigan hyökkääjät eivät todellakaan ole kaksisia tapauksia ja muistetaan, että maalikuninkuuden voittamisen jälkeen ainoastaan Roiha ja Kuqi ovat pystyneet luomaan kunnon uran ulkomailla. Muut maalikuninkaat tai lähelle päässeet ovat tulleet paluupostissa takaisin, kuten tosta listasta vaikkapa Myntti ja Mäkelä. Puustinen ei ole mitään erikoista edes Veikkausliigassa, Hyyryseen sama ja Furuholm on sentään vähän katsomaton kortti.
|
|
|
|
betluck
Poissa
|
|
Vastaus #795 : 15.12.2009 klo 14:41:03 |
|
En minä tätä tarkoittanut. Pelaajan kannattaa aina lähteä hakemaan kokemuksia, parempaa tiliä ja kehittymisen edellytyksiä ulkomailta jos tilaisuus siihen aukenee. Puhuin täysin subjektiivisestä näkökulmasta. Jos minun mielestäni Berat on paska jalkapalloilija jolle ei ole maajoukkueessa mitään käyttöä, niin se on minun mielipiteeni.
|
|
|
|
Bossu
Poissa
|
|
Vastaus #796 : 15.12.2009 klo 15:18:13 |
|
Rafael on noista ainoa, joka voisi ihan oikeasti pärjätä ollessaan parhaimmillaan..
Rafael ei tehnyt kolmen vuoden aikana yhtään maalia Suomen rajojen ulkopuolella. Myntillä ja Mäkelällä on siihen nähden parempi saldo
|
|
|
|
head_up
Poissa
Suosikkijoukkue: Striker With a Mighty Boot!
|
|
Vastaus #797 : 15.12.2009 klo 15:38:58 |
|
Kakkosbundeksessakin taitaa silti olla aika paljon enemmän maaleja tehtynä kuin Sadikilla. Helkkarinmoinen suoritus ottaen huomioon, että Berat ei ole pelannu uransa aikana yhtäkään ottelua kakkosbundeksessa.
|
|
|
|
Jones
Paikalla
Suosikkijoukkue: FCL
|
|
Vastaus #798 : 15.12.2009 klo 16:59:07 |
|
En lähtisi Sadikia vielä tuomitsemaan. Waregem on sarjassa viidentenä ja Sadikilla on vaihtohyökkääjän rooli joukkueessa. Yksi maali 10 pelissä ei ole kummoinen saldo, mutta minuutit ovat tiukassa koska joukkue pelaa hyvin, ja sarjan kolmas sija on parin pisteen päässä. Tässä tilanteessa uudessa joukkueessa ei peliajan ottaminen tapahdu tuosta vaan. Kaikkiviisaiden foorumistien "mitäs minä sanoin" -kommentit ovat vielä turhan aikaisia. Lahdessa Sadik oli kyllä ikäänsä nähden erinomainen Veikkausliigapelaaja, ja jos homma ei natsaa Belgiassa, niin tervetuloa takaisin.
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
|
Vastaus #799 : 15.12.2009 klo 18:15:04 |
|
Tahtoisin vielä kysyä mihin sinun hyväksi osoittautuneet liikemiehen ja scoutin kyvyt perustuivat. Olitko siis nähnyt useita Beratin pelejä useamman vuoden ajalta, vai eikö veikkausliigan perushyökkääjä kategorisesti vain voi riittää bundeksessa?
Vastaan pienestä kettuilusta huolimatta asialinjalla. Kyse oli "yhteisvaikutelmasta". Kaveri ei vähällä näkemisellä vakuuttanut millään osa-alueella, eikä toisaalta Veikkausliigan perushyökkääjällä tosiaankaan ole mitään tekoa sen paremmin ykkös- kuin kakkosbundesliigassa. Sama koskee vastaavia tasoja muissakin maissa. Tämä on nähty nyt jo ihan riittävän monta kertaa Roiha-Mäksä-Vuorinen-Myntti jne. akselilla. Vastauksesta siis riippuu pyydänkö sulta tulevaisuudessa vinkkejä oman alasarjajengin kokoamiseen vai lauantain lottorivin täyttämiseen. Turha kiukuttelu pois. Et sinä minulta mitään vinkejä tarvitse, riittää kun katsot totuutta silmiin ilman ihmeempiä toiveajatteluja. Pelaajaa ja sen tulevaisuuden riittävyyksiä arvioitaessa pärjää ihan hemmetin pitkälle katsomalla pelaajan "kilpailukirjaa". Veikkausliigan maalitykki pärjää tasolla X, championshipin maalikunkku tasolla Y, jne. Tietysti huomioiden se, millä tavalla janari ko. liigassa edukseen erottuu. Jos Veikkausliigan maalikunkuuden voittaa kaveri, joka tekee 25 maalia ja pelaa kuin nuori Popovits, niin toki sellainen voi kehittyä ties minkä liigan tähdeksi.
|
|
|
|
|
|