FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 23:32:49 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3
 
Kirjoittaja Aihe: Täällä tiedämme, että konemainen Saksa voittaa EM-kultaa  (Luettu 3896 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Schlangeman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC PeSä ja mitä näit onkaan...


Vastaus #25 : 27.06.2008 klo 08:04:25

Muna sojottaa Espanjan puolesta. Valitettavasti Saksa tämän kuitenki vie, 1-0 tai viimistään pilkuilla. Hyvät kisat silti ollut!
Liima

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jari ja Mika puussa


Vastaus #26 : 27.06.2008 klo 08:14:59

Saksalle! Ei mikään kova suosikki oon mutta kun eurooppalaisista inhoon Ranskaa, Italiaa, Espanjaa, Hollantia ja Englantia niin aika usein on joutunu Saksalle taputtaan. Niin, ja Ruotsin en toivo voittavan koskaan!
Hayes

Poissa Poissa


Vastaus #27 : 27.06.2008 klo 10:58:15

eurooppalaisista inhoon Ranskaa, Italiaa, Espanjaa, Hollantia ja Englantia niin aika usein on joutunu Saksalle taputtaan. Niin, ja Ruotsin en toivo voittavan koskaan!

Avarakatseisuus on hieno asia. Ylos

---

Itse en myöskään käsitä näitä "vain Saksan voitto voi pilata muuten loistavat kisat" -janareita. Ei kai se nyt yhdestä pelistä ole kiinni vaikka Saksa finaalin veisikin ??? Ja tämä Saksan vihaaminenhan johtuu vain ja ainoastaan median luomista mielikuvasta tylsästä futiksesta ynnä muusta paskasta, mistä FC Bayern jo mainitsikin. Koettaisitte edes keksiä jotain omaperäistä. Tässä on nyt viimeistään tullut todistetuksi että foorumin spanskiosasto on täysin samalla tasolla lädi- tai minkä tahansa muun mieshuoraporukan kanssa vaikka omasta mielestään ovat niiiin paljon parempia "kannattajia".

Hienot kisat - neutraalista näkökulmasta.
Jörg

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka, 1.FC Köln


Vastaus #28 : 27.06.2008 klo 12:33:23

Saksa vie, ei kahta sanaa.
Mendoooza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Kuhmon Pallo -79


Vastaus #29 : 27.06.2008 klo 12:43:31

Same old song and dance. Saksa vie ja kaikkia vituttaa. Mikä niistä tekee niin hyviä? Matsista ja turnauksesta toiseen peruspeliä, mutta aina oikealla hetkellä kolisee.
VictoryPernod

Poissa Poissa


Vastaus #30 : 27.06.2008 klo 12:47:29

Tiedetään tiedetään Tuoppi. Ainoana peikkona se, että Jenssi sattuu kämmäilemään enemmän kuin kerran...

Deutschland, Deutschland Uber Alles.... Ylos
antonio alfauros

Poissa Poissa


Vastaus #31 : 27.06.2008 klo 12:51:22

no, katotaa sit sunnuntaina miten käy. sanon vaan sen et saksa ei oo sama saksa ku 10 vuotta sitten. espanja toisaalta on paljon parempi kuin 10 vuotta sitten, tiukka matsi luvassa, parempi voittakoot.
Assviper

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suolen maajoukkue eli huuhkajat


Vastaus #32 : 27.06.2008 klo 12:51:25

Se saksan laitapakki Lahm näyttää ihan siltä kuin se ois jatkuvasti hirveessä darrassa.
outdraw

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sempre Xavi


Vastaus #33 : 27.06.2008 klo 14:35:54

Se saksan laitapakki Lahm näyttää ihan siltä kuin se ois jatkuvasti hirveessä darrassa.

Ihan kuin? Espanjalle pointsit telaketjurunkkareiden ympäri juoksemisesta.
FC Bayern

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toisten unelma on toisten painajainen.


Vastaus #34 : 27.06.2008 klo 14:49:55

Ihan kuin? Espanjalle pointsit telaketjurunkkareiden ympäri juoksemisesta.

Moi uusi mieshuora!  Kerrankin kun kaatuilijat pärjäävät niin joukkolla ollaan onanoimassa topikit  täyteen ja uutta pukkaa. Espanjan menestykselle  Ylos sitä seuranneelle "olen käynyt Teneriffalla" siksi Espanja on paras vittu jee  :keskari:


Jack the Ripper

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IF Gnistan, sympatiat AFCW, SAFC


Vastaus #35 : 27.06.2008 klo 16:27:06

Nyt Atik, nick esiin!  >:(

http://www.urheiluviikko.net/atik-ismail-onnitteli-saksaa-em-kullasta/16588/
FC Bayern

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toisten unelma on toisten painajainen.


Vastaus #36 : 27.06.2008 klo 16:32:17


Mitä tässä on väärin?? Joku onnittelee Saksaa mestaruudesta (tyhmää sinänsä) niin huorat ja muuten vaan anti-Saksa osasto vetää sepeliäpinpiin. Ennen aikaista suuntaan ja toiseen kuitenkin. Sunnuntai näyttää miten menee.

Kun otsikko olisi ollut "Atik Ismail onnitteli Espanjaa EM-kullasta" niin joukkomasturbaatio hetki olisi valmis. :keskari:
Jack the Ripper

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IF Gnistan, sympatiat AFCW, SAFC


Vastaus #37 : 27.06.2008 klo 16:35:10

Mitä tässä on väärin?? Joku onnittelee Saksaa mestaruudesta (tyhmää sinänsä) niin huorat ja muuten vaan anti-Saksa osasto vetää sepeliäpinpiin. Ennen aikaista suuntaan ja toiseen kuitenkin. Sunnuntai näyttää miten menee.

Kun otsikko olisi ollut "Atik Ismail onnitteli Espanjaa EM-kullasta" niin joukkomasturbaatio hetki olisi valmis. :keskari:

Kevennä jo hyvä mies.   Ylos Missä olen sanonut, että on väärin veikata Saksaa finaalissa? 
FC Bayern

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toisten unelma on toisten painajainen.


Vastaus #38 : 27.06.2008 klo 16:45:42

Kevennä jo hyvä mies.   Ylos Missä olen sanonut, että on väärin veikata Saksaa finaalissa? 

Yritettään sitä joskus.  Et sanonutkaan ja en kirjoittanut suoraan sinulle. Oli ehkä jo ennakkoa tulevalle tulvalle joka pian alkaa Atikin kirjoituksesta.
Münchner Kindl

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Sparta München


Vastaus #39 : 28.06.2008 klo 17:01:54

Ota FCB välillä vähän iisimmin nuo provot, jookosta  Tuoppi
ollikuhta

Poissa Poissa


Vastaus #40 : 28.06.2008 klo 17:52:43

Täällä ollaan yhtä väärässä, kuin Atik omassa blogissaan.
FC Bayern

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toisten unelma on toisten painajainen.


Vastaus #41 : 28.06.2008 klo 18:09:23

Ota FCB välillä vähän iisimmin nuo provot, jookosta  Tuoppi

"Kaikki" luulee että otan nuo provot liian tosissaan. Olen todella leppoisa jantteri, en hermoile ja provosoidu...
vilsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, VPS, Arsenal, Juventus & Suomen maajoukkueet


Vastaus #42 : 28.06.2008 klo 18:18:01

Mistä sen muka voi tietää, että Saksa vie tämän finaalin? Toki joukkue on pelannut hyvin, mutta ei se silti takaa sitä, että mestaruus tulisi "automaattisesti". Itselläni (kuten jo muissa yhteyksissä olen todennut) on sellainen tutina, että Espanja hoitaa homman kotiin. Ylos
Dinho10

Poissa Poissa


Vastaus #43 : 29.06.2008 klo 13:36:42

Moi uusi mieshuora!  Kerrankin kun kaatuilijat pärjäävät niin joukkolla ollaan onanoimassa topikit  täyteen ja uutta pukkaa. Espanjan menestykselle  Ylos sitä seuranneelle "olen käynyt Teneriffalla" siksi Espanja on paras vittu jee  :keskari:

"Olen nahkahomo, siksi Saksa on paras?"  ???
oman_elämänsä_marco_di_vaio

Poissa Poissa


Vastaus #44 : 29.06.2008 klo 13:37:54

Tiedolle Ylos
FC Bayern

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toisten unelma on toisten painajainen.


Vastaus #45 : 29.06.2008 klo 14:35:57

"Olen nahkahomo, siksi Saksa on paras?"  ???

Niin omaperäistä, kekseit ihan itse?? nahkahomo, kiihotuitko??
Iskender

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Craig Bellamy


Vastaus #46 : 29.06.2008 klo 14:46:15

Saksa ei ole tänään paska maa...
Korjasin.
gyrano

Poissa Poissa


Vastaus #47 : 29.06.2008 klo 14:54:31

Ihan sama kumpi voittaa, koska rahaa tulee käteen joka tapauksessa  Ylos

Jos Saksa voittaa tulee satku ja jos espanja niin 70 Ecua.

Jos saksan voitto ei toisi enemmän rahaa, niin olisin Espanjan puolella, mutta nyt ollaan Saksan bandwagonissa  Tuoppi
Balla

Poissa Poissa


Vastaus #48 : 29.06.2008 klo 15:01:46

Mikäli Kevin Kuranyi ei saa tehdä voittomaalia, vieköön manolot pelin näytöstyyliin.  >:(
Zachrayas

Poissa Poissa


Vastaus #49 : 29.06.2008 klo 17:39:03


Uberalles! Jawoll!

 
Sivuja: 1 [2] 3
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa