FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.04.2024 klo 09:54:24 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2
 
Kirjoittaja Aihe: Täällä kokoontuvat kaikki, joiden suonissa virtaa ylivertainen arjalainen veri!  (Luettu 4261 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
OVO

Poissa Poissa


: 27.06.2008 klo 20:51:00

Tuoppi

ps. en oo natzi
Waikku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: anarkistimartat


Vastaus #1 : 27.06.2008 klo 20:52:12

Nyt se korkki kiinni ja sassiin.
Lorenzo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: * * * *


Vastaus #2 : 27.06.2008 klo 21:03:34

OVO

Poissa Poissa


Vastaus #3 : 27.06.2008 klo 21:10:15

:keskari: :D

Bastian Schweinsteiger staana! Siinä on kunnon arjalainen mies

el Blanco

Poissa Poissa


Vastaus #4 : 27.06.2008 klo 21:17:34

Arjalaiset ovat vaaleita, jyhkeitä, kivikasvoisia, pitkiä, sopusuhtaisia, komeita, kauniita, hyvän kurin omaavia ihmiskoneita, jotka tekevät mitä tahansa isämaansa hyväksi. Aivan kuten herrat Hitler ja Himmler, jotka miehisellä komeudellaan ja lihaksillaan aikoinaan hurmasivat kaikki Saksan arjalaiset naiset, joiden äidillinen tehtävä on ruokkia komeita lapsukaisiaan arjalaisen sopusuhtaisilla ja naisellisen kauniilla rinnoillaan, joista pulppuaa arjalainen ja täydellisen valkoinen sekä ehdottoman virkistävä maito suoraan arjalaissiittoisen ja lauhkean lapsukaisen suuhun, johon on jo muodostunut symmetrisesti täydellinen arjalaishammaskalusto.

Ja näillä arjalaishampailla on mm. Bastian Schweinsteiger, tuo sianastuja, kiinni EM-pokaalissa. Häntä seuraavat myös sudeetit Klose ja Podolski. Vaihtopenkillä istuu nimeltämainitsemattoman natsipakolaisen jälkeläinen, herra Kuranyi. 
Mxyz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC ´95, RoPS ´85, FF2 Kuningasidea ´07


Vastaus #5 : 27.06.2008 klo 21:18:27

Ja näillä arjalaishampailla on mm. Bastian Schweinsteiger, tuo sianastuja, kiinni EM-pokaalissa.

Eikös se ole Sikakiipijä?
Okan Sakset

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #6 : 27.06.2008 klo 21:19:48

Mukana meiningeissä. Ylos

ps. en oo natzi
Kärkipotku-Messias

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: BB-Mia


Vastaus #7 : 27.06.2008 klo 21:21:53

\o
Konstaapeli

Poissa Poissa


Vastaus #8 : 27.06.2008 klo 21:23:55

Kyllähän se 100% valkosen miehen veri virtaa suonissa, mutta samapa tuo on, kumpi voittaa.
simpauttaja

Poissa Poissa


Vastaus #9 : 27.06.2008 klo 21:24:41

\o

sut ois viety kaasukammioon vainojen aikaan jo ennen juutalaisia... :keskari:
svea

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK, Juventus, FC Barcelona


Vastaus #10 : 27.06.2008 klo 21:25:13

Tässä ketjussa vaadimme David Odonkoria ja Gerald Asamoahia finaalin avaukseen!
Lorenzo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: * * * *


Vastaus #11 : 27.06.2008 klo 21:27:57

Eikös se ole Sikakiipijä?

Nimi tulee Rosenheimin lähistöllä sijaitsevasta Schweinsteigin kylästä (Schweinsteiger = schweinsteigilainen). Sanan Steiger kanssa sillä ei siis ole mitään tekemistä.
OVO

Poissa Poissa


Vastaus #12 : 27.06.2008 klo 21:34:17

Tässä ketjussa vaadimme David Odonkoria ja Gerald Asamoahia finaalin avaukseen!
Missä pelaa?

Ei ole edes kisaryhmässä mukana vai muistanko nyt aiavn väärin
Callit

Poissa Poissa


Vastaus #13 : 27.06.2008 klo 21:35:00

Nimi tulee Rosenheimin lähistöllä sijaitsevasta Schweinsteigin kylästä (Schweinsteiger = schweinsteigilainen). Sanan Steiger kanssa sillä ei siis ole mitään tekemistä.
Kiitos. Possunbülsijä ois kyllä jotenkin hauskempi. Bastian muuten oli aikanaan hyvinkin käärmeissään Schweini-lempinimen käytöstä. Muistaakseni oli jo uhkailemassa jotain lehteä haasteella ja totesi yhdessä haastattelussa, että ko. nimi on ok kokeneitten kanssapelaajien suusta, mutta ei hyväksytty yleiseksi lempinimeksi. Markkinavoimia vastaan ei kuitenkaan ole jaossa kuin hopeasijoja, ja kun sitä riittävästi toistettiin, tuli Schweinista eräänlainen "brändi".
Okan Sakset

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #14 : 27.06.2008 klo 21:35:17

Missä pelaa?

Ei ole edes kisaryhmässä mukana vai muistanko nyt aiavn väärin

Eteenpäin on siis menty.  ;)  Ylos
RDBLL

Poissa Poissa


Vastaus #15 : 27.06.2008 klo 21:35:29

No siis mun faija on digannu sakui jo 80-luvult, ni kato ku mä tulin tähä maailmaa ni ei mul annettu paljo tsäänssei muut ku fanittaa saksaa. En mä kyl vittu uskalla ees funtsii mite ois käyny jos mä oisi teinarina alkanu glooraa jotai vitu englantii.
No siis niiku todellinen tajuutsä fanius mul alko viis-kuus vuot sit. Ja niinku mä sanoi ni sakut o ollut meitsin lemppari jo skidist vittu, mut ei se oo samanlaist nykyää. Tää mun fanitus on niiku muuttunu sellaseks tajuutsä rakkaudeks ja intohimoks. Vaik mä oon nuori mä oon silti ehtiny seurata jengii jo aika kaua, mut niinku vuos vuodelt mun kiinnostu ja lovetus maata kohtaa senku vittu voimistuu. Kyl voi siis sanoo, et saksa on niinku iso osa meitsin laiffii, jota ilma mä en osaa, enkä vittu varmaa haluukkaa elää.
Callit

Poissa Poissa


Vastaus #16 : 27.06.2008 klo 21:36:01

Missä pelaa?

Ei ole edes kisaryhmässä mukana vai muistanko nyt aiavn väärin
Asa katsoo kisat kotisohvalla. Paljonkohan on kertynyt ylipainoa?
Callit

Poissa Poissa


Vastaus #17 : 27.06.2008 klo 21:39:29

No siis mun faija on digannu sakui jo 80-luvult, ni kato ku mä tulin tähä maailmaa ni ei mul annettu paljo tsäänssei muut ku fanittaa saksaa.
Mulla taas tilanne on se, että vanhempi tyttäreni alko fanittamaan Espanjaa, kun se alotti ko. kielen opiskelun eli 2005. Miten tuollaisessa tilanteessa tehdään? Onks mulla muuta mahdollisuutta kuin gloryhyntata Espanjaa? Olenko sunnuntaina siinä tilanteessa, etten voi hävitä. Argh, nehän osaa pelata futista sekä Saksassa että Espanjassa.  ::)
svea

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK, Juventus, FC Barcelona


Vastaus #18 : 27.06.2008 klo 21:42:02

Mulla taas tilanne on se, että vanhempi tyttäreni alko fanittamaan Espanjaa, kun se alotti ko. kielen opiskelun eli 2005. Miten tuollaisessa tilanteessa tehdään? Onks mulla muuta mahdollisuutta kuin gloryhyntata Espanjaa? Olenko sunnuntaina siinä tilanteessa, etten voi hävitä. Argh, nehän osaa pelata futista sekä Saksassa että Espanjassa.  ::)
Oletko kenties kotonasi, öhöm, tossun alla?
Lorenzo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: * * * *


Vastaus #19 : 27.06.2008 klo 21:42:12

England ins EM-Finale e.V.

Olisi kaikilla helpompaa. :( Ylos
RDBLL

Poissa Poissa


Vastaus #20 : 27.06.2008 klo 21:47:46

Mulla taas tilanne on se, että vanhempi tyttäreni alko fanittamaan Espanjaa, kun se alotti ko. kielen opiskelun eli 2005. Miten tuollaisessa tilanteessa tehdään? Onks mulla muuta mahdollisuutta kuin gloryhyntata Espanjaa? Olenko sunnuntaina siinä tilanteessa, etten voi hävitä. Argh, nehän osaa pelata futista sekä Saksassa että Espanjassa.  ::)

Kun nyt kerta noin lohduttomana kysyt niin voin suositella vain lääkkeistä kovinta. Valioliiga alkaa jo elokuussa. Valmistaudu. Eroa töistä(?). Eroa vaimostasi(?). Elä mene ulos. Nauti. Et kai halua jättää rakkaan tyttäresi loppuelämää tasottomien paska-manolojen ja konemaisten tusina-sakujen armoille. Vielä on aikaa parantua.


edit. Saisiko tämän ketjun lukkoon?
Callit

Poissa Poissa


Vastaus #21 : 27.06.2008 klo 22:07:07

Oletko kenties kotonasi, öhöm, tossun alla?
Ei, mä olen asunu jo yhdeksän vuotta yssissein. Juuri eilen soitti joku gallupin tekijä, ja pyysi puhelimeen 1-60-vuotiasta naista. Sanoin, ettei ole näkynyt...
Lorenzo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: * * * *


Vastaus #22 : 27.06.2008 klo 23:28:10

ps. en oo natzi

Die Fahne hoch! Die Reihen fest geschlossen!
Die Mannschaft marschiert mit ruhig festem Schritt.
Windjacke

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #23 : 27.06.2008 klo 23:31:41

missä se lukko viipyy?
Travis Tarkka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eläin- ja ihmissuojelijat


Vastaus #24 : 27.06.2008 klo 23:37:00

missä se lukko viipyy?

Gunnerin persuuksissa on vahva arschlock.

 
Sivuja: [1] 2
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa