FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 02:20:53 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: .
Espanja Ylos - 118 (75.6%)
Saksa :D - 38 (24.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 155

Sivuja: 1 2 [3] 4
 
Kirjoittaja Aihe: Tässä ketjussa onnitellaan Espanjaa  (Luettu 5142 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pimeyden Behrami

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SWEITSI, itäwalta


Vastaus #50 : 30.06.2008 klo 00:17:34

Onnea, vieläkin vituttaa tosin, etten viime kisojen tapaan kerennyt laittaa Villaa maalikuninkaaksi 10 eurolla. SIESTA!  Tuoppi
Bogdan

Poissa Poissa


Vastaus #51 : 30.06.2008 klo 00:18:00

Onnea Espanjalle. Mestaruus meni kiistatta turnauksen parhaalle joukkueelle.

Kisojen ainoa miinus oli Englannin poissaolo.. jos vähän valehdellaan. :D
Fabiano

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Se mikä pelaa hyökkäävää peliä


Vastaus #52 : 30.06.2008 klo 00:18:08

Onnea :) Ylos
Aero

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Real Madrid Club de Fútbol


Vastaus #53 : 30.06.2008 klo 00:18:55

Onnea. Mahtava maa, mahtava joukkue, mahtavia ihmisiä.
Wecce

Poissa Poissa


Vastaus #54 : 30.06.2008 klo 00:20:04

España es el segundo país del mundo que recibe más turistas extranjeros, según datos de la Organización Mundial de Turismo, tan sólo por detrás de Francia, y disfruta de una cuota del 7% del turismo mundial, por delante de Estados Unidos e Italia.

El turismo le reportó a España 48.181 millones de euros durante el año 2006, lo que supone un 4,7 por ciento más que en 2005, y la sitúa en segunda posición en ingresos económicos, por detrás de Estados Unidos, y por delante de Francia e Italia.

Entre enero y diciembre de 2006 recibió un total de 58,8 millones de turistas extranjeros, un 4,5% más de los registrados en el mismo período del año anterior, según datos del Ministerio de Industria, Turismo y Comercio.
marianne

Poissa Poissa


Vastaus #55 : 30.06.2008 klo 00:20:31

Jalkapallon voitto! ¡Viva Espanja!
^amoresperros^

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue & Fútbol Club Barcelona


Vastaus #56 : 30.06.2008 klo 00:20:57

Espanyalle on nostettava Ylos
Hienot kisat, paras maalivahti, loistava puolustava keskikenttä, paras hyökkääjä, tasapainoisin joukkue ja mestarimainen valmentaja. Uhrauksia menestyksen edessä on tehtävä ja Aragonés oli valmis siihen. Turhat egoilijat vittuun tai penkille ja joukkueena mestaruuteen.
konstru

Poissa Poissa


Vastaus #57 : 30.06.2008 klo 00:21:33

Onneaponnea ja peukkutuoppeja Espanjalle!!!
^amoresperros^

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkue & Fútbol Club Barcelona


Vastaus #58 : 30.06.2008 klo 00:22:07

Jalkapallon voitto! ¡Viva Espanja!
Viva Espanja on franconaikaista ja madridistojen kannatushuutoja. Vamos España on huomattavasti korrektimpi.
Sese

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, Suomifutis, Pukki, Jolle, Lod, Luke


Vastaus #59 : 30.06.2008 klo 00:22:22

Hieno Espanja! Ramosille Ylos Ylos
Di Stefano

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Andjusa Arshavin


Vastaus #60 : 30.06.2008 klo 00:23:15

Viva Espanja on franconaikaista ja madridistojen kannatushuutoja. Vamos España on huomattavasti korrektimpi.
Painu nyt vittuun siitä wannabecule.
terwari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tervarit, Liverpool, QPR


Vastaus #61 : 30.06.2008 klo 00:25:48

Onnittelut Espanjalle. Koko kisat huomioon ottaen parasta jalkapalloa esittänyt joukkue on totisesti mestaruutensa ja juhlansa ansainnut.

Erityisen suuret onnittelut Liverpoolin nelikolle Torres, Reina, Xabi ja Arbeloa.  Ylos
M135hu0r4

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Big Four ja ELK


Vastaus #62 : 30.06.2008 klo 00:27:13

Isäni on kannattanut Espanjaa 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Espanja-paitani muistaakseni sain jo kaksivuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Espanjaa. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Portugalia.

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Espanja on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni joukkuetta kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Espanja on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
el Blanco

Poissa Poissa


Vastaus #63 : 30.06.2008 klo 00:28:08

Viva Espanja on franconaikaista ja madridistojen kannatushuutoja. Vamos España on huomattavasti korrektimpi.



... y qué viva España...

Eiku... "vamos" :-[
Rento-Reiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gay Extreme


Vastaus #64 : 30.06.2008 klo 00:28:24

Isäni on kannattanut Espanjaa 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Espanja-paitani muistaakseni sain jo kaksi vuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Espanjaa. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Portugalia.

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Espanja on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni joukkuetta kohtana vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Espanja on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.

Tää on kyllä yhtä hauska jokakerta, jopa näin sadannella kerralla  :keskari:

Espanjalle mycke onnea!  Ylos Tuoppi
Boris Godunov

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC ja Minnesota Vikings


Vastaus #65 : 30.06.2008 klo 00:31:19

Hienoa. Kerrassaan hienoa. Ylos
Jack the Ripper

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IF Gnistan, sympatiat AFCW, SAFC


Vastaus #66 : 30.06.2008 klo 00:32:24

Isäni on kannattanut Espanjaa 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Espanja-paitani muistaakseni sain jo kaksivuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Espanjaa. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Portugalia.

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Espanja on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni joukkuetta kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Espanja on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.

Puhkikulutettu  :keskari:
Kenkähuone

Poissa Poissa


Vastaus #67 : 30.06.2008 klo 00:33:27

Gracias vaan, Espana! Rahat takaisin seitsenkertaisina!   Tuoppi Ylos
Dinho10

Poissa Poissa


Vastaus #68 : 30.06.2008 klo 00:42:22








st patrick

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kaikki paskat


Vastaus #69 : 30.06.2008 klo 00:42:43


VAMOS ja nukq
Aero

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Real Madrid Club de Fútbol


Vastaus #70 : 30.06.2008 klo 00:43:57

On se hienoa. Liikuttavaa. Yhtenäinen Espanja. 
antonio alfauros

Poissa Poissa


Vastaus #71 : 30.06.2008 klo 00:44:06

ONNEKSI OLKOON ESPAÑA. Kaikista otteluista voitto, ansaittu mestaruus.
H. Acid

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VfL


Vastaus #72 : 30.06.2008 klo 00:47:02

bupa dukta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Anna mulle kymppi röökiin ja kaksi kaljaan.


Vastaus #73 : 30.06.2008 klo 00:47:18

VIVA ESPAJANA!! Spanskien kannattaja since 84. Tunne on mahtava, ylitsevuotava. Olen vain niin onnellin Sersion, Fernanton ja muiden puolesta! Me tehtiin se! Haista saksa paska  :keskari:
Dinho10

Poissa Poissa


Vastaus #74 : 30.06.2008 klo 00:50:32

On se hienoa. Liikuttavaa. Yhtenäinen Espanja. 

 
Sivuja: 1 2 [3] 4
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa