FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.11.2024 klo 14:53:05 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 13 [14] 15 ... 84

Kirjoittaja Aihe: FC Lahti - Mustat Kuhnurit 2007  (Luettu 114848 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jaanu$

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva

Vastaus #325 : 07.01.2007 klo 15:27:14

Sopimus on ainakin tämän kauden voimassa, onko jopa pidempi?

Käsitykseni mukaan solmi vuosi sitten vuoden mittasen sopimuksen. Eli ois nyt "vapailla". Kyllä munkin mielestä Ju:n vois pitää bäkappina. Nyt varsinkin kun siirtyminen FC:n ja kakkosen City kuusysin välillä lienee aika mutkatonta. Alka Seltzerin kaltaisia uhkakuvia ei mulla Marcisin signaamiseen liity. Kyllä kolmevitonen saattaa olla vielä ihan pelikelponen, varsinkin topparin paikalla, jossa sijoittumisella voi pelata paljon. Eipä se pulustuslinjan liikkuvuus voi siitä paljoa kärsiä viime kauesta, jolloin umpikanki Ja Koskinen siellä hääräsi.

Marchis vaan sisään, ja Hauhia Ju:lle sopimusta eteen. Ei kai nuoremman Hauhian kohalakaan vielä oo toivoa heitetty, taishan se luigi Leppänenki käyä viime talvena Kotkan testissä, ja palas Lahteen vaan lunastaakseen avaripaikan Ylos

Lainaus käyttäjältä: www.fclahti.fi, maaliskuussa 2006
FC Lahti sopimukseen Jussi Hauhian kanssa

FC Lahti on solminut 1-vuotisen sopimuksen puolustaja Jussi Hauhian kanssa. 19-vuotias Reippaan kasvatti liittyi FC Lahden harjoitusrinkiin vuodenvaihteessa ja hyvät otteet harjoituksissa sekä talven otteluissa vakuuttivat seurajohdon tekemään sopimuksen vahvapotkuisen Hauhian kanssa.

- Täytyy olla tyytyväinen sopimukseen ja siihen, että on päässyt näyttämään osaamistaan talven aikana. Tiedän, että joukkueessa on kova kilpailu pelipaikoista ja tavoitteena on päästä kesällä kokeilemaan myös liigavauhtia, toteaa Hauhia
Vanilla Ice

Poissa Poissa

Vastaus #326 : 07.01.2007 klo 15:39:23

Melkosen ohuella nipulla Lahti tulee operoimaan ensi kauden. Kumminkin olis parempi että kolmostoppari (tai nykytilanteessa kakkostoppari) olis 19-v kuin kuin 17-v. Lumio ulos, ryby ja Hauhia sisään.
Wili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti

Vastaus #327 : 07.01.2007 klo 19:12:39

Melkosen ohuella nipulla Lahti tulee operoimaan ensi kauden. Kumminkin olis parempi että kolmostoppari (tai nykytilanteessa kakkostoppari) olis 19-v kuin kuin 17-v. Lumio ulos, ryby ja Hauhia sisään.

Tai 15 vuotias Toivomäki  ::)
Jones

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCL

Vastaus #328 : 08.01.2007 klo 09:08:57

Kai se menee niin että Haara ja uus mies on ne kaksi ensimmäistä topparia ja Moilanen tuuraa tarvittaessa. Eikös se sitä paikkaa kuulemma osaisi myös pelata.
Alka Seltzer

Poissa Poissa

Vastaus #329 : 08.01.2007 klo 18:10:18

Lainaus
08.01.07 klo 13:10    
Markkinointipäällikkö Kantoluoto pitkälle sairaslomalle
Markkinointipäällikkö Jari Kantoluoto joutuu pitkälle sairaslomalle akillesjänteen katkeamisen takia. Leikkaus suoritetaan tällä viikolla.

Jari Kantoluoto on kuitenkin pääsääntöisesti tavoitettavissa matkapuhelimesta p. 044 0808123 tai sähköpostitse jari.kantoluoto@fclahti.fi.
(fclahti.fi)

No voi  :(

Parane pian Jari, olet seurallemme korvaamaton.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee

Vastaus #330 : 08.01.2007 klo 18:35:05

Ite liputan kyllä edelleenkin Marchisin puolesta. 35 v ei ole ikä eikä mikään, jos motivaatiota riittää ja kunnossa pysyy. Mies on liigakentillä kokenut sälli ja tuo varmasti kokemuksellaa todella hyvän lisän nuoreen rinkiin.

Toki Junnuhauhia on lupaava jätkä, mutta olisko siitä oikeesti ollut ens kaudella toppariksi Haaran rinnalle? Vaihdosta ehkä satunnaisia minuutteja hakemaan, mutta ei mun mielestä vielä kokokauden tasoa. Sopimus olis tietysti kannattanut tehdä, ja peluuttaa sitten vaikka Cityssä tai vuokralla jossain divarijengissä.

Mun mielestä joukkue ei ole yhtään sen paskempi/parempi kuin viimekautinenkaan, mikä siis mättää? Päin vastoin, tuleva kausi näyttää ihan kohtuulliselta: kolme urallaan alaspäin menossa ollutta ylikallista pelaajaa on poissa ringistä, eikö se ole pelkästään hyvä asia?
Dickinson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikaela Ingberg

Vastaus #331 : 08.01.2007 klo 18:38:32

Mun mielestä joukkue ei ole yhtään sen paskempi/parempi kuin viimekautinenkaan, mikä siis mättää?

Eli sama paska jatkuu.
Kuqqen

Poissa Poissa

Vastaus #332 : 08.01.2007 klo 18:43:09

Eli sama paska jatkuu.
Mikä paska? Eikai kukaan realistisesti haaveile mestaruuksista esim viiden vuoden säteellä?
Dickinson

Poissa Poissa

Vastaus #333 : 08.01.2007 klo 18:46:33

Mikä paska? Eikai kukaan realistisesti haaveile mestaruuksista esim viiden vuoden säteellä?

Miksi junnata vuosikausia paikallaan? Ainakin lievää eteenpäin menoa olisi syytä olettaa tapahtuvan, sitä vartenhan se työryhmäkin perustettiin.
kinkladze

Poissa Poissa

Vastaus #334 : 08.01.2007 klo 18:48:42

Lainaus
08.01.07 klo 13:10   
Markkinointipäällikkö Kantoluoto pitkälle sairaslomalle
Markkinointipäällikkö Jari Kantoluoto joutuu pitkälle sairaslomalle akillesjänteen katkeamisen takia. Leikkaus suoritetaan tällä viikolla.

Jari Kantoluoto on kuitenkin pääsääntöisesti tavoitettavissa matkapuhelimesta p. 044 0808123 tai sähköpostitse jari.kantoluoto@fclahti.fi.

Toivottavasti Jartsa ehti kerätä jo ensi kauden rahat ettei Lahti joudu aivan matti kukkarossa liigaan lähtemään. Tuskinpa kuitenkaan on ehtinyt. Kukas tuurais Jaria nyt? ???
Kuqqen

Poissa Poissa

Vastaus #335 : 08.01.2007 klo 18:52:48

Miksi junnata vuosikausia paikallaan? Ainakin lievää eteenpäin menoa olisi syytä olettaa tapahtuvan, sitä vartenhan se työryhmäkin perustettiin.
Sen takia mä just ihmettelenkin tässä topikissa raikaavaa epäuskoa tulevaan kauteen. Ite uskon, että Kautosen, Koskisen ja Kottilan häviäminen ringistä tuo jengiin ihan uudenlaista puhtia, kun Anan saunakaverit ei automaattisesti ole kentällä, oli otteet kuinka paskoja tahansa. Ja lisäksi omat kasvatit on taas yhden vuoden kokeneempia. Itse uskon esim Taulon lopulliseen läpimurtoon liigaeliittiin tällä kaudella. Samoin luotto on korkealla myös Luigi Leppäseen.

Vinnie Stigma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, Q.P.R., FC Den Bosch

Vastaus #336 : 08.01.2007 klo 20:01:46

Pitää kuitenkin olla realistinen. Toivon sydämeni pohjasta, että FC Lahti saa tulevaisuudessa enemmän rahaa toimintaan ja saa nostettua profiiliaan nykyisestä. Ensi kaudella olen tyytyväinen kuitenkin kuuenteen sijaan.
Dickinson

Poissa Poissa

Vastaus #337 : 08.01.2007 klo 20:05:10

Pitää kuitenkin olla realistinen.

Totta.

Lähin hain takaa sitä, että viime kaudesta Lahti ei ole loppujen lopuksi vahvistunut juurikaan eikä eteenpäinmenoa sen perusteella ole luvassa. Kuudes sija olisi tältä jengiltä hyvä saavutus.
Vinnie Stigma

Poissa Poissa

Vastaus #338 : 08.01.2007 klo 20:06:37

Totta.

Lähin hain takaa sitä, että viime kaudesta Lahti ei ole loppujen lopuksi vahvistunut juurikaan eikä eteenpäinmenoa sen perusteella ole luvassa. Kuudes sija olisi tältä jengiltä hyvä saavutus.

Näin sen nään mäkin. Toisaalta jos nuorista pelaajista parikin nostaisi tasoaan reilusti, niin tilanne voisi olla ihan toinen. Toivossa on hyvä elää.
Tangomursu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: https://youtu.be/nR_p5ne2j6c

Vastaus #339 : 08.01.2007 klo 21:16:13

Perkeleen homot, miksei mua hyväksytä FCLK:n boardille  >:(:keskari:
Aktivoikaa tunnukset tai juoksette Lahti cupissa.
Ezsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti

Vastaus #340 : 08.01.2007 klo 21:18:51

Tämä epäusko forumilla kuvastaa vain sitä kuinka paljon on kysymysmerkkejä ilmassa pienten pelaajamuutosten jälkeen ja ketään mehevää pelaajaa ei ole (odotetusti) tullut sisään. Odotukset eivät voi olla missään nimessä liian korkealla. Muutoksista olin loppujen lopuksi erit. iloinen, vaikka ne aiheuttanevatkin alkukaudella hämmennystä. Tunnelmat ovat kuitenkin odottavat ja mielenkiintoiset ennen kauden alkua, vaikka ihan mitä vaan voikin olla tulossa...

(fclahti.fi)

:( ;D ??? Tälläkö selitellään, jos markkinoinnillisissa asioissa tänä vuonna epäonnistutaan? ;>
Sukittaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Norja ja Lahti

Vastaus #341 : 08.01.2007 klo 21:52:08

Perkeleen homot, miksei mua hyväksytä FCLK:n boardille  >:(:keskari:
Aktivoikaa tunnukset tai juoksette Lahti cupissa.

Itse kun kävin päivällä niin uusin rekisteröitynyt käyttäjä oli tangomursu.. Lisäksi oli jotain varoittelua 8)
shanks

Poissa Poissa

Vastaus #342 : 09.01.2007 klo 01:03:00

Haista vittu Tangis  :keskari:
Tangomursu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: https://youtu.be/nR_p5ne2j6c

Vastaus #343 : 09.01.2007 klo 01:22:50

Älä puhu toisille noin rumasti.
« Viimeksi muokattu: 28.07.2021 klo 06:31:17 kirjoittanut Tangomursu »
Jones

Poissa Poissa

Vastaus #344 : 09.01.2007 klo 09:17:33

Sen takia mä just ihmettelenkin tässä topikissa raikaavaa epäuskoa tulevaan kauteen. Ite uskon, että Kautosen, Koskisen ja Kottilan häviäminen ringistä tuo jengiin ihan uudenlaista puhtia, kun Anan saunakaverit ei automaattisesti ole kentällä, oli otteet kuinka paskoja tahansa. Ja lisäksi omat kasvatit on taas yhden vuoden kokeneempia. Itse uskon esim Taulon lopulliseen läpimurtoon liigaeliittiin tällä kaudella. Samoin luotto on korkealla myös Luigi Leppäseen.

hyvin sama

Pelkästään Eerolan ja Moilasen vahvistaessa joukkuetta se on jo parempi. Kun myös joukkueen nuoriso-osasto on vuoden vanhempi niin odotuksia voi monen osalta nostaa...
Vanilla Ice

Poissa Poissa

Vastaus #345 : 09.01.2007 klo 11:26:40

Mikä nuoriso-osasto? Ainoat joilta eteenpäinmenoa voi odottaa ovat Konsta Ja Korte (varauksin Lepäänen). Taulolla, Hauhialla ja muilla on ollut aikaa näyttää osaamisensa. Lahden joukkue ei ole mikään kovin nuori verratuna esim Interiin. Toki harjoituskaudelle on rinkiin nostettu uusia sällejäja toivottavasti heistä joku tekisi läpimurron.
Jones

Poissa Poissa

Vastaus #346 : 09.01.2007 klo 11:38:45

No juuri Konsta, Korte ja mukaan luen myös Taulon, Hauhian ja Leppäsen. Kaikki ovat vielä pelaajina kehittyviä ja parhaat vuodet ovat edessä. Eikä sovi unohtaa myöskään Drilloa ja VV:tä, kehitystä pitäisi olla vielä näkyvissä myös heillä.
Kuqqen

Poissa Poissa

Vastaus #347 : 09.01.2007 klo 12:28:12

Eikä sovi unohtaa myöskään Drilloa ja VV:tä, kehitystä pitäisi olla vielä näkyvissä myös heillä.
Etenkin VV:lle ens kausi pitäs olla se, milloin niitä odotuksia ruvetaan lunastamaan. Äijä on keikkunut ringissä jo vuosikausia, mutta todellinen läpimurto on vielä tekemättä. Ens kaudella Rafun rinnalla 10 maalia?
Vinnie Stigma

Poissa Poissa

Vastaus #348 : 09.01.2007 klo 12:35:01

No juuri Konsta, Korte ja mukaan luen myös Taulon, Hauhian ja Leppäsen. Kaikki ovat vielä pelaajina kehittyviä ja parhaat vuodet ovat edessä. Eikä sovi unohtaa myöskään Drilloa ja VV:tä, kehitystä pitäisi olla vielä näkyvissä myös heillä.

Näin juuri. Näitten pelaajien pitää mennä eteenpäin, jotta joukkue menis eteenpäin.

Mazaa

Poissa Poissa

Vastaus #349 : 09.01.2007 klo 14:43:13

Näin juuri. Näitten pelaajien pitää mennä eteenpäin, jotta joukkue menis eteenpäin.

Vaikeaa mennä eteenpäin mursun ollessa valmentajan paikalla. Viime kaudellakin mies puhui nuorten peluutuksesta kauniisti useasti, mutta tämä ei siirtynyt tekoihin. Kerrankin, kun Shala debytoi cupissa muutaman minuutin lopusta mursu lupaili, että seuraavassa pelissä on Kaarlo Rantasen vuoro. Rantanen ei kuitenkaan ollut edes penkillä kertaakaan koko kaudella. Jos hankinnat olisivat mursusta kiinni, hän hankkisi nykyiseen joukkueeseen lisää 4-5 sarjajyrää (on luetellut pelipaikat, joille kaipaan vahvistuksia) ja nuorille ei jäisi yhtään peliaikaa. Eero Kortteesta on puhuttu suurlupauksena jo vuosia, eikä hänkään ole enää mikään pikkupoika, silti hyvien pelien jälkeen loukkantuminen tai yksi hieman vaisumpi esitys pudottaa hänet penkille tolkuttoman pitkäksi aikaa, näinhän ei pitäisi olla. Mursulle  :keskari:

Sivuja: 1 ... 13 [14] 15 ... 84

Siirry: