FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
22.09.2024 klo 21:18:03 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 17 [18] 19 ... 34
 
Kirjoittaja Aihe: Kuopion Jalkapallokerho  (Luettu 37054 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Infamy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KJK, KuPS, Huuhkajat


Vastaus #425 : 19.11.2008 klo 23:19:35

MPR 2-2 KJK

Ensimmäinen puoliaika meni tasaisemmissa merkeissä, mutta toinen puoliaika olikin sitten meidän hienoista hallintaa. Hyökkäykset kulkivat nätisti laitojen kautta, ja vähän paremmilla viimeisillä syötöillä ja lisätarkkuudella maalin edessä oltaisiin voitu saada muutama lisämaalikin. Kaiken kaikkiaan erittäin positiivinen esitys jälleen kerran, hyvä jätkät  8)

lasedin maalivainulle ja kliiniselle viimeistelylle  Ylos
el mono

Poissa Poissa


Vastaus #426 : 20.11.2008 klo 00:18:18

Hyvä peli (varsinkin toisella puoliajalla) ja hyvä tulos Nelosen porukkaan vastaan. Toinen maali meni täysin mun piikkiin. Virhearvio pallon lentoradassa ja kun fyysisyys ei ole Infamyn luokkaa, niin vastustaja pääsi rokottamaan. Hieno taistelu kuitenkin koko joukkueelta Ylos

Ps. Ensi kerralla voisi merkata rankkialueen rajat. Auttaa ainakin omaa pelamistani >:(
Infamy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KJK, KuPS, Huuhkajat


Vastaus #427 : 20.11.2008 klo 00:25:20

ja kun fyysisyys ei ole Infamyn luokkaa, niin vastustaja pääsi rokottamaan.

Tämän tietää ainakin Pappazulujen pelaaja x (en nyt muista tähän hätään nimeä), kaverilta repesi perna kun tulin vähän vastaan pari kautta sitten  :(
Ricardo Leite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ylimieliset


Vastaus #428 : 20.11.2008 klo 02:01:04

Toinen maali meni täysin mun piikkiin. Virhearvio pallon lentoradassa ja kun fyysisyys ei ole Infamyn luokkaa, niin vastustaja pääsi rokottamaan.

Pohjoisrintamalla ei mitään uutta  Ylos.
TRon

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Kuopiolainen jalkapalloilu


Vastaus #429 : 20.11.2008 klo 09:17:47

vähän paremmilla viimeisillä syötöillä ja lisätarkkuudella maalin edessä oltaisiin voitu saada muutama lisämaalikin.
Omallekin keskitystyöskentelylle varaukseton :keskari:

Lasedin loistaville maaleille ja pelaamiselle aasinkullinkokoinen Ylos

kaverilta repesi perna kun tulin vähän vastaan pari kautta sitten
:D
« Viimeksi muokattu: 20.11.2008 klo 09:23:43 kirjoittanut gaanr »
MeanSilver

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Southampton


Vastaus #430 : 20.11.2008 klo 09:37:04

Joku antoi eilen piponsa minulle ja taskussahan se oli vielä tänä aamuna. Omistajaa haetaan. Minulle  :keskari:

Mutta sitten mietteitä pelistä:
Ottelun alku oli melko tasaista, mutta keskikentän keskustaa hallitsi kyllä MPR hienokseltaan. Tämähän saatiin sitten meidän haltuun toisella puoliajalla vaihtamalla 4-5-1:een. Erikoistilanteet vaativat vielä harjoittelua ja niihin pitää saada vähän selkeyttä kuka antaa ja miten. Muuten peli kyllä näytti varsin mallikkaalta ottaen huomioon, että kyseessä oli vasta toinen peli. Ja lasedille vielä  Tuoppi
lased

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Guillaume Hoarau


Vastaus #431 : 20.11.2008 klo 11:08:49

Joo´o. Taitaa jäädä viikonlopun treenit väliin  :( Vasemman polven vieressä naksahti joku/ tuli tälli, joten nyt ei pysty liikuttamaan k.o jalkaa yhtään ettei koske helvetisti. Saas nähdä mitenkä parantuu... :keskari: Yritetään kuitenkin parantua lauantaiksi.

Pelistä sen verran että Infamyn fyysinen preesens oli todella huomattava ja mukavaa että ei olla hävitty kumpaakaan ottelua. Ensimmäinen puoliaika oli vähän kehnompi, mutta toisella alkoi jo vähän sujua kun saatiin keskikenttää haltuun. Tästä on hyvä jatkaa peijjaisiin (ja nyt fm)  Ylos
Speedo Gonzales

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Чухна!


Vastaus #432 : 20.11.2008 klo 15:28:04

Kiitti vaan pelistä munkin puolesta. Teillä on tuo kokoonpano muuttunut sitten aika lailla kesästä, ja tollasta taistelevaa joukkuetta vastaan on aina haaskoo pelata. Eka jaksolla piti pistää jo homma pakettiin, mutta jostain syystä viimeinen terävyys maalitilanteissa ja niiden rakentamisessa jäi nyt puuttumaan. Toka jakso olikin sitten jo teiltä parempi.

Kova pettymys oli Grönvitin, Nybergin Poijjan ja erään sikailijan puuttuminen. Yleisöä pelissä oli hulppeat 4, pääkatsomo oli varattu kokonaan MPR:n faneille ja vastakatsomon seisomapaikoilla oli pari blondia. Kiitokset faneille hyvästä kannustuksesta, ilman teitä tätä hommaa ei jaksaisi tehdä.
huitsudupe

Poissa Poissa


Vastaus #433 : 20.11.2008 klo 17:42:47

Pitänee kuulostella pystynkö treeneihin viikonloppuna tulemaan. Oikea ukkovarvas on mustikan värinen, ja muutenkin jalat tuntuu useaan otteeseen mankeloiduilta...Omasta pelistä sen verran että ekan puolikkaan olin totaalisen yössä. Toisella jaksolla sitten rupesi saamaan hommasta otetta paremmin(kuten koko joukkue). Hieno taistelu kyllä ja loistavaa asennetta joka jätkältä, siitä kaikille  Ylos Tuoppi
torcida

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sterniä spätistä


Vastaus #434 : 20.11.2008 klo 18:02:43

Eka kunnon peli isolla kentällä kahteen vuoteen ja kyllä näkyi otteissa :(
Japi

Poissa Poissa


Vastaus #435 : 20.11.2008 klo 18:11:46

Joo onnee jätkät oli iha hyvä peli ollu teiltä ! tuota tämä "SIKAILIA :keskari:" ei tuu vkl reeneihin ku oon jyväskylässä minisoccer turnauksessa sama on iivolla ja tomilla mut sit ensviikolla  Ylos
torcida

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sterniä spätistä


Vastaus #436 : 20.11.2008 klo 18:47:21

Taitaa teidän reissulla jokin muu kuin jalkapallo viedä mielenkiintoa Tuoppi ::)
Japi

Poissa Poissa


Vastaus #437 : 20.11.2008 klo 21:51:36

Eeeei se pidä paikkaansa   8) käydään pelit pelaamassa ja kiltisti hotelliin nukkumaan  Ylos
dios

Poissa Poissa


Vastaus #438 : 20.11.2008 klo 23:13:01

Pitänee kuulostella pystynkö treeneihin viikonloppuna tulemaan. Oikea ukkovarvas on mustikan värinen, ja muutenkin jalat tuntuu useaan otteeseen mankeloiduilta...Omasta pelistä sen verran että ekan puolikkaan olin totaalisen yössä. Toisella jaksolla sitten rupesi saamaan hommasta otetta paremmin(kuten koko joukkue). Hieno taistelu kyllä ja loistavaa asennetta joka jätkältä, siitä kaikille  Ylos Tuoppi

Mulla oikean jalan ukkovarvas ihan saman värinen.. MPR peli oli itseltäni paha alisuorittaminen, mutta toivottavasti se pelien ja harjoitusten myötä paranee !  >:(
Vänrikki

Poissa Poissa


Vastaus #439 : 21.11.2008 klo 00:08:12

Joo Henkalta jää sit treenit ja peijjaiset välii noitten vitun töitten takia!!!!!! Vitun asiakkaat joisivat viikolla nii pääsis pelaa!!
lased

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Guillaume Hoarau


Vastaus #440 : 21.11.2008 klo 13:28:32

Njaa, kai sitä pitäs tulla tänään kokeilemaan reeneihin että miten tuo jalka jaksaa  Ylos
dios

Poissa Poissa


Vastaus #441 : 21.11.2008 klo 15:55:43

Tulkaahan tänään treeneihi ! Tuun sen avaimen kanssa noin 16.30
TRon

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Kuopiolainen jalkapalloilu


Vastaus #442 : 21.11.2008 klo 17:21:06

Elikkäpäs tässä ollaan jarnon ja tomin kanssa jyväskylässä :D peli oli aivan loistava kun miettii että vastassa oli nelosen porukka eiku vaan hyviä reenejä ja muutenkin hyviä jatkoja tällein vkl tienoilta. T:iivo ps: Henkalle tosi iso plussa oli aivan loistava pari siinä keskellä täytyy vain kehua pelasi aivan loistavan pelin  Ylos
Infamy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KJK, KuPS, Huuhkajat


Vastaus #443 : 21.11.2008 klo 17:24:38

Elikkäpäs tässä ollaan jarnon ja tomin kanssa jyväskylässä :D peli oli aivan loistava kun miettii että vastassa oli nelosen porukka eiku vaan hyviä reenejä ja muutenkin hyviä jatkoja tällein vkl tienoilta. T:iivo ps: Henkalle tosi iso plussa oli aivan loistava pari siinä keskellä täytyy vain kehua pelasi aivan loistavan pelin  Ylos

Ei meidän peli kaadu ainakaan toppareihin ensi kaudella  8) te kaksi ja huitsudupe = WIN.
lased

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Guillaume Hoarau


Vastaus #444 : 21.11.2008 klo 19:44:44

Tulkaahan tänään treeneihi ! Tuun sen avaimen kanssa noin 16.30

Oliko porukkaa? Itse en kehdannut vielä kipeällä jalalla mutta huomenna sitten! Olikos huomenna reenit 12.00 kuplassa?
dios

Poissa Poissa


Vastaus #445 : 21.11.2008 klo 20:37:48

Porukkaa minun lisäkseni 0  Ylos Tuoppi
lased

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Guillaume Hoarau


Vastaus #446 : 21.11.2008 klo 20:44:49

Porukkaa minun lisäkseni 0  : ylos: : tuoppi:

 :D Tai oikeastaan  :(
lased

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Guillaume Hoarau


Vastaus #447 : 22.11.2008 klo 17:14:35

Tänäänkin harkoissa vahvahko kuuden miehen osanotto " Ylos"
IP1 2DA

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ITFC, FFC, ELO


Vastaus #448 : 22.11.2008 klo 21:13:19

Kiinnostaisiko KJK:ta uusintaottelu MPR:ia vastaan? ???
Kuplahalli, tulevana keskiviikkona (26.11.) klo 20-22.
Tiedämme itse, saammeko porukan kasaan maanantai-iltaan mennessä.
Joten näin alustavasti, miten on?
Saatteko porukan kasaan näin lyhyellä varoitusajalla?
Ilmoitelkaa YV:llä, tai s-postilla.
Palataan.
 Tuoppi
MeanSilver

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Southampton


Vastaus #449 : 22.11.2008 klo 21:34:22

Vastattu yv:nä.

 
Sivuja: 1 ... 17 [18] 19 ... 34
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa