FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.04.2024 klo 19:25:27 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 10 [11]
 
Kirjoittaja Aihe: Su 27.7.2008 KPV - AC Oulu klo 18.30 - Morjens Tare  (Luettu 10184 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Urheiluhullu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GBK!!!! :)


Vastaus #250 : 31.07.2008 klo 21:41:19

Öh, ethän sinä kysynyt mitään? Genna itse esitti kysymyksen, joten silloin lienee muiden hommaa vastata siihen. Viime vuonna ottelussa GBK-KPV oli GBK-faneilla todella hyvä faniporukka aurinkokatsomossa mutta eipä sinua siellä näkynyt pelin missään vaiheessa.

Ei koska olin pääkatsomossa ja kannustin siellä ja yritin parhaani mukaan saada pääkatsomo mukaan kannustukseen.

Miksei esim. Gennadi tai joku joka oli viime vuonna siellä kannustamassa tee sama asia tällä kaudella? Vaikka GBK pelaa sarjaporrasta alempana niin ei kai kukaan kiellä heitä kannustamasta.

Esitin vain mielipiteeni kun Gennadi valittaa että kukaan ei kannusta, niin hän voisi sitten tehdä asialle jotain.

Multa tämä keskustelu loppuu tähän koska kaikki kumminkin ymmärtää kaikki väärin mitä yritän sanoa enkä jaksa kinata teidän kanssa koska minulla on tärkeämpää tekemistä.
eterna

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Banjulin taikuri


Vastaus #251 : 31.07.2008 klo 23:55:22

Ei koska olin pääkatsomossa ja kannustin siellä ja yritin parhaani mukaan saada pääkatsomo mukaan kannustukseen.

Miksei esim. Gennadi tai joku joka oli viime vuonna siellä kannustamassa tee sama asia tällä kaudella? Vaikka GBK pelaa sarjaporrasta alempana niin ei kai kukaan kiellä heitä kannustamasta.

Esitin vain mielipiteeni kun Gennadi valittaa että kukaan ei kannusta, niin hän voisi sitten tehdä asialle jotain.

Multa tämä keskustelu loppuu tähän koska kaikki kumminkin ymmärtää kaikki väärin mitä yritän sanoa enkä jaksa kinata teidän kanssa koska minulla on tärkeämpää tekemistä.


Kuten miettiä miksi gbk:n pelaajia oli KPV-ACO pelissä pukeutuneena KPV:n paitaan huutelemassa "hävyttömyyksiä" ja kannattamassa KPV:tä?
pingu

Poissa Poissa


Vastaus #252 : 01.08.2008 klo 10:27:39

Mitäpä jos urheiluhullu itse yllättäisit ja tekisit asialle jotain?? Siinä ois sulle tärkeetä tekemistä  ;)
« Viimeksi muokattu: 01.08.2008 klo 10:32:06 kirjoittanut pingu »
Urheiluhullu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GBK!!!! :)


Vastaus #253 : 01.08.2008 klo 10:31:41

Kuten miettiä miksi gbk:n pelaajia oli KPV-ACO pelissä pukeutuneena KPV:n paitaan huutelemassa "hävyttömyyksiä" ja kannattamassa KPV:tä?

No ehkä siksi että oma veli pelaa KPV:ssä!
Urheiluhullu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GBK!!!! :)


Vastaus #254 : 01.08.2008 klo 10:33:37

Mitäpä jos urheiluhullu itse yllättäisit ja tekisit asialle jotain???? Siinä ois sulle tärkeetä tekemistä  ;)

Se ei ole minä joka olen vaatimassa parannusta fanitoimintaan. Minä en tarvitse sitä, vaikka en kiellä että se olisi hienoa jos olisi faniporukkaa, mutta mulle kelpaa hyvin että voin vain mennä katsomaan kun GBK pelaa.

 
eterna

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Banjulin taikuri


Vastaus #255 : 01.08.2008 klo 10:48:20

No ehkä siksi että oma veli pelaa KPV:ssä!


Niin yhden veli pelaa KPV:ssä...
eterna

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Banjulin taikuri


Vastaus #256 : 01.08.2008 klo 12:10:39

Se ei ole minä joka olen vaatimassa parannusta fanitoimintaan. Minä en tarvitse sitä, vaikka en kiellä että se olisi hienoa jos olisi faniporukkaa, mutta mulle kelpaa hyvin että voin vain mennä katsomaan kun GBK pelaa.

 

Miten gbk:n "fanitoiminta" liittyy KPV-ACO topiikkiin? Voisko urheiluhullu perustella?
jomi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Oulu,OPS,ONS.


Vastaus #257 : 01.08.2008 klo 13:15:39

KPV:n kannatuslaulu on kyllä mainio.Siinä on historian siipien havinaakin.Oispa AC Oulullakin jokin hyvä kannatuslaulu.
"Kalahallin hiekasta noussut.." Ylos
Rocketman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KPV


Vastaus #258 : 01.08.2008 klo 14:18:44

KPV:n kannatuslaulu on kyllä mainio.Siinä on historian siipien havinaakin.Oispa AC Oulullakin jokin hyvä kannatuslaulu.
"Kalahallin hiekasta noussut.." Ylos

Ei nyt ehkä ihan aiheeseen liity, mutta oululaisilla oli joku Tarelle omistettu laulu jonka päräyttivät saapuessaan Sortavalalle, jotenkin tyyliin: "Tule Tare Jumpruun, tarjoan sulle oluen." Voisiko joku asioihin vihkiytynyt kerrata miten ne sanat menivät. Todella hieno ele, mutta kyllä Tare osoittautui Huissin jälkipeleissä niin hienoksi mieheksi että on taatusti sen ansainnut.

KPV-humpasta vielä... Aika harva näytti osaavan sanoja muuta kuin vähän alusta ja kertosäkeen. Humppahan löytyy Youtubesta peräti kaksin kappalein, että ei muuta kuin harjoittelemaan.
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #259 : 01.08.2008 klo 23:48:25

Ei nyt ehkä ihan aiheeseen liity, mutta oululaisilla oli joku Tarelle omistettu laulu jonka päräyttivät saapuessaan Sortavalalle, jotenkin tyyliin: "Tule Tare Jumpruun, tarjoan sulle oluen." Voisiko joku asioihin vihkiytynyt kerrata miten ne sanat menivät. Todella hieno ele, mutta kyllä Tare osoittautui Huissin jälkipeleissä niin hienoksi mieheksi että on taatusti sen ansainnut.

KPV-humpasta vielä... Aika harva näytti osaavan sanoja muuta kuin vähän alusta ja kertosäkeen. Humppahan löytyy Youtubesta peräti kaksin kappalein, että ei muuta kuin harjoittelemaan.
En ollut paikalla, tare on heino mies.
Kolomen Kopeekan Keegan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO, IVFC, MTK Hungária ja Ikitaistelija TARE.


Vastaus #260 : 02.08.2008 klo 02:47:51

Tarmo on erittäin hieno mies. TARELLE jälleen kerran  Tuoppi
Testaburger

Poissa Poissa


Vastaus #261 : 08.08.2008 klo 15:18:19

Uutinen
YKKÖSEN OTTELU KPV – AC OULU 27.7.2008

Päätös:

Kurinpitovaliokunta päätti määrätä 500 euroa sakkoa KPV:lle rangaistusmääräysten 3 §:n c-kohdan mukaan. AC Oululle ei määrätä rangaistusta.

Perustelut:

Delegaatin raportin ja seurojen vastineiden perusteella katsotaan selvitetyksi, että KPV:n kannattajat joivat julkisesti olutta katsomossa. Delegaatin huomautuksesta järjestyksenvalvojat ottivat pois alkoholijuomia. Järjestyksenvalvojien poistuttua kannattajat jatkoivat oluen juomista. Myöhemmin paikalle tuli taas yksi järjestyksenvalvoja, joka otti oluita pois katsojilta, mutta oluen julkinen juominen jatkui kuitenkin tämänkin jälkeen. Toisella puoliajalla paikalle saatiin lisää järjestyksenvalvojia.

Ottelun loppupuolella katsomosta heitettiin kentälle päin paukkupommi. Se ei lentänyt kentälle asti, vaan jäi mainosaitauksen taakse. Paikan lähellä oli järjestyksenvalvojia ja poliiseja. Tilanteessa jäi epäselväksi, kenen toimesta pommi heitettiin.

Palloliiton turvallisuusmääräysten 3.1 mukaan jalkapallo-ottelun turvallisuudesta ja järjestyksestä vastaa tilaisuuden järjestäjä, eli kotijoukkue. Määräysten 4.1.6 mukaan kotijoukkueen on valvottava, ettei alkoholia nautita anniskelualueen ulkopuolella. Määräysten 4.1.9 mukaan jalkapallo-otteluun ei saa tuoda esim. räjähteitä.

KPV ei ole tehnyt riittävää turvatarkastusta porteilla, koska katsomoon on onnistuttu salakuljettamaan olutta ja ainakin yksi paukkupommi. Lisäksi järjestyksenvalvojien olisi pitänyt puuttua tehokkaammin katsomossa tapahtuneeseen oluen juomiseen.

Tähän päätökseen ei voi Rangaistusmääräysten 8 §:n perusteella hakea muutosta.


http://www.palloliitto.fi/viestinta/?num=126226

 
Sivuja: 1 ... 10 [11]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa