FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.01.2025 klo 19:52:58 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 24 [25]

Kirjoittaja Aihe: Suomi vs Saksa-marssi  (Luettu 40604 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #600 : 12.09.2008 klo 18:52:11

Itse en pullojen heittelyä nähnyt, mutta oletan (ja toivon todellakin) että kyseisille janareille "huomautettiin" toiminnan ääliömäisyydestä asianmukaisesti. Olenhan oikeassa?

No itse olin siellä edessä niin paha sanoa antoiko ne mitään palautetta jotka heittelijöiden vieressä marssivat. Mutta kyllä ainakin pelissä caponakin(?) toiminut tyyppi antoi kovaa palautetta sinne taaksepäin, kun pullo lensi hiuksia hipoen pään yli.
rokelvis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen

Vastaus #601 : 12.09.2008 klo 18:53:56

Veikkaanpa, että pullon heittäjä on tähdännyt johonkin tyhjään kohtaan, mutta sihti saattanut olla hieman epätarkka jurrista johtuen. Toki voi olla että olen väärässä, ei ois eka kerta.
Petos

Poissa Poissa

Vastaus #602 : 12.09.2008 klo 18:58:08

No itse olin siellä edessä niin paha sanoa antoiko ne mitään palautetta jotka heittelijöiden vieressä marssivat. Mutta kyllä ainakin pelissä caponakin(?) toiminut tyyppi antoi kovaa palautetta sinne taaksepäin, kun pullo lensi hiuksia hipoen pään yli.

No hyvä näin. Kun porukkaa nyt alkaa olla matsi matsilta enemmän (mikä sinällään on pelkästään positiivista), olisi tärkeätä että jonkunlainen sisäinen kontrolli ja kuri säilyisi edelleen. Ja ei, minulla ei ole mitään sitä vastaan, että katsomossa huudellaan vastustajan pelaajille rankkojakin kommentteja ja muutenkin eläydytään otteluun. Mutta pullojen viskely ja vastaavanlaiset kuningasideat voisi minun puolestani jättää Keravan ylä-asteen takapihalle. Mielellään ne voisi karsia sieltäkin minimiin.
Südkurve

Poissa Poissa

Vastaus #603 : 12.09.2008 klo 23:43:20

Sattuneista syistä olin pohjoiskurvissa stadikan ulkopuolella venailemassa. Iso-iso-iso  Ylos Tuoppi marssille ja poliisivoimille. Isossa maailmassa pari futis-kähinää nähneenä respectiä suomi-poliisille, joka oli varautunut resurssien puolesta ison maailman tyyliin, mutta joka toimi kuitenkin tyylikkään rauhallisesti.

Vielä erikseen stadikalla capona toimineelle jampalle iso virtuaali- Tuoppi. Tarjoan myös oikean baarissa, jos/kun joskus törmään kaupungin valoissa.
Jackie

Poissa Poissa

Vastaus #604 : 13.09.2008 klo 00:21:52

Veikkaanpa, että pullon heittäjä on tähdännyt johonkin tyhjään kohtaan, mutta sihti saattanut olla hieman epätarkka jurrista johtuen. Toki voi olla että olen väärässä, ei ois eka kerta.
kannattaako ottaa sitä riskiä että jonkun naama menee paskaksi, vain sen takia, että saa heittää lasipullon ja hihitellä kuinka hauskaa se oli? Tuskin kukaan nyt tarkoituksella "omiin" tähtäsi kuitenkaan.
« Viimeksi muokattu: 13.09.2008 klo 00:22:55 kirjoittanut Jackie »
rokelvis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen

Vastaus #605 : 13.09.2008 klo 00:40:42

kannattaako ottaa sitä riskiä että jonkun naama menee paskaksi, vain sen takia, että saa heittää lasipullon ja hihitellä kuinka hauskaa se oli? Tuskin kukaan nyt tarkoituksella "omiin" tähtäsi kuitenkaan.

En sitä väittänytkään, mutta olisko mahdollista että halunnut heittää sen vaikkapa vaan helvettiin, mutta sitten mennyt turhan lähelle marssijoita? Voi toki olla siis idiootti, joka heitteli ihan vaan hämmennystä aiheuttaakseen, mutta en yhtään ihmettelisi tällaistakaan vaihtoehtoa.
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis

Vastaus #606 : 13.09.2008 klo 08:42:26

En sitä väittänytkään, mutta olisko mahdollista että halunnut heittää sen vaikkapa vaan helvettiin

no, idiotismikynnys ylitettiin jo tällä.
hullu jannika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: euroklubi

Vastaus #607 : 13.09.2008 klo 09:33:46

Eihän tuo poliisin käytös varsinaiseti yllätys ollut, tässähän kuitenkin oltiin isämmaan asialla, kuten tuolla Hesarin keskustelu palstallakin todettiin. Jos kyseessä ei olisi ollut kansallismielisten fasistien marssi olisi kohtelu ollut perinteistä hipeille pamppua ja kaikki putkaan meininkiä.
turha olla niin kovasti kyyninen, esim. noissa kadunvaltaustapahtumissa poliisille haistatellaan ihan eri malliin kun mitä täällä kommenttien perusteella (natsimarsseista en osaa sanoa). eiköhän tosta isäm maa- jutusta kannata ottaa etu jatkossakin. vai haittaako jotakuta että poliisi on meidän puolella? tai siis.. onko niitä pakko vihata sillonkin kun eivät ole aiheuttaneet toiminnallaan kuin positiivista?
Yourworstnightmare

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham

Vastaus #608 : 13.09.2008 klo 09:48:14

turha olla niin kovasti kyyninen, esim. noissa kadunvaltaustapahtumissa poliisille haistatellaan ihan eri malliin kun mitä täällä kommenttien perusteella (natsimarsseista en osaa sanoa). eiköhän tosta isäm maa- jutusta kannata ottaa etu jatkossakin. vai haittaako jotakuta että poliisi on meidän puolella? tai siis.. onko niitä pakko vihata sillonkin kun eivät ole aiheuttaneet toiminnallaan kuin positiivista?

Juuri näin.  Ylos
niko1900

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK

Vastaus #609 : 15.09.2008 klo 21:53:38

Jeesh, sain vihdoin filkat kehitykseen, tosin ilmeisesti viallisten kehitteiden läpi, koska koko satsi on aivan magentaa. En nyt ihan tiedä onko kuvien postaus näissä ketjuissa sallittua, ja jos näin ei ole, niin joku kertokoon sen minulle.
Jos joku jostain kumman syystä haluaa näitä epätoivoisia räpellyksiä isompina versioina. niin voin lähetellä vaikka mailiin.

Jos jotakuta kiinnostaa, niin kuvasin Yashica FX D:llä ja jollekin paskalle filmille (tais olla jotain Fuji Superiaa). Seuraavalle marssille digivehkeet mukaan, kun ei nää isojen poikien lelut ole oikein hallussa tarpeeksi hyvin tollaisen ärjyvän lauman tallentamiseen :D

Bay

Poissa Poissa

Vastaus #610 : 15.09.2008 klo 21:55:50

http://futisforum2.org/index.php?topic=56428.0 Sinne varmaan kannattaisi postata. Ylos

Hienoja kuvia, ainoa vika että niitä on liian vähän >:(
niko1900

Poissa Poissa

Vastaus #611 : 15.09.2008 klo 21:56:30

Joo, en jaksanut skannata vielä enempää, mutta lisää on tulossa kunhan laiskuudeltani jaksan! :D
Suicide Bob

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Honka, ManU, Minnesota Vikings

Vastaus #612 : 15.09.2008 klo 22:04:14

Joo, en jaksanut skannata vielä enempää, mutta lisää on tulossa kunhan laiskuudeltani jaksan! :D
Näitä odotellessa  :) Ylos
hullu jannika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: euroklubi

Vastaus #613 : 16.09.2008 klo 10:03:21

http://farm4.static.flickr.com/3249/2859883663_cfc75db860_o.jpg

reippaalle di canio- tervehdykselle  Tuoppi
niko1900

Poissa Poissa

Vastaus #614 : 18.09.2008 klo 23:16:53

Lisää kuvia esillä täällä: