FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
01.02.2025 klo 00:42:20 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 49 [50] 51 ... 77

Kirjoittaja Aihe: Tomi Maanoja, Sandefjord  (Luettu 235293 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu

Vastaus #1225 : 24.04.2010 klo 23:32:33

Fanit kyllä taisivat buuata Maanojan koskiessa palloon? Jossain luki että huonointa maalivahtityöskentelyä AIK:ssa sitten 80-luvun :(

Ei pidä paikkaansa viimeisen kahden matsin osalta. Aikaisemmin ehkä joo.
feedback

Poissa Poissa

Vastaus #1226 : 24.04.2010 klo 23:34:30

http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/allsvenskan/article7015184.ab

Mitäs tuollaiselle yläkulmakotille nyt sitten mahtaa, ei mitään. Jos sieltä pääsee vastustaja tykittämään täysin vapaasti 16-rajalta niin vikaa voidaan etsiä jostain muualta..

Kyllä joku varmaan tonkin Maanojan piikkiin onnistuu laittamaan. Ois ollu otettavissa, jos ois ymmärtänyt sijoittua siihen kulmaan mihin veto tuli.
Hisingen

Poissa Poissa

Vastaus #1227 : 25.04.2010 klo 01:12:29

Maalille ei voinut mitään, mutta kokonaisuutena ihan nykykunnon mukainen ottelu. Verrattuna moneen muuhun sarjan maalivahtiin Tomin työskentely näyttää epätasapainoiselta. Ei tule missään vaiheessa kuvaa, että hän omistaisi oman tonttinsa. Vieraskannattajien laulu "osäker målvakt" lähti pariin otteeseen kuulumaan yllättävän herkästi, kun hän ei kuitenkaan mitään suurempia mokia esittänyt.
KirahviKalmo

Poissa Poissa

Vastaus #1228 : 26.04.2010 klo 07:58:02

Ensimmäisen puoliskon katsoin tuosta pelistä ja vakuuttavahan Maanoja oli. Ei vaikuttanut yhtään epävarmalta, keskitykset jäi näppeihin ja avaukset meni omille. Yhden haki hyvin alakulmasta syöksymällä.
jonesi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool FC, FC TPS

Vastaus #1229 : 29.04.2010 klo 15:04:08

http://www.katsomo.fi/?progId=38138

Ei näköjään täällä vielä ollut. Ylos
smiba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: fucking guy

Vastaus #1230 : 29.04.2010 klo 20:55:07

Hieno opetusvideo-tyylinen pelottelu alussa jalkapallohuliganismista :D Tomilta löytyi enemmän ymmärrystä kuin janarilta Ylos
Nalliton Kuqi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mesut Özil, Kakkonen on ykkönen

Vastaus #1231 : 29.04.2010 klo 21:05:41

Kendoyanar kitisee maalien vähyydestä. Alas
Laukauksiakin otteluissa alle 50, mahtaa vituttaa.
drake

Poissa Poissa

Vastaus #1232 : 29.04.2010 klo 22:23:14

Vähän huvitti Maanoja oman kolumnin lopetus tämän päivän IL:ssä: "Koska mä oon hyvä."
« Viimeksi muokattu: 29.04.2010 klo 22:25:39 kirjoittanut drake »
Isoveivi

Poissa Poissa

Vastaus #1233 : 30.04.2010 klo 08:38:10

Ihme ettei täällä ole enempää(lainkaan) dissausta koskien tota eilen päästettyä vaparimaalia jossa Psyko jähmettyi suolapatsaaksi.
Kommentaattoritkin studiossa - kun muiden tointen ohessa sivukorvalla kuuntelin- tais pariinkin kertaan mainita jotain että olis voinut ottaa kiinnikin.
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu

Vastaus #1234 : 30.04.2010 klo 09:47:32

Veikkaan noiden Aftonbladetin klippien perusteella, että Tomi ei nähnyt palloa ennenkuin se oli ohittanut muurin ja luultavasti mies oli valmistautunut lähtemään itsestään katsottuna oikealle. Itseasiassa veikkaan että Tomi ei edes nähnyt että veto lähti.
shots

Poissa Poissa

Vastaus #1235 : 30.04.2010 klo 11:13:13

Uutinen
Ny förlust – då sågar han sin målvakt

HELSINGBORG. Förlust efter ett frisparksmål i nacken.

Då sågar nye AIK-tränaren sin målvakt Tomi Maanojas placering av muren.

– Det är hans hörn, ändå ser han inte bollen. Det kan man ju diskutera, säger Björn Wesström.

AIK hade varit det bättre laget på Olympia när Dulee Johnssons spark träffade Rasmus Jönssons ben och Helsingborg fick frispark strax utanför offensivt straffområde, nästan mitt framför målet.

Tomi Maanoja ställde upp sin mur och ställde sig sedan nästan mitt bakom den. Helsingborg ställde upp Erik Edman för vänsterskott och Mattias Lindström för högerskott.
”Såg ingenting”

– Jag sa att om Edman tar den blir det mål med tanke på hur muren stod, säger Wesström som i stället fick se Mattias Lindström skjuta, mot Maanojas hörn och i mål.

– Jag placerade fem spelare i muren och mig själv till vänster. Sedan ställde Helsingborg fyra spelare till och jag såg ingenting. Då bestämde jag mig för att ta en mer central position, säger Maanoja.

Helsingborgs lagkapten Marcus Lantz upptäckte hur Maanoja placerat sig själv och muren och viskade till Lindström att skjuta mot målvaktens hörn.

– Jag såg inte bollen förrän den gick över mållinjen, säger Maanoja som trodde att Erik Edman skulle skjuta.

– Jag såg benen när de tog sats, sedan var jag helt skymd.
Aldrig riktigt nära

Efter 0–1-målet orkade AIK aldrig riktigt resa sig. Trots att Helsingborg gjorde sin kanske sämsta match för säsongen kom de regerande mästarna aldrig riktigt nära en kvittering.

– Prestationsmässigt har vi höjt oss rejält sedan inledningen på säsongen, men vi måste börja nå resultat, säger Maanoja som får medhåll av lagkaptenen Daniel Tjernström.

– Vi har tendenser till ett bra anfallsspel i dag. Men vi måste börja göra mål, så enkelt är det. Det går inte att plocka poäng annars, säger Tjernström.
Mattias J Larsson
KirahviKalmo

Poissa Poissa

Vastaus #1236 : 30.04.2010 klo 11:30:23

Hyvin kyllä vastustajan pelaajat lähtee viime hetkellä pallon edestä pois. Ei tainnut nähdä koko vetoa, mutta olishan se silti otettavissa. :D
shots

Poissa Poissa

Vastaus #1237 : 30.04.2010 klo 11:32:33

Hyvin kyllä vastustajan pelaajat lähtee viime hetkellä pallon edestä pois. Ei tainnut nähdä koko vetoa, mutta olishan se silti otettavissa. :D

Lainaus
– Jag såg inte bollen förrän den gick över mållinjen, säger Maanoja som trodde att Erik Edman skulle skjuta.

Lainaus
Tomi Maanoja 1
Gör en helt godkänd match bortsett från målet. Räddar i andra halvlek dessutom Nisse Johansson efter dennes horribla bakåtpassning. Ska dock alla sju dagar i veckan rädda frisparken. Mathias Lindströms frispark slås i målvaktens hörn, i perfekt målvaktshöjd och är inte speciellt hårt slagen. Dessutom är den endast bra och inte perfekt placerad. Underkänd i betyg är därmed självklart.
« Viimeksi muokattu: 30.04.2010 klo 11:35:28 kirjoittanut shots »
shots

Poissa Poissa

Vastaus #1238 : 30.04.2010 klo 11:39:45

Uutinen
Nu är AIK:s målvaktskris total
HELSINGBORG. Målvaktskrisen i AIK blir allt djupare.
Tomi Maanojas misstag vid Mattias Lindströms frispark sänkte laget mot HIF - och enligt uppgifter till SPORT-Expressen står det nu klart att Maanojas tänkte ersättare Kenny Stamatopolus blir borta våren ut med en skada på ett ledband i foten.
- Det känns inte alls bra, säger AIK-tränaren Björn Wesström.

AIK:s kris blir allt djupare.
Målvakten Tomi Maanojas misstag vid Helsingborgs frispark blev avgörande - och HIF kunde vinna med 1-0 efter Mattias Lindströms mål.
- Jag såg bollen när den gick över linjen. Jag hade ingen sikt, säger AIK-målvakten.
Men det såg ut som du ställde muren fel?
- Jag hade fem man i muren och sedan kom det fyra till. Det var motståndare. Så jag såg inte bollen.
Var det ett misstag från din sida att du inte ställde muren rätt?
- Nej, min tanke var att ställa muren på höger sida och ställa mig till vänster. Men när jag inte såg något så ställde jag mig mer centralt. Jag såg inget och försökte titta mellan spelarnas ben, men jag såg inget, säger Maanoja.
"Ställer muren fel"

AIK:s tränare Björn Wesström:
- Det känns som han ställer upp muren fel. Från det håll där jag står så känns det så.
- Men så är det.
Vad säger du om hans insats så här långt den här säsongen?
- Nej, jag säger att de förväntningar vi kunde ha på honom, på det fjolåret och den säsongen med skadan han hade bakom sig, så är han där vi kan förvänta oss att han ska vara, säger Wesström.
Men han har gjort en del misstag som ni förlorat matcherna på?
- Vi har inte släppt in så våldsamt många mål, så jag tycker inte det är där det verkliga problemet ligger för oss.
- Sedan så blir vi väldigt beroende av att göra första målet, säger AIK-tränaren.
Skulle petats tidigare

Maanoja skulle ha petats tidigare under säsongen.
I matcherna mot Gefle och Kalmar.
Men han räddades av att hans tilltänkte ersättare - Kenny Stamatopolous - fick förhinder bägge gångerna.
Enligt uppgifter till SPORT-Expressen står det nu klart att Stamatopolous missar resten av vårsäsongen på grund av en skada på ett ledband i foten.
Det är en misstänkt fraktur och han väntas bli borta i minst tre veckor.
- Han har gjort en röntgen och går med en sån där stödstövel, men jag vet faktiskt inte hur länge han blir borta, säger Wesström.
Serieledande Helsingborg var inte imponerade av AIK:s spel i går:
- I dag var jag inte orolig överhuvudtaget. Jag kände bara "hur fan ska de kunna göra mål", säger segerskytten Mattias Lindström.

Lainaus
Fakta

TOMI MAANOJAS SÄSONG HITTILLS

Gör två okej insatser mot Mjällby och BP - men i 1-3-förlusten mot Gais gör han en riktigt prakttavla och agerar väldigt tamt. Så också i matchen mot Örebro - där han inte riktigt kommer ut ordentligt på ett inlägg.

Insatserna mot ÖSK och Gais gör att tränaren Mikael Stahre bestämt sig för att peta Maanoja i nästa match mot Gefle. Men Stahre tvingas tänka om - efter ett sent återbud av Kenny Stamatopolus. Kennys fru ska föda barn.

I matchen mot Halmstad där AIK återigen förlorar så gör Maanoja en okej insats, men uppträder aningen darrigt. Stahre bestämmer sig återigen för att peta Maanoja i nästa match mot Kalmar, men Stamatopolous blir skadad och kan inte åka med till Kalmar.
- Det känns surt. Jag skulle fått chansen att stå mot Gefle och Kalmar, men tvingades tacka nej till båda, säger den kanadensiske målvakten
Patrimonio Mundial

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ZA KRST CASNI I SLOBONU SLATNU - ZA SRBIJA

Vastaus #1239 : 30.04.2010 klo 11:42:25

Tomi päässyt otsikoihin! Maajoukkueeseen? :D
Shefki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi ja HIF

Vastaus #1240 : 30.04.2010 klo 21:32:57

Ens matsissa varmasti penkillä. Hirvee "kohu" tost vapari maalista, joo ois ois ollu otettavissa jos olisi sijottunu paremmin, mutta paskaahan se hyökkäys edelleen on. Clecio täys floppi. Tuntuu että kaikki paska kaadetaan Tomin päälle Alas
shots

Poissa Poissa

Vastaus #1241 : 30.04.2010 klo 23:45:26

Ens matsissa varmasti penkillä.

Kukas siellä sitten pelaa? Lee Baxter?

Maanojaa ei kukaan tällä hetkellä syrjäytä koska on ainoa ns. ykkösjoukkueen veskari joka on kunnossa.
Shefki

Poissa Poissa

Vastaus #1242 : 01.05.2010 klo 00:14:25

Maanojaa ei kukaan tällä hetkellä syrjäytä koska on ainoa ns. ykkösjoukkueen veskari joka on kunnossa.
Lainaus
Enligt uppgifter till SPORT-Expressen står det nu klart att Stamatopolous missar resten av vårsäsongen på grund av en skada på ett ledband i foten.
Jaaha tämmönen oli menny ohi.
Hisingen

Poissa Poissa

Vastaus #1243 : 01.05.2010 klo 00:15:02

Vähän huvitti Maanoja oman kolumnin lopetus tämän päivän IL:ssä: "Koska mä oon hyvä."

Riski "itsensäkehumisessa" on se, että sanoman vastaanottotapa vaihtelee ja sitten palaute varsinkin heikkojen peliesitysten jälkeen on varmasti normaalia rankempaa. Terve kehu/ylimielisyys (kaxighet) on sallittua ja joskus toivottavaakin, mutta Tomin näytöillä olisi matalampi profiili paikallaan, vaikka luulen hänen puhuvan julkisesti itselleen vain vaikuttaakseen omaan psyykkeeseen positiivisesti. Vaikka allaoleva uusimman Offsiden artikkeli on tuttua laatua, niin siitä uhkaa jäädä päällimmäisenä mieleen juuri tämä puheiden ja tekojen ristiriita, vaikka siinä kerrotaankin mm. loukkaantumisen vaikutuksesta myös nykykuntoon.

Ens matsissa varmasti penkillä. Hirvee "kohu" tost vapari maalista, joo ois ois ollu otettavissa jos olisi sijottunu paremmin, mutta paskaahan se hyökkäys edelleen on. Clecio täys floppi. Tuntuu että kaikki paska kaadetaan Tomin päälle Alas

Vähän jo edellisessä vastauksessani sivusin mahdollisia syitä kohtuuttomalta tuntuvaan kritiikkiin. Valmentajana en kuitenkaan lähtisi julkisuudessa häntä arvostelemaan kun se ei palvele millään tavalla joukkueen etua.
shots

Poissa Poissa

Vastaus #1244 : 01.05.2010 klo 00:16:54

Jaaha tämmönen oli menny ohi.

Juu, eli Tomi saa törttöillä ihan mielensä mukaan, ketään ei ole heittään kehiin. Tai no, sanotaanko että käyhän se luonnon päälle kun derbyssä maaliin astelee Lee Baxter :D
Shefki

Poissa Poissa

Vastaus #1245 : 01.05.2010 klo 01:05:39

Juu, eli Tomi saa törttöillä ihan mielensä mukaan, ketään ei ole heittään kehiin. Tai no, sanotaanko että käyhän se luonnon päälle kun derbyssä maaliin astelee Lee Baxter :D
Koskakohan on ees viimeks pelannu kunnon pelin :D

Lainaus
Vähän jo edellisessä vastauksessani sivusin mahdollisia syitä kohtuuttomalta tuntuvaan kritiikkiin. Valmentajana en kuitenkaan lähtisi julkisuudessa häntä arvostelemaan kun se ei palvele millään tavalla joukkueen etua.
Varmaan yhteishenki kukoistaa.
shots

Poissa Poissa

Vastaus #1246 : 01.05.2010 klo 01:46:40

Koskakohan on ees viimeks pelannu kunnon pelin :D

Itseasiassa Kalmar ja Häcken pelit olivat hyviä. Jälkimmäisessä pelasti AIK:n tappiolta kun hoiteli Chatton yksinläpi tilanteen pari minsaa ennen loppua. Mutta eihän siitä kukaan otsikkoja lähde tekemään...
Bluejacket

Poissa Poissa

Vastaus #1247 : 01.05.2010 klo 01:52:51

Itseasiassa Kalmar ja Häcken pelit olivat hyviä. Jälkimmäisessä pelasti AIK:n tappiolta kun hoiteli Chatton yksinläpi tilanteen pari minsaa ennen loppua. Mutta eihän siitä kukaan otsikkoja lähde tekemään...

Lee Baxter vai?
shots

Poissa Poissa

Vastaus #1248 : 01.05.2010 klo 01:55:38

Lee Baxter vai?

aaa perkele...vappujuomat jne...:D Juu, en edes muista mutta onhan se sentään 2000-luvulla...

Rajapintojen dynamiikka

Poissa Poissa

Vastaus #1249 : 01.05.2010 klo 13:48:39

Aftonbladetin paaotsikoissa:

Lainaus

AIK-målvakten får stöd – av Djurgården

”Jag tycker lite synd om Maanoja”

Inför tvillingderbyt på Råsunda i morgon lyser pajkastningen med sin frånvaro.

Tomi Maanojas svaga inledning av serien gör att målvakten nu till och med får stöd från Djurgårdshåll.

– Jag tycker lite synd om Maanoja. Han är en mycket bra målvakt, säger Djurgårdens Kasper Hämäläinen.

Trots att bara tre lag släppt in färre mål i allsvenskan har Tomi Maanoja fått frän kritik under våren. Bojan Djordjic var hård efter Örebroförlusten när han tyckte att Maanoja borde räddat Kim Olsens nickmål.

Och i torsdags var tränaren Björn Wesström missnöjd med sin målvakt efter ett simpelt frisparksmål för Helsingborg:

– Det är hans hörn, ändå ser han inte bollen. Det kan man ju diskutera, sa Wesström efter matchen.
Inga alternativ

Samtidigt har Wesström inga alternativ. Reservmålvakterna Nicklas Bergh och Kenny Stamatopoulos är skadade båda två och missar resten av vårsäsongen. Enda back-up till Maanoja är nu målvaktstränaren Lee Baxter.

Baxter är inget riktigt hett alternativ. Hans senaste allsvenska match spelade han 2003 då han gjorde tre matcher för Malmö FF.
”Är inte klokt”

– I dagsläget är det Lee Baxter som är alternativet. Man kan inte ha hur många målvakter som helst på lönelistan, det är inte klokt.

Vad håller Baxter för nivå?

– Han håller nivån så att han kan göra enskilda träningar och vara back-up på match. Tomi är våran målvakt alltså.

Även om Wesström hade åsikter om Maanojas spel mot Helsingborg i torsdags har han fortfarande förtroende för finländaren.
Tar ej åt sig

– Jag tycker generellt sett att han är ganska bra i spelet. Men en målvakt som släpper in mål i den typen av lägen... Ett misstag eller inte misstag oavsett vad det är syns så jävla tydligt om man är målvakt.

Maanoja själv säger att han inte tar åt sig av kritiken han har fått:

– Jag skakar bara på axlarna, det har jag lärt mig att göra. Man får ju kritik. Jag sköter mitt jobb så gott jag kan.
« Viimeksi muokattu: 01.05.2010 klo 13:50:00 kirjoittanut tenderoni »

Sivuja: 1 ... 49 [50] 51 ... 77

Siirry: