FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 12:04:58 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Täällä jahtaamme kiinalaista mulkkua  (Luettu 3393 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Gunner

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Nuolen pääkirjoitusta


: 06.05.2006 klo 21:53:38

Lainaus
Ye Zheyun kiistää syytökset


Vantaalaisen jalkapalloseuran Allianssin entinen pääomistaja kiinalainen Ye Zheyun kiistää johtaneensa laitonta vedonlyöntirinkiä, joka on manipuloinut ottelutuloksia Belgiassa. Ye Zheyun, 41, vakuuttaa ranskalaisen L''Equipe-lehden saamassa lausunnossa, ettei ole koskaan yrittänyt vaikuttaa ottelutuloksiin eikä ole lahjonut ketään.

- En ole missään tekemisissä vedonlyönnin kanssa. Jalkapallo on intohimoni ja halusin vain sijoittaa rahaa jalkapalloiluun, Ye sanoi lakimiehensä välityksellä.

Ye kertoi, ettei majaile enää Belgiassa, jossa häntä epäillään ottelutulosten järjestämisestä. Ye Zheyunista on annettu kansainvälinen etsintäkuulutus. Hänen uskotaan karanneen Kiinaan.

- Minun täytyy pakoilla. Pelkään, että Kiinan poliisi pidättää minut. Minun ei ole mahdollista palata Belgiaan. Tapa, millä minua kohdeltiin siellä ei houkuttele palaamaan, Ye sanoi.

STT


Tule Vantaan Airport Cityyn, siellä allikaide keittää sulle puuroa? Nii hau ja  :keskari:
Viikinki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Viikingit


Vastaus #1 : 06.05.2006 klo 22:36:57

Allikaide on nykyään vankaide Ylos
Evil genius

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hulliksen Herkkuhinkit


Vastaus #2 : 13.05.2006 klo 12:40:33

Ainakin täällä Helsingin suunnalla voi olla rehdin lapinmiehen vaikea saada kiinalaista mulkkua. Neekerin kyrpää sen sijaan poromies saa Exoduksessa takuuvarmasti robomopin hinnalla .

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa