sammunut tahti
Poissa
Suosikkijoukkue: Leeds, Inter, TPS, LoPS sekä ÅIFK
|
 |
Vastaus #1425 : 12.02.2011 klo 09:25:29 |
|
Toivottavasti pelaa Suomessa. Veikkausiigaan mahtuu vielä laadukkaita taitopelaajia.
|
|
|
|
pablo arpa
Poissa
|
 |
Vastaus #1426 : 12.02.2011 klo 09:28:09 |
|
Toivottavasti ei pelaa enää missään.
Mietin myös, että miksi? Olisihan se upeaa jos Suomen kaikkien aikojen jalkapalloilijan ura jatkuisi, oli taso tai seura mikä hyvänsä.
|
|
|
|
Balla
Poissa
|
 |
Vastaus #1427 : 12.02.2011 klo 09:50:18 |
|
Jos FC Lahen perustaja ja omistaja siirtyy klupiin niin lupaan tehä sellaista millä olen IS:n ja IL:n kannessa kaksi viikkoa, ja suomalaisten mielessä vuosikymmenen.
= LUPAUS
Savon Keisarilla nämä kouluampumiset.
|
|
|
|
kiki
Paikalla
Suosikkijoukkue: Jari Litmanen
|
 |
Vastaus #1428 : 12.02.2011 klo 10:05:32 |
|
Ymmärrän lJaria. Toivottavasti jatkaisi uraa HJK:ssa. Näin hän auttaisi vielä kerran Suomi-futista eteen päin.
|
|
|
|
Tide
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool, kaikki paitsi muovi-Lahti...jopa HJK
|
 |
Vastaus #1429 : 12.02.2011 klo 11:33:14 |
|
Toivottavasti jatkaa uraansa Virossa. Ei ainakaan helsingin maitojunajengissä.
|
|
|
|
Imotti
Poissa
Suosikkijoukkue: ;D
|
 |
Vastaus #1430 : 12.02.2011 klo 11:45:02 |
|
Viron leikkiliiga ei kyllä Litmasen tasoista ja meriittejä omaavaa pelaajaa ansaitse.
|
|
|
|
Rafu
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
 |
Vastaus #1431 : 12.02.2011 klo 12:29:39 |
|
Kiitos ja kumarrus Jarille näistä Lahdessa viettämistään vuosista! Hieno pelaaja, jolle ei voi toivoa kuin hyvää. Itse ehdin olla jo aika varma Litmasen uran jatkumisesta Lahden paidassa, joten kyllä tämä hieman haikeaksi vetää. Kunhan ei Klubiin mene niin kaikki on hyvin 
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.02.2011 klo 13:08:11 kirjoittanut Rafu »
|
|
|
|
|
Vinnie Stigma
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti, Q.P.R., FC Den Bosch
|
 |
Vastaus #1432 : 12.02.2011 klo 12:47:41 |
|
Kiitos ja kumarrus Jarille näistä Lahdessa viettämistään vuosista! Hieno pelaaja, jolle ei voi toivoa kuin hyvää. Itse ehdin olla jo aika varma Litmasen uran jatkamusisesta Lahden paidassa, joten kyllä tämä hieman haikeaksi vetää. Kunhan ei Klubiin mene niin kaikki on hyvin  Täysin sama. Tärkeintä on kuitenkin FC Lahti, pelaajia tulee ja menee, mutta seura ja sen kannattajat pysyvät. Nyt katse eteenpäin ja ääntä kohti.
|
|
|
|
Sonnisen Jaska
Poissa
Suosikkijoukkue: Mypa, ei ku FC Lahti
|
 |
Vastaus #1433 : 12.02.2011 klo 13:00:55 |
|
Tärkeintä on kuitenkin FC Lahti, pelaajia tulee ja menee, mutta seura ja sen kannattajat pysyvät. Nyt katse eteenpäin ja ääntä kohti.
Smam. Tärkeintä elämässä perheen jälkeen on FC Lahti, onhan tää ollu tiedos et joskus Jari lopettaa, mut seura jatkaa ilman Jaria. Nyt kävi näin. Odotan Neowulfin avautumista k.o asiasta.
|
|
|
|
Grorudil
Poissa
|
 |
Vastaus #1434 : 12.02.2011 klo 13:10:09 |
|
Kaikkea hyvää Litille! Toivottavasti jatkaa Suomessa, oli sitten seura mikä tahansa (vaikka Klubi).
|
|
|
|
Lounasseuralainen
Poissa
|
 |
Vastaus #1435 : 12.02.2011 klo 13:12:35 |
|
Kaikkea hyvää Litille! Toivottavasti jatkaa Suomessa, oli sitten seura mikä tahansa (vaikka Klubi).
Juurikin näin. Tulevalla kaudella klbi ja Lahti eivät pelaa vastakkain, joten ei mitään väliä. Kuningas tekee mitä haluaa.
|
|
|
|
Mystinen metsätyömies
Poissa
Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.
|
 |
Vastaus #1436 : 12.02.2011 klo 13:13:23 |
|
Stadin kämppä on Tammisalossa joten luonnollinen joukkuevalinta jatkossa on kaupungin parhaalla luonnonnurmella pelaava LPS. Sarjatasokin on passeli.
|
|
|
|
Rafu
Poissa
|
 |
Vastaus #1437 : 12.02.2011 klo 13:25:12 |
|
Otetaan vielä kantaa HJK-kysymykseen. Litmasen uran ja kansallisen edun kannalta Klubi saattaisi olla paras vaihtoehto. Litmanen päättäisi uransa Suomen mestaruuteen, johdattaisi Klubia eurokentillä, pysyisi näytilla maajoukkueeseen jne. Suomi fudiksen ystävänä ajateltuna ratkaisu oli järkevä ja perusteltu. Kuitenkin Lahden kannattajana (joka kuitenkin olen) olisin pettynyt valintaan, sillä kukaan ei halua nähdä oman seuransa kasvojen siirtyvän "verivihollisen" riveihin. Se olisi isku vyön alle, mutta kyllä sen kestäisin (Suomi fudiksen ystävä kun kuitenkin olen).
|
|
|
|
Sonnisen Jaska
Poissa
|
 |
Vastaus #1438 : 12.02.2011 klo 13:35:00 |
|
Juurikin näin. Tulevalla kaudella klbi ja Lahti eivät pelaa vastakkain, joten ei mitään väliä. Kuningas tekee mitä haluaa.
Suomen Cup on vissiin viel voimissaan, ehkä.
|
|
|
|
Vinnie Stigma
Poissa
|
 |
Vastaus #1439 : 12.02.2011 klo 13:35:52 |
|
Ja oikeastaan näin vahvasti muista seuroista tuntee vain kannattajat, jotka ovat varmasti eniten tunteella eläviä koko futisscenessä. Pelaajat on aina enemmän tai vähemmän töissä.
|
|
|
|
Sonnisen Jaska
Poissa
|
 |
Vastaus #1440 : 12.02.2011 klo 13:36:48 |
|
Stadin kämppä on Tammisalossa joten luonnollinen joukkuevalinta jatkossa on kaupungin parhaalla luonnonnurmella pelaava LPS. Sarjatasokin on passeli.
Laajasalos, jos ei oo just muuttanu.
|
|
|
|
jaanu$
Poissa
Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva
|
 |
Vastaus #1441 : 12.02.2011 klo 13:38:16 |
|
vittu mä en tajuu tätä kansallisen edun nimessä runkkaamista. Ja vihaan "suomi-futis" sanaa muutekni. Sehän vähän niinku jo itessään aliarvostaa suomalaista futista. Kivetöntä peltoa japalle (paitsi klupissa).  Jarijarin lähtöhän voi olla ite asiassa hyväkin asia Lahelle pitkässä juoksussa noin pelillisesti. Kuitenkin parin vuuen sisällä ois ollu väistämättä eessä.
|
|
|
|
pablo arpa
Poissa
|
 |
Vastaus #1442 : 12.02.2011 klo 13:54:16 |
|
Kaikkea hyvää Litille! Toivottavasti jatkaa, oli sitten seura mikä tahansa (vaikka Klubi).
Näin. Maailman hienoin mies.
|
|
|
|
Vinnie Stigma
Poissa
|
 |
Vastaus #1443 : 12.02.2011 klo 14:00:55 |
|
vittu mä en tajuu tätä kansallisen edun nimessä runkkaamista. Ja vihaan "suomi-futis" sanaa muutekni. Sehän vähän niinku jo itessään aliarvostaa suomalaista futista.
100% sama. Yks puuhastelun muoto.
|
|
|
|
Kolmeseiska
Poissa
Suosikkijoukkue: Tomáš Souček
|
 |
Vastaus #1444 : 12.02.2011 klo 14:44:42 |
|
vittu mä en tajuu tätä kansallisen edun nimessä runkkaamista. Ja vihaan "suomi-futis" sanaa muutekni.
Täysin sama. Mua ei ainakaa henkilökohtasesti liikuta vittuakaan muu ku lahtelainen jalkapalloilu.
|
|
|
|
Wesley Sneijder
Poissa
|
 |
Vastaus #1445 : 12.02.2011 klo 14:46:34 |
|
Viron leikkiliiga ei kyllä Litmasen tasoista ja meriittejä omaavaa pelaajaa ansaitse.
Ainakin Viron futismaajoukkue on Suomen maajoukkuetta parempi.
|
|
|
|
jaanu$
Poissa
Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva
|
 |
Vastaus #1446 : 12.02.2011 klo 15:05:13 |
|
Täysin sama. Mua ei ainakaa henkilökohtasesti liikuta vittuakaan muu ku lahtelainen jalkapalloilu.
ja itteäni vituttaa senki piirissä se vitun yhteen hiileen puhaltaminen, jossa seurat menettää täysin merkityksesä. Ja FCEspoo voi nyt pitää vaa naamasa ummessa  Viimenen jengi jonka kannattajilta kuuntelen tollasta "hardtimes" -paskaa ens kautta silmällä pitäen.
|
|
|
|
Tri Pe
Poissa
|
 |
Vastaus #1447 : 12.02.2011 klo 15:09:35 |
|
vittu mä en tajuu tätä kansallisen edun nimessä runkkaamista. Ja vihaan "suomi-futis" sanaa muutekni. Sehän vähän niinku jo itessään aliarvostaa suomalaista futista. 110% sama! Pelkästään tästä aiheesta voisin kirjoittaa pitkän avautumisen mutta ettei menisi offtopiciksi niin tyydyn toteamaan että jos Litin ura loppuu niin hieno päätös, tappio treenimatsissa FC KooTeePee:lle! edit: Todetaan nyt kuitenkin offtopiccina että myös esim. "kotkalaisen futiksen" kannattaminen on perseestä ja suurin syys siihen että jotain FC KooTeePee:n kaltaisia sekasikiöitä on edes olemassa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.02.2011 klo 15:12:01 kirjoittanut Tri Pe »
|
|
|
|
|
Johtaja Calu
Poissa
Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta
|
 |
Vastaus #1448 : 12.02.2011 klo 15:24:09 |
|
vittu mä en tajuu tätä kansallisen edun nimessä runkkaamista. Ja vihaan "suomi-futis" sanaa muutekni. Sehän vähän niinku jo itessään aliarvostaa suomalaista futista. Kivetöntä peltoa japalle (paitsi klupissa). SAMA
|
|
|
|
simo hylje
Poissa
Suosikkijoukkue: Lahti
|
 |
Vastaus #1449 : 14.02.2011 klo 12:39:54 |
|
Täähän on selvä. Päätellen lehtijutuista, kommenteista ja omaan äärettömän vahvaan asiantuntijuuteeni vedoten, Litmasen ura jatkuu maajoukkueessa, penkin päässä. Ei ehkä ykkösenä, muttei sekään yllätys olisi. Pelit on varmasti pelattu, en mä ainakaan sitä näe missään lupissa potkimassa erivapauksilla. Lahella nää.
|
|
|
|
|
|