kinkladze
Poissa
|
|
Vastaus #250 : 14.11.2006 klo 12:35:42 |
|
Voin vahvistaa että Sipilä ei jatka AC Oulussa. Syy: henkilökohtaiset syyt.
|
|
|
|
fchp
Poissa
|
|
Vastaus #251 : 14.11.2006 klo 12:43:50 |
|
Eli tahtoo palata kotiseudulle? Toivotaan paluuta FCH:n paitaan, vaikka onhan tässä liigaryhmiäkin lähistöllä. Lahti ainakin taitaa olla topparia vailla, mites on Hakan laita?
|
|
|
|
GT
Poissa
|
|
Vastaus #252 : 14.11.2006 klo 12:45:54 |
|
GT on varmaan hyvä ja kertoo kuka on hankkinut AC:n rahat menneille toimintakausille? Esimerkiksi ykkösen tämän vuoden suurimman budjetin?
On äijällä ilmeisesti faktat hukassa! Ja turha jauhaa paskaa että samat rahat saa kuka vain kasaan, jos saa niin miksi sitä rahaa ei ole ollut aikaisempina vuosina ennen AC:ta ja Juntusen yhdistämisprosessia ja varainhankintaa? Helppo ihminen ei tunnu kysessä olevan, mutta eikö hän aika merkittävä tekijä ole ollut Oulun futiksen tason nostamisessa?
Jauha lisää kun olet faktoista perillä!
Miiga, sut on nähty :keskari: Ensinnäkin, kukaan ei ole kiistänyt sitä, että Juntunen on hankkinut rahaa AC Oululla. Eikä kukaan ole kiistänyt sitä, etteikö Oulun Edustusjalkapallo ry ole velkaa provisioita tästä varainhankinnasta Miika Juntunen Markkinointi Oy:lle. Tästä ei ole todellakaan kysymys. Kysymys on siitä, että Miiga omalla toiminnallaan ajoi itsensä hirttosilmukkaan. Hän vei asiat siihen pisteeseen, jossa hänen toimintamahdollisuudet Oulussa ovat nollassa ja miehen on pakko väistyä takavasemmalle . Viime kesänä suurin este AC Oulun johdolle oli Miika Juntunen. Juntunen vaati Ilta-Sanomissa julkisesti keskustelua valmentajan vaihtamisesta, kun sukset meni ristiin Kampmanin kanssa. Hallitus vihelsi pelin poikki, Miigalle ja kauden päätteeksi järjestetyn hässäkän ansiosta . Olen todella luottavainen, että MJM Oy:n tilalle tuleva taho hoitaa rahankeruun vähintään samalla tavalla kuin Miika. Itse asiassa olen jopa varma siitä
|
|
|
|
GT
Poissa
|
|
Vastaus #253 : 14.11.2006 klo 12:46:25 |
|
Voin vahvistaa että Sipilä ei jatka AC Oulussa. Syy: henkilökohtaiset syyt. Ei käyttöä liigassa, kiitos näistä vuosista.
|
|
|
|
Sakallio
Poissa
Suosikkijoukkue: Rauno Ojasen puoliaikaomena
|
|
Vastaus #254 : 14.11.2006 klo 12:46:56 |
|
Eli tahtoo palata kotiseudulle? Toivotaan paluuta FCH:n paitaan, vaikka onhan tässä liigaryhmiäkin lähistöllä. Lahti ainakin taitaa olla topparia vailla, mites on Hakan laita? Sipilä on ollut Oulussa ainakin pelaamisen ohella siviilitöissä, joten liigassa pelaaminen olisi tällä yhtälöllä suuri haaste. Pahoin pelkään, että ei jatka Oulussa.
|
|
|
|
jaanu$
Poissa
Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva
|
|
Vastaus #255 : 14.11.2006 klo 12:49:22 |
|
Pehkonen vapailla markkinoilla ;D Eikös se ollu jostain sieltä hevovvitusta lähtöjään.
|
|
|
|
fchp
Poissa
|
|
Vastaus #256 : 14.11.2006 klo 12:53:50 |
|
Kyllä Sipilä Hämeenlinnassa pelatessaan oli kevyesti liigatasoa hieman kömpelöstä juoksutyylistään huolimatta. Tietysti vaatii mieluusti vähän nopeamman kaverin vierelle, mutta vastaavasti pääpalloissa kova luu.
|
|
|
|
FutisFani
Poissa
|
|
Vastaus #257 : 14.11.2006 klo 12:57:52 |
|
Miiga, sut on nähty :keskari: Ensinnäkin, kukaan ei ole kiistänyt sitä, että Juntunen on hankkinut rahaa AC Oululla. Eikä kukaan ole kiistänyt sitä, etteikö Oulun Edustusjalkapallo ry ole velkaa provisioita tästä varainhankinnasta Miika Juntunen Markkinointi Oy:lle. Tästä ei ole todellakaan kysymys. Kysymys on siitä, että Miiga omalla toiminnallaan ajoi itsensä hirttosilmukkaan. Hän vei asiat siihen pisteeseen, jossa hänen toimintamahdollisuudet Oulussa ovat nollassa ja miehen on pakko väistyä takavasemmalle . Viime kesänä suurin este AC Oulun johdolle oli Miika Juntunen. Juntunen vaati Ilta-Sanomissa julkisesti keskustelua valmentajan vaihtamisesta, kun sukset meni ristiin Kampmanin kanssa. Hallitus vihelsi pelin poikki, Miigalle ja kauden päätteeksi järjestetyn hässäkän ansiosta . Olen todella luottavainen, että MJM Oy:n tilalle tuleva taho hoitaa rahankeruun vähintään samalla tavalla kuin Miika. Itse asiassa olen jopa varma siitä !!!Miika sut on nähty kommentille!!! Ajattele hetki ennen kommenttia ja laske kymmeneen... Mitenkäs on Hapen laita? Valmentaja joka on oman toimintansa takia potkittu pois kaikista viimeisimmistä joukkueista joita on edustanut. Syy: Uhkaa rahan käytöllään ja vaatimuksillaan ajaa firman taloudelliseen ahdinkoon! Hyvä valmentaja, mutta ei todistettavasti kykene pysymään vain valmentajan roolissa. Äskeinen kommenttini sponsorihankinnoista ym. ei ollut kohdistettu vain sinulle GT, vaan myös muille asiaan liitetyille kommenteille. Olisin tietysti asiaa tarkentaa. Pahoittelen. Onhan se Juntunen räiskyvä persoona, sitä nyt ei kukaan kiellä. Fakta on kuitenkin se, että koko joukkuetta ei olisi olemassa ilman tätä kritiikkiä ja silpovia kommenteja herättävää henkilöä (Juntunen). Ansaitsee silloin minun mielestäni oululaisen jalkapalloväen kunnioituksen. Ilman tätä taustatyötä ei olisi tällähetkellä muutamilla keskenkasvuisilla (ei ole kohdistettu GT:lle) mitään minkä takia kommentoida...
|
|
|
|
GT
Poissa
|
|
Vastaus #258 : 14.11.2006 klo 12:58:43 |
|
Kyllä Sipilä Hämeenlinnassa pelatessaan oli kevyesti liigatasoa hieman kömpelöstä juoksutyylistään huolimatta. Tietysti vaatii mieluusti vähän nopeamman kaverin vierelle, mutta vastaavasti pääpalloissa kova luu. Ilmapelissä edelleen Veikkausliigankin eliittiä. Juoksupalloissa ja jalalla pelaamisessa aika kaukana siitä. Suhteellisen hidas ja avaus on lähes poikkeuksetta pitkä roiskaisu kärkeen. Fomichev pelasti varsinkin alkukaudella Siidon pari pahaa virhettä. Sipilä ei ainakaan minun mielestä olisi mitenkään riittänyt avauskokoonpanossa liigassa. Kiitos miehelle kuitenkin näistä vuosista, hieno kaveri ja Luukkosen lisäksi toinen iki-AC!
|
|
|
|
FutisFani
Poissa
|
|
Vastaus #259 : 14.11.2006 klo 13:00:42 |
|
Ja toivotaan koko Oulun futiskansa yhdessä, että sopimustilanne antaisi edes jotain positiivisia merkkejä, ennen kuin kaikki suomalaiset vahvistukset ovat pois markkinoilta. Toivotaan siis parasta!
|
|
|
|
linko
Poissa
Suosikkijoukkue: Alasarjalutuuri
|
|
Vastaus #260 : 14.11.2006 klo 13:02:01 |
|
Ja toivotaan koko Oulun futiskansa yhdessä
Öhh? Koskahan täällä moinen olisi mahdollista? ;D
|
|
|
|
FutisFani
Poissa
|
|
Vastaus #261 : 14.11.2006 klo 13:04:23 |
|
Öhh? Koskahan täällä moinen olisi mahdollista? ;D Hyvää kannattaa aina odottaa ja mikään ei ole mahdotonta, eikö vain? Toivottavasti Oulusta edes jonkin asteista yhteishenkeä löytyy.
|
|
|
|
kinkladze
Poissa
|
|
Vastaus #262 : 14.11.2006 klo 13:13:15 |
|
Hyvää kannattaa aina odottaa ja mikään ei ole mahdotonta, eikö vain? Toivottavasti Oulusta edes jonkin asteista yhteishenkeä löytyy. Juu, itse uskon myös, että yhteishenki löytyy. Se on jopa erittäin lähellä. Nämä GT:t, Sakalliot ja muut Vuodenvaihteet kannattaa jättää aivan omaan arvoonsa. Oululaisen jalkapallon tulevaisuuden ratkaisee aivan muut tekijät kuin mitättömät nettitrollaajat. Heille en ainakaan minä antaisi yhtään mitään arvoa. Paskanpuhuminen näyttää kyllä luonnistuvan, mutta faktat on hukassa. Vaaka on kallistumassa oululaisen jalkapallon hyväksi.
|
|
|
|
satiainen
Poissa
Suosikkijoukkue: OPS
|
|
Vastaus #263 : 14.11.2006 klo 13:28:14 |
|
Pakko ihmetellä tota Ac Oulun tiedotuspolitiikkaa. Jos siellä on sopimuksia tullu, nii miksei niistä voi ilmottaa..? Nyt tarvittas kuitenki ainaki 4-5 liigatason vahvistusta, nykysten pelaajien lisäksi. Toivottavasti eivät rakenna mitään muukalaislegioonaa, vaan olis jotain omiaki pelaajia mukana.
|
|
|
|
Munkka
Poissa
|
|
Vastaus #264 : 14.11.2006 klo 13:35:12 |
|
Juu, itse uskon myös, että yhteishenki löytyy. Se on jopa erittäin lähellä. Nämä GT:t, Sakalliot ja muut Vuodenvaihteet kannattaa jättää aivan omaan arvoonsa. Oululaisen jalkapallon tulevaisuuden ratkaisee aivan muut tekijät kuin mitättömät nettitrollaajat. Heille en ainakaan minä antaisi yhtään mitään arvoa. Paskanpuhuminen näyttää kyllä luonnistuvan, mutta faktat on hukassa. Vaaka on kallistumassa oululaisen jalkapallon hyväksi. Look who's talking, look who's talking now!
|
|
|
|
GT
Poissa
|
|
Vastaus #265 : 14.11.2006 klo 13:41:34 |
|
Juu, itse uskon myös, että yhteishenki löytyy. Se on jopa erittäin lähellä. Nämä GT:t, Sakalliot ja muut Vuodenvaihteet kannattaa jättää aivan omaan arvoonsa. Oululaisen jalkapallon tulevaisuuden ratkaisee aivan muut tekijät kuin mitättömät nettitrollaajat. Heille en ainakaan minä antaisi yhtään mitään arvoa. Paskanpuhuminen näyttää kyllä luonnistuvan, mutta faktat on hukassa. Vaaka on kallistumassa oululaisen jalkapallon hyväksi. Sanoo mies, jonka jokainen esittämä väittämä on kaatunut. Miigan konkurssi, faktat, OY... Otahan Kinky lisää Ofeliaa tai , niin keksit uusia juttuja.
|
|
|
|
Northern Rock
Poissa
|
|
Vastaus #266 : 14.11.2006 klo 13:56:12 |
|
Tämän viikon Haluatko Miljonääriksi? -ohjelmassa kilpailijana Juha Sipilä, Oulu. Ei kai vain Miikan lankomies?
|
|
|
|
Kuku
Poissa
Suosikkijoukkue: Tamperelaiset muoviseurat ja kabinettinousijat
|
|
Vastaus #267 : 14.11.2006 klo 14:02:00 |
|
Tämän viikon Haluatko Miljonääriksi? -ohjelmassa kilpailijana Juha Sipilä, Oulu. Ei kai vain Miikan lankomies? Vähiin on Sipilän Juhankin rahat käyneet ;D
|
|
|
|
Northern Rock
Poissa
|
|
Vastaus #268 : 14.11.2006 klo 14:23:02 |
|
Paljonko on Juntusen % Sipilän voittorahoista ja KENELLE kaverille JS kilauttaa ollessaan epävarma? ;D "Kaikkia päihin!" :keskari: Kyllä Miika on jonkun prosentin neuvotellut..
|
|
|
|
Viikinki
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Viikingit
|
|
Vastaus #269 : 14.11.2006 klo 14:27:26 |
|
"Otamme yhteyden Miikaan" :
|
|
|
|
Northern Rock
Poissa
|
|
Vastaus #270 : 14.11.2006 klo 14:30:01 |
|
Siinäkin puolessa minuutissa on puoli minuuttia liikaa Miikaa
|
|
|
|
Game
Poissa
|
|
Vastaus #271 : 14.11.2006 klo 14:33:59 |
|
Eiköhän tämä asia ole käsitelty jo
|
|
|
|
Northern Rock
Poissa
|
|
Vastaus #272 : 14.11.2006 klo 14:34:39 |
|
Nämä GT:t, Sakalliot ja muut Vuodenvaihteet kannattaa jättää aivan omaan arvoonsa. Oululaisen jalkapallon tulevaisuuden ratkaisee aivan muut tekijät kuin mitättömät nettitrollaajat. Heille en ainakaan minä antaisi yhtään mitään arvoa. Paskanpuhuminen näyttää kyllä luonnistuvan, mutta faktat on hukassa. Vaaka on kallistumassa oululaisen jalkapallon hyväksi. Ihmeellisesti sinä Kinky löydät alle 5 min. kaikki viestit, mitkä käsittelee AC Oulua, Juntusta, Hapea ym. ja aina niihin saadaan myös provo-vastaus :keskari: Nettitrollausta? ;D
|
|
|
|
Vuoden Vaihde
Poissa
Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF
|
|
Vastaus #273 : 14.11.2006 klo 14:35:44 |
|
Tuskinpa noi on tulossa. Pitäis kyllä lyyä melkonen pino euroja, ja etelän seurat maksaa varmasti enemmä. Ulkomaat on sitte vielä, näistä kolmesta kaikki voi häipyä. No,ootellaan.
Itse asiassa sekä Hietsu, että Kole ovat sanoneet, että Suomessa ainut vaihtoehto on AC Oulu. Etelän seurat saavat maksaa mitä haluavat. Molemmilla on siis käytännössä kaksi vaihtoehtoa: AC Oulu tai ulkomaat. Kolea on houkuteltu, mutta uran kannalta säännöllinen peliaika on ainut oikea ratkaisu. Hietsu taas on jo maailmaa nähnyt eikä varmasti lähde enää ulkomaille ulkomaiden takia... Varsin luottavaisin mielin siis tämän herrakaksikon jatkon suhteen...Dragan on siis ainut epävarma tapaus..
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.11.2006 klo 14:38:49 kirjoittanut Vuoden Vaihde »
|
|
|
|
|
Vuoden Vaihde
Poissa
Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF
|
|
Vastaus #274 : 14.11.2006 klo 14:37:37 |
|
Juu, itse uskon myös, että yhteishenki löytyy. Se on jopa erittäin lähellä. Nämä GT:t, Sakalliot ja muut Vuodenvaihteet kannattaa jättää aivan omaan arvoonsa. Oululaisen jalkapallon tulevaisuuden ratkaisee aivan muut tekijät kuin mitättömät nettitrollaajat. Heille en ainakaan minä antaisi yhtään mitään arvoa. Paskanpuhuminen näyttää kyllä luonnistuvan, mutta faktat on hukassa. Vaaka on kallistumassa oululaisen jalkapallon hyväksi. Kiitos toki tästä...en ole tiennytkään itseäni mitättömäksi nettirollaajaksi..onneksi sinulla, arvoisa Kinkaldze, on faktat hallussa ja olet tiennyt jo mm. GT:n mainistemat asiat aivan toisin kuin todellisuus on asiat osoittanut Toki olet siinä oikeassa, että faktat kääntyvät oululaisen jalkapalloilun hyväksi ja GT:n mainistema taho tulee varmasti tekemään hyvää työtä AC:n markkinoinnissa
|
|
|
|
|
|