FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 03:20:52 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 4 [5]
 
Kirjoittaja Aihe: TAAS TUOMARIA MÄTKITTIIN..  (Luettu 8140 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ben

Poissa Poissa


Vastaus #100 : 07.09.2008 klo 23:20:15

Sinä päivänä, kun kutosen pelaajat osaavat pelata futista, voi vaatia dumareilta yhtään enempää kuin mitä he tänä päivänä siellä kentillä tekevät. Jessus, mitä kitinää.

Jos pelin taso on kutosdivaria, eipä tuomareilta voi/tarvi vaatia yhtään parempaa tasoa kuin kaljamahaisilta höntsäilijöiltä.

Olen eri mieltä. Nämä Kutosen pelaajat maksavat tuomarille siitä, että hän tuomitsee ottelun, joten hänen tasonsa tulisi olla täysin eri luokkaa kuin miinusmerkkistä palkkaa pelaamisestaan saavien pelaajien. Sitten toki ei tulisi odottaa mitään pelin tasoa suurempaa, jos hekin tuomaroisivat ilman korvausta tai jopa maksaen tuomaroinnin ilosta.
« Viimeksi muokattu: 07.09.2008 klo 23:23:57 kirjoittanut Ben »
EskoA

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Voittajat muistetaan!


Vastaus #101 : 14.09.2008 klo 14:18:26

Olen eri mieltä. Nämä Kutosen pelaajat maksavat tuomarille siitä, että hän tuomitsee ottelun, joten hänen tasonsa tulisi olla täysin eri luokkaa kuin miinusmerkkistä palkkaa pelaamisestaan saavien pelaajien. Sitten toki ei tulisi odottaa mitään pelin tasoa suurempaa, jos hekin tuomaroisivat ilman korvausta tai jopa maksaen tuomaroinnin ilosta.

Pihapeleissä ei tarvitse maksaa ja voi itse ommella pelipaidan sekä valita tuomarin.  ::)

 
Sivuja: 1 ... 4 [5]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa