Mikäpä mahtaa olla tuo syy siihen, ettei kaveri kakkosessa saa pelata?
Ja Jolin lähdöstä ei tällä suunnalla paljon muuta syytä ole, kuin erimielisyydet pelaajapolitiikassa HSV-johdon kanssa, ja varmasti kohtalainen nippu Hollannin-euroja. Luottoa kuitenkin varmasti löytyi vähän joka suunnalta... Eli juoruja tänne vaan!
No ei ne ole edes juoruja vaan valitettavasti 99.9% totta, lähteet ovat nimittäin niin luotettavia kun itse Hoffmann, Horst Becker, Jarolim, Mathijsen jne.
Pelaajat sanovat että Jol ei ole viime viikoina enään välittänyt treenauksista, on ollut välinpitämätön ja ei ole treenannut esimerkiksi taktiikkaa. Pelaajat ovat nauraneet hänen seläntakana Jolin ja hänen veljen käyttääntymiselle, Jol on aina ennen kotimatseja lähettänyt veljensä hakemaan vieraspaitoa muistoksi itselleen. Kaikki pelaajat myös tiesivät että esimerkiksi Tunay istuu taatusti koko matsin penkillä vaikka viimeinenkin hyökkääjä katkaisisi jalan. Pelaajat ovat helpottuneita nyt kun he ovat päässeet irti Jolista, hän on myös puhunut jokaiselle erikseen mutta just samat sanat. "sinä olet minun paras ja tärkein pelaaja", sitten kun pelaajat keskustelivat keskenään he ymmärsivät että he kaikki olivat Jolin paras ja tärkein, myös he jotka eivät koskaan saannet pelata.
Horst Becker kertoo että Jol on aina kehunut kuinka hyvin hän viihtyy Hampurissa ja että hän haluaa jääda ainakin kolmeksi vuodeksi, nyt sitten selvisi että hän on jo viime torstaina neuvotellut Ajaxin kanssa vaikka meillä oli erittäin tärkeä matsi lauantaina. Maanantaina hän yrittää sitten kiristää Hoffmannia antamaan potkut Beiersdorferille ja että hän itse saisi myös Didin viran plus kolmen vuoden jatkopaperin, viellä suuremman palkan ja vallan ihan yksin päättää kaikista pelaajakaupoista. Hän halusi välttämättä Bommelin, Borowskin ja muutamina muita "vanhuksia". Hoffmann ei tietysti suostunut ja näin ollen Jolin agentti ilmoitti että Jol on Ajaxin seuraava treenaaja. Ajax maksaa 1-2 miljoonaa euroa jotta HSV päästi Jolin lähtemään. Herra Jol sairastui tautiin nimeltä suurudenhulluus - mutta eniten kaikkia Hampurissa vituttaa se että jätkä pysty valehtelemaan niin hyvin päin naamaa kaikille.
Eräs kuuluisuus kertoin että Jol oli hyvästellyt hänet lauantaina KOLME kertaa ja vaatinut saada kännykän numeron, nyt kyseinen herra vasta ymmärsi minkä takia, Jol tiesi jo lauantaina että hän lähtee Hampurista lähi päivinä.
Kuitenkin Jol viitsii vielä jatkaa valehtelua, hän itkee lehtimiehille kuinka hän ei voi nukkua ja kuinka hänen sydäntä särkee että hän joutuu jättämään Hampurin, mutta että koska hänellä ei meillä ollut tulevaisuuden mahdollisuuksia niin oli pakko lähteä ja Ajax on hollannin suurin seura ja haluaa hänet nyt jo kolmannen kerran.
Olen varmaan unohtanut paljonkin mutta luulen että saat aika hyvän kuvan viime aikojen tapahtumista, Herra Jol on röyhkeä valehtelija.
Jos herra Jol ei olisi ollut treenaaja, olisiko Thiago Neves viellä Hampurissa ja peräti menestyvä pelaaja?
(Sorry jos on paljon kirjoitusvirheitä, valitan taas että on työlästä kirjottaa suomeksi. )