el Blanco
Poissa
|
|
Vastaus #1075 : 01.08.2009 klo 16:42:49 |
|
Tajusin äsken, että huominen peli on vasta toinensarjapeli tällä kaudella minkä näen MP:ltä Väärin tajuttu. Kuusaa + IFK + huominen Grani. Toki ykköscapon paluulle e. olikos teillä kannustusta B:n matsissa? Huomenna taas kiimaa etc.
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.08.2009 klo 16:43:50 kirjoittanut el Blanco »
|
|
|
|
|
Kalakalle
Poissa
Suosikkijoukkue: MP
|
|
Vastaus #1076 : 01.08.2009 klo 17:26:12 |
|
Väärin tajuttu. Kuusaa + IFK + huominen Grani. Toki ykköscapon paluulle :ylo s: e. olikos teillä kannustusta B:n matsissa? Huomenna taas kiimaa etc. Pärkkeleen homot, mä oon ykköscapo Tai oon ainakin tän kauden ollut
|
|
|
|
el Blanco
Poissa
|
|
Vastaus #1077 : 01.08.2009 klo 17:28:17 |
|
Pärkkeleen homot, mä oon ykköscapo Tai oon ainakin tän kauden ollut Freddy Loyals vs. Kalakaverit. Tarina sisäisestä sodasta... kun SO:n sektio jakautui...
|
|
|
|
Freddy
Poissa
Suosikkijoukkue: Mikkelin Palloilijat
|
|
Vastaus #1078 : 01.08.2009 klo 18:22:55 |
|
Freddy Loyals vs. Kalakaverit. Tarina sisäisestä sodasta... kun SO:n sektio jakautui...
Voi vittu Ei tälläistä. Joo, ja väärin laskettu. Kolmashan tää on.
|
|
|
|
Kalakalle
Poissa
|
|
Vastaus #1079 : 01.08.2009 klo 20:58:28 |
|
No joo, ei kai meillä nyt niin virallista ole, että tartteis ihan tappeluks pistää
|
|
|
|
Freddy
Poissa
|
|
Vastaus #1080 : 01.08.2009 klo 21:13:11 |
|
No joo, ei kai meillä nyt niin virallista ole, että tartteis ihan tappeluks pistää Joo ja eikai meillä sen kummemin mitään "capoja" olekaan, että sellasia tarvis ees miettiä. Ehkä sitten kun on se yksi katsomon osa täynnä osastolaisia
|
|
|
|
Kalakalle
Poissa
|
|
Vastaus #1081 : 01.08.2009 klo 21:29:19 |
|
Joo ja eikai meillä sen kummemin mitään "capoja" olekaan, että sellasia tarvis ees miettiä. Ehkä sitten kun on se yksi katsomon osa täynnä osastolaisia Jep jep, oon vaan sen verran sitä capon osuutta suorittanut,kun oot ollut intissä, että tuntuu, että olen ollut aina se ainut capo
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.08.2009 klo 21:31:23 kirjoittanut Kalakalle »
|
|
|
|
|
Freddy
Poissa
|
|
Vastaus #1082 : 01.08.2009 klo 21:31:25 |
|
Jep jep, oon vaan sen verran sitä capon osuutta suorittanut,kun oot ollut intissä, että tuntuu, että olen ollut aina se ainut capo Joo, valitettavan vähiin on jääny mulla pelit. Onko muuten uutta tifoa / lakanaa ideoitu? Ja mulla on jääny maksamatta eurooheja näistä edellisistä, maksan huomenna.
|
|
|
|
Kalakalle
Poissa
|
|
Vastaus #1083 : 01.08.2009 klo 22:10:03 |
|
Joo, valitettavan vähiin on jääny mulla pelit. Onko muuten uutta tifoa / lakanaa ideoitu? Ja mulla on jääny maksamatta eurooheja näistä edellisistä, maksan huomenna. Oishan sitä himoa uutta tifoa/lakanaa tehä, mutta ideoita kaivataan.
|
|
|
|
Sininen
Paikalla
|
|
Vastaus #1084 : 02.08.2009 klo 09:45:13 |
|
Oishan sitä himoa uutta tifoa/lakanaa tehä, mutta ideoita kaivataan.
Nämä on jääneet valitettavasti vähän paitsioon. Jossain vaiheessa oli puhetta kakskeppisistä, materiaalit löytyis allekirjoittaneelta ja intoakin jossain vaiheessa. Miettikää hyviä aiheita, niin funtsitaan.
|
|
|
|
el Blanco
Poissa
|
|
Vastaus #1085 : 02.08.2009 klo 09:51:19 |
|
Kakskeppiset kuulostaa hyviltä ja niistä olisi iloa pidemmäksikin aikaa. Jos nousu tapahtuu, niin voisi vakavasti harkita jonkinlaisia pyromaanisia toimia Kiffen-ottelussa. Mutta siihen on vielä ikuisuus...
|
|
|
|
jesse72
Poissa
|
|
Vastaus #1086 : 02.08.2009 klo 11:28:41 |
|
"Kivimyrsky" iski Mikkeliin yöllä? Sininen Osasto Mikkelistä huutoja kuulemma kuulunut Wilhelmissä ja torin laitamilla aamuyöstä. Eikä puhuta mistään spurgun huudosta, vaan nuoren miehen huudosta rakkautensa perään, aina MP!
|
|
|
|
Kalakalle
Poissa
|
|
Vastaus #1087 : 02.08.2009 klo 11:30:12 |
|
Kakskeppiset kuulostaa hyviltä ja niistä olisi iloa pidemmäksikin aikaa. Jos nousu tapahtuu, niin voisi vakavasti harkita jonkinlaisia pyromaanisia toimia Kiffen-ottelussa. Mutta siihen on vielä ikuisuus... Sama Varastosta löytyy thunder kingejä ja kaikkea kivaa, mitäs sais olla No ei vaan soihdut sallittava.
|
|
|
|
lossivitunkuski
Poissa
Suosikkijoukkue: 1929
|
|
Vastaus #1088 : 02.08.2009 klo 13:59:49 |
|
"Kivimyrsky" iski Mikkeliin yöllä? Sininen Osasto Mikkelistä huutoja kuulemma kuulunut Wilhelmissä ja torin laitamilla aamuyöstä. Eikä puhuta mistään spurgun huudosta, vaan nuoren miehen huudosta rakkautensa perään, aina MP!
kivimyrskylle näitä lisää...
|
|
|
|
jesse72
Poissa
|
|
Vastaus #1089 : 02.08.2009 klo 15:07:20 |
|
kivimyrskylle näitä lisää... Stoned Thunder ei häpeillyt tunnustaa rakkautaan sinivalkoisille Mikklelin yössä!
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.08.2009 klo 15:08:21 kirjoittanut jesse72 »
|
|
|
|
|
Kalakalle
Poissa
|
|
Vastaus #1090 : 02.08.2009 klo 21:14:58 |
|
Komeesti kaiku taas SO:n huudot E: Pistetään peukut myös noin 5-6 vuotiaalle MP-fanille, joka ilmeisesti oli vanhempiensa kanssa taiteillut meille "Hyvä MP"-lakana Tulee hyvä mieli kun ajattelee, että superjunnu haluaa osallistua jo fanitoimintaa ja näkee vaivaa tehdäkseen lakanan Tossa kuva.
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.08.2009 klo 21:42:59 kirjoittanut Kalakalle »
|
|
|
|
|
Tolsa
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, SGE
|
|
Vastaus #1091 : 02.08.2009 klo 21:49:55 |
|
Jo alle kouluikäisenä on kiinnostunut huliganismista. Ei lupaa hyvää tulevaisuutta. Ei vaan, isoa :a superjunnulle! P.S. Uusia videoita kehiin.
|
|
|
|
Kalakalle
Poissa
|
|
Vastaus #1092 : 02.08.2009 klo 22:00:49 |
|
Videoita ei oo kyllä nyt tullu otettua, mutta jos kuvat kiinnostaa niin niitä löytyy jokunen joka pelistä MP:n nettisivuilta.
|
|
|
|
Trabantin vääntynyt mäntä
Paikalla
Suosikkijoukkue: Gnistanin Asiantuntijakatsomo, Las Vegas Raiders
|
|
Vastaus #1093 : 02.08.2009 klo 22:01:32 |
|
Kovat huuto/kannatuslakanabättlet tiedossa vajaan kahden kuukauden kuluttua kun G.Piste on suunnitelmien mukaan suuntaamassa Mikkeliin. Toki saapuminen tapahtuisi päivää aikaisemmin jolloin voimme tutustua paikalliseen olutkulttuuriin. Kieltämättä yksi kiimaisimmista reissuista loppukaudella. Tosin kaikkiin Oulunkylän Ylpeyden loppukauden vierasotteluihin on kaavailtu reissua, mutta ennakko-odotukset ovat kuitenkin korkeimmat kun Mikkelistä puhutaan.
|
|
|
|
Kalakalle
Poissa
|
|
Vastaus #1094 : 02.08.2009 klo 22:11:06 |
|
Kovat huuto/kannatuslakanabättlet tiedossa vajaan kahden kuukauden kuluttua kun G.Piste on suunnitelmien mukaan suuntaamassa Mikkeliin. Toki saapuminen tapahtuisi päivää aikaisemmin jolloin voimme tutustua paikalliseen olutkulttuuriin. Kieltämättä yksi kiimaisimmista reissuista loppukaudella. Tosin kaikkiin Oulunkylän Ylpeyden loppukauden vierasotteluihin on kaavailtu reissua, mutta ennakko-odotukset ovat kuitenkin korkeimmat kun Mikkelistä puhutaan.
Sitähän pitää sitten lähteä bongailemaan kiimaisia G-pisteläisiä Mikkelin yöstä Varmasti kiimainen peli tulossa, kun vielä voisi kuvitella, että siinä pelissä pitkälti ratkeaa nousija. Hieno peli tulossa ja Urskiin varmasti tulossa paljon katsojia. Mikäli saapumisajankohta Mikkeliin on tarpeeksi aikainen lauantaina, suosittelen tutustumaan Scooprockin ohjelmistoon. En myllytä, mutta voin lähteä kaljoittelemaan Sama
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.08.2009 klo 22:12:23 kirjoittanut Kalakalle »
|
|
|
|
|
Morley
Poissa
Suosikkijoukkue: Urskin beer stand, Juvan Kisa
|
|
Vastaus #1095 : 02.08.2009 klo 22:11:27 |
|
Kovat huuto/kannatuslakanabättlet tiedossa vajaan kahden kuukauden kuluttua kun G.Piste on suunnitelmien mukaan suuntaamassa Mikkeliin. Toki saapuminen tapahtuisi päivää aikaisemmin jolloin voimme tutustua paikalliseen olutkulttuuriin. Mikäli saapumisajankohta Mikkeliin on tarpeeksi aikainen lauantaina, suosittelen tutustumaan Scooprockin ohjelmistoon. En myllytä, mutta voin lähteä kaljoittelemaan
|
|
|
|
Trabantin vääntynyt mäntä
Paikalla
Suosikkijoukkue: Gnistanin Asiantuntijakatsomo, Las Vegas Raiders
|
|
Vastaus #1096 : 02.08.2009 klo 22:16:15 |
|
Mikäli saapumisajankohta Mikkeliin on tarpeeksi aikainen lauantaina, suosittelen tutustumaan Scooprockin ohjelmistoon. Valitettavasti saapuminen tapahtuisi vasta illan puolella mutta se tarkoittaa ainoastaan sitä että brenkuttelua on tehostettava. En myllytä, mutta voin lähteä kaljoittelemaan Me myllytämme ainoastaan naisten kanssa, sängyssä. Jos osaamme.
|
|
|
|
el Blanco
Poissa
|
|
Vastaus #1097 : 02.08.2009 klo 22:22:11 |
|
E: Pistetään peukut myös noin 5-6 vuotiaalle MP-fanille, joka ilmeisesti oli vanhempiensa kanssa taiteillut meille "Hyvä MP"-lakana Tulee hyvä mieli kun ajattelee, että superjunnu haluaa osallistua jo fanitoimintaa ja näkee vaivaa tehdäkseen lakanan SO Young Boysille
|
|
|
|
Morley
Poissa
Suosikkijoukkue: Urskin beer stand, Juvan Kisa
|
|
Vastaus #1098 : 03.08.2009 klo 11:53:47 |
|
SO Young Boysille Olisiko torstaina muita kiinnostuneita piipahtamaan Lahdessa maapisteitä gloryhunttaamassa (peli on klo 20)? Itse olen lähdössä peliin ja Kalakalle ehti jo kysellä kyytiä. Kolme mahtuu siis mukaan. Liput pitänee varata jo tänään, joten ilmoitelkaa nopeasti.
|
|
|
|
Kalakalle
Poissa
|
|
Vastaus #1099 : 03.08.2009 klo 12:02:27 |
|
|