FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
09.01.2025 klo 23:10:33 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 8 [9] 10 ... 326

Kirjoittaja Aihe: Kysy - SMJK vastaa kun ehtii  (Luettu 1136601 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BrDead
Vastaus #200 : 13.11.2008 klo 15:58:26

No melko selkeästihän tuossa kannattajamääristä puhutaan, eli SMJKK:n jäsenmäärästä.

Kannattajamääristä ei taida olla mitään tilastoitua tietoa, jäsenmäärästä on.
John Rambo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen seksikkäin

Vastaus #201 : 13.11.2008 klo 18:00:29

Aktiivisesti kannatukseen osallistuvia Saksa-matsissa n. 1000, Azeri-matsissa n. 1200.

Viime karsinnoissa esim. Puola-matsissa n. 400, joten kehitys on ollut huimaa.
vasen laitapakki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SMJK, Bianconeri, Soromnoo

Vastaus #202 : 16.11.2008 klo 21:39:43

Kannattajamääristä ei taida olla mitään tilastoitua tietoa, jäsenmäärästä on.

No jos jäsenmääristä löytyy tarkempaa tietoa, olisin erittäin kiitollinen
kiki

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Jari Litmanen

Vastaus #203 : 16.11.2008 klo 23:16:32

Millon tulee HH:n jäsenkortti ja kausari?? Molemmat tilattu elokuun puolessa välissä.
Delta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kommunisti

Vastaus #204 : 18.11.2008 klo 18:45:25

Jäsenmaksu maksettu 8.8.2008, eikä vieläkään ole jäsenkorttia näkynyt. Mitähän hyötyä tästä jäsenyydestä oli, kun kotipeihinkin oli liput jo entuudestaan. Sekö että SMJK peri Venäjä-lipusta tuplahinnan Hämäläisen poppooseen verrattuna ja maksaa ne (jos maksaa) vasta joulukuussa takaisin. Ensi vuoden jäsenmaksua en kyllä maksa tämän sähläilyn jälkeen ellei tule hyvityksenä ilmaiseksi.  >:(
WhiteHart

Poissa Poissa

Vastaus #205 : 18.11.2008 klo 18:52:25

Ensi vuoden jäsenmaksua en kyllä maksa tämän sähläilyn jälkeen ellei tule hyvityksenä ilmaiseksi.  >:(

Näin sitä futiskulttuuria Suomessa rakennetaan " Ylos"

Eiköhän tuolle ole ihan järkevä syy, että on kestänyt, esim. vuositarrat/kortit väliaikaisesti loppu.
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV

Vastaus #206 : 18.11.2008 klo 19:18:24

delta älä kuse housuun
Ylasoutaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku.

Vastaus #207 : 22.11.2008 klo 20:55:47

Niin mites toi ens vuoden jäsenmaksu, koska pitäis laittaa maksuun et saa kortin saletisti ja ajoissa? Tosiaan ei oo tännekkään vuoden 2008 korttia kyllä tullu postissa, vaikka HuikeeSetti toki tulee  Ylos Ei mitään, ei nyt sen suurempaa kritiikkiä mut tottakai olis varmasti kaikille ihan siistiä jos kortit tulis "ajallaan". Vittu et kuumottaa jo toi Walesin reissu!!  8)
BrDead
Vastaus #208 : 22.11.2008 klo 21:11:40

Niin mites toi ens vuoden jäsenmaksu, koska pitäis laittaa maksuun et saa kortin saletisti ja ajoissa? Tosiaan ei oo tännekkään vuoden 2008 korttia kyllä tullu postissa, vaikka HuikeeSetti toki tulee  Ylos Ei mitään, ei nyt sen suurempaa kritiikkiä mut tottakai olis varmasti kaikille ihan siistiä jos kortit tulis "ajallaan". Vittu et kuumottaa jo toi Walesin reissu!!  8)

Se on ihan identtinen kortti, oli se sitten 2008-, 2009- tai 2006-vuoden kortti. Vuosittaisen jäsenmaksun kun maksaa, niin saa sellaisen (joka vuosi erivärisen) vuositarran siihen päälle. Ihan niin kuin opiskelijakorteissa. Joten ei sillä ole merkitystä minkä vuoden kortti se on.
Ylasoutaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku.

Vastaus #209 : 22.11.2008 klo 22:01:54

Se on ihan identtinen kortti, oli se sitten 2008-, 2009- tai 2006-vuoden kortti. Vuosittaisen jäsenmaksun kun maksaa, niin saa sellaisen (joka vuosi erivärisen) vuositarran siihen päälle. Ihan niin kuin opiskelijakorteissa. Joten ei sillä ole merkitystä minkä vuoden kortti se on.

Noni, hyvä!  Ylos Nyt sit tarviin enää sen fläbän ja siihen sit niit helvetin tarroi!  8)
Le God

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hard Bass

Vastaus #210 : 25.11.2008 klo 08:50:43

No tämän vuoden tarraa ei tänne ole vielä eksynyt maksetusta jäsenmaksusta huolimatta, mutta 2007-tarra on sen verran kulunut että siitä ei pysty sanomaan minkä vuoden tarra on kyseessä joten menee tämänkin vuoden tarrasta.
referee3000

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal

Vastaus #211 : 26.11.2008 klo 15:45:49

SMJK:n jäsenkortti ja Maajoukkueen kausikortti menivät tänään ryöstössä lompakon mukana, minne näiden tiimoilta otetaan yhteyttä?
euroflex

Poissa Poissa

Vastaus #212 : 26.11.2008 klo 15:48:34

SMJK:n jäsenkortti ja Maajoukkueen kausikortti menivät tänään ryöstössä lompakon mukana, minne näiden tiimoilta otetaan yhteyttä?
Laita antti@suomifanit.com ja saat sen tuotapikaa ts vuonna 2009 ;)
ref

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Giallorossi

Vastaus #213 : 26.11.2008 klo 15:54:08

Laita antti@suomifanit.com ja saat sen tuotapikaa ts vuonna 2009 ;)
Jep, koskakohan minäkin saan omani >:( En toki sitä pitkään aikaan mihinkään tarvitse, mutta marraskuun alussa sen piti tulla ja se olisi silloinkin ollut jo myöhässä.
Jalkku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: REMI GAILLARD

Vastaus #214 : 04.12.2008 klo 13:32:59

Miksi kamuni ei pystynyt varaamaan Lippupalvelun nettisivuilta lippupakettia ensi kesän ja syksyn karsintamatseihin? Pakettia varattaessa sivusto ilmoittaa "katsomoon ei ole enää vapaita paikkoja jne" ::)
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo

Vastaus #215 : 04.12.2008 klo 13:58:24

Sori, loppuunmyyty.
grönvit

Poissa Poissa

Vastaus #216 : 04.12.2008 klo 14:09:45

Miksi kamuni ei pystynyt varaamaan Lippupalvelun nettisivuilta lippupakettia ensi kesän ja syksyn karsintamatseihin? Pakettia varattaessa sivusto ilmoittaa "katsomoon ei ole enää vapaita paikkoja jne" ::)

SMJK:n katsomoon myydään aluksi lippuja vain jäsenille - sitten vasta näille ei-jäsenille. Eli toukokuun puolessa välissä ehkä onnistuu vasta ulkopuolisilta SMJK:n sektioon lippujen osto. Jos silloinkaan.

Jäsenille liput tullee myyntiin joskus toukokuun alussa?
Jalkku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: REMI GAILLARD

Vastaus #217 : 05.12.2008 klo 09:34:01

SMJK:n katsomoon myydään aluksi lippuja vain jäsenille - sitten vasta näille ei-jäsenille. Eli toukokuun puolessa välissä ehkä onnistuu vasta ulkopuolisilta SMJK:n sektioon lippujen osto. Jos silloinkaan.

Jäsenille liput tullee myyntiin joskus toukokuun alussa?

No itse olen jäsen ja minulla on kausikortti joten ilmeisesti voin ostaa sitäkautta toverilleni liput ??? Ylos
BrDead
Vastaus #218 : 05.12.2008 klo 09:43:27

No itse olen jäsen ja minulla on kausikortti joten ilmeisesti voin ostaa sitäkautta toverilleni liput ??? Ylos

1 lippu/jäsen. Eli jos sulla sinne jo lippu/kausikortti on, niin et voi toista jäsenhintaista lippua ostaa. Yleiseen myyntiin ne vapautuvat myöhemmin jos/kun niitä jäljellä on, kuten tuossa yllä on jo kerrottu.
« Viimeksi muokattu: 05.12.2008 klo 09:45:32 kirjoittanut BrDead »
Sir Robert

Poissa Poissa

Vastaus #219 : 06.12.2008 klo 21:03:35

Onko mahdollisesti mitään intressejä järjestää keskitettyä lippujen hankintaa U21 kisoihin, että saadaan väki suurinpiirtein samaan katsomoon.
Djimbo82

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Honka & Huuhkajat

Vastaus #220 : 07.12.2008 klo 02:25:51

Onko mahdollisesti mitään intressejä järjestää keskitettyä lippujen hankintaa U21 kisoihin, että saadaan väki suurinpiirtein samaan katsomoon.

Asiasta ei ole SMJK:ssa vielä ehditty keskustelemaan, mutta palloliiton kautta lippuja ei ilmeisesti saa. Ratkaisu on siis luultavasti sellainen, että SMJK tulevaisuudessa tiedottaa mihin katsomoon liput kannatta ostaa ja porukka tekee sen itse sieltä ruotsalaiselta nettisivulta. Jos parempia ideoita tulee niin toki niitä harkitaan.
BrDead
Vastaus #221 : 07.12.2008 klo 02:30:56

Asiasta ei ole SMJK:ssa vielä ehditty keskustelemaan, mutta palloliiton kautta lippuja ei ilmeisesti saa. Ratkaisu on siis luultavasti sellainen, että SMJK tulevaisuudessa tiedottaa mihin katsomoon liput kannatta ostaa ja porukka tekee sen itse sieltä ruotsalaiselta nettisivulta. Jos parempia ideoita tulee niin toki niitä harkitaan.

Kannattaisiko asian tiimoilta olla yhteydessä suoraan Ruotsin Palloliittoon?
referee3000

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal

Vastaus #222 : 08.12.2008 klo 17:13:37

Mihinkäs ne mun Venäjä ottelun palautusrahat menee, kun en ole muistanut ilmoittaa niistä mitään mihinkään suuntaan, vaan olen antanut asian vaan olla?
ref

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Giallorossi

Vastaus #223 : 08.12.2008 klo 17:15:20

Mihinkäs ne mun Venäjä ottelun palautusrahat menee, kun en ole muistanut ilmoittaa niistä mitään mihinkään suuntaan, vaan olen antanut asian vaan olla?
Lainaus
Varat joita ei saada palautettua tai ohjattua patsashankkeen
tukemiseen, käytetään katsomokoreografioiden toteuttamiseen tulevissa
maaotteluissa.
Pekka#9

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Katumaasturit, ei nopeusrajoituksia

Vastaus #224 : 09.12.2008 klo 00:27:07

Älä huolehdi, ilmoitin puolestasi.  8)

Sivuja: 1 ... 8 [9] 10 ... 326

Siirry: