Perlenbacher
Poissa
Suosikkijoukkue: Kajahtanut hinaajayrittäjä
|
|
Vastaus #225 : 27.12.2008 klo 23:39:19 |
|
Mitäs jos jätän tulevan vuoden jäsenyyden maksamatta ja taas vuonna 2010 maksan jäsenyyteni, niin pysyykö jäsennumero samana?
|
|
|
|
kimi92
Poissa
|
|
Vastaus #226 : 27.12.2008 klo 23:47:16 |
|
Kannattaisiko asian tiimoilta olla yhteydessä suoraan Ruotsin Palloliittoon?
niin olisikohan tuollainen mahdollista smjk:n kautta? saataisiin liput ilman sanaakaan porvoon kieltä?
|
|
|
|
Herstein
Poissa
Suosikkijoukkue: Heitto
|
|
Vastaus #227 : 29.12.2008 klo 15:07:22 |
|
Organisoidaanko Walesiin SMJK-Walesin kannattajat futismatsia?
|
|
|
|
Ferro Montanha
Poissa
Suosikkijoukkue: 00840
|
|
Vastaus #228 : 05.01.2009 klo 10:11:20 |
|
Aloitetaan kysely ajoissa, koska Walesin reissu on ihan kulman takana ja ulkona on kylmä joten tarvitsen päällepantavaa. Eli missä voisi tällainen kolmeakymppiä lähestyvä miespuolinen henkilö, jonka harrastuksiin kuuluu jalkapallo, koti-illat ja pitkät kävelyt rannalla, tavata unelmiensa kaulaliinan (jos mahdollista niin olen valmis ottamaan jopa kaksi kerralla, koska olen kova hukkaamaan asioita).
|
|
|
|
BEAT!!
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
|
Vastaus #229 : 05.01.2009 klo 17:18:19 |
|
No mutta kysytäämpäs täältä. Eli millon tulee SMJK '08 jäsenkortit?
|
|
|
|
Cel
Poissa
Suosikkijoukkue: Vuoden Foorumilainen² 2024
|
|
Vastaus #230 : 07.01.2009 klo 09:39:35 |
|
Reilu kuukausi sitten tuli jsenmaksu maksettua mutta edes sähköpostiin ei ole tullut asiasta mitään vahvistusta.. Jos itse jäsenkorttien lähettämisen koordinoiminen on liian vaikeaa niin kyllä nyt oikeasti joku vahvistus maksetusta jäsenyydestä pitäisi saada.
|
|
|
|
D mies
Poissa
|
|
Vastaus #231 : 07.01.2009 klo 10:32:56 |
|
Aloitetaan kysely ajoissa, koska Walesin reissu on ihan kulman takana ja ulkona on kylmä joten tarvitsen päällepantavaa. Eli missä voisi tällainen kolmeakymppiä lähestyvä miespuolinen henkilö, jonka harrastuksiin kuuluu jalkapallo, koti-illat ja pitkät kävelyt rannalla, tavata unelmiensa kaulaliinan (jos mahdollista niin olen valmis ottamaan jopa kaksi kerralla, koska olen kova hukkaamaan asioita).
Huivit eivät ole minun hallussani, mutta melkeinpä uskaltaisin luvata, että niitä saa vuosikokouksesta 7.2. Hotelli Arhurista (siinä Kaisaniemessä sijaitsee) klo 14.00 alkaen. Noihin jäsenkorttikyselyihin en osaa vastata, mutta jos jäsenmaksun on maksanut, niin eiköhän sitä voi aika huoletta ola, että sen kortinkin jonain päivänä saa. Viimeksihän ne lopuivat korttifirmalta ymmärtääkseni kesken.
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.01.2009 klo 10:34:50 kirjoittanut D mies »
|
|
|
|
|
Jyrsijä
Poissa
Suosikkijoukkue: Jokerit FC
|
|
Vastaus #232 : 07.01.2009 klo 10:37:20 |
|
Saanko mä mun jäsenkortin jossain vaiheessa?
|
|
|
|
Terry
Poissa
|
|
Vastaus #233 : 07.01.2009 klo 15:26:35 |
|
Koska nettisivuille tulee ohjeet vuoden 2009 jäsenmaksun maksamista ja samalla SMJK:n liittymistä varten?
|
|
|
|
D mies
Poissa
|
|
Vastaus #234 : 07.01.2009 klo 17:03:09 |
|
Eiköhän varmaan heti helmikuun 7. päivä pidettävän vuosikokouksen jälkeen. Periaatteessahan esim. jäsenmaksun suuruutta ei ennen sitä edes tiedetä.
|
|
|
|
Basist
Poissa
|
|
Vastaus #235 : 07.01.2009 klo 17:23:26 |
|
Minne voin ilmoittaa uuden osoitteen?
|
|
|
|
BrDead
|
|
BrDead
Vastaus #236 : 07.01.2009 klo 17:52:59 |
|
Eiköhän varmaan heti helmikuun 7. päivä pidettävän vuosikokouksen jälkeen. Periaatteessahan esim. jäsenmaksun suuruutta ei ennen sitä edes tiedetä.
Missäköhän tästä vuosikokouksesta on mainittu? Vuosikokouskutsu, missä pelaa?
|
|
|
|
Le God
Poissa
Suosikkijoukkue: Hard Bass
|
|
Vastaus #237 : 07.01.2009 klo 17:59:33 |
|
Missäköhän tästä vuosikokouksesta on mainittu? Vuosikokouskutsu, missä pelaa?
Homot yrittävät rohmuta kaikki subit itselleen.
|
|
|
|
Ali Hankkija
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS
|
|
Vastaus #238 : 07.01.2009 klo 18:04:14 |
|
Koska Suomi pääsee kisoihin ?
|
|
|
|
D mies
Poissa
|
|
Vastaus #239 : 07.01.2009 klo 18:05:14 |
|
Vuosikokouskutsu on HuSessa, joka lähtenee jäsenille perjantaina.
|
|
|
|
D mies
Poissa
|
|
Vastaus #240 : 07.01.2009 klo 18:05:53 |
|
Koska Suomi pääsee kisoihin ?
2010
|
|
|
|
Djimbo82
Poissa
Suosikkijoukkue: Fc Honka & Huuhkajat
|
|
Vastaus #241 : 07.01.2009 klo 22:45:53 |
|
Minne voin ilmoittaa uuden osoitteen?
Ilmoita tuonne: fanit ät suomifanit.com
|
|
|
|
Djimbo82
Poissa
|
|
Vastaus #242 : 07.01.2009 klo 22:49:07 |
|
No mutta kysytäämpäs täältä. Eli millon tulee SMJK '08 jäsenkortit? Saanko mä mun jäsenkortin jossain vaiheessa? Vino pino jäsenkortteja lähtee matkaan perjantaina. Toivottavasti tärppää...
|
|
|
|
Kuninkaanmies
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
|
Vastaus #243 : 08.01.2009 klo 03:28:02 |
|
Missä vitussa on viimevuotinen jäsenkorttini En ole vieläkään kyseistä lättyä saanut ---> tämän vuoden jäsenyys ilmaiseksi hyvityksenä Tai kysytään nyt sitten, miten hyvitätte sen, etten saanut vuoden 2008 jäsenkorttia kyseisenä vuonna, vaikka maksoin siitä ?
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.01.2009 klo 03:29:08 kirjoittanut Kuninkaanmies »
|
|
|
|
|
Boon
Poissa
Suosikkijoukkue: Mypa & Suomi
|
|
Vastaus #244 : 08.01.2009 klo 03:39:11 |
|
Missä vitussa on viimevuotinen jäsenkorttini En ole vieläkään kyseistä lättyä saanut ---> tämän vuoden jäsenyys ilmaiseksi hyvityksenä Tai kysytään nyt sitten, miten hyvitätte sen, etten saanut vuoden 2008 jäsenkorttia kyseisenä vuonna, vaikka maksoin siitä ? Sama. Toki ymmärrän, että SMJK päässä on kiire lisääntynyt, mutta kyllä jäsenille pitäisi kortti saada ennenkuin se menee jo umpeen. Pitäisi 2009 jäsenyys maksaa joku päivä, mutta saako korttia ennen karsintojen loppua?
|
|
|
|
Le God
Poissa
|
|
Vastaus #245 : 08.01.2009 klo 09:09:36 |
|
Eipä sieltä kai uutta korttia olisi pitänyt tulla, vain uusi tarra. Toki jäänyt tännekin saapumatta, ei sillä että hirveää tarvetta tuolle olisikaan ollut.
|
|
|
|
WhiteHart
Poissa
|
|
Vastaus #246 : 08.01.2009 klo 11:27:26 |
|
Itse sain korttini jo ennen karsintojen alkua, joten minulla ei ole mitään valittamista. Ymmärrän kuitenkin oikein hyvin henkilöitä, jotka ovat närkästyneitä, etteivät ole korttiaan/tarraansa saaneet vaikka maksu on suoritettu hyvissä ajoin. Vaikka kortille ei olisikaan ollut akuuttia tarvetta niin mielestäni se on periaatekysymys. SMJK:n kortti on vuosituote, jonka olettaa saavan sinä vuonna kun sen on maksanut ja se on voimassa.
Toisaalta ymmärrän myös sen, että kortit ja tarrat ovat toimittajalta loppuneet eikä niitä ole siitä syystä voitu toimittaa. Pointti oli kuitenkin se, että kaikesta huolimatta maksavien jäsenien tulisi saada vähintään jonkin näköinen kirjallinen dokumentti tai muu väliaikainen ratkaisu kunnes varsinaiset kortit saapuvat.
|
|
|
|
Djimbo82
Poissa
|
|
Vastaus #247 : 08.01.2009 klo 11:40:48 |
|
Missä vitussa on viimevuotinen jäsenkorttini En ole vieläkään kyseistä lättyä saanut ---> tämän vuoden jäsenyys ilmaiseksi hyvityksenä Tai kysytään nyt sitten, miten hyvitätte sen, etten saanut vuoden 2008 jäsenkorttia kyseisenä vuonna, vaikka maksoin siitä ? Tervetuloa toimintaan mukaan. Aktiivisia toimijoita tarvitaan jäsenmäärän kasvaessa koko ajan lisää ja kritiikistäsi päätellen olet halukas antamaan oman panoksesi nopeamman toiminnan mahdollistamiseksi. SMJK pyörii täysin vapaaehtoisvoimin ja välillä tulee esimerkiksi työkiireiden, sairastapauksien, ulkomaanmatkojen tai muiden syiden takia tilanteita, joissa emme pysty toimimaan tarpeeksi nopeasti ja tehokkaasti. Jäsenmaksusi ei kuitenkaan ole mennyt hukkaan, vaan sillä on viime vuonna viety suomalaista kannatuskulttuuria eteenpäin suunnattomin harppauksin ja tuettu maajoukkuetta niin hyvin kuin vain on mahdollista. Se on SMJK:n tarkoituskin, kortin omistaminen on täysin sivuseikka.
|
|
|
|
Le God
Poissa
|
|
Vastaus #248 : 08.01.2009 klo 12:01:33 |
|
Automaattiselle Out of office-vastaukselle
|
|
|
|
Kuninkaanmies
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi
|
|
Vastaus #249 : 08.01.2009 klo 21:57:35 |
|
Tervetuloa toimintaan mukaan. Aktiivisia toimijoita tarvitaan jäsenmäärän kasvaessa koko ajan lisää ja kritiikistäsi päätellen olet halukas antamaan oman panoksesi nopeamman toiminnan mahdollistamiseksi. SMJK pyörii täysin vapaaehtoisvoimin ja välillä tulee esimerkiksi työkiireiden, sairastapauksien, ulkomaanmatkojen tai muiden syiden takia tilanteita, joissa emme pysty toimimaan tarpeeksi nopeasti ja tehokkaasti.
Jäsenmaksusi ei kuitenkaan ole mennyt hukkaan, vaan sillä on viime vuonna viety suomalaista kannatuskulttuuria eteenpäin suunnattomin harppauksin ja tuettu maajoukkuetta niin hyvin kuin vain on mahdollista. Se on SMJK:n tarkoituskin, kortin omistaminen on täysin sivuseikka.
Eli jos maksan lipusta otteluun minua ei tarvitse otteluun päästää koska olen jo tukenut järjestävää seuraa rahallisesti Toki aion jäsenmaksun maksaa tästä eteenpäinkin.
|
|
|
|
|
|