FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.02.2025 klo 22:12:46 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumille SSL käyttöön maanantaina 24.2.25. Mahdollinen katko hyvin lyhyt.

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 21 [22] 23 ... 326

Kirjoittaja Aihe: Kysy - SMJK vastaa kun ehtii  (Luettu 1142570 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sopuli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juti maricon!

Vastaus #525 : 06.06.2009 klo 23:05:19

Eli joukkuetta saa tukea vain hyvän pelin/murskavoiton jälkeen. Minä ainakin laulan läpi koko ottelun tilanteesta riippumatta ja toivon myös tuulareiden yhtyvän mukaan kannustukseen. Oon Suomen puolella, oon Suomen puolella, hävitään tai voitetaan, oon Suomen puolella! Tuoppi
Myötähäpeilevä uuh, ilmeisesti et edes halua ymmärtää. Sehän on hienoa, jos sinulle Suomen pelit ovat aina 90 minuutia orgasmia, josta joukkuetta on syytä kiittää. Minulle se ei sitä tänään ollut, ei edes lähelle.

Törmäsin muuten taannoin Armenia-pelissä känniseen kuusankoskelaisjanariin, joka rupesi urputtamaan mulle laulamattomuudesta Suomen ollessä tappioasemassa, meinasin kiskasta räkänokkaa turpaan. Jos luet tätä, niin parempi varmaan pitää se nikki piilossa.

Jalkapallo on vitun vakava asia, eikä tappiotilanteessa mikään halipusimeininki nappaa.
« Viimeksi muokattu: 06.06.2009 klo 23:06:28 kirjoittanut sopuli »
Tuhoaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meidän Maajoukkueet, HJK, ACH

Vastaus #526 : 06.06.2009 klo 23:10:16

Törmäsin muuten taannoin Armenia-pelissä känniseen kuusankoskelaisjanariin, joka rupesi urputtamaan mulle laulamattomuudesta Suomen ollessä tappioasemassa, meinasin kiskasta räkänokkaa turpaan. Jos luet tätä, niin parempi varmaan pitää se nikki piilossa.
Et siis halua laulaa kun Suomi on tappiolla? Sitten voi taas laulaa kun johdetaan? Syvä uuuh sulle Alas
sopuli

Poissa Poissa

Vastaus #527 : 06.06.2009 klo 23:19:01

Et siis halua laulaa kun Suomi on tappiolla? Sitten voi taas laulaa kun johdetaan? Syvä uuuh sulle Alas
En kyllä pahemmin laula missään tilanteessa. Ja tämä siis tapahtui normikatsomossa, ei SMJK:n mestoilla. Haluan kuitenkin lähtökohtaisesti seurata peliä, en ylläpitää karnevaalimeininkiä.
Kanuuna-Keen

Poissa Poissa

Vastaus #528 : 06.06.2009 klo 23:19:47

En kyllä pahemmin laula missään tilanteessa. Ja tämä siis tapahtui normikatsomossa, ei SMJK:n mestoilla. Haluan kuitenkin lähtökohtaisesti seurata peliä, en ylläpitää karnevaalimeininkiä.
Voisit vaikka rakentaa omaa kotiluolaasi sellaisen kotistudion?
Tuhoaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meidän Maajoukkueet, HJK, ACH

Vastaus #529 : 06.06.2009 klo 23:36:58

ok. sain ilmeisesti väärän käsityksen. pahoittelen.
sopuli

Poissa Poissa

Vastaus #530 : 07.06.2009 klo 00:42:29

Voisit vaikka rakentaa omaa kotiluolaasi sellaisen kotistudion?
Katson mielummin paikanpäällä. Sä voit mennä sinne studioon laulamaan tai ikuisen vapun aukiolle pitämään karnevaalia. :D :keskari:
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee

Vastaus #531 : 07.06.2009 klo 01:56:17

En  jaksa nyt humalassa etsiä topiikkia, mutta onko tuonne huomiseen Elmo tapaamiseen tervetullut, kuka vain? SMJK jäsenkortilla pitäis päästä ? Ylos lieviä harhakuvia on mitä Elmon poke sanoi tänään "Tule kavereiden kanssa" tjsp..
John Devey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves

Vastaus #532 : 07.06.2009 klo 02:14:47

En kyllä pahemmin laula missään tilanteessa. Ja tämä siis tapahtui normikatsomossa, ei SMJK:n mestoilla.

Vittuakos tänne sitten kirjoittelet?
John Devey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves

Vastaus #533 : 07.06.2009 klo 02:39:50

Vastataan pidemmän kaavan kautta kun et reagoinut

Sinun ei tarvitse nousta seisomaan. Eikä kenenkään muunkaan jossei halua. Mutta ehkä osa meistä halusi kiittää joukkuetta voitosta. Se tuli paskalla pelillä eikä kukaan ole peliin tyytyväinen, mutta nämä kaverit ovat ammattilaisia joten he ymmärtävät sen varmasti itse. Miksi tavallisten pulliaisten pitäisi kertoa ammattilaisille että he pelasivat päin vittua? He ymmärtävät sen varmasti itse

Emme ole tyytyväisiä tapaan millä voitto tuli, mutta saimme voiton joten emmekö voisi kiittää joukkuetta tästä? Etenkin Espanjassa, jonne moni mieshuora on kallellaan, vallitsee älyttömyyksiin mennyt vaatimusten kulttuuri. Puhutaan tunnelmasta, joka monessa paikassa on lähinnä pelkkää buuaamista. Monesti vieraille mutta monesti myös omille. Oma joukkue voittaa 2-0 mutta yleisö buuaa koska voitto ei tullut tarpeeksi näyttävästi. Mitä kannattamista se on? Mä en haluais IKINÄ buuata omille pelaajille

Ja edelleen, jokainen tietää ettei tänään nähty esitys riitä keskiviikkona. Mutta onneksi se riitti tänään, siitä kiitos joukkueelle vaikkei paljoa muuta kiiteltävää ole. Tänään näin, keskiviikkona vitusti paremmin. Olen varma että näin myös käy

Me saimme kolme pistettä tänään. Se on kaikista tärkeintä. Kiitos!
sopuli

Poissa Poissa

Vastaus #534 : 07.06.2009 klo 02:59:44

Vastataan pidemmän kaavan kautta kun et reagoinut

Sinun ei tarvitse nousta seisomaan. Eikä kenenkään muunkaan jossei halua. Mutta ehkä osa meistä halusi kiittää joukkuetta voitosta. Se tuli paskalla pelillä eikä kukaan ole peliin tyytyväinen, mutta nämä kaverit ovat ammattilaisia joten he ymmärtävät sen varmasti itse. Miksi tavallisten pulliaisten pitäisi kertoa ammattilaisille että he pelasivat päin vittua? He ymmärtävät sen varmasti itse

Emme ole tyytyväisiä tapaan millä voitto tuli, mutta saimme voiton joten emmekö voisi kiittää joukkuetta tästä? Etenkin Espanjassa, jonne moni mieshuora on kallellaan, vallitsee älyttömyyksiin mennyt vaatimusten kulttuuri. Puhutaan tunnelmasta, joka monessa paikassa on lähinnä pelkkää buuaamista. Monesti vieraille mutta monesti myös omille. Oma joukkue voittaa 2-0 mutta yleisö buuaa koska voitto ei tullut tarpeeksi näyttävästi. Mitä kannattamista se on? Mä en haluais IKINÄ buuata omille pelaajille

Ja edelleen, jokainen tietää ettei tänään nähty esitys riitä keskiviikkona. Mutta onneksi se riitti tänään, siitä kiitos joukkueelle vaikkei paljoa muuta kiiteltävää ole. Tänään näin, keskiviikkona vitusti paremmin. Olen varma että näin myös käy

Me saimme kolme pistettä tänään. Se on kaikista tärkeintä. Kiitos!
Mun mielestä joukkueelle olisi syytä antaa myös kannattajien puolelta rehellistä palautetta. Kyllä yleisölläkin on oikeus vaatia joukkueelta jotain. Varmasti monikaan meistä ei saa kehuja paskasti hoidetun duunin jälkeen.

Mutta joo, kolme pistettä on tärkeintä ja pohjoiskaarteen meininki vaikutti ulkopuolisen silmin muutoin hyvinkin asialliselta.
SSL20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna

Vastaus #535 : 07.06.2009 klo 12:19:41

Mun mielestä joukkueelle olisi syytä antaa myös kannattajien puolelta rehellistä palautetta. Kyllä yleisölläkin on oikeus vaatia joukkueelta jotain. Varmasti monikaan meistä ei saa kehuja paskasti hoidetun duunin jälkeen.

Joukkue varmasti tietää muutenkin, että esitys ei ollut paras mahdollinen ja parannettavaa jäi reilusti. Tarkoitushan on osoittaa, että on joukkueen puolella aina, eikä vain silloin, kun voitetaan ja peli on silmiä hivelevää. Tappiotilanteessahan se kannustus on tärkeintä! Eiköhän se vaikuta joukkueeseen positiivisella tavalla, kun kaikki tuntuu menevän pieleen ja sitten huomaa, että yleisö kannustaa ja uskoo edelleen! Jos oma asenne on vähän siinä jo hiipunut, niin kummalla luulet olevan paremman vaikutuksen joukkueen mielialaan ja peliin: sillä, että yleisö kannustaa ja uskoo yhä vai sillä, että siellä vallitsee jo sama yleinen tappiomieliala ja omille ei jakseta kuin buuata? Tämä pätee niin yksittäisiin peleihin kuin vaikka koko karsintoihinkin. Varmaan on pelaajien paljon kivempi lähteä Venäjä-peliin, kun yleisö kiitti hoidetusta (vaikkei nyt niin hyvin) hommasta ja uskoi omiinsa ja siihen, että se peli paranee keskiviikoksi. Olisko pitänyt vain buuata, että teistä ei ole mihinkään ja ei kyllä varmasti uskota tuollaisen esityksen jälkeen, että mihinkään Afrikkaan on mahiksia. Kaikki on kuitenkin nähnyt, että toi porukka pystyy parempaan, eli parempi se on näyttää myös se, että uskoo ja on joukkueen takana, vaikka pettymyksiäkin tulee.
Le God

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hard Bass

Vastaus #536 : 07.06.2009 klo 12:52:00

En tiedä onko oikea paikka, mutta laitetaan nyt tänne. Voisiko SMJK mahdollisesti vähän viuhuttaa saunavihtaa ja pyytää kaikkiin kotipeleihin (ei siis vain ns.isoja vastaan) bajamajoja?

Meni taas varmaan kymmenisen minuuttia 2.puoliajan alusta ohi kun piti kusijonossa kärvistellä vaikka lähdin heti puoliaikavihellyksen soitua. Ei kuitenkaan tekisi mieli tuhota kulttuurihistoriallisesti merkittävää kotiareenaa kusitifon merkeissä.
BrDead
Vastaus #537 : 07.06.2009 klo 12:54:39

En tiedä onko oikea paikka, mutta laitetaan nyt tänne. Voisiko SMJK mahdollisesti vähän viuhuttaa saunavihtaa ja pyytää kaikkiin kotipeleihin (ei siis vain ns.isoja vastaan) bajamajoja?

Meni taas varmaan kymmenisen minuuttia 2.puoliajan alusta ohi kun piti kusijonossa kärvistellä vaikka lähdin heti puoliaikavihellyksen soitua. Ei kuitenkaan tekisi mieli tuhota kulttuurihistoriallisesti merkittävää kotiareenaa kusitifon merkeissä.

Itse ainakin (monen muun ohella) hoidimme asian näyttävästi rivissä Stadionin retkeilymajan asiakkaiden nenän alla. Emme tuhonneet kotiareenaa, koska kusi oli suunnattu rakennuksesta pois päin :)
sopuli

Poissa Poissa

Vastaus #538 : 07.06.2009 klo 14:10:22

Joukkue varmasti tietää muutenkin, että esitys ei ollut paras mahdollinen ja parannettavaa jäi reilusti. Tarkoitushan on osoittaa, että on joukkueen puolella aina, eikä vain silloin, kun voitetaan ja peli on silmiä hivelevää. Tappiotilanteessahan se kannustus on tärkeintä! Eiköhän se vaikuta joukkueeseen positiivisella tavalla, kun kaikki tuntuu menevän pieleen ja sitten huomaa, että yleisö kannustaa ja uskoo edelleen! Jos oma asenne on vähän siinä jo hiipunut, niin kummalla luulet olevan paremman vaikutuksen joukkueen mielialaan ja peliin: sillä, että yleisö kannustaa ja uskoo yhä vai sillä, että siellä vallitsee jo sama yleinen tappiomieliala ja omille ei jakseta kuin buuata? Tämä pätee niin yksittäisiin peleihin kuin vaikka koko karsintoihinkin. Varmaan on pelaajien paljon kivempi lähteä Venäjä-peliin, kun yleisö kiitti hoidetusta (vaikkei nyt niin hyvin) hommasta ja uskoi omiinsa ja siihen, että se peli paranee keskiviikoksi. Olisko pitänyt vain buuata, että teistä ei ole mihinkään ja ei kyllä varmasti uskota tuollaisen esityksen jälkeen, että mihinkään Afrikkaan on mahiksia. Kaikki on kuitenkin nähnyt, että toi porukka pystyy parempaan, eli parempi se on näyttää myös se, että uskoo ja on joukkueen takana, vaikka pettymyksiäkin tulee.
Toivottavasti et kasvata muksuas samoilla metodeilla.
Pashah

Poissa Poissa

Vastaus #539 : 07.06.2009 klo 14:28:10

Itse ainakin tulen kasvattamaan lapseni samalla tavalla kun kannatan eli chanttaan lapsille ja lyön käsilläni rytmiä aina välillä.
SSL20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna

Vastaus #540 : 07.06.2009 klo 15:48:07

Pitäiskö sille lapsellekin sitten buuata, huutaa ja kirota jos se saa vaikka kokeesta huonon numeron tai epäonnistuu takapihan pallopelissä?
Filosofi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Urjalan Palloseura

Vastaus #541 : 07.06.2009 klo 15:54:20

Mieluiten vielä muilutuspakua ja kasvatuskotiin ne epäonnistuneet lapset. Vain voitto hyväksytään 8)
Fabi

Poissa Poissa

Vastaus #542 : 07.06.2009 klo 16:36:37

Klassikkomateriaalia...
eskoo

Poissa Poissa

Vastaus #543 : 07.06.2009 klo 17:44:12

Terve,

Sellainen mahdollinen muutosehdotus noihin fanilauluihin, että olisiko mahdollista laulaa joskus esim. kulkueessa myös perinteisiä lauluja. Itse mietin esim. lichtensteinottelun kulkueessa, että olisi nättiä välillä laulaa näitä nostalgisia esim. Jaaari Litmanen, jari litmanen ym. nimilauluja, tiedätte ehkä mitä tarkoitan. Ei sillä, että nykyisissä huudoissa olisi mitään vikaa, mutta mielestäni vanhojakaan perinteitä ei ole tarvetta haudata.

T. Esko
Arakorn

Poissa Poissa

Vastaus #544 : 07.06.2009 klo 20:18:43

Mitä ihmettä olivat nuo sinivalkoiset ruudulliset ja raidalliset tms. liput Lichtenstein-pelissä? Mulla on paikat E54:ssä Venäjää vastaan, saanko tuoda oman siniristilippuni vai pitääkö minunkin väsätä joku ihme oma lippu, oikeilla väreillä kuitenkin?
athos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, FC Honka

Vastaus #545 : 07.06.2009 klo 20:28:34

Mitä ihmettä olivat nuo sinivalkoiset ruudulliset ja raidalliset tms. liput Lichtenstein-pelissä? Mulla on paikat E54:ssä Venäjää vastaan, saanko tuoda oman siniristilippuni vai pitääkö minunkin väsätä joku ihme oma lippu, oikeilla väreillä kuitenkin?

Tarkoitat varmaan niitä viittä suurta heilutuslippua? Ne ovat tiforyhmän tekeleitä ja niihin on erikseen saatu lupa, koska yli metrin tankojen tuonti stadionille on kielletty. Eli vaikka SMJK:n puolesta olisi hienoa jos jäsenet voisivat tuoda omiakin isoja lippujaan, ei niiden tankoja kuitenkaan portista sisälle varmaan saisi.

Arakorn

Poissa Poissa

Vastaus #546 : 07.06.2009 klo 20:42:40

Juuri niitä isoja. Eli ensinnäkin, miksi ne ovat outoja kuvioita; ruutuja, raitoja jne.? Ja toiseksi, jos paikkani ovat SMJK:n vieressä, ja mahdollisuuksien mukaan hiivin SMJK:n katsomoon sisään, voinko tuoda oman, oikean Suomen lippuni? (Oma on kyllä max metri, olen monta kertaa päässyt sen kanssa sisään)
Tolsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, SGE

Vastaus #547 : 07.06.2009 klo 20:50:46

Juuri niitä isoja. Eli ensinnäkin, miksi ne ovat outoja kuvioita; ruutuja, raitoja jne.? Ja toiseksi, jos paikkani ovat SMJK:n vieressä, ja mahdollisuuksien mukaan hiivin SMJK:n katsomoon sisään, voinko tuoda oman, oikean Suomen lippuni? (Oma on kyllä max metri, olen monta kertaa päässyt sen kanssa sisään)

Tottakai voit tuoda. Ja oikeastaan pitääkin tuoda.
PQS

Poissa Poissa

Vastaus #548 : 07.06.2009 klo 21:13:26

Tarkoitat varmaan niitä viittä suurta heilutuslippua? Ne ovat tiforyhmän tekeleitä ja niihin on erikseen saatu lupa, koska yli metrin tankojen tuonti stadionille on kielletty.

Offtopiccina: daifut oli eilen 52 oviaukossa vähän ihmeissään kun lippuja alettiin kantamaan sisään. radioiden tangetit kuumeni kun ohjeita haettiin "ainakin 3m pitkille kepeille" No lopuksi löytyi tieto luvasta ja liput sai heilua..
sopuli

Poissa Poissa

Vastaus #549 : 07.06.2009 klo 22:09:16

Pitäiskö sille lapsellekin sitten buuata, huutaa ja kirota jos se saa vaikka kokeesta huonon numeron tai epäonnistuu takapihan pallopelissä?
Hurratako pitäis?

Kuka tän tilanteen edes käänsi ylösalaisin? Olin sitä mieltä, että Suomen otteissa ei ollut paljoa kiiteltävää ja seisomaannousuchantit aiheutti lähinnä myötähäpeää. Kuinka siitä saadaan lopputulos, että minä haluaisin buuata, huutaa ja kirota joukkuetta?
« Viimeksi muokattu: 07.06.2009 klo 22:12:54 kirjoittanut sopuli »

Sivuja: 1 ... 21 [22] 23 ... 326

Siirry: