FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
01.12.2024 klo 06:58:39 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 4 [5] 6 ... 214

Kirjoittaja Aihe: Kuningasidea 2015  (Luettu 153003 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ben

Poissa Poissa

Vastaus #100 : 18.09.2008 klo 11:48:06

Uusi hahmotelma,

Aika lailla noin olen itsekin ajatellut. Kysymysmerkkinä tosiaan se, että miten koulutukseltaan kärkipelaajat Ravenous ja säärelä pärjäävät keskikentällä. Kaverit tosiaan ovat niin taitavia pallon kanssa, että mielummin heitä ei kärkeen "hukattaisi". Katsotaan nyt kun nähdään uusia janareita tositoimissa. Habbaa tosiaan itsekin ajattelin ensimmäisenä alemmaksi kk:ksi nostaa tuosta pakkinelikosta, Rusakko on jälleen aamupelit poissa, joten tuokin vaikuttaa asiaan.
Ben

Poissa Poissa

Vastaus #101 : 18.09.2008 klo 11:48:38

Viime Futsal-kaudella eka Neku-peli kertoo parhaiten miten Kunkkis pelaa.  Ylos

Kapteenimme otti suoran punaisen suunsoitosta.
Allekirjoittanut kaatoi vastustajia tulistuneena läpi ottelun, saamatta kortteja. Yksi pilkku kyllä tuli, mutta sekin rangaistusalueen ulkopuolella tapahtuneesta "rikkeestä". Joo, ehkä tuuppasin hänet käsillä kumoon takaapäin tulistuneena, mutta mitä sitten?
f.o.o:kin taisi saada keltaisen?

Ei f.o.o tuossa pelissä saanut keltaista, mutta Jipsku & Antsu saivat.
säärelä

Poissa Poissa

Vastaus #102 : 18.09.2008 klo 20:56:05

koulutukseltani oon kyllä pelinrakentaja,mutta kun on vanha ja laisksa,sitä ei välttämättä huomaa...ehkä viidentoista vuoden tauko pelihommista vähän näkyy

Aika lailla noin olen itsekin ajatellut. Kysymysmerkkinä tosiaan se, että miten koulutukseltaan kärkipelaajat Ravenous ja säärelä pärjäävät keskikentällä. Kaverit tosiaan ovat niin taitavia pallon kanssa, että mielummin heitä ei kärkeen "hukattaisi". Katsotaan nyt kun nähdään uusia janareita tositoimissa. Habbaa tosiaan itsekin ajattelin ensimmäisenä alemmaksi kk:ksi nostaa tuosta pakkinelikosta, Rusakko on jälleen aamupelit poissa, joten tuokin vaikuttaa asiaan.
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #103 : 19.09.2008 klo 07:49:53

Habbaa tosiaan itsekin ajattelin ensimmäisenä alemmaksi kk:ksi nostaa tuosta pakkinelikosta

Jumalauta, nelikko yhdelle pakin tontille, kuusi jätkää kahdelle kk-paikalle ja kolme yhdelle kärjen paikalle. Onkohan meillä vähän liikaa pelaajia? :(
Mxyz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC ´95, RoPS ´85, FF2 Kuningasidea ´07

Vastaus #104 : 19.09.2008 klo 07:54:00

Jumalauta, nelikko yhdelle pakin tontille, kuusi jätkää kahdelle kk-paikalle ja kolme yhdelle kärjen paikalle. Onkohan meillä vähän liikaa pelaajia? :(

Just hyvä. Ylos Mikään ei nosta pelifiilistä yhtä paljon kuin kolmen pelaajan rotaatio pelipaikkaa kohden.
Antsu13

Poissa Poissa

Vastaus #105 : 19.09.2008 klo 08:05:49

Hyökkääjiä ainakin sopiva määrä. Ben ja Hemminki eivät jaksa ilman vaihtoja kun vähän alusta.
Habba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Argentiina

Vastaus #106 : 19.09.2008 klo 08:18:28

Onpahan ainakin enemmän aikaa brenkutella.  Tuoppi
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #107 : 19.09.2008 klo 08:34:27

Aion vetää itseni huippukuntoon ja pelata 80% joka ottelusta.
Mxyz

Poissa Poissa

Vastaus #108 : 19.09.2008 klo 08:51:47

Hyökkääjiä ainakin sopiva määrä. Ben ja Hemminki eivät jaksa ilman vaihtoja kun vähän alusta.

Eiköhän pojat seiso toimettomina kentällä ihan yhtä paljon, oli käytössä sitten kahden tai kolmen pelaajan rotaatio. Sorsapuiston Shearer ja armoton työmies hertsi sen sijaan ei saa annettua täyttä panostaan kolmen pelaajan rotaatiolla, vaan kylmenee penkille. Tästä huolimatta veikkaan herstille 10 maalin kautta. Ylos

Tulen tsemppaamaan joukkuetta peleissä ja siinä sivussa kritisoimaan peluutusta tarpeen vaatiessa erittäinkin kovaäänisesti. Ketkäs jengistä ovat tulevalla kaudella everpresent tason pelaajia?

Ainakin Antsu, Habba, foo, jipsku, Ben... Lee Sharpe kävi hyvin viime vuonna, Hemminki osallistuu luultavasti peleihin aktiivisesti Benin peppukaverina? Luultavasti myös uudet miehet ovat aktiivisesti menossa mukana, joten osallistumisaktiivisuus tulee olemaan erittäin korkea. Rusakot Rusakkoa lukuunottamatta varmasti aktiivisia, säärelä ei pelejä jätä välistä ja Ravenouskin hyvin paikalla puistofutiksessa aina. Kolmen nelikon peluuttaminen voi olla myös vahvuus, jos tempo ja fyysikkyys pysyvät korkealla tasolla läpi pelin.

« Viimeksi muokattu: 19.09.2008 klo 08:53:18 kirjoittanut Mxyz »
hertsi-

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: olavi mäenpää

Vastaus #109 : 19.09.2008 klo 08:55:19

Eiköhän pojat seiso toimettomina kentällä ihan yhtä paljon, oli käytössä sitten kahden tai kolmen pelaajan rotaatio. Sorsapuiston Shearer ja armoton työmies hertsi sen sijaan ei saa annettua täyttä panostaan kolmen pelaajan rotaatiolla, vaan kylmenee penkille. Tästä huolimatta veikkaan herstille 10 maalin kautta. Ylos

tuli taas vähän väärään paikkaan annettua "esittelyä" itsestäni >:(

olisihan tuo jonkilainen uusi ennätyskin tehdä penkiltä 10 maalia :D
Antsu13

Poissa Poissa

Vastaus #110 : 19.09.2008 klo 09:16:04

Hemminki osallistuu luultavasti peleihin aktiivisesti Benin peppukaverina?

Toisaaltaan viimeksi kun Hemminki ostettiin joukkueeseen isolla rahalla, hän pelasi vain kaksi peliä. Niissäkin joutui lopettamaan toisen alku minuuteille.

Mutta toivotaan että Hemminki on muuttunut mies. Ollessaan aktiivisesti mukana, hän tulee murskaamaan vastustajansa.
« Viimeksi muokattu: 19.09.2008 klo 09:20:34 kirjoittanut Antsu13 »
Rusakko

Poissa Poissa

Vastaus #111 : 19.09.2008 klo 09:47:41

Rusakot Rusakkoa lukuunottamatta varmasti aktiivisia, säärelä ei pelejä jätä välistä ja Ravenouskin hyvin paikalla puistofutiksessa aina.

Lauantaisin noin kello 10-13 välillä pelattaviin otteluihin en pääse. Toivottavasti ei suurin osa
peleistä mene tuohon haarukkaan, että saan 40 eurolla pelejäkin alle.

Itse laittaisin Säärelän kk:lle ja Töllerin kk tai kärki. Itse pelaan missä tarvitaan, kaikki paikat käy.

Ben

Poissa Poissa

Vastaus #112 : 19.09.2008 klo 09:48:35

Futsal on kovemman temmon vuoksi ihan eri asia kuin puistofutis, vaihdot lyhyempiä ja kolmen rotaatio perustellumpi. Sitäpaitsi pöytäkirjaan saa merkata vain 12 pelaajaa, joten kyllä se tästä. Pikkuloukkaantumisista kärsivien ei tarvitse vaivautua pelaamaan jne.  Ylos

Viime vuonnakin oli 14 pelaajan rosteri ja avauskierrosta lukuunottamatta ei pelaajia ollut kertaakaan liikaa.
Ben

Poissa Poissa

Vastaus #113 : 19.09.2008 klo 09:50:06

Itse laittaisin Säärelän kk:lle ja Töllerin kk tai kärki. Itse pelaan missä tarvitaan, kaikki paikat käy.

Tähän olen itsekin kallistumassa. Hertsin pelaamisen tasosta riippuu, että onko Töller uhrattavissa kärkeen vai kannattaako häntäkin peluuttaa kk:lla.
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #114 : 19.09.2008 klo 10:06:59

Viime vuonnakin oli 14 pelaajan rosteri ja avauskierrosta lukuunottamatta ei pelaajia ollut kertaakaan liikaa.

Kesällä puolestaan oli liiankin kanssa. Mutta katsotaan mitä tuleman pitää.

Itse ajattelin ottaa piilokärjen roolin itselleni tulevalla futsal-kaudella. Teen 5-10 maalia ja syötän vähintään toisen mokoman.

Ryhmitykseksi ehdotan 1-2-1 ja tiukemmissa otteluissa 2-1-1.

Taktisia kuvioita olen jo miettinyt, mutta Geesereiden vakoillessa tätä topicia niin ahkerasti tuon nuo näkemykseni esiin privana. Erityisesti puolustuspelin uskon saavani tietyillä teknisillä seikoilla erittäin tiiviiksi ja toimivaksi.
Ben

Poissa Poissa

Vastaus #115 : 19.09.2008 klo 10:11:07

Ryhmitykseksi ehdotan 1-2-1 ja tiukemmissa otteluissa 2-1-1.

Samaa mieltä. Tosiaan, taktisia kuvioita kannattaa vähän yksityisemmin nykyisin jutella.
Mxyz

Poissa Poissa

Vastaus #116 : 19.09.2008 klo 11:04:12

:D :keskari:

Antsu13

Poissa Poissa

Vastaus #117 : 19.09.2008 klo 11:07:12

Voin jakaa omat taktiset näkemykseni joukkueelle saunaillassa parin oluen ja parin irish cofeen jälkeen.  :D Tuoppi

Voin kuitenkin jo paljastaa, että suunnitelman kivijalka on mahdottomuuteni tolppien välissä.  8)
Ravenous

Poissa Poissa

Vastaus #118 : 19.09.2008 klo 13:17:03

Kysymysmerkkinä tosiaan se, että miten koulutukseltaan kärkipelaajat Ravenous ja säärelä pärjäävät keskikentällä.

Mullahan ei ole koulutusta millekään pelipaikalle mutta pelaan yhtä hyvin (huonosti) niin kärjessä kuin keskikentälläkin. Kk olisi se mieluisin valinta mutta jos joukkueeseen tulee paljon taitavia pallonpyörittelijöitä niin pelaan suosiolla kärjessä.
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #119 : 19.09.2008 klo 13:22:59

Voin kuitenkin jo paljastaa, että suunnitelman kivijalka on mahdottomuuteni tolppien välissä.  8)

On se vaan mahdoton jätkä.
J.P. Sarja

Poissa Poissa

Vastaus #120 : 19.09.2008 klo 19:46:05

Jortsukka

Poissa Poissa

Vastaus #121 : 19.09.2008 klo 21:23:01

Jos joukkueessa on liikaa väkeä, niin voin kyllä jäädä vapaaehtoisesti pois. Itse kun en ainakaan koe, että harrastepelailussa jaksaisi kauheasti istua penkillä. Kuten aiemmin jo totesin, niin pelailen nykyisin vain ja ainoastaan ilosta lajia kohtaan. Tätä kautta itse ainakin tykkään pelata suhteellisen paljon ja en tahdo että se on taas muilta pois. En siis koe mitenkään pahana jäädä pois, jos todellakin joukkueessa on liikaa väkeä, vaan mielummin jään ennen kauden alkua pois, kun että joku/jotkut joutuvat istumaan kauden aikana liikaa penkillä. Tällä tasolla kuitenkin tosiaan pelataan, eikä tavoitella menestystä, ainakin omissa ajatuksissani.
« Viimeksi muokattu: 19.09.2008 klo 21:26:32 kirjoittanut Jortsukka »
hertsi-

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: olavi mäenpää

Vastaus #122 : 19.09.2008 klo 22:18:22

14 pelaajaa on kyllä aika paljon futsaliin, jos kerta kentällä 4 + maalivahti ::)
Rela

Poissa Poissa

Vastaus #123 : 20.09.2008 klo 00:21:11

14 pelaajaa on kyllä aika paljon futsaliin, jos kerta kentällä 4 + maalivahti ::)

Kuningasideassahan yli kahden rotaatio on enemmänkin sääntö kuin poikkeus  :D. Itse olen  näitä juttuja lukiessa aina ihmetellyt, että miksi ihmeessä pidätte niin suurta jengiä kasassa. Onhan se reenejä varten tavallaan ihan perusteltua, mutta peleissä määrä tuntuu suurelta. Kai se on pelaajista kiinni, miten vaihdossa istumiseen suhtautuu, mutta ainakin itse tykkään pelata mahdollisimman paljon, sanotaanko nyt futsalia ja puistofutista 2-3 vaihtomiehellä. Vertailun vuoksi omassa jengissä on tällä hetkellä 10 pelaaja, eikä maalivahtia (jota tuskin taaskaan saadaan) lukuun ottamatta enempää pelaajia mukaan oteta.
Mxyz

Poissa Poissa

Vastaus #124 : 20.09.2008 klo 00:27:25

Perustuu varmaan aika pitkälle kokemuksiin ensimmäiseltä puistofutiskaudelta, jolloin mukaan ilmoittautunut porukka oli suurelta osin erittäin epäaktiivista ja pelit jouduttiin pelaamaan todella vähäisellä miehityksellä. Futsalissa homma vielä toimi, mutta jo viime puistofutiskaudella pelaajamateriaali alkoi olla jo niin aktiivista, että peluutuksen kanssa tuli ongelmia. Nyt Ben varmaankin ylikompensoi tutun kaavan lisäksi myös Geezers-osaston poistumista joukkueesta ja hamstrasi pelaajia rinkiin jo tulevaisuutta ajatellen.

Sivuja: 1 ... 4 [5] 6 ... 214

Siirry: