Vielä karseampi oli tilanne hetkeä tuon jälkeen, kun eräs känniääliö heitti (vahingossa?) bängerin samaisen naisen niskaan. Onneksi porukka rupesi huutamaan, nainen pelästyi ja paukku tippui maahan, eikä bängeri ehtinyt pamahtaa, kun takana tullut vanhempi rouvashenkilö astui vahingossa paukun päälle. Tuossa olisi saattanut käydä pahasti. Harmi, että hyvänä hengennostatustilaisuutena jo perinteeksi tullut marssi saa tämmöisiä lieveilmiöitä.
Tää oli jotain todella jäätävän idioottimaista. Itse en nähnyt mistä bangeri lensi mutta huomasin muutaman jannun huutavan ja varoittavan naista ja tätä vanhempaa rouvashenkilöä, hyvä ettei tosiaan mitään käynyt.
Muutenkin opetelkaa nyt saatana käsittelemään niitä papattejanne jos niitä kerran on pakko tuoda mukaan. :keskari: Varmaan helvetin autuas tunne katsomossa kun niskassa napsahtaa jonkun teinin heittämä bangeri. Periaatteellisella tasolla minulla ei ole henk.koht mitään erilaisia "räjähteitä" ( :
) vastaan mutta hieman saisi panostaa niiden käsittelyyn... Seuraavalle kerralla lupaan olla ensimmäinen joka tulee toteuttamaan sisäistä kurinpalautusta. Suuremmin ei tarvitse pelätä- en ole varsinaisesti koolla pilattu ja muutenkin olen aika pusi. "
"