FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
11.11.2024 klo 01:29:38 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 20 [21]

Kirjoittaja Aihe: Marssi Azerbaidzhan-peliin  (Luettu 25412 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kimi92

Poissa Poissa

Vastaus #500 : 12.10.2008 klo 20:22:21

capoja vois olla kyl siel marssin reunoilla esim jonku 10m välein niitte megafooniensa kanssa niin tietäs edes mitä chanttia lauletaan! ::)
Huulio

Poissa Poissa

Vastaus #501 : 12.10.2008 klo 20:26:16

capoja vois olla kyl siel marssin reunoilla esim jonku 10m välein niitte megafooniensa kanssa niin tietäs edes mitä chanttia lauletaan! ::)

Tai vaihtoehtoisesti jengi voisi laulaa sitä mitä pitääkin eikä vaan kävellä hiljaa pitäen useamman metrin välejä edellä meneviin. Eiköhän tämä parane taas harjoituksen kautta kun porukka pidetään tiiviinä ja opitaan ne chantit.
äägee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM

Vastaus #502 : 12.10.2008 klo 20:28:49

Uuh Alas Vähän voisi kyllä tietyt janarit katsella, että mihin niitä bängereitä viskovat. Ja poliisiautoja pulloilla viskoville janareilla myös Alas Ymmärrän kyllä joidenkin "poliisivihan" ja ACAB-mentaliteelin, mutta noi vois kyllä näistä jättää pois. Hyvin ystävällisiähän kytät eilenkin olivat. Tulivat marssillakin sanomaan eräälle alaikäiselle "kannattaa sitten juoda toi bisse loppuun ennen ku meette stadikalle. Voi olla että ottaa turvatarkastuksessa ton tölkin pois".
Juu, ei tosiaan poliiseista mitään pahaa sanottavaa eilisen perusteella. Järjestyksenvalvojat ovat sitten ihan oma lukunsa.
Axl Rose

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: salkkari-topic sallittava

Vastaus #503 : 12.10.2008 klo 20:59:55

luvattiin kabanossia mut saivatkin campingia :( Tuoppi
Petos

Poissa Poissa

Vastaus #504 : 12.10.2008 klo 22:34:57

Vielä karseampi oli tilanne hetkeä tuon jälkeen, kun eräs känniääliö heitti (vahingossa?) bängerin samaisen naisen niskaan. Onneksi porukka rupesi huutamaan, nainen pelästyi ja paukku tippui maahan, eikä bängeri ehtinyt pamahtaa, kun takana tullut vanhempi rouvashenkilö astui vahingossa paukun päälle. Tuossa olisi saattanut käydä pahasti. Harmi, että hyvänä hengennostatustilaisuutena jo perinteeksi tullut marssi saa tämmöisiä lieveilmiöitä.

Tää oli jotain todella jäätävän idioottimaista. Itse en nähnyt mistä bangeri lensi mutta huomasin muutaman jannun huutavan ja varoittavan naista ja tätä vanhempaa rouvashenkilöä, hyvä ettei tosiaan mitään käynyt.

Muutenkin opetelkaa nyt saatana käsittelemään niitä papattejanne jos niitä kerran on pakko tuoda mukaan.  :keskari: Varmaan helvetin autuas tunne katsomossa kun niskassa napsahtaa jonkun teinin heittämä bangeri. Periaatteellisella tasolla minulla ei ole henk.koht mitään erilaisia "räjähteitä" ( ::)) vastaan mutta hieman saisi panostaa niiden käsittelyyn... Seuraavalle kerralla lupaan olla ensimmäinen joka tulee toteuttamaan sisäistä kurinpalautusta. Suuremmin ei tarvitse pelätä- en ole varsinaisesti koolla pilattu ja muutenkin olen aika pusi. " Ylos"
Jalkku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: REMI GAILLARD

Vastaus #505 : 12.10.2008 klo 23:11:41

Vittu eikö niitä bängereitä voi esim. tiputtaa jalkoihin? Pitääkö jumalauta heittää... ??? Alas

ps. flindoista vielä sen verran, että olisihan siihen voitu todella halutessaan puuttua.. ympärillä oli varmasti jengiä, joka olisi voinut selvittää asian perinpohjin ... eipä tarvitsi ainakaan viljellä netissä perättömiä syytöksiä Alas
« Viimeksi muokattu: 12.10.2008 klo 23:15:38 kirjoittanut Jalkku »
Taisto Laakso

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Urjalan Palloseura, Kentänhoitaja, SMJK

Vastaus #506 : 12.10.2008 klo 23:15:05

Vittu eikö niitä bängereitä voi esim. tiputtaa jalkoihin? Pitääkö jumalauta heittää... ??? Alas

Se on niin coolia.
referee3000

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal

Vastaus #507 : 12.10.2008 klo 23:19:00

Paljonko oli porukkaa marssilla?
Spude

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rakuunat

Vastaus #508 : 12.10.2008 klo 23:47:49

Lensi tosiaan flinda minun vierestä, mutta itse en sitä heittänyt, eikä kukaan jonka tunnen sitä heittänyt. Mielestäni melko törkeätä syytellä "Jalkun johtamaan nuorisomobia" ... Mielestänikin tuo poliisiautojen heittelyn olisi voinut jättää väliin. Kytät kuitenkin käyttäytyivät asiallisesti marssin aikana jne. Ylos

Selvä. Vieressäsi marssineesta porukastahan noita pulloja lenteli ja näytti aivan kuin olisit hiihdellyt tuon porukan mukana. Mutta jos näin ei tosiaan ollut, niin sittenhän minä mitä ilmeisimmin olin väärässä..
Jalkku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: REMI GAILLARD

Vastaus #509 : 13.10.2008 klo 09:42:16

Selvä. Vieressäsi marssineesta porukastahan noita pulloja lenteli ja näytti aivan kuin olisit hiihdellyt tuon porukan mukana. Mutta jos näin ei tosiaan ollut, niin sittenhän minä mitä ilmeisimmin olin väärässä..

Olit. Ylos Alas
Chapinno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs, AIK

Vastaus #510 : 13.10.2008 klo 11:32:31

Marssia videolta katsoessa chantit kuulostavat todella aneemiselta. Marssille toki  Ylos

edit. kielioppi
Spili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu

Vastaus #511 : 13.10.2008 klo 13:16:47

Marssille  Ylos

Kolmen jälkeen Elmossa ei tarvinnut enää marssin ansiosta jonottaa kaljaa tilatessa  Tuoppi

Sivuja: 1 ... 20 [21]

Siirry: