Wecce
Poissa
|
|
Vastaus #1050 : 28.08.2009 klo 21:42:29 |
|
Michael Jackson=Antti Sumiala?
Hmm, selittäisi kyllä miksi Antti on ollut niin hyvä.
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
|
Vastaus #1051 : 28.08.2009 klo 21:47:38 |
|
Hmm, selittäisi kyllä miksi Antti on ollut niin hyvä.
Kaikella kunnioituksel Antti Sumialalle ja hänen teoilleen porifutikselle... Ei taida olla Sumiantti kuitenkaan pelkkää luuta ja nahkaa, kuten Jacksonista ruumiinavauksen jälkeen todettiin.
|
|
|
|
Beloki
Poissa
|
|
Vastaus #1052 : 28.08.2009 klo 21:49:59 |
|
Mutta tosiasia on se, että meidän kaikkien... olimme sitten Jazzilaisia, MuSalaisia, Tovelaisia, Pitulaisia taikka Ruovilaisia, meidän pitäisi olla kaupungin tämän hetken ykkösjoukkueen takana. Yhteisenä tavoitteenahan on saada porifutis nousemaan takaisin.
Sumialan Antin sanoin : "Me ollaan yhteistä perhettä!"
Mä en vaan henkilökohtaisesti pysty ainakaan tuntemaan mitään PoPa:a kohtaan. Joku TPS:kin on tällä hetkellä sinipaitoja läheisempi seura. Kotiseudun joukkueet ovat toki aina niitä ykkösiä, mutta mulle joukkueella pitää olla joku lapsuudessa/nuoruudessa koettu side, että siihen voi jotain tunteita syntyä. PoPa oli mun nuoruudessa joku aladivareissa höntsäillyt puulaakijengi, jonka junnujoukkueet olivat vain Ässien junioripelaajien kesähöntsiä varten. Koska PoPa ei tosiaan tunteita herätä millään tavalla, ja tällä hetkellä sarjatasoa ylempänä vie resursseja omalta suosikkijengiltäni, niin totta vieköön ainakin itse toivon kaikkea pahaa PoPa:lle. Mutta no hard feelings. Ei tämä sentään niin vakavaa ole. En oo lukenut viimeisen sivun viestejä ollenkaan, kun näytti olevan vain väsynyttä väittelyä.
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
|
Vastaus #1053 : 28.08.2009 klo 21:54:10 |
|
Mä en vaan henkilökohtaisesti pysty ainakaan tuntemaan mitään PoPa:a kohtaan. Joku TPS:kin on tällä hetkellä sinipaitoja läheisempi seura. Kotiseudun joukkueet ovat toki aina niitä ykkösiä, mutta mulle joukkueella pitää olla joku lapsuudessa/nuoruudessa koettu side, että siihen voi jotain tunteita syntyä. PoPa oli mun nuoruudessa joku aladivareissa höntsäillyt puulaakijengi, jonka junnujoukkueet olivat vain Ässien junioripelaajien kesähöntsiä varten.
Koska PoPa ei tosiaan tunteita herätä millään tavalla, ja tällä hetkellä sarjatasoa ylempänä vie resursseja omalta suosikkijengiltäni, niin totta vieköön ainakin itse toivon kaikkea pahaa PoPa:lle. Mutta no hard feelings. Ei tämä sentään niin vakavaa ole.
En oo lukenut viimeisen sivun viestejä ollenkaan, kun näytti olevan vain väsynyttä väittelyä.
Miten voit vihata joukkuetta, jonka pelaajisto koostuu vanhoista suosikkijoukkueesi tähdistä? Siis en piruile, ihmettelen. Oma suosikkijoukkueeni pelaa kolmosta, mutta silti kannatan Porin ykkösseuraa tosissani, vaikkei mitään tunnesidettä olekaan.
|
|
|
|
melvin
Poissa
Suosikkijoukkue: Swing, blue notes, polyrhythms, improvisation
|
|
Vastaus #1054 : 28.08.2009 klo 22:10:05 |
|
Mä en vaan henkilökohtaisesti pysty ainakaan tuntemaan mitään PoPa:a kohtaan. Joku TPS:kin on tällä hetkellä sinipaitoja läheisempi seura. Kotiseudun joukkueet ovat toki aina niitä ykkösiä, mutta mulle joukkueella pitää olla joku lapsuudessa/nuoruudessa koettu side, että siihen voi jotain tunteita syntyä. PoPa oli mun nuoruudessa joku aladivareissa höntsäillyt puulaakijengi, jonka junnujoukkueet olivat vain Ässien junioripelaajien kesähöntsiä varten.
Koska PoPa ei tosiaan tunteita herätä millään tavalla, ja tällä hetkellä sarjatasoa ylempänä vie resursseja omalta suosikkijengiltäni, niin totta vieköön ainakin itse toivon kaikkea pahaa PoPa:lle. Mutta no hard feelings. Ei tämä sentään niin vakavaa ole.
Aamen plottis! Tähän on vaikea enää lisätä mitään olennaista. Eteenpäin, vorwärts! Krasnyi Sport Ne Umrjot!
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
|
Vastaus #1055 : 28.08.2009 klo 22:12:01 |
|
Jos minä olisin sanonut tuon niin minut olisi jo kivitetty, joten tyydyn vain toteamaan notta sama.
|
|
|
|
Beloki
Poissa
|
|
Vastaus #1056 : 28.08.2009 klo 22:18:01 |
|
Miten voit vihata joukkuetta, jonka pelaajisto koostuu vanhoista suosikkijoukkueesi tähdistä? Siis en piruile, ihmettelen. Oma suosikkijoukkueeni pelaa kolmosta, mutta silti kannatan Porin ykkösseuraa tosissani, vaikkei mitään tunnesidettä olekaan.
En ainakaan omasta mielestäni sanonut missään vaiheessa vihaavani PoPa:a, lähinnä siis ko. joukkue ei vain herätä minkäänlaisia tunteita. Tällä hetkellä PoPa vie menestymisresursseja Jazzilta, joten mitään menestystä en tällä hetkellä sinipaidoille toivo. Esim. MuSa:n peleissä oon käynyt pienestä asti Kakkosen ja Ykkösen vuosinakin, ja mulle valkopaidat pysyvät aina sympattavana lähiöseurana. Ja seura, jolla ei ole junioreita, ei ole oikeastaan edes mikään seura, vain ainoastaan muovinen joukkue. Mulle seura on aina ykkönen, pelaajisto vaihtuu vuosien mittaan, mutta seura pysyy aina (välillä toki meni konkurssiin, mutta nousi tuhkasta kuin Feenix-lintu). Ja mielellään näkisin nuo PoPa:n Jazz-kasvatit vahvistamassa Jazzia. Jos joku sheikki vaikka ostaisi liigaan nousevan Viikingit (utopistista, mutta vain vertailua varten), muuttaisi jengin nimen FC Helsingiksi ja ostaisi sinne joukkueen täyteen nykyisiä HJK-pelaajia, niin pitäisikö HJK:n fanien siis sympata tätä entisistä suosikkijoukkueen tähdistä koostuvaa joukkuetta? Tiedän kyllä olevani tässä asiassa vähemmistössä, normiporilaiselle on aivan sama pelaako kentällä FC Jazz, PoPa, FC Pori tai Ässät, kunhan Pori vain on joukkueen kotipaikka.
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.08.2009 klo 22:20:20 kirjoittanut Beloki »
|
|
|
|
|
melvin
Poissa
Suosikkijoukkue: Swing, blue notes, polyrhythms, improvisation
|
|
Vastaus #1057 : 28.08.2009 klo 22:18:32 |
|
Sen verran vielä tuosta teesistä, että kaikkien pitäisi olla kaupungin ykkösjoukkueen takana. Hojo hojo, toistakaapa tuo vaikka Tranmeren, Leyton Orientin, St Paulin, 1860 Munchenin tai Tampereen Kisatovereiden kannattajille....
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
|
Vastaus #1058 : 28.08.2009 klo 22:21:48 |
|
Täytyy sanoa, että itselläni on tunnesiteet sekä MuSaan että Jazziin sen kuuluisan 90-luvun vuoksi. Nyky-Jazziin en tunne samaa sykettä- mutta toivon pelkkää hyvää. PoPaakaan kohtaan en tunne suurempaa kuin paluuta Liigaan... Eikö se kuitenkin olisi paras Porille?
|
|
|
|
Vähäruma
Poissa
|
|
Vastaus #1059 : 29.08.2009 klo 22:56:05 |
|
Mä en vaan henkilökohtaisesti pysty ainakaan tuntemaan mitään PoPa:a kohtaan (plaaplaaplaa...) Kotiseudun joukkueet ovat toki aina niitä ykkösiä, mutta mulle joukkueella pitää olla joku lapsuudessa/nuoruudessa koettu side, että siihen voi jotain tunteita syntyä (päläpäläpälä...) Koska PoPa ei tosiaan tunteita herätä millään tavalla, ja tällä hetkellä sarjatasoa ylempänä vie resursseja omalta suosikkijengiltäni, niin totta vieköön ainakin itse toivon kaikkea pahaa PoPa:lle (pläplääplää...) Ihan hyvin perusteltu ja kantasi on täysin oikea, Suomessa vain perin harvinaista ajattelua. PoPan kannattajista (enkä nyt tarkoita A-katsomon tuulipukukansaa enkä eteläkaarteessa piipahtanutta Mr. Wecceä) sanottakoon sen verran että heillä tietääkseni ei kauhean monella ole mitään tunnesidettä Jazziin. Eikä tuo sinun hieno ajattelutapasi Porin kokoisessa kaupungissa niin toimi että henkeen ja vereen kannattaisi jotain Isojoenrannan Mahtia tai Mäntyluodon Kiriä, minkä seuran verkkareissa kukin onkin sitten oppinut konttaamaan. Tarkoitan vain että joillekkin PoPa voi juuri olla se nuoruudessa (15-30v) koettu side, nyt se sitä jo voi olla, taso on pikkasen eri kuin nuoruudessasi kun kävit Juhannuslehdossa katsomassa PoPan ja Ässien höntsää...
|
|
|
|
Hucle
Poissa
Suosikkijoukkue: South of Venus, East of Yyteri Beach
|
|
Vastaus #1060 : 29.08.2009 klo 23:26:46 |
|
Lisätietoja "Juhannuslehdossa käydystä PoPan ja Ässien höntsästä.?", please... Seurat nyt tuskin sentään ehtivät höntsäillä ainakaan keskenään nurmella...!
Muuten kyllä veljeily on jatkunut.
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.08.2009 klo 23:50:40 kirjoittanut Hucle »
|
|
|
|
|
TwelfthMan
Poissa
|
|
Vastaus #1061 : 29.08.2009 klo 23:26:57 |
|
En oo lukenut viimeisen sivun viestejä ollenkaan, kun näytti olevan vain väsynyttä väittelyä.
Ei tää niin vakavaa ole. Tsemppiä sulle.
|
|
|
|
Vähäruma
Poissa
|
|
Vastaus #1062 : 30.08.2009 klo 01:09:35 |
|
Lisätietoja "Juhannuslehdossa käydystä PoPan ja Ässien höntsästä.?", please... Seurat nyt tuskin sentään ehtivät höntsäillä ainakaan keskenään nurmella...!
Muuten kyllä veljeily on jatkunut.
4.6.1977 PoPa - Ässät 1-1 (0-1)0-1 Veli-Pekka Ketola 2min 1-1 Antti Sumiala 84min erp. Tapio Levo 89min No en kyllä tiedä, viittasin vain toisen kirjoittajan viestiin. Mutta uskoisin kyllä että ovat vähintään höntsänneet sekä jalkapallossa että kendossa. PoPa oli ainakin vielä Karhujen aikaan tietääkseni myös lätkäseura, jossain vaiheessa jopa Porin ykkönen, vaikkei se nyt mikään meriitti olekkaan...
|
|
|
|
Vähäruma
Poissa
|
|
Vastaus #1063 : 30.08.2009 klo 01:25:15 |
|
Luin muutaman viestin taakse päin ja Pori alkaa futiksessa tuntua pikku hiljaa Suomen Lontoolta, paljon seuroja (joilla enemmän tai vähemmän vaiherikas historia) ja omiensa uskollisia kannattajia... Enää ei puutu kuin se että PoPa ja Jazz-juniorit selviytyvät cupista sunnuntaina jatkoon ja Palloliiton tuleva puheenjohtaja Ilkka Kanerva arpoo joukkueet vastakkain 8. kierrokselle... 2 tuntia ennen pelin alkua kannattajaporukat ottaa yhteen maauimalan metsikössä ja sen pituinen se...
|
|
|
|
Baja
Poissa
|
|
Vastaus #1064 : 30.08.2009 klo 10:36:36 |
|
4.6.1977 PoPa - Ässät 1-1 (0-1) 0-1 Veli-Pekka Ketola 2min 1-1 Antti Sumiala 84min erp. Tapio Levo 89min
No en kyllä tiedä, viittasin vain toisen kirjoittajan viestiin. Mutta uskoisin kyllä että ovat vähintään höntsänneet sekä jalkapallossa että kendossa. PoPa oli ainakin vielä Karhujen aikaan tietääkseni myös lätkäseura, jossain vaiheessa jopa Porin ykkönen, vaikkei se nyt mikään meriitti olekkaan...
Luin muutaman viestin taakse päin ja Pori alkaa futiksessa tuntua pikku hiljaa Suomen Lontoolta, paljon seuroja (joilla enemmän tai vähemmän vaiherikas historia) ja omiensa uskollisia kannattajia... Enää ei puutu kuin se että PoPa ja Jazz-juniorit selviytyvät cupista sunnuntaina jatkoon ja Palloliiton tuleva puheenjohtaja Ilkka Kanerva arpoo joukkueet vastakkain 8. kierrokselle... 2 tuntia ennen pelin alkua kannattajaporukat ottaa yhteen maauimalan metsikössä ja sen pituinen se...
Niin sitä oppii joka päivä lisää paikallisesta lätkä ja futishistoriasta. Tuo nimimerkki Vähäruman 4.6.1977 pelatuksi ilmoittama PoPa – Ässät peli kylläkin hämmentää. Voiko tuo kyseisen ottelun maalitilasto alkuunkaan pitää paikkaansa. Tuntuisi jopa, että se olisi – kuten leikkisästi sanotaan – ikään kuin tahallaan ”muistettu” väärin. No voihan olla, että minäkin olen väärässä. Perustan epäilyni ainoastaan sille seikalle, että tietääkseni Tapio ”Bratsa” Levo ei ole ikinä epäonnistunut rangaistuspotkuissa. Lisäksi tuo Vähäruman alempi kirjoitus, että Pori alkaisi tuntua futiksessa Suomen Lontoolta tuntuu kovasti epäuskottavalta. Nimittäin se väite, että Palloliiton uudeksi puheenjohtajaksi oltaisiin valitsemassa Ilkka Kanervaa ei kait sentään pitäne paikkaansa? Olen käsittänyt / mieltänyt aina, että se nimi ei olisi Ilkka Kanerva, vaan Ilakka. Muuten tämä viimepäivien kirjoittelu sekä Jazzin että PoPan forumi palstoilla on ollut erinomaista ja mitä asiallisinta.Siinä tanner tömisee villisti, kun oikein oikeat jalkapalloihmiset känäävät merkittävistä porilaisista jalkapalloasioista … että meneekö kaikki nuotilleen.
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
|
Vastaus #1065 : 30.08.2009 klo 15:32:02 |
|
PIKKUFINAALI ON NURKAN TAKANA.
67 min City Stars - Pallohonka 1-0
Jos Pallohonka putoaa niin Jazz on pikkufinaalissa.
|
|
|
|
Kippe
Poissa
Suosikkijoukkue: PoPa, sympatiat Bilbaolle
|
|
Vastaus #1066 : 30.08.2009 klo 15:37:55 |
|
Gnistan voi hyvinkin voittaa Lahen.
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
|
Vastaus #1067 : 30.08.2009 klo 15:49:36 |
|
Gnistan voi hyvinkin voittaa Lahen.
Todennäköisempänä pidän että Jazz voittaa VPS:n.
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
|
Vastaus #1068 : 30.08.2009 klo 16:02:26 |
|
2-0, tais Jazzil tulla juhlamatsi kauden päätteeksi!
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
|
Vastaus #1069 : 30.08.2009 klo 16:04:56 |
|
FINAALIIN!
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
|
Vastaus #1070 : 30.08.2009 klo 16:09:24 |
|
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
|
Vastaus #1071 : 30.08.2009 klo 16:10:15 |
|
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
|
Vastaus #1072 : 30.08.2009 klo 16:12:16 |
|
Molempiin.
Mahtaako pojat jaksaa 180 min putkee ? Ja osaako Palloliitto järjestää tällaise asia?
|
|
|
|
Wecce
Poissa
|
|
Vastaus #1073 : 30.08.2009 klo 16:13:13 |
|
Mahtaako pojat jaksaa 180 min putkee ? Ja osaako Palloliitto järjestää tällaise asia? Pikku on jo viikkoa ennen isoa.
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
|
Vastaus #1074 : 30.08.2009 klo 16:16:44 |
|
Pikku on jo viikkoa ennen isoa.
Ai? Joskus varmaan ollu sit saman päivän ku noin muistin?
|
|
|
|
|
|