FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
17.04.2024 klo 02:12:21 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 51
 
Kirjoittaja Aihe: Täällä ryhdytään superjunnujen valmentajaksi  (Luettu 125472 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
paveldo

Poissa Poissa


Vastaus #25 : 09.10.2008 klo 14:48:56

Hyvä leikki on myös esimerkiksi pallosota, jossa pelaajat on jaettu salissa kahteen osaan ja pelaajien tulee potkia palloja vastustajan puolelle ja se joukkue jonka puolella on vähemmän palloja tietyn ajan päästä on voittaja.
Pallosodalle  Ylos
Itse kun pidin futiskoulua, laitoin joskus pallosodassa joukkueiden väliin esim. maalin, jonka yli piti potkaista (roisk roisk) tai sitten penkin, jonka ali piti potkia kovia matalia potkuja.
Lortto

Poissa Poissa


Vastaus #26 : 09.10.2008 klo 15:37:43

Täysin eri mieltä. Liikkuvuuden herkkyyskausi sijoittuu juuri palttiarallaa 7-11-vuotiaiden ikäjaksoon, jolloin siis tuota liikkuvuusharjoittelua pitäisi suorittaa erityisesti ohjattuna! Jumalauta kun katsoo poikia 14-18 vuotta, niin aika harva futisjunnu on venyvää sorttia. Sitten tuleekin niitä jatkuvia ongelmia jalkojen kanssa ja muutenkin taito-ominaisuudet kärsivät kankeudesta.. puhumattakaan nopeudesta, kun polvi ei nouse.  Alas Tottakai itsekin tuli tuossa ikävaiheessa ja lähes aina (heh) ajateltua, että "venyttely on h*mojen hommaa" -tyyliin, mutta vanhempana sitä on tässäkin asiassa viisaampi. Tottahan haluamme antaa niille nuorille mahdollisuuden kehittyä ihan sinne Suomen ja maailman(?) huipulle asti? Toki venyttelyn ylikorostaminen tässä vaiheessa olisi tyhmää, mutta ei sitä missään nimessä saa unohtaa.

Tästä venyttely asiasta on tullut keskusteltua muutaman Joensuussa vaikuttavan ulkomaalaisen valmentajan kanssa ja molemmat ovat sitä mieltä ettei venyttelyä tarvita jalkapalloharjoituksissa ennen puberteetin alkua (Tuli muuten mieleen, että Coerver-kouluttajakin sanoi, ettei hän ikinä laita pelaajia venyttelemään). Liiton koulutuksessa taas sanottiin, että alku- ja loppuvenyttelyvät on hyvä opetella jo ihan pikkujunnuna, että ne osataan tehdä sitten vanhempana. Siis tämä on ainoa perustelu miksi venyttelyjä pitäisi suorittaa näissä ikäluokissa(!). En ole koskaan saanut mitään järkevää selitystä miksi pitäisi venytellä ja tuo liiton vihkosesta (nuoren jalkapalloilijan liikkuvuus) ei käytännössä saa mitään konkreettista irti.

Venyttelyn sijasta kannattaa minun mielestäni suosia leikkejä joissa pelaajat joutuvat käyttämään koko kehoaan esim. polttopallo sillä tavalla, että kun pelaaja palaa niin hän tekee esimerkiksi kaksi kuperkeikkaa ennen kuin siirtyy ringin ulkopuolelle. Muutenkin liikkuvuutta kehittävät esteradat ja voimisteluliikkeet. Kuitenkin pelin nimi on jalkapallo joten pallo pitää pyrkiä pitämään mukana jokaisessa leikissä ja harjoitteessa. Toki treenin sisällä voi olla esim. yksi harjoitus/leikki ilman palloa.
Stürmer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: YJPKKÄ & Suomen naiset.


Vastaus #27 : 09.10.2008 klo 16:02:25

Kiusaamisesta/vittuilusta sitten heti rangaistuksia >:( :kes kari: Kaikilla on oltava mukavaa treeneissä Ylos

Ja jos et kiusaamista/vittuilua kestä ja rangaistuksetkaan ei tehoa, niin ainahan voit lopettaa... :D

Muuten kolme tärkeintä pikkujunnuille opetettavaa taitoa ovat:

1. Ensimmäinen kosketus
2. Ensimmäinen kosketus
3. Ensimmäinen kosketus

suomifutiksen Janne Tähkä

Poissa Poissa


Vastaus #28 : 09.10.2008 klo 16:16:08

Ja jos et kiusaamista/vittuilua kestä ja rangaistuksetkaan ei tehoa, niin ainahan voit lopettaa... :D

Varmaan tarkoitus olisi pitää junnut mukana mahd. pitkään eikä niin että jotkut lopettavat heti kun treeneissä on ikävää.
Stürmer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: YJPKKÄ & Suomen naiset.


Vastaus #29 : 09.10.2008 klo 16:30:00

Varmaan tarkoitus olisi pitää junnut mukana mahd. pitkään eikä niin että jotkut lopettavat heti kun treeneissä on ikävää.

Koskeeko myös kiusattua valmentajaa  ??? 8)

suomifutiksen Janne Tähkä

Poissa Poissa


Vastaus #30 : 09.10.2008 klo 16:56:52

Tietenkin. Tuskin junnuvalmentajia ainakaan liikaa on.
Kansio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NoLo, Viivi & Rooney


Vastaus #31 : 09.10.2008 klo 23:06:40

Tästä venyttely asiasta on tullut keskusteltua muutaman Joensuussa vaikuttavan ulkomaalaisen valmentajan kanssa ja molemmat ovat sitä mieltä ettei venyttelyä tarvita jalkapalloharjoituksissa ennen puberteetin alkua (Tuli muuten mieleen, että Coerver-kouluttajakin sanoi, ettei hän ikinä laita pelaajia venyttelemään). Liiton koulutuksessa taas sanottiin, että alku- ja loppuvenyttelyvät on hyvä opetella jo ihan pikkujunnuna, että ne osataan tehdä sitten vanhempana. Siis tämä on ainoa perustelu miksi venyttelyjä pitäisi suorittaa näissä ikäluokissa(!). En ole koskaan saanut mitään järkevää selitystä miksi pitäisi venytellä ja tuo liiton vihkosesta (nuoren jalkapalloilijan liikkuvuus) ei käytännössä saa mitään konkreettista irti.

Venyttelyn sijasta kannattaa minun mielestäni suosia leikkejä joissa pelaajat joutuvat käyttämään koko kehoaan esim. polttopallo sillä tavalla, että kun pelaaja palaa niin hän tekee esimerkiksi kaksi kuperkeikkaa ennen kuin siirtyy ringin ulkopuolelle. Muutenkin liikkuvuutta kehittävät esteradat ja voimisteluliikkeet. Kuitenkin pelin nimi on jalkapallo joten pallo pitää pyrkiä pitämään mukana jokaisessa leikissä ja harjoitteessa. Toki treenin sisällä voi olla esim. yksi harjoitus/leikki ilman palloa.

No uskoisin, että olen enemmän kouluttautunut kuin kukaan mainitsemasi koutsi, mutta se ei kuulu tähän. Uskon kyllä tietäväni valmennukseen kuuluvista asioista jonkin verran, mutta jos meikäläisen sanaa ei uskota, niin nopeasti Googlettamalla voisi tutustua esim. tähän: http://virtualcoach.pikkis.fi/venyttely.html. Kuten jo totesin, niin 6-7-vuotiaana venyttely ei saa olla tärkein osa, mutta olisi hyvä opettaa pojat jo tuossa vaiheessa venyttelemään = lihashuollon tärkeyteen. Sitten kun se liikuntalihaksisto alkaa kehittyä, niin silloin venyttelyn tulisi olla jo automaattinen osa harjoitusta. Jos tuohon ikävaiheeseen asti on kuunneltu Carver ja Curver -valmentajien selityksiä "blaah.. ei semmoista jaksa..", niin mennään jo metsään. Toki kaikki on kovalla työllä mahdollista myöhemminkin. Ilokseni toki olen huomannut, että valmentajat näkevät hieman vaivaa myös tähän osa-alueeseen (ainakin täälläpäin). Siitähän sen (osaksi) hyvän valmentajan erottaa, joka tekee asiat oikein alusta loppuun asti. Itse käytän lainattua lausetta filosofiasta: "Voittajat eivät usko sattumaan" ja tulosta onkin tullut ihan kiitettävästi.  :-[ Ylos

Lainaus
Liikkuvuus on suurimmillaan lapsuudessa ennen murrosikää ja alkaa sen jälkeen lihasten kasvun ja vahvistumisen myötä heiketä. Parhaan mahdollisen tuloksen saavuttamiseksi liikkuvuusharjoittelu on aloitettava siis jo lapsuudessa. Varsinaisena herkkyyskautena liikkuvuudelle pidetään 7-8 ensimmäistä vuotta, mutta periaatteessa kaikki vuodet ennen murrosikää ja kasvupyrähdystä ovat otollista aikaa harjoitella riittävä liikkuvuus. Mikäli liikkuvuutta ei harjoiteta riittävästi lapsena ja nuorena, voi urheilijan suorituskyvyn maksimoimisessa olla myöhemmin vaikeuksia.
Lortto

Poissa Poissa


Vastaus #32 : 09.10.2008 klo 23:33:14

No uskoisin, että olen enemmän kouluttautunut kuin kukaan mainitsemasi koutsi, mutta se ei kuulu tähän.

Molemmat käyneet Oman maansa (Italia, Unkari) koulutukset käsittääkseni käytännössä kokoonaan (voin toki olla väärässäkin, sillä en ole ikinä ottanut asiaa puheeksi) ja toinen on tehnyt juniorivalmennusta työkseen jo useita vuosia omassa maassaan ennen Suomea. Luulisi tuollaisissa maissa olevan myös jalkapallotietoutta - ja kulttuuria eri tavalla kuin Suomessa. Ei sillä etteikö Suomalainenkin valmennuskoulutus olisi tasokasta, mutta itseäni ainakin tympi D-kurssilla (olen siis toiminut vasta n. vuoden verran valmentajana, enkä väitä tietäväni asioita läheskään täysin) kun kysellessäni esimerkiksi Tanokesta niin vastauksena sain, että siitä ei saa antaa mitään tietoa koska ei ole liiton hyväksymä valmennusmetodi. Sen takia olen hiukan skeptinen liiton koulutuksen kanssa ja kyseenalaistankin tiettyjä asioita. Venyttely on yksi asia, että sitä en mielelläni ainakaan vielä tässä vaiheessa valmennusuraani tule ottamaan ohjelmaan 1,5 tunnin junioritreenissä 97 syntyneille. Eri asia jos treenivuoro olisi 2 tuntia niin näitä asioita pystyisi tekemään jolloin voisi käyttää 20-25 minuuttia koordinaatioon yms ja vaikkapa venyttelyyn. 1,5 tunnin treenisessiossa tuo on aivan liian pitkä aika tuollaiseen ja omasta mielestäni koordinatiivisiin harjoitteisiin ei voi "tuhlata" aikaa kuin kymmenisen minuuttia. Tähän päätökseen siis olen tullut keskusteltuani suhteellisen paljon näiden henkilöiden kanssa.
Coleman

Poissa Poissa


Vastaus #33 : 09.10.2008 klo 23:44:20

Tuli puuhasteltua 9-10 -vuotiaiden valmentajana jotain vuosia sitten yhden kauden ajan. Homma oli jokseenkin mukavaa, mutta sitten kusahti kunnolla, kun lapsien vanhemmat tulivat valittamaan siitä, että heidän Tauno ei saanut pelata sekunnilleen yhtä paljoa, kuin se naapurin Matti. Tuosta eteenpäin en saanut hoitaa peluuttamisia, enkä mitään muutakaan peleissä, joten olin jokseenkin sivustakatselija, joukkueenjohtajan hoitaessa kaiken. Sitten valmentajakolleegani lopetti hommat kiinnostuksen puutteesta niin menihän se jo haista-paska -puuhasteluksi.
Olihan tuo sama kesä muutenkin hieman rankka teini-ikäiselle, kun tuli pelattua niin B-junnuissa, kuin edustusjoukkueessakin, sekä hoidettua jalkapallokoulua ja beachfutista sekä juuri näitä nappuloiden treenejä.
Britton

Poissa Poissa


Vastaus #34 : 09.10.2008 klo 23:53:00

Kiva olisi olla valmentajana ja muutenkin touhuta seuratoiminnassa, jos kaikki lapset olisivat orpoja. Se kertoo kaiken tämän päivän seuratoiminnasta.
Big Duncan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Viikingit, Vasurijengit


Vastaus #35 : 10.10.2008 klo 08:14:06

Meillä olisi pestejä tarjolla.

http://fcviikingit.fi/viikingit/node/3024
Maikson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Prutkuli


Vastaus #36 : 10.10.2008 klo 08:16:59

Itsekin olen pohtinut jos saisi kokeiltua tätäkin hommaa jalkapallon puolelta jossain vaiheessa. Mistäs näitä valmentajapestejä on parasta katsella?
jykke

Poissa Poissa


Vastaus #37 : 10.10.2008 klo 09:39:16

Venyttely on yksi asia, että sitä en mielelläni ainakaan vielä tässä vaiheessa valmennusuraani tule ottamaan ohjelmaan 1,5 tunnin junioritreenissä 97 syntyneille. Eri asia jos treenivuoro olisi 2 tuntia niin näitä asioita pystyisi tekemään jolloin voisi käyttää 20-25 minuuttia koordinaatioon yms ja vaikkapa venyttelyyn. 1,5 tunnin treenisessiossa tuo on aivan liian pitkä aika tuollaiseen ja omasta mielestäni koordinatiivisiin harjoitteisiin ei voi "tuhlata" aikaa kuin kymmenisen minuuttia.

Toivottavasti edes ohjeistat juniorit venyttelemään kotona treenin jälkeen? Muutenhan vaarana on kehittää pelaajista puupölkyn kaltaisen venyvyyden omaavia pelureita. Tietenkään venyttelyä ei tule tehtyä, jos kukaan ei valvo vieressä ja sano mitä pitää tehdä. Koordinaatioharjoitukset ovat oleellisia ihan jo kropan hallinnan kannalta ihan pikkunassikasta lähtien. Tietenkään ne eivät saa olla päätarkoitus, mutta sinne tänne harjoittelua ripoteltuna kuitenkin. Ilman kunnollista koordinaatiota ei koskaan esimerkiksi opi juoksemaan kunnolla.
jiibzter

Poissa Poissa


Vastaus #38 : 10.10.2008 klo 09:45:13

Itsekin olen pohtinut jos saisi kokeiltua tätäkin hommaa jalkapallon puolelta jossain vaiheessa. Mistäs näitä valmentajapestejä on parasta katsella?

Katso läpi oman alueen seurojen nettisivuja,yleensä niissä on ilmoituksia. Tai sitten suoraan puheenjohtajalle sähköpostia jossa ilmaiset halusi alkaa valmentaa. Voivat sitten opastaa eteenpäin.
marko_

Poissa Poissa


Vastaus #39 : 10.10.2008 klo 09:53:27

Lainaus
Koordinaatioharjoitukset ovat oleellisia ihan jo kropan hallinnan kannalta ihan pikkunassikasta lähtien. Tietenkään ne eivät saa olla päätarkoitus, mutta sinne tänne harjoittelua ripoteltuna kuitenkin.

kyllä itsekin pitäisin aika tärkeänä venyttelyn sisällyttämistä harjoituksiin jo nuoresta lähtien, jotta se tulee luonnolliseksi osaksi treenejä jo lapsesta pitäen. samoin koordinaatio harjoitteet ovat todella tärkeitä kasvaville nuorille. jos nuorelle tulee mittaa parhaassa tapauksessa jopa 10 senttiä vuodessa, kuten omassa tapauksessa, niin liikehdintä menee pakostikin "bambi heikolla jäällä" menoksi välillä kun ei hallitse omaa kehoa..
Kilhammer

Poissa Poissa


Vastaus #40 : 10.10.2008 klo 10:21:58

kyllä itsekin pitäisin aika tärkeänä venyttelyn sisällyttämistä harjoituksiin jo nuoresta lähtien, jotta se tulee luonnolliseksi osaksi treenejä jo lapsesta pitäen. samoin koordinaatio harjoitteet ovat todella tärkeitä kasvaville nuorille. jos nuorelle tulee mittaa parhaassa tapauksessa jopa 10 senttiä vuodessa, kuten omassa tapauksessa, niin liikehdintä menee pakostikin "bambi heikolla jäällä" menoksi välillä kun ei hallitse omaa kehoa..

Pitkälti samaa mieltä, että ainakin venyttelyn alkeita pitää syöttää pikkujunnuille. Muutama helppo ja selkeä venyttely on syytä opettaa ja kannustaa sitten pikku hiljaa omatoimiseen venyttelyyn. Jos minkäänlaista opastavaa venyttelyä ei ole, myöhemmin koveneva harjoittelu (mm. peräkkäisinä päivinä) saattaa tuottaa ongelmia lihaksistolle, ja lisäksi jos junnut joutuvat itse opiskelemaan venyttelynsä, liikeradat saattavat olla aivan vääränlaisia ja vahingollisia. Itse en ole minkäänlainen asiantuntija tällä enkä millään saralla, mutta olen aina uskonut venyttelyn olevan hyvästä. Hiukan oudoksuttaa tämä venyttelyn vähättely ja laiminlyönti.
Lortto

Poissa Poissa


Vastaus #41 : 10.10.2008 klo 21:23:22

Toivottavasti edes ohjeistat juniorit venyttelemään kotona treenin jälkeen? Muutenhan vaarana on kehittää pelaajista puupölkyn kaltaisen venyvyyden omaavia pelureita. Tietenkään venyttelyä ei tule tehtyä, jos kukaan ei valvo vieressä ja sano mitä pitää tehdä. Koordinaatioharjoitukset ovat oleellisia ihan jo kropan hallinnan kannalta ihan pikkunassikasta lähtien. Tietenkään ne eivät saa olla päätarkoitus, mutta sinne tänne harjoittelua ripoteltuna kuitenkin. Ilman kunnollista koordinaatiota ei koskaan esimerkiksi opi juoksemaan kunnolla.

Siis kyllä venyttelyä voi tehdä pelaajat omatoimisesti jos haluavat, mutta itse en näe mitään järkeä sisällyttää venyttelyä osana jalkapalloharjoitusta (ei-murrosikäisille pelaajille) varsinkin jos harjoitusaika on 1.5 tuntia. Venyttelyyn saa tuhrattua helposti aivan liikaa aikaa. Otetaan esimerkki. Valmentaja pitää koordinaatio/liikkuvuusharjoiteita treenin aikana esimerkiksi 10-15 minuuttia. Tämän lisäksi hän sisällyttää treeniin alku-ja loppuvenyttelyt joihin menee helposti aikaa 10 minuuttia ellei jopa enemmän. Tämä tekee yhden harjoituksen aikana 20-25 minuuttia treeniä ilman palloa. Tämän lisäksi otetaan huomioon, että peliaika kestää junioreilla treeneissä yleensä 25-30 minuuttia. Miettikääpä kuinka vähän aikaa jää itse pallon kanssa tehtävään harjoitteluun?

Liikkuvuutta voidaan kehittää esimerkiksi pienten aitojen kanssa jossa toinen jalka ylittää aidan jolloin jalka käy koukussa mahdollisimman ylhäällä ns. ääriasennossa. Myöskin pallon potkiminen kehittää jalan liikkuvuutta kun jalka jatkaa matkaansa laukauksen jälkeen mahdollisimman korkealle. Nilkan liikkuvuuden parantamiseen on hyviä pallottelujuttuja esim pallo jalkapohjalla taaksepäin ja nilkalla siirto vinosti eteenpäin. Polttopallo on myös hyvä liikkuvuuden parantaja kun pelaajien raajat käyvät monesti ääriasennoissa palloa väistellessää.

kyllä itsekin pitäisin aika tärkeänä venyttelyn sisällyttämistä harjoituksiin jo nuoresta lähtien, jotta se tulee luonnolliseksi osaksi treenejä jo lapsesta pitäen. samoin koordinaatio harjoitteet ovat todella tärkeitä kasvaville nuorille. jos nuorelle tulee mittaa parhaassa tapauksessa jopa 10 senttiä vuodessa, kuten omassa tapauksessa, niin liikehdintä menee pakostikin "bambi heikolla jäällä" menoksi välillä kun ei hallitse omaa kehoa..

Nyt puhutaankin ei-murrosikäisistä lapsista. Kun tullaan murrosikään pitää venyttely ottaa mukaan harjoitteluun kun lihaksisto alkaa kasvaa. Ei-murrosikäisille en näe juurikaan mtn hyötyä venyttelystä. Toki omalla ajalla tehtynä siitä ei haittaakaan ole.

Pitkälti samaa mieltä, että ainakin venyttelyn alkeita pitää syöttää pikkujunnuille. Muutama helppo ja selkeä venyttely on syytä opettaa ja kannustaa sitten pikku hiljaa omatoimiseen venyttelyyn. Jos minkäänlaista opastavaa venyttelyä ei ole, myöhemmin koveneva harjoittelu (mm. peräkkäisinä päivinä) saattaa tuottaa ongelmia lihaksistolle, ja lisäksi jos junnut joutuvat itse opiskelemaan venyttelynsä, liikeradat saattavat olla aivan vääränlaisia ja vahingollisia. Itse en ole minkäänlainen asiantuntija tällä enkä millään saralla, mutta olen aina uskonut venyttelyn olevan hyvästä. Hiukan oudoksuttaa tämä venyttelyn vähättely ja laiminlyönti.

Kyllä ne junnut saavat opastusta siihen venyttelyyn kun on sen aika. Oman joukkueen venyttelysessiot kuuluvat peliin valmistautumiseen (aina ei siihenkään). Peliin valmistautumiset muutenkin pyrin pitämään eräänlaisina miniharjoituksina joissa käydään läpi peruskäännöksiä, syöttöjä, pallon kuljetuksia, tempon vaihteluita, suuntautumisia yms.
Julius3

Poissa Poissa


Vastaus #42 : 20.10.2008 klo 13:15:24

Kirjoitellaanpa tähän päivitystä.
Viikko sitten tiistaina oli joukkueen ensimmäiset harjoitukset liikuntasalissa. Toinen, kokeneempi valmentaja ei päässyt työkiireiltään ja olin vähän mietteliäs että miten harjoitukset saadaan kulkemaan. No, paikan päälle eksyi 2 (!) poikaa..  >:( Onneksi samaan aikaan saman seuran toisella joukkueella oli harjoitukset, treenattiin sitten yhdessä. Vedin junnuille alkulämmöt ja pienet syöttö/tekniikka -harjoitukset ja loppuaika pelattiin pienillä kentillä. Ihan ok meni, mutta joukkueella oli jo valmentajat, joten luulin urani jäävän lyhyeen.

Olivat kuitenkin pelaajien vanhemmat olleet sen verran tyytyväisiä kun jollain täysin ulkopuolisella on innostusta ja osaamista hommaan ja olivatkin sitten heti kiinnittämässä minua ja serkkuani tähän joukkueeseen valkuiksi.  :) Olivat heti alkaneet miettiä rahallisia korvauksia, mitä en kyllä tarvitse tai osannut edes odottaa, mutta asiasta ei kuulemma edes keskustella. No, ei rahalle ole ollut muutenkaan tapana sanoa vastaan. Minun kahden pojan kokoinen joukkueeni siis yhdistyy näillä näkymin tämän toisen kanssa.

Eilen sunnuntaiaamuna oli ensimmäistä kertaa harjoitukset kunnon kentällä, kun pääsimme Myntinsyrjän sisähalliin tekonurmelle. Lämmittelyn & pienen syöttöharjoituksen jälkeen n. tunti lyhyitä pelejä eri joukkueita vastaan. Kaikilla tuntui olevan hauskaa, ja tämän ikäiset kyllä oppivat aika nopeasti.. Tasoerot olivat vain välillä turhan suuria, ja hiemankin isommat & rohkeammat pojat vievät muita 6-0. Ujompia kavereita tsemppaamalla saatiin kyllä kaikki aika hyvin mukaan. Parin pojan kanssa jäätiin vielä vuoron jälkeen vetelemäänkin ~ 15 minuutiksi.

Aluksi epäilin että jaksaakohan pienessä krapulassa mennä hallille ollenkaan, mutta kun paikalle pääsin niin oli kyllä todella kivaa koko ajan. Matseissa tuli itse juostua mukana ja annettua neuvoja omille ja toistenkin joukkueiden pojille ja kyllähän tällä pohjakunnolla ihan hyvä hikikin tuli. Hymyssä suin lähdin kotiin, kun yksi poika(joka oli ollut suhtkoht hiljaa koko ajan) tuli luokseni ja sanoi: "Julius, sinä olet tosi kiva valmentaja"  :)

Huomenna uudestaan, todella hyvällä fiiliksellä!
John Devey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves


Vastaus #43 : 20.10.2008 klo 13:17:34

Hienoa luettavaa joka piristää näin ankeana maanantaina :)  Ylos
Big Duncan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Viikingit, Vasurijengit


Vastaus #44 : 20.10.2008 klo 13:19:05

Upeaa Ylos
Kilhammer

Poissa Poissa


Vastaus #45 : 20.10.2008 klo 13:20:55

Hymyssä suin lähdin kotiin, kun yksi poika(joka oli ollut suhtkoht hiljaa koko ajan) tuli luokseni ja sanoi: "Julius, sinä olet tosi kiva valmentaja"  :)

Et sitten anna mielistelyn häiritä. Poika ilmiselvästi yrittää puhua peliaikaa itselleen.  >:( ;)
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #46 : 20.10.2008 klo 13:22:21

Perkele kun tekis itsekin mieli ruveta jotain nuorta jengiä valmentamaan! No ehkä sitten intin jälkeen Ylos
Maikson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Prutkuli


Vastaus #47 : 20.10.2008 klo 13:25:11

Hienoa luettavaa todellakin. Pakko tarkkailla nyt oikein urakalla jos sattuisi Stadin seudulta löytymään joukkue ilman valmentajaa. Ylos
Julius3

Poissa Poissa


Vastaus #48 : 20.10.2008 klo 15:39:47

Vielä pari hymy-hymiötä tähän topikkiin niin tämähän on melkein yhtä Positiivinen kuin Saarelma -topic. Positiivista.  :) :) Ylos
linko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjalutuuri


Vastaus #49 : 20.10.2008 klo 17:38:47

Hymyssä suin lähdin kotiin, kun yksi poika(joka oli ollut suhtkoht hiljaa koko ajan) tuli luokseni ja sanoi: "Julius, sinä olet tosi kiva valmentaja"  :)

Huomenna uudestaan, todella hyvällä fiiliksellä!

Positiivista :) Ylos Jatkahan samaan malliin

 
Sivuja: 1 [2] 3 ... 51
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa