FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.02.2025 klo 03:14:47 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 10 [11] 12 ... 40

Kirjoittaja Aihe: Jalkapalloa Hollannissa?  (Luettu 185666 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ikharo

Poissa Poissa

Vastaus #250 : 01.04.2012 klo 14:40:59

Zwolle pelaa hyvää futista tällä kaudella - ja Nieuwe Oosterenkilla on sen mukaiset tunnelmat.
Entisenä paikallisena voin myös suositella sympaattista kaupungin keskustaa.
Phrog

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Jaro, Suomi

Vastaus #251 : 01.04.2012 klo 15:54:54

6.4 Eerste divisie
Zwolle-Emmen      
Helmond Sport-Volendam   
Willem II-Fortuna Sittard      
MVV-Sparta Rotterdam      
Almere City-Go Ahead Eagles      
Veendam-Cambuur      
Den Bosch-Eindhoven      
Telstar-Oss
Dordrecht-AGOVV

Dusseldorfin reissun yhteydessä ois mahikset käydä Hollannin divaria väijymässä. Suositelkaa jotain noista hyvän tunnelman, kivan kaupungin tai minkä tahansa muun syyn perusteella. MVV-Sparta täl hetkellä ykkösvaihtoehto.

Tätä hegemoniaottelua lähden itse väijymään. Yleisöä taitaa olla vain näennäisesti enemmän kuin Jaron peleissä, mutta tuo on melkein itselle ainoa realistinen vaihtoehto kun muille paikkakunnille tulisi Haagista liian kiire. Tai no, ei Tilburg ole kuin reilun tunnin junamatkan päässä ja Kolkan gloryhunttaaminen kiinnostaisi kyllä enemmän. Saa nähdä kuinka paljon aikaa on perjantaina käytettävissä.

Onko kellään kokemuksia Dordrechtin otteluista tai Dordrechtista kaupunkina?
« Viimeksi muokattu: 01.04.2012 klo 16:22:59 kirjoittanut Phrog »
Coleman

Poissa Poissa

Vastaus #252 : 11.04.2012 klo 23:24:01

Vanhan toistoa vol 34: lippuja Roda JC-PSV peliin? Laitan seuralle postia, mutta onko kokeneimmilla antaa jotain suuntaa asiaan? Rodan sivuilla iski vastaan tuo clubikorttikysely. Toki muitakin pelejä tuossa lähistöllä on tuolloin sunnuntaina (Helmond, Aachen, Duisburg, Bochum, Fortuna Köln...), mutta tuo kiinnostaisi alustavasti eniten.
« Viimeksi muokattu: 11.04.2012 klo 23:28:41 kirjoittanut Coleman »
kyynaama

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tšekki 2004, Kreikka 2014

Vastaus #253 : 12.04.2012 klo 00:04:45

Vanhan toistoa vol 34: lippuja Roda JC-PSV peliin? Laitan seuralle postia, mutta onko kokeneimmilla antaa jotain suuntaa asiaan? Rodan sivuilla iski vastaan tuo clubikorttikysely. Toki muitakin pelejä tuossa lähistöllä on tuolloin sunnuntaina (Helmond, Aachen, Duisburg, Bochum, Fortuna Köln...), mutta tuo kiinnostaisi alustavasti eniten.

Periaatteessa kai tuota clubikorttia vaaditaan, mutta ainakin itselleni on myyty paikan päällä Rodan toimistolla, ja todettu, että kun kerta ulkomailta asti tulette Rodaa katsomaan, niin tervetuloa ilman korttiakin (ei tosin ollut PSVn tasoinen vastustaja). Jäänyt mieleen, että "security"-herrat käskivät vielä lipunmyyjätyttöjä antamaan turisteille liput Rodan fanipäätyyn. Mutta sähköpostilla kannattanee kysellä, luulisi onnistuvan...    Lisätään vielä sen verran, että kyseisestä tapahtumasta on jo muutamia vuosia, joten käytännöt ovat voineet muuttuakin.
« Viimeksi muokattu: 12.04.2012 klo 09:06:21 kirjoittanut kyynaama »
Coleman

Poissa Poissa

Vastaus #254 : 12.04.2012 klo 13:29:54

Tackar! Alla oleva viesti tuli tänään Rodalta. Saas nähdä, vois kuitenkin valita jonku varman kohteen tuosta lähistöltä...

Lainaus
Deatr xxx,

it's not possible to buy anay tickets without a clubcard from Roda JC Kerkrade for this match. Maybe it's possible to buy tickets at the day of the match
with your ID-Card but we are not sure yet if this is possible. It belongs to the police and security. So the best is when you send us a new email in 1,5 week
than we will know more.

Met vriendelijke groet,
Roda JC Kerkrade
...
« Viimeksi muokattu: 17.04.2012 klo 11:51:59 kirjoittanut Coleman »
Juike
Vastaus #255 : 12.04.2012 klo 14:31:02

Tackar! Alla oleva viesti tuli tänään Rodalta. Saas nähdä, vois kuitenkin valita jonku varman kohteen tuosta lähistöltä...

Suosittelen omasta kokemuksesta aachenia. Seuran väritkin on upeat!
hunksman

Poissa Poissa

Vastaus #256 : 12.04.2012 klo 17:33:40

Saattaa olla että olen pahasti myöhässä mutta koitetaan parasta.

Eli Amsterdamiin olen menossa viikonlopuksi ja yhdeksi ohjelmanumeroksi olin suunnitellut Ajax-De Graafchaft peliä 15.4. Katsoin että vastustaja on sarjan viimeinen, niin päättelin että lippujen saamisessa tuskin tulee ongelmaa. Lisäksi kaverini oli syksyllä katsomassa Ajaxin peliä ja hän sanoi että stadionilta sai lippuja vielä tunti ennen pelin alkua reilun 20 euron hinnalla. Niinpä päättelin että lippujen eteen riittää että menee ajoissa stadionille.

Nyt kun luin tätä ketjua niin alkoi vähän huolestuttaa että saako lippuja vai ei. Osaisiko joku kertoa, onko kyseisen pelin liput vapaassa myynnissä? Nopealla vilkaisulla netissä on lippuja kaupan kohtuu kalliilla.
lepa

Poissa Poissa

Vastaus #257 : 12.04.2012 klo 18:58:22

Saattaa olla että olen pahasti myöhässä mutta koitetaan parasta.

Eli Amsterdamiin olen menossa viikonlopuksi ja yhdeksi ohjelmanumeroksi olin suunnitellut Ajax-De Graafchaft peliä 15.4. Katsoin että vastustaja on sarjan viimeinen, niin päättelin että lippujen saamisessa tuskin tulee ongelmaa. Lisäksi kaverini oli syksyllä katsomassa Ajaxin peliä ja hän sanoi että stadionilta sai lippuja vielä tunti ennen pelin alkua reilun 20 euron hinnalla. Niinpä päättelin että lippujen eteen riittää että menee ajoissa stadionille.

Nyt kun luin tätä ketjua niin alkoi vähän huolestuttaa että saako lippuja vai ei. Osaisiko joku kertoa, onko kyseisen pelin liput vapaassa myynnissä? Nopealla vilkaisulla netissä on lippuja kaupan kohtuu kalliilla.

Ajaxin lipunmyynti näyttää loppuunmyydyksi, joten musta pörssi jäänee parhaaksi toivoksi.
Coleman

Poissa Poissa

Vastaus #258 : 17.04.2012 klo 11:50:45

Laitetaas nyt jatko tänne, kun kerta on aloitettukkin. Eli tänään tuli vihreää valoa seuralta:

Lainaus
Good morning,

On the day of the match before the game you can pick up two tickets on the name of xxx at the ticket-office (left of the headentrance).

The price of the 2 tickets for the East side are € 40,00. You can pick up them only with your passport or id-card.

Met vriendelijke groet,
Roda JC Kerkrade
...

Kiitokset juiket, kyyt ja drakonit joka tapauksessa. Ylos
« Viimeksi muokattu: 17.04.2012 klo 12:04:14 kirjoittanut Coleman »
kyynaama

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tšekki 2004, Kreikka 2014

Vastaus #259 : 18.04.2012 klo 23:05:28

Laitetaas nyt jatko tänne, kun kerta on aloitettukkin. Eli tänään tuli vihreää valoa seuralta:

Kiitokset juiket, kyyt ja drakonit joka tapauksessa. Ylos

Hyvää matkaa! Ylos
-Dante-

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, HJK

Vastaus #260 : 16.07.2012 klo 17:16:00

Amsterdamissa ollaan 23.8-26.8, tarkoituksena toki käydä väijymässä Ajaxin koitos NAC Bredaa vastaan.

Käyttäjä tuli Ajaxin lippukauppaan tehtyä ja sähköpostilla kyseltyä perään. Viime sivuilta luettu myös, että helpompaan suuntaan mennyt Amsterdamissakin lippujen hankkiminen ja yleiseenkin myyntiin (ja portille) jäänyt lippuja (varsinkin pienempien seurojen tapauksessa). Itse en pitkästä selailusta huolimatta löytänyt mitään infoa, koska piljetit tulevat vapaaseen myyntiin. Kahta lippua siis vailla kyseiseen Ajax-NAC Breda matsiin. Joten jos joku näistä asioista on perillä tai muuten haluaa lippujen valossa auttaa, niin olisin kovin kiitollinen.

Onko jollain kokemuksia pääseekö Hollannissa vierassektioihin? Eli pitäisiköhän sitä sähköpostitella NAC:in suuntaan, jos ei tässä tämän viikon aikana Ajaxista kuulu..
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.

Vastaus #261 : 16.07.2012 klo 18:39:27

Viagogosta saa. Sieltä hommattiin aikanaan esimerkiksi Ajax-Feyenoord matsiin liput ja hyvin toimi.
drakon

Poissa Poissa

Vastaus #262 : 17.07.2012 klo 00:17:38

Amsterdamissa ollaan 23.8-26.8, tarkoituksena toki käydä väijymässä Ajaxin koitos NAC Bredaa vastaan.

Onko jollain kokemuksia pääseekö Hollannissa vierassektioihin? Eli pitäisiköhän sitä sähköpostitella NAC:in suuntaan, jos ei tässä tämän viikon aikana Ajaxista kuulu..

Vieraskatsomoon vaaditaan aina "vieraskortti" jolla katsojat tunnistetaan. Useimmiten se on yhtä kuin seuran ClubCard. Näitä saa oman joukkueen toimistosta kun käy otattamassa itsestään digikuvat paikanpäällä yms. Periaatteesa useimpiin peleihin pitää myös matkustaa yhtä matkaa bussilla tai autoilla ja liput noudetaan jostain huoltoaseman tapaisilta paikoilta menomatkalla valvotusti. Naurettavaa meininkiä, mutta sellaista se on antihuliganismi tuossa maassa. Näin ainakin paperilla, sillä käytännön kokemusta ei ole koska tuosta johtuen ei ole kiinnostanut lähteä kokeilemaan onnea.

Ajaxin sivuilla ei puhuttu sanallakaan sarjapelien lipunmyynnistä, joten vaikea sanoa mitkä on tämän syksyn myyntipolitiikat. Tänä keväänä ne oli selkeästi listattuna yhdessä pdf:ssä joka pelin osalta. Luulisi viimeistään viikon sisällä olevan selvillä, kerran eka kotipeli on alle kuukauden päästä. Seuraisin aika tarkkaan tätä sivua.
-Dante-

Poissa Poissa

Vastaus #263 : 17.07.2012 klo 15:51:02

Vieraskatsomoon vaaditaan aina "vieraskortti" jolla katsojat tunnistetaan. Useimmiten se on yhtä kuin seuran ClubCard. Näitä saa oman joukkueen toimistosta kun käy otattamassa itsestään digikuvat paikanpäällä yms. Periaatteesa useimpiin peleihin pitää myös matkustaa yhtä matkaa bussilla tai autoilla ja liput noudetaan jostain huoltoaseman tapaisilta paikoilta menomatkalla valvotusti. Naurettavaa meininkiä, mutta sellaista se on antihuliganismi tuossa maassa. Näin ainakin paperilla, sillä käytännön kokemusta ei ole koska tuosta johtuen ei ole kiinnostanut lähteä kokeilemaan onnea.

Ajaxin sivuilla ei puhuttu sanallakaan sarjapelien lipunmyynnistä, joten vaikea sanoa mitkä on tämän syksyn myyntipolitiikat. Tänä keväänä ne oli selkeästi listattuna yhdessä pdf:ssä joka pelin osalta. Luulisi viimeistään viikon sisällä olevan selvillä, kerran eka kotipeli on alle kuukauden päästä. Seuraisin aika tarkkaan tätä sivua.

Tämänkaltaiset tarinat olen itsekin kuullut muutaman vuoden takaa, joten pitänee edelleen pitkälti paikkansa.

Ajaxin sivuista juuri kyseinen onkin tässä ollut kovan päivittelyn alla, mutta kiitos siitäkin.

Thouni, Viagogo oli luonnollisesti suht selviö, pitänee nyt varmuudeksi kärkkyä millaista hintaa siellä pyydetään.
-Dante-

Poissa Poissa

Vastaus #264 : 20.07.2012 klo 18:42:30

Tämänkaltaiset tarinat olen itsekin kuullut muutaman vuoden takaa, joten pitänee edelleen pitkälti paikkansa.

Ajaxin sivuista juuri kyseinen onkin tässä ollut kovan päivittelyn alla, mutta kiitos siitäkin.

Thouni, Viagogo oli luonnollisesti suht selviö, pitänee nyt varmuudeksi kärkkyä millaista hintaa siellä pyydetään.

Näköjään AZ-matsin liput tuli myyntiin, ja ainakin niihin vaaditaan kaikkiin Club card... Jos oikein lueskelin, niin sen hinta 6e? Kokemuksia? Noita on vissiin jotain eri tasoisia tms, kun myynnin aloitusaikojakin useita. Jos tosiaan noin halpa, niin voisipa melkein poistaa itselle yhden, ellei sen rekisteröinti vie kohtuutonta aikaa yms.

Toisaalta onko tietoa vaihteleeko Club card tarve oikeasti matsi kohtaisesti (isoja vastaan tarvitsee jne.), vai onko tuo kohta noissa vain muodollisuus?
-Dante-

Poissa Poissa

Vastaus #265 : 27.07.2012 klo 17:51:54

Jatkoa edellisiin, vaikuttaapa Hollannin (tai ainakin Ajaxin) lipunmyynti vielä odotettuakin antiklimaksisemmalta. Liput NAC Breda otteluun tulevat myyntiin lähipäivinä tämän taulukon mukaisesti: http://www.ajax.nl/Tickets-Support/Nieuws/Ticket-Nieuws-artikel/Ajax-NAC-2.htm
Lippujen ostamiseen näyttää vaan tarvitsevan minkä vaan seuran club cardin (oletan, että suomalaiset kausikortit eivät kuitenkaan käy). Pitänee kuitenkin yrittää ostella jollain keinolla jahka liput vapautuvat. Tai viimeistään paikanpäällä mennä kerjäilemään se kirjastokortti kädessä lippuluukulta. Jos joku haluaa auttaa, niin olen enemmän kuin iloinen. Kahta piljettiä siis vailla...
-Dante-

Poissa Poissa

Vastaus #266 : 27.08.2012 klo 00:34:22

Vastauksena itselle ja muille tulevaisuudessa vastaavan ongelman kanssa painiville. Ajax-NAC Bredaan tuli hommattua liput loppujen lopuksi suoraan Ajaxin nettikaupasta. Myynti vapautui yleiseksi, ilman mitään varoituksia, muutamaa päivää ennen kick offia. Allekirjoittanutkin oli jo hiukan luovuttanut nettimyynnin suhteen, mutta onneksi eräs valpas kanssaforumisti huomautti lippujen myynnistä. Kiitos. Tosin jos oikein katselin, niin portiltakin niitä olisi vielä saanut.

Osto tilanne oli sinällään ihan perus diipadaapaa, tosin kokonaan hollanniksi. Itse liput maksoin luottokortilla, jonka jälkeen ne sai tulostettua näppärästi kotiprintterillä. Hintaa piljetille tuli jotain n. 27e/kpl, suht korkeelta toisesta päädystä vieraskannattajien ja jonkun kotifanien alajärjestön välistä. Tunnelma oli hyvä ja näkyvyys luokkaa bueno. Tulipa Moisanderin debyytti ja avausmaali Ajax paidassakin nähtyä aitiopaikalta. Mainittakoon vielä, että paikalle pääsee helposti metrolla/junalla, joka on osa GVB (ratikat, bussit, junat/metrot Amsterdamissa) verkkoa. Aseman nimi on jtn Bijlmer/ArenA tms ja aikaa Centralista n.15-20min.

Voin hyvillä mielin suositella Hollanninkin (tai ainakin Ajaxin) matseja kaikille.
Erkka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, RFC Liége

Vastaus #267 : 01.09.2012 klo 18:46:29

Voin hyvillä mielin suositella Hollanninkin (tai ainakin Ajaxin) matseja kaikille.
En jaksa selvittää muutakaan kautta nyt, niin kysyn tässä, että mitä kautta perjantain Hollanti-Turkki- matsiin kannattaa lippuja koittaa?
Ja toiseksi, onko tilanne tosiaan se, että kaikki vitun kyläseuratkin vaativat klubikortin lippujen ostamista varten? Tänään oli hiukan puntarissa RKC Waalwijk - Heracles, mutta ei jaksanut lähteä tsemppaamaan vielä, kun lipuista ei ole minkäänlaista varmuutta, eikä matsikaan ole sieltä seksikkäimmästä päästä.
laardi79

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Großverdiener

Vastaus #268 : 01.09.2012 klo 19:17:43

En jaksa selvittää muutakaan kautta nyt, niin kysyn tässä, että mitä kautta perjantain Hollanti-Turkki- matsiin kannattaa lippuja koittaa?
Ja toiseksi, onko tilanne tosiaan se, että kaikki vitun kyläseuratkin vaativat klubikortin lippujen ostamista varten? Tänään oli hiukan puntarissa RKC Waalwijk - Heracles, mutta ei jaksanut lähteä tsemppaamaan vielä, kun lipuista ei ole minkäänlaista varmuutta, eikä matsikaan ole sieltä seksikkäimmästä päästä.

Kokeilitko jo jalkapalloliiton sivuja? Ainakin harkkapeliin sai tuota kautta piletin niin,että maksoi visalla ja nouti stadionilta. Tosin sielläkin oli joku klubikorttisysteemi, joilla oli etuosto-oikeus.
Asa

Poissa Poissa

Vastaus #269 : 02.09.2012 klo 22:24:06

https://knvb.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=202069

Tuolta, vaatii rekisteröitymisen, josta en tiedä enempää. Jos olet jo maassa, niin helpoin tapa on ostaa Ticketboxin toimipisteestä. Löytyy monesta kioskista/kaupasta. Näin mä ostin Hollanti-Unkari-matsiin taannoin Groningenissa lipun.

Toiseen kysymykseen. Suurin osa "kyläseuroistakin" aloittaa myynnin ensin klubikortillisille, mutta lähes kaikkiin peleihin lipun voi ostaa ilmankin. Joskus se vaatii lipun ostamista silloin kun ne taviksille tulevat myyntiin, aika usein saat vielä portiltakin lipun.

bellers

Poissa Poissa

Vastaus #270 : 03.09.2012 klo 13:00:42

Laita viesti suoraan seuralle ja lepertele olevasi ulkomailta ja että olisi tosi kiva nähdä peli. Yhtä tapausta lukuunottamatta aina on itselle irronnut tiketti näin.
Erkka

Poissa Poissa

Vastaus #271 : 03.09.2012 klo 22:40:53

Jos olet jo maassa, niin helpoin tapa on ostaa Ticketboxin toimipisteestä. Löytyy monesta kioskista/kaupasta. Näin mä ostin Hollanti-Unkari-matsiin taannoin Groningenissa lipun.
Oli tosiaan melko vaivatonta, kiitos! Perjantaina siis Amsterdamiin Ylos
E: kävin jo, jos hätänen rapo kiinnostaa niin -> http://football-and-beer.blogspot.nl/2012/09/79-hollanti-turkki.html
« Viimeksi muokattu: 08.09.2012 klo 17:03:26 kirjoittanut Erkka »
vilperi

Poissa Poissa

Vastaus #272 : 13.09.2012 klo 22:54:25

Tästä ClubCard asiasta täällä on jo keskusteltu vaikka millä mitalla mutta selventäkää nyt viellä mulle. Olen vaihdossa Hollannissa 6kk ja mieli tekisi käydä katsomassa monta eri seurojen pelejä. Nettisivuilla törmää aina näihin klubikortti juttuihin, mutta kaikki on aina vain ja ainoastaan paikallisella kielellä eikä se vielä kovinkaan vahvasti taivu. Riittääkö siis minulle jos hankin esim Ado Den Haagin Klubikortin, niin voinko sitten ostaa lippuja kaikkien seurojen peleihin? Vai tarvitseeko hankkia joka seuran oma klubikortti? Vai koitanko saada ilman klubikorttia lippuja?
Erkka

Poissa Poissa

Vastaus #273 : 13.09.2012 klo 23:16:37

Lähes jokaisella seuralla on omat klubikortit ja klubikortti on henkilökohtainen, eli et voi omistaa kuin yhden seuran kortin. Korjaan myöhemmin jos olen väärässä, mutta ymmärtääkseni ainakin FC Utrechtin kortti helpottaa jossain määrin lipun hankintaa muihinkin otteluihin.

Seurojen käytännöt korttien suhteen vaihtelevat, mutta pääsarjatasolla nyrkkisääntönä voidaan pitää, että Ajaxin tai Feyenoordin tullessa kylään, on lippu hankittava klubikortin kautta. Monilla seuroillahan kortilla saa lipun myös 1-4 muulle henkilölle. Itse olen ollut Hollannissa nyt pari viikkoa, joten hirveän laajaa otosta ei vielä ole antaa korttikäytännöstä, mutta RKC Waalwijk vaatii kortin vielä portiltakin ostettaessa, FC Utrechtilla kortilla pääsee mukaan ennakkomyyntiin (viikkoa ennen ottelua), jos lippuja jää, ne vapautuvat yleiseen myyntiin. FC Den Boschilla pääsee no-risk -peleihin, joihin ainakin huominen Excelsior-peli kuuluu, ilman korttia.

Edmundo

Poissa Poissa

Vastaus #274 : 13.09.2012 klo 23:21:06

Tästä ClubCard asiasta täällä on jo keskusteltu vaikka millä mitalla mutta selventäkää nyt viellä mulle. Olen vaihdossa Hollannissa 6kk ja mieli tekisi käydä katsomassa monta eri seurojen pelejä. Nettisivuilla törmää aina näihin klubikortti juttuihin, mutta kaikki on aina vain ja ainoastaan paikallisella kielellä eikä se vielä kovinkaan vahvasti taivu. Riittääkö siis minulle jos hankin esim Ado Den Haagin Klubikortin, niin voinko sitten ostaa lippuja kaikkien seurojen peleihin? Vai tarvitseeko hankkia joka seuran oma klubikortti? Vai koitanko saada ilman klubikorttia lippuja?

Jokaisella seuralla oma klubikorttinsa. Kahden eri seuran korttia ei saa omistaa samaan aikaan (itse tosin olin poikkeus tässä aikoinaan, vieläpä dumbolla ADO-Ajax). Jos omistat ADOn klubikortin, et ylipäätään voi ostaa mitään lippuja esim. Ajaxin peleihin, se on koko systeemin tarkoitus. Samalla Ajaxin fanit pysyvät poissa Feyenoordin tai ADOn peleistä.

Muutoin klubikortin omistaminen harvemmin aiheuttaa suurempia rajoituksia kuin noiden kolmen seuran kohdalla, mutta et esimerkiksi voisi ostaa ADOn vieraspeleihin kotikannattajakatsomoon lippuja, jos sinulla on ADOn klubikortti.

Kannattaa seuran nettisivuilla tarkkailla seuraavia kohtia lippuinfossa:

Overige clubs (m.u.v FC Groningen, Feyenoord, ADO Den Haag, Oranje)
Vrije verkoop

Nämä siis tarkoittavat saavatko muiden joukkueiden klubikortin haltijat ostaa lippuja (m.u.v tarkoittaa "poikkeuksena") ja toisaalta ovatko liput lopulta vapaassa myynnissä. Eli tavallaan minkä tahansa neutraalin seuran klubikortin omistaminen saattaa toisaalta siis helpottaa lippujen saamista muihinkin matseihin, onhan kyseessä kuitenkin rekisteröity kannattaja, kunhan vaan pelaavilla seuroilla ei ole vihamielistä suhdetta.

Jos et siis halua sitoutua yhden seuran seuraamiseen koko kaudeksi, vaan käydä mahdollisimman monessa eri paikassa, klubikortin hankkiminen on siis hieman kaksipiippuinen juttu. Tältä kannalta ei ainakaan maalaisjärjellä ADOn klubikortin hankkiminen ole fiksuin veto, sillä heillä on myös eniten rajoituksia muiden seurojen taholta (kuten myös Ajaxilla ja Feyenoordilla) Itse toki suosittelen sitoutumista Hollannin hienoimpaan seuraan Aad Mansveld Stadionille ;) Tuoppi

Sivuja: 1 ... 10 [11] 12 ... 40

Siirry: