FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
12.05.2024 klo 19:00:12 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 48 [49] 50 51
 
Kirjoittaja Aihe: HuSe! (Huikee Setti!)  (Luettu 181072 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
veikkopl

Poissa Poissa


Vastaus #1200 : 19.12.2017 klo 14:06:39

Njää, se nyt menis vaikka kuinka nopeesti ja nooeasti nykysellä jäsenmäärällä, mutta uskoisin, että talous edellä on menty. Seuraavat jäsenmaksutkin kilahtelee tilille joskus syyskuussa, jos silloinkaan.

Tosiaan, eihän nykyisellään ole enää juuri postitettavaa :(
hemi

Poissa Poissa


Vastaus #1201 : 19.12.2017 klo 14:54:03

Ymmärtääkseni SMJK on liki konkurssissa ja omasta mielestäni HuSe on ollut jo pitkään kohtuuttoman iso rahareikä - siihen menee jotain kymppitonni vuodessa -  joten ymmärrän oikein hyvin, että siitä säästetään.

Itse olen vahvasti eri mieltä, ja vuosikokouskeskustelujen perusteella näin ajattelee myös enemmistö siellä suunsa auki saavista. Kiva olisi kuitenkin kuulla virallinen syy, ilman tuollaisia konkurssimutuiluja.
Ecca

Poissa Poissa


Vastaus #1202 : 19.12.2017 klo 17:50:36

Itse olen vahvasti eri mieltä, ja vuosikokouskeskustelujen perusteella näin ajattelee myös enemmistö siellä suunsa auki saavista. Kiva olisi kuitenkin kuulla virallinen syy, ilman tuollaisia konkurssimutuiluja.

En ole rahastohoitaja eikä minulla ole numeroita heittää. Mutta hallituksessa mukana ja syy on juuri tämä taloudellinen tilanne. HuSe! (varsinkin painettu ja postitettu versio) maksaa yhdistykselle suhteellisen paljon. Olen itse erittäin iloinen siitä että tänä vuonna ilmestyi 4 numeroa, mutta yhdistyksen taloudellinen tilanne vaati nyt juuri tätä säästämistä. Itse en oikein ole löytänytkään toista kohdetta josta luulen että jäsenistö olisi ollut valmiina säästämään saman verran rahaa. Kiitokset toki palautteesta!
hemi

Poissa Poissa


Vastaus #1203 : 19.12.2017 klo 20:53:47

Kiitos vastauksesta. Kaikki on suhteellista, ja itselleni tulee ainakin ikävä jos/kun jatkossa lehteä painetaan ja ylipäätään tehdään vähemmän.
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat


Vastaus #1204 : 19.12.2017 klo 21:59:37

En ole hallituksessa joten nämä luvut ovat toisen käden tietoa, mutta ymmärtääkseni elokuussa oli tilanne, että SMJK:lla 4000€ rahaa, yhden HuSen numeron painaminen ja postitus maksaa noin 2000€ ja merkittävämmässä määrin tuloja tulee vasta 2018 syksyllä kun NL-pelit lähestyvät ja jäsenmaksuja maksetaan enemmän. Sorry, jos tämä on nyt luottamuksellisen tiedon vuotamista julkisuuteen, mutta koska vuosikokous on kuitenkin jo kulman takana, niin on ehkä ihan hyvä, että SMJK:n tilanteesta puhutaan avoimesti jo ennen sitä niin että tilanne ei iske silmille vasta sitten.

Vuosikokouksissa on monena vuotena oltu niissä tunnelmissa, että SMJK:n toiminta on ollut taloudellisesti ylijäämäistä ja on jouduttu keksimään mihin rahaa käytettäisiin. Tilanne kääntyi sitten huuhkajien paskan menestyksen, evakkopelien yms. myötä siihen, että nyt joudutaan miettimään mihin rahat riittävät. Noilla ylläolevilla luvuilla on vaikea nähtä, että viime vuosien tasoinen HuSe olisi ykkösprioriteetteja.
« Viimeksi muokattu: 20.12.2017 klo 15:19:35 kirjoittanut Tiksa »
veikkopl

Poissa Poissa


Vastaus #1205 : 20.12.2017 klo 02:11:03

merkittävämmässä määrin tuloja tulee vasta 2018 syksyllä kun NL-pelit lähestyvät ja jäsenmaksuja maksetaan enemmän.

Lippujen takia kai jäsenmaksua lähinnä maksetaan, mutta on se silti hieman kummallista, että jäsenlehden saa lukea ilmaiseksi netissä.

Ehkä silläkin joku vaikutus olisi, jos jäsenlehti olisi vain jäsenille.
ByyriTV

Poissa Poissa


Vastaus #1206 : 20.12.2017 klo 13:10:11

Juttujen osalta Byyri auttaa jatkossakin eli jos meillä on julkaistu HuSeen sopivaa materiaalia, niin tarjoamme sitä ilmaiseksi teille käyttöön. Ei tule ainakaan hätä onko tarpeeksi juttuja seuraavan numeron julkaisuun 8)
Riksföreståndare

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rovaniemen Palloseura, Svenska Skidförbundet


Vastaus #1207 : 20.12.2017 klo 14:32:38

Onko tällainen perinteinen jäsenlehti edes tätä päivää? Jos yhden numeron kokonaiskustannukset ovat noin 2000 euroa niin saadaanko tällä oikeasti vastinetta niin suurelle jäsenjoukolle, että ylläpitäminen olisi perusteltua?

Minua lähinnä kiinnostaisivat reissujutut vieraspeleistä joihin en itse pääse mukaan, ja tällaisia voisi kirjoittaa yhtä hyvin vaikka SMJK:n nettisivuille yhteiseen blogiin tai jollekin muulle helposti luettavissa olevalle sähköiselle alustalle.
hemi

Poissa Poissa


Vastaus #1208 : 20.12.2017 klo 14:46:14

että yhtä viime vuosien tasoinen HuSe olisi ykkösprioriteetteja.

Lisätietoja tästä?

Itse vain totesin, että surullinen päätös juhlavuodelle kun vuoden viimeinen numero feidattiin nettiin paskalle alustalle josta harva jaksaa käydä sitä lukemassa.

Jos talous on kuralla niin tiukempaa priorisointia olisi varmaan ollut paikallaan tehdä jo aiemminkin, mutta tämä menee offtopikiksi.

edit. Edelliselle kirjoittajalle totean, että jatkossa lehti tullaankin mitä todennäköisimmin ajamaan alas, tahdosta tai tahtomatta.
« Viimeksi muokattu: 20.12.2017 klo 14:49:18 kirjoittanut hemi »
veikkopl

Poissa Poissa


Vastaus #1209 : 20.12.2017 klo 15:28:12

Itse vain totesin, että surullinen päätös juhlavuodelle kun vuoden viimeinen numero feidattiin nettiin paskalle alustalle josta harva jaksaa käydä sitä lukemassa.

Mistähän tuo alusta tosiaan on revitty? Aivan täysin lukukelvoton. Olen kokeillut luurilla, paskalla läppärillä ja upouudella läppärillä.

Lukematta jää.
Ameobi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis


Vastaus #1210 : 20.12.2017 klo 15:48:02

Mistähän tuo alusta tosiaan on revitty? Aivan täysin lukukelvoton. Olen kokeillut luurilla, paskalla läppärillä ja upouudella läppärillä.

Lukematta jää.

Zoomattuna isolta päätteeltä ihan ok luettava; muilla alustoilla ei taida tosiaan olla Alas

https://i.imgur.com/i0tpPXZ.jpg
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.


Vastaus #1211 : 20.12.2017 klo 20:32:50

Juttujen osalta Byyri auttaa jatkossakin eli jos meillä on julkaistu HuSeen sopivaa materiaalia, niin tarjoamme sitä ilmaiseksi teille käyttöön. Ei tule ainakaan hätä onko tarpeeksi juttuja seuraavan numeron julkaisuun 8)

Ylos
ALPPIK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taylor Swift: You Belong With Me


Vastaus #1212 : 03.09.2018 klo 22:32:43

Tuorein numero jätetty Postin vastuulle. Valmista lehteä saa kommentoida tähän.
Lounasseuralainen

Poissa Poissa


Vastaus #1213 : 07.09.2018 klo 02:05:28

Pitkästä aikaa ulkoasu on todella kunnossa. Fiksun näköinen julkaisu, jota luki ja katseli mielellään. Asiallista tavaraa myös sisällön puolesta, Kappe Hämäläinen keskiaukeaman supertuplaplatinajulisteessa oli kiva ylläri. (Olisi Kappea voinut vähän jututtaa samassa yhteydessä?)

- Unkarista tuli ihan eri tavalla näkökulmaa kun oli Daniel Kollarin kommentit.
- Juttu tyttöjen U17-jengistä oli ehdottomasti iloinen yllätys, mutta jäi vähän ylimalkaiseksi. MM-lopputurnauspaikan taistelleet nuoret olisivat ansainneet enemmänkin esittelyä, eikä pelkkää valmentajaa koko ajan.
- Seinäjoen U19-kisojen katkeransuloinen fiilis tuli hyvin esiin matkaraportissa.

Paketti oli ehkä vähän ohuempi kuin joskus ennen, mutta täyttä tavaraa ilman filleriä. Kiitos tekijöille.
ALPPIK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taylor Swift: You Belong With Me


Vastaus #1214 : 14.03.2019 klo 16:07:47

Jäsenlehti postitettu tällä viikolla, palautteet ja kommentit voi jättää tähän tai sitten sähköpostilla aktiiveille.

Valitettavasti yksi huippujuttu jäi tulevaan numeroon informaatiokatkoksen johdosta, erotuomaritoiminnan nykytilasta saadaan lukea vasta myöhemmin tänä vuonna. Onneksi ei ole niin päivän päälle vaan ajattomampi teema.
linnunlaulu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JIPPO, Suomi, Juventus


Vastaus #1215 : 18.03.2019 klo 21:46:12

Hyvä ja ajankohtainen painos. Erityisesti kannelle peukkua.
Elias

Poissa Poissa


Vastaus #1216 : 19.03.2019 klo 10:01:09

Nopeasti tuli eilen selattua läpi ja vaikutti erittäin hyvältä. Vie myös taitoltaan esimerkiksi EOM-lehteä 100-0 tällä hetkellä.
ALPPIK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taylor Swift: You Belong With Me


Vastaus #1217 : 28.08.2019 klo 20:07:57

Kuulemma kolahdellut postiluukuista taas tästä päivästä alkaen. Palautetta saapi antaa.
Juhisman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Leppävaaran Pallo


Vastaus #1218 : 29.08.2019 klo 18:24:24

Udinen fanimatsia käsittelevästä jutusta on unohtunut ainakin yhden pelaajan nimi. Muuten laadukas nivaska kuten aina, etenkin ulkoasu on komea. Ylos
Lounasseuralainen

Poissa Poissa


Vastaus #1219 : 03.09.2019 klo 21:02:50

Ammattitaitoista tekemistä kaikin puolin. Asiallisuus edellä mennään, eikä menneiden aikojen huonosta huumorista ole jälkeäkään. Näinhän se kai pitää mennäkin, kun väki vanhenee ja keskiluokkaistuu? Kuvitus on ihan huippua, sen suhteen ei ole menneisyyttä ikävä!

Linda Sällströmin haastattelu oli kiinnostavaa luettavaa. Hyvän jutun kirjoittajan olisi voinut mainita.

Vorssander

Poissa Poissa


Vastaus #1220 : 03.09.2019 klo 21:24:07

Linda Sällströmin haastattelu oli kiinnostavaa luettavaa. Hyvän jutun kirjoittajan olisi voinut mainita.
Olen pitänyt vähän tapana, että en kauheasti halua omaa nimeäni esiin. Eli tuo on jätetty ihan tietoisesti mainitsematta. Linda on kyllä hauska haastateltava. Sympaattinen tyyppi.
Säämies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Huuhkajat


Vastaus #1221 : 03.09.2019 klo 23:13:30

Olen pitänyt vähän tapana, että en kauheasti halua omaa nimeäni esiin. Eli tuo on jätetty ihan tietoisesti mainitsematta. Linda on kyllä hauska haastateltava. Sympaattinen tyyppi.

Oli oikein mainio haastis ja ISO kiitos siitä!
Lounasseuralainen

Poissa Poissa


Vastaus #1222 : 05.09.2019 klo 20:31:29

Olen pitänyt vähän tapana, että en kauheasti halua omaa nimeäni esiin. Eli tuo on jätetty ihan tietoisesti mainitsematta. Linda on kyllä hauska haastateltava. Sympaattinen tyyppi.

No voisihan sitä käyttää vaikka omaa nimimerkkiä tai keksittyä nimeä? Nyt jäi vähän outo fiilis kun ei tiennyt onko tää jostain muusta mediasta peräisin vai mikä on homman nimi.
linnunlaulu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JIPPO, Suomi, Juventus


Vastaus #1223 : 24.09.2019 klo 08:04:34

Pitääkö olla huolissaan jos HuSea ei ole vieläkään saapunut? Ilmeisesti pitää olla itse postittamassa että sen saa.
Runkkarna

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bastu Masturbator


Vastaus #1224 : 26.09.2019 klo 17:58:28

HuSe! lehteä on muuten aika nasta lukea esim paskalla. Samalla saa kivaa infoa miten meillä menee. Toivoisin kyllä enemmän kannattaja haastatteluja esim Boris Pugosta ja hänen nykytilanteesta, vaikuttaako edelleen Donetskissa?  

Viro-awayssa joku näytti minulle tutun äänen ja tunnistin heti Kinkyksi. Hassua kuulla miestä youtubessa eikä SMJK päädyssä.

https://youtu.be/jkB5rZRBPWk
« Viimeksi muokattu: 26.09.2019 klo 18:01:47 kirjoittanut Runkkarna »

 
Sivuja: 1 ... 48 [49] 50 51
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa