Hackuna
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK, ManU
|
|
Vastaus #1200 : 12.09.2009 klo 08:10:12 |
|
Tällä tietoa reilut 20 Kloppia on lähdössä Jeppikseen, tunnelma on siis taattu...
|
|
|
|
Andreas
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Jaro, BVB09 ja Chelsea FC
|
|
Vastaus #1201 : 13.09.2009 klo 02:08:54 |
|
Ei mitään mainintaa ottelusta vielä? Olisi nyt kiva kuulla jotain kun en päässyt paikalle kun Jaro vei mielenkiinnon.
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK
|
|
Vastaus #1202 : 13.09.2009 klo 10:27:08 |
|
Ei mitään mainintaa ottelusta vielä? Olisi nyt kiva kuulla jotain kun en päässyt paikalle kun Jaro vei mielenkiinnon. Surkean ekan puoliajan jälkeen Kerho heräsi taistelemaan toisella puoliajalla, mutta ei onnistunut purkamaan JBK:n puolustussumppua. JBK:lla varmaan kolmisen vetoa tai tilannetta koko pelissä, mutta ekan puoliajan rankkarimaali ja toisen puoliajan viiden metrin paitsiosta syntynyt maali toi Jeppikselle voiton. Kerho onnistui kertaalleen, kun vaihdosta tullut Etelä-Aho iski lähietäisyydellä kulman jälkitilanteesta. Rankkari tuli kun tuomari katsoi maalivahti Aki Lyyskin pelanneen väärin alueella. Itse näin kyllä että Lyyski pelasi ensin palloa, veti liukkarilla hyökkäykseen päässeeltä pelaajalta pallon, mutta koska JBK:n pelaaja lensi komeasti tilanteessa, tuli siitä lappu Lyyskille ja pilkku JBK:lle. Toisessa maalissa Pietarsaaren erotuomarikerhon luokaton linjamies jätti päivänselvän paitsion liputtamatta ja JBK pääsi jo 2-0 karkumatkalle. Tilannetta protestoi Kerhon pelaajat rajusti. Pelin jälkeen paikallinen seuraihminen kävi Kloppiporukalle sanomassa, että hänenkin mielestä tilanne oli selvä paitsio. Molemmat linjat oli surkeimmat mitä olen tällä kaudella nähneet, tai ainakin kotijoukkueen puolelle liputtavimmat semmoiset. Päätuomari joutui useampaankin kertaan kumoamaan molempien linjojen liputuksia. Katsojia oli ehkä maksimissaan 50 henkeä, näistä 30 Seinäjoelta. Paikalle kun tultiin, kentällä ei ollut vielä ketään muuta kuin pelaajat, järjestysmiehet (tai oikeastaan järjestysmies ja muutama pikkupoika, joille oli järkkäriliivi laitettu) ja Klopit. Ja me tulitiin paikalle puolituntia ennen peliä. Silloin tämä JBK:n ainoa järjestysmies tokaisi portilla, että "ikävä kyllä meillä on olutteltta nyt suljettuna, mutta tuossa on Siwa 100metrin päästä, hakekaa sieltä juomat." Osa meistä totteli miehen neuvoa ja kappas kummaa... kun peli oli käynnissä, tuli samainen järjestysmies sanomaan: "älkää nyt juoko tuota "pilsua", kun tarkkailija tuli sanomaan että tulee meille kuulemma sakot muuten.." Ihan kiva reissu ja Kerhon taisteluasenne toisella puoliajalla lämmitti Kloppiryhmää, vaikkei voittoa saatukaan. JBK ei voittoa varsinaisesti ansainnut, mutta eipä meitä nyt niin hirveästi harmitakaan enää tässä vaiheessa kautta. Ensi vuonna Jeppikseen taas.
|
|
|
|
Vege
Poissa
|
|
Vastaus #1203 : 16.09.2009 klo 16:47:45 |
|
Jatkossa yritetäänkin ylöspäin ilmeisesti Ville Lyytikäisen opeilla. Näin kertoo vahvat huhut kirkolla.
|
|
|
|
Tuoppi
Poissa
|
|
Vastaus #1204 : 16.09.2009 klo 17:00:44 |
|
Jatkossa yritetäänkin ylöspäin ilmeisesti Ville Lyytikäisen opeilla. Näin kertoo vahvat huhut kirkolla.
Jos pitää paikkansa, niin matka kohti konkurssia on alkanut.
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #1205 : 16.09.2009 klo 17:45:46 |
|
Tuskinpa pitää tämä huhu paikkaansa. Koviakin nimiä on ensikauden valmentajan pestille huhuiltu, Eskin ollessa kuitenkin käsittääkseni vahvoilla jatkajaksi, mutta niissä huhuissa ei tuota Lyytikäistä ole kyllä kertaakaan mainittu. Taitaa olla tää huhu lähtöisin siitä että johtokunnassa on tapahtumassa muutoksia ja siellä huhuillaan Sarajärveä touhuun mukaan... Raimo Sarajärvi on Lyytikäisen tuttuja ja joku on laskeskellut 1+1, mutta niin hän on monen muunkin tunnetun futisihmisen. Tunteehan Sarajärvi ystävikseen Hjelmin ja Litinkin. Poika Lyytikäinenhän pitää käsittääkseni Helsingissä omaa firmaa ja toimii pelaaja-agenttina tätä nykyä, joten olisiko miehelle edes itsellään kiinnostusta / aikaa, jos siis oletettaisiin ylipäätään että joku täällä äijän puikkoihin haluaisi?
|
|
|
|
Sporttila
Poissa
|
|
Vastaus #1206 : 16.09.2009 klo 17:54:44 |
|
Kuulin tänään saman huhun. Toivottavasti seurajohdolla on sen verran järkeä päässä, että "poikaa" ei palkata. Varmasti kallis mies, jota tuskin kiinnostaa edes vähää alusta kehittää seinäjokista futista pitkällä tähtäimellä. Eskin jatko ykköskoutsina olisi varmasti paljon parempi vaihtoehto. Huomattavasti halvempi ja tuloksetkin ovat olleet materiaaliin nähden ihan hyviä. Säästyneillä rahoilla voisi sitten palkata pari täsmähankintaa, jotta nousukamppailuun pääsystä voidaan edes haaveilla. Fakta on kuitenkin se, että tämän kauden materiaalilla neljättä sijaa ylöspäin ei ollut/ole mitään mahdollisuuksia. Kolme edelläolevaa joukkuetta ovat kuitenkin niin materiaaleiltaan kuin keskinäisissä otteluissakin olleet selvästi SJK:ta parempia. Seurajohdolta odottaisi myös selvän strategian luomista muutamalle seuraavalle vuodelle. Halutaanko ylipäätään nousta ja jos halutaan niin millä aikataululla vai riittääkö oman kylän pojilla Kakkosen pelien pelaaminen. Mistä varainhankinta jos nousua havitellaan ja jos se tapahtuu? Nyt pitäisi jo avainpelaajien kanssa neuvotella ensi vuoden soppareista ja kartoittaa mahdollisia vahvistuksia heikoimmille osa-alueille. Joukkuetta pitäisi myös saada tunnetuksi kaupunkilaisille, että väki löytäisi tiensä katsomoon. Sopupallojoukkueen poistuttua futiksella olisi hyvä sauma ottaa kesän ykköslajivaltikka itselleen. Nettisivut SJK:lla ovat kyllä loistavat, mutta esimerkiksi Kloppeja kannattaisi hyödyntää markkinoinnissa kun ovat luvanneet siinä auttaa. Esim. ottelujulisteiden jakamista, jne. Myös jonkinlaisen kausijulkaisun rustaaminen ja sen jakaminen kotitalouksiin tuskin vähentäisi kiinnostusta joukkuetta kohtaan. TP:n ja Sepsin junnujoukkueiden valmentajille voisi myös ehdottaa, että he kannustaisivat pelaajiaan käymään Kerhon kotipeleissä. Tällä tavalla varmasti saataisiin myös futiksesta kiinnostuneita junnujen vanhempia katsomoihin.
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #1207 : 16.09.2009 klo 22:07:56 |
|
Laitoin muutaman kuvan Kloppien reissusta Jeppikseen...
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #1208 : 17.09.2009 klo 10:41:17 |
|
Kuulin tänään saman huhun. Toivottavasti seurajohdolla on sen verran järkeä päässä, että "poikaa" ei palkata. Varmasti kallis mies, jota tuskin kiinnostaa edes vähää alusta kehittää seinäjokista futista pitkällä tähtäimellä.
Eskin jatko ykköskoutsina olisi varmasti paljon parempi vaihtoehto. Huomattavasti halvempi ja tuloksetkin ovat olleet materiaaliin nähden ihan hyviä. Säästyneillä rahoilla voisi sitten palkata pari täsmähankintaa, jotta nousukamppailuun pääsystä voidaan edes haaveilla. Fakta on kuitenkin se, että tämän kauden materiaalilla neljättä sijaa ylöspäin ei ollut/ole mitään mahdollisuuksia. Kolme edelläolevaa joukkuetta ovat kuitenkin niin materiaaleiltaan kuin keskinäisissä otteluissakin olleet selvästi SJK:ta parempia.
Seurajohdolta odottaisi myös selvän strategian luomista muutamalle seuraavalle vuodelle. Halutaanko ylipäätään nousta ja jos halutaan niin millä aikataululla vai riittääkö oman kylän pojilla Kakkosen pelien pelaaminen. Mistä varainhankinta jos nousua havitellaan ja jos se tapahtuu? Nyt pitäisi jo avainpelaajien kanssa neuvotella ensi vuoden soppareista ja kartoittaa mahdollisia vahvistuksia heikoimmille osa-alueille.
Joukkuetta pitäisi myös saada tunnetuksi kaupunkilaisille, että väki löytäisi tiensä katsomoon. Sopupallojoukkueen poistuttua futiksella olisi hyvä sauma ottaa kesän ykköslajivaltikka itselleen. Nettisivut SJK:lla ovat kyllä loistavat, mutta esimerkiksi Kloppeja kannattaisi hyödyntää markkinoinnissa kun ovat luvanneet siinä auttaa. Esim. ottelujulisteiden jakamista, jne. Myös jonkinlaisen kausijulkaisun rustaaminen ja sen jakaminen kotitalouksiin tuskin vähentäisi kiinnostusta joukkuetta kohtaan. TP:n ja Sepsin junnujoukkueiden valmentajille voisi myös ehdottaa, että he kannustaisivat pelaajiaan käymään Kerhon kotipeleissä. Tällä tavalla varmasti saataisiin myös futiksesta kiinnostuneita junnujen vanhempia katsomoihin.
Ville Lyytikäiseen valmentajana mulla on semmoinen näkemys, että äijä on ollut parhaimmillaan junioripuolen kehittäjänä, mutta edustusjoukkueissa on ollut saamaton ja mitä olen miehen joukkueissa pelanneilta kuullut juttua, on hieman liikaa kaveria joidenkin pelaajien kanssa, toisten jäädessä "saunakaveriringin" ulkopuolelle. Eli tykkää olla semmoinen hyvä jätkä ja hyvää pataa joidenkin joukkueen pelaajien kanssa. Kiva valmentajahan tuommoinen on, mutta väistämättä siitä seuraa auktoriteettiongelmia ja joukkue saattaa kuppikuntaistua. Tämähän on vähän ongelmana tällä hetkellä Kerhossakin. Enkä tarkoita tuota kuppikuntajuttua, vaan sitä että Eski tuntee joukkueen jo ehkä jopa liian hyvin, monet pelaajista ihan pikkupojista asti. Eikä ehkä kaikki pelaajat siksi koe aina omaa pelipaikkaansa uhatuksi. Ei vaikka esitykset ei aina niin hyviä edellisessä pelissä olisi olleetkaan. Toki materiaalikin on sen verran kapeampi. Tämä tulee mun mielestä esiin hyvin kun katotaan tuota yhteistyötä TP-Seinäjoen edustuksen kanssa, joka on ollut tällä kaudella surkea fiasko, TP:n kannalta asiaa katsellen. Asiaan voi tarkemmin syventyä TP:n sivuilta. Pelaajat eivät ole ehkä kokeneet TP:tä omaksi reservijoukkueekseen, jossa hyvillä suorituksilla saisi lisää vastuuta Kerhossa. Samasta syystä myös TP-Seinäjoen lupaavat juniorit eivät ole olleet innokkaita TP:n edustukseen lähtemään, kun siellä näyttöjen antaminen ei vaikuta peliaikaan Kerhossa. Auktoriteettisempi valmentaja olisi kenties vaatinut vähemmän peliaikaa saaneilta näyttöjä vaikka tuolla TP:ssä ennen peliajan saantia Seinäjoen edustusjoukkueessa, Kerhossa. Nelonen sarjana ei varmastikaan kenellekään urheilu-uraltaan enemmän vaativalta suurta tyydytystä tuo, mutta asenne siihen joukkueeseen olisikin pitänyt olla se, että se toimii ponnahduslautana Kerhon avaukseen. Ja samalla TP olisi pitänyt saada kolmoseen. Eli sen verran kova se nelonenkin kuitenkin on, että ei sieltä puolivaloilla kovemmilla pelaajillakaan nousta ja vaikka kuinka pelaisi B-junnujen SM-sarjaa, ero miestenpeleihin on edelleen kova. Ei taidossa, mutta peliäly ja fyysisyys suurimpina eroina. Eikä pelkästään fyysisyys jonain nilkoillepotkimisena, vaan rehellisinä kaksinkamppailuina. Niihin sitä kokemusta juniorit saisivat tuolla nelosessakin. Eli Eski olisi voinut vaatia pelaajiltaan, sekä joukkueeseen halajavilta junioreilta esityksiä tuolla TP:ssä. Eikä antaa äijien itsensä päättää pelaavatko he siellä. En tiedä onko Eski vaatinut näin, mutta ainakin ulkopuolisesta näyttää että ei ole. Tämähän taas johtuu juuri siitä, että Eski tuntee jo pelaajat ja mihin he pystyvät. Joten jos joukkueen valmentajaa ollaan vaihtamassa, niin seuraavan valmentajan pitäisi olla mun mielestä kunnianhimoinen koko seuratoiminnan kehittäjä, Seinäjoen ulkopuolinen ja mielellään auktoriteetti, mutta ei mikään pelkkä huutaja. Huutaminen ei ole sama kuin auktoriteetti. Meriittiä pitäisi siinä mielessä olla, että kaupunkilaiset tämän huomaavat ja sponsorit. Jos vaihtoehtona on Ville Lyytikäinen, jonka saavutukset mun mielestä ei päätä huimaa, pidän enemmän kuin mielelläni Eskin Kerhon peräsimessä. Mulla kun ei miehestä mitään muuta valittamista ole, kuin tuo pienoinen auktoriteetin puute ulkopuolisen silmään. Sitä mitä mies tekee pukukopissa ja joukkueen kesken, en lähde kritisoimaan millaan lailla. Se puoli tuntuu olevan kunnossa. Plussaa tietysti vielä siitä että on Seinäjokelainen, eli omin voimin mennään... Pitää muistaa, että Eskin soppari loppuu tähän kauteen, joten voi olla että mies ei välttämättä edes itse ole halukas jatkamaan?
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #1209 : 17.09.2009 klo 11:22:05 |
|
Noista lupaavista junnuista kun aloin tuossa jauhamaan, niin tässä on mun mielestä hieno esimerkki junnusta joka ei luovuttanut vaikka ei ykkösrinkiin aluksi päässytkään. Äijä tappeli B:n kakkosjoukkueessa pelipaikan B:n SM rinkiin ja on nyt joukkueen maalitykkinä. Erno Ruismäki - maalitykiksi syntynytOma tulevaisuus on TP-Seinäjoen Pallokoulussa ja nykyisessä Energialiigassa aloittaneelle seuran kasvatille vielä iso kysymysmerkki. Maaleja on joka tapauksessa syntynyt joka tasolla, joten jos siitä mitään viitteitä saa, on tulevaisuus joka tapauksessa lupaava.
”Vasta parin viime päivän aikana olen edes miettinyt juttuja. Mielessä on pyörinyt akatemiat, sekä TP-Seinäjoen, että Etelä-Pohjanmaan Urheiluakatemia. En kyllä hakenut sinne. Nyt olen niitä pohtinut hiukan lisää”, paljastaa nuorukainen ja jatkaa…
”Ensi vuonna joka tapauksessa samaa sarjaa, eli BSM, sitten A-juniorit, jos joukkue tulee ja jos kaikki oikein hienosti menee, niin SJK on siellä horisontissa. Se olisi ihan hieno juttu”, asettelee nuori mies sanojaan järkestykseen. Oikea asenne. Pitänee muutenkin tänne keräillä tietoja noista tulevaisuuden Kerho -pelaajista. Ihan mielenkiintoista varmaan muillekin tietää noista?
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #1210 : 17.09.2009 klo 12:20:01 |
|
Yksi pelaaja noista B-junnuista joka itselle on jäänyt mieleen, on Teemu Penninkangas. Äijä on pitkä ja taitava, sekä vaarana vastustajan puolustukselle kokoajan. Vähän tommoinen "Zlatanmainen" nykyhyökkääjän muottiin sopiva kaveri. Tekee itse paikkoja itselleen, osaa mennä miehestä siis itse ohi, mutta pituus tuo etua fyysisempään targetpelaamiseen. On alunperin Alavuden APV:n kasvatti, mutta pelannut vuodesta 2005 lähtien Seinäjoella. Toinen tommoinen tulevaisuuden tähti on mun mielestä vielä C-junnuissakin pelaava Veli-Pekka Pajula, joka on Ville ja Juho Pajulan pikkuveli. Hemmetin taitava pelaaja ja on tosiaan saanut jo vastuuta niin B-junnuissa kuin Akatemiassakin. Mitenkään Vipin ja Pujon tulevaisuutta väheksymättä, tää nuorin Pajula näyttäisi tulevan kovaa vauhtia ylöspäin. Tulevaisuuden Tiitus Lehtiseksi, tai Petri Niemeksi, halajaa "Hannun-poika" Henri Huilla, joka pitkänä pelaajana on kuin tehty toppariksi. Myös äijän asenne on ollut, noissa peleissä mitä olen nähnyt, hyvää tulevaisuuden kapteeniluokkaa. Toivottavasti äijä on sitä myös joukkueen sisällä. Pari vähän "tutumpaa" lupausta on Jesse Jääskeläinen ja Maalivahti Joonas Kuivalainen. Molemmat mukana viime talvena jo Akatemian riveissä ja mukana Kerhonkin treeneissä. Ainakin talvella taisi Joonas käydä jossain treenimatsissa Kerhon maalissakin? Tässä oli mun tarkoitus kehaista muutamaa nuorempaa pelaajaa, mutta kyllähän noi jo SJK:n ja TP:n edustuksen riveissä pelaavat Saku Koskinen, Jyri Reinilä, Toni Koivusaari ja Juho Pajula etunenässä on tietty sattunut mun silmään huippulupauksina. Kyllä noista tulevaisuudessa kova joukkue saadaan yhdessä Kerhossa jo pelaavien Jaakko Lammen, Timo Rauhalan, Tommi Haanpään Samppa Bouroussin ja Jukka Aholan kanssa, jos äijillä riittää intoa ja asennetta. Ja noilla voi jonkun 7-10 vuoden päästä pelata vaikka Veikkausliigassa, jos kehitys jatkuu. Osalla varmaan kutsuu sitä ennen jo isommat areenat puoleensa. Eikä meidän nykyisen avausmiehistön äijätkään mitään vanhoja todellakaan vielä ole! Toivottavasti en unohtanut ketään omaan silmään sattunutta. Pistäkää muut lisää mielipiteitä junnulupauksista, mulla ei niin paljoa ole noista kuitenkaan kokemusta, kun olen vasta yhden kesän tilannetta junnuissa seuraillut. + tietty viime talven.
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.09.2009 klo 12:33:15 kirjoittanut Selkäsauna »
|
|
|
|
|
Fabe
Poissa
|
|
Vastaus #1211 : 17.09.2009 klo 13:49:17 |
|
Toivottavasti en unohtanut ketään..
Itse ainakin Jaakko Vähäpesolan lisäisin listalle
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #1212 : 17.09.2009 klo 14:16:27 |
|
Itse ainakin Jaakko Vähäpesolan lisäisin listalle Todellakin! Se oli mulla kokoajan mielessä, mutta en tajua miksi ihmeessä jäi tuosta listasta pois. Kiitos muistutuksesta!
|
|
|
|
pallojonglööri
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool
|
|
Vastaus #1213 : 17.09.2009 klo 18:56:55 |
|
selkäsauna oot väärässä ettei Eski ole vaatinut pelaajilta näyttöjä nelosessa ja määrännyt heitä sinne pelaamaan, on ainakin mun kuuleman mukaan antanut myös palautetta pelaajille pelaamastaan pelistä.Onhan heitä ollut joka pelissä koko kesän ajan vähintään se kaksi ja parhaillaan jopa 5-7 peluria.On totta että pelaajat ei hirveästi ole ollut kiinnostuneita menemästä pelaamaan.Koska heitä on peluutettu väärillä pelipaikoilla ja touhu on ollut mitä on,siitä en kommentoi enempää.Eskin auktoriteetti kyllä riittää ja on kyllä hyvä motivoimaan pelaajia.Asennevammaisia pelaajia on aina mukana niillehän ei kukaan mitään voi.Ehdottomasti pitäisi jatkaa valkkuna ajatellen koko Seinäjoen futiksen kehittämistä
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #1214 : 17.09.2009 klo 20:27:24 |
|
selkäsauna oot väärässä ettei Eski ole vaatinut pelaajilta näyttöjä nelosessa ja määrännyt heitä sinne pelaamaan, on ainakin mun kuuleman mukaan antanut myös palautetta pelaajille pelaamastaan pelistä.Onhan heitä ollut joka pelissä koko kesän ajan vähintään se kaksi ja parhaillaan jopa 5-7 peluria.On totta että pelaajat ei hirveästi ole ollut kiinnostuneita menemästä pelaamaan.Koska heitä on peluutettu väärillä pelipaikoilla ja touhu on ollut mitä on,siitä en kommentoi enempää.Eskin auktoriteetti kyllä riittää ja on kyllä hyvä motivoimaan pelaajia.Asennevammaisia pelaajia on aina mukana niillehän ei kukaan mitään voi.Ehdottomasti pitäisi jatkaa valkkuna ajatellen koko Seinäjoen futiksen kehittämistä
Tämä selvä. Homma on vain ulkopuolisen silmin näyttänyt siltä että noin ei olisi ollut, mutta hyvä jos olen väärässä. Onko ongelmana tuossa yhteistyössä sitten enemmän juuri se, että Eskille ei ole TP:n puolelta ihmiset halunneet antaa tarpeeksi suurta roolia myös reservijoukkuetta ajatellen? Ei nyt toki valmentamaan myös sitä, mutta kyllä joukkueitten yhteistyö olisi pitänyt olla laajempaa. Esim. treenipuolella jne. Tai ainakin mahdollista yhteistyötä olisi pitänyt entisestään korostaa joukkueiden välillä. Silloin olisi kenties nuo junioritkin olleet innokkaampia TP:n edustukseen mukaan. Missään tapauksessa en Eskin niskaan ole tuota yhteistyön puutetta kaatamassa, kyllä siinä on monia muita(kin) tekijöitä. Ja jos Eski jatkaa, kuten minulle varsin hyvin sopii, pitäisi mun mielestä antaa miehelle isompi valta reservinkin kohdalla. Esim. joku Eskin luottomies valmentajaksi, joka voisi toimia myös SJK:n kakkosena. Näinhän se homma toimisi kaikkein parhaiten. Ja samalla jos Eski jatkaa, pitää tehdä selväksi seuran puolelta, että Eski jatkaa myös tulevaisuudessa hommassaan. Jos tehdään vain vuoden soppareita, on turha odottaa että miehellä on kunnon auktoriteettia seuran kehittämiseen, jos ne "asennevammaiset" pelaajat haaveilevat uutta valmentajaa seuran edustukseen seuraavalle kaudelle. Näinhän ei toivottavasti SJK:ssa ole, mutta joku peliajatta jäänyt saattaa näinkin ajatella.
|
|
|
|
pallojonglööri
Poissa
|
|
Vastaus #1215 : 18.09.2009 klo 08:48:20 |
|
Joo kyllä selkäsauna asiaa puhuu, mutta mites SJK tuleeko uusia pelaajia ja ketä on lähdössä?Onko kellään mitään tietoa?
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #1216 : 18.09.2009 klo 10:08:25 |
|
Joo kyllä selkäsauna asiaa puhuu, mutta mites SJK tuleeko uusia pelaajia ja ketä on lähdössä?Onko kellään mitään tietoa?
Mitään tietoa ei mulla ole, mutta uskoisin ja toivon että ainakin nämä miehet jatkavat ensi kaudellakin: Mikael Muurimäki Tommi Haanpää Juha Etelä-aho Ville Pajula Petri Huttu Marko Huttu Johannes Saranpää Henri Saranpää (Kunhan äijä saadaan kuntoon) Tiitus Lehtinen Petri Niemi Jaakko Lampi Mikko Väänänen Toni Kujala Timo Rauhala Samppa Bouroussi Toki esim. J-P Salminen ja Aki Lyyski olisi mun pelaajalistalla. Mun puolesta täysin sama joukkue kuin tälläkin kaudella kelpaa, kunhan siihen hommataan pari vahvistusta lisää. Vahvistusten osalta omat ykköstoiveet on: Mikko Ylihärsilä Matti Lampi Ville Ylinen Jani Asuintupa (Saisi palata takaisin sieltä stadin hurreista ) Jos Aki ei jatka, niin ehdottomasti koko rahalla maalivahtia. EDIT: Joku topparikin pitäisi hommata, niin olisi esimerkiksi mahtava nähdä Janne Salli vielä Keskarilla. Janne toisi kokemusta ja vaikka paikat ei aina kunnossa pysyisikään, niin miehellä olisi todella paljon annettavaa mun mielestä Seinäjoen futikselle. Salli on mun mielestä yksi kaikkien aikojen Seinäjokelaispelaajia ehdottomasti.
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.09.2009 klo 10:34:00 kirjoittanut Selkäsauna »
|
|
|
|
|
Fabe
Poissa
|
|
Vastaus #1217 : 19.09.2009 klo 15:41:24 |
|
Ypa näköjään johtaa jo 2-0...
|
|
|
|
bratmay
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK, Newcastle
|
|
Vastaus #1218 : 21.09.2009 klo 12:29:18 |
|
Pallojonglööri puhuu kyllä asiaa! Seinäjoen futis on kehittynyt aimoharppauksen vuoden 2009 aikana, edustus on vakiinnuttanut paikkansa 2div. ylemmässä keskikastissa ja myös teepee piti sarjapaikkansa! Eskille vaan jatkopahvia!
|
|
|
|
pallojonglööri
Poissa
|
|
Vastaus #1219 : 21.09.2009 klo 14:53:42 |
|
Eteenpäin on menty 4-5 sija tänä vuonna, viimevuonna oliko7vai 8 sija. Viime vuodesta heikentyneellä ryhmällä, poissa kuitenkin saranpäät,Huttu,Kärki Asuintupa ketä tuli tilalle Muurimäki ja muutama junnari.Ens vuonna sijat 1-2?
|
|
|
|
bratmay
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK, Newcastle
|
|
Vastaus #1220 : 21.09.2009 klo 20:58:34 |
|
Eteenpäin on menty 4-5 sija tänä vuonna, viimevuonna oliko7vai 8 sija. Viime vuodesta heikentyneellä ryhmällä, poissa kuitenkin saranpäät,Huttu,Kärki Asuintupa ketä tuli tilalle Muurimäki ja muutama junnari.Ens vuonna sijat 1-2?
Uskoisin näin! Kunhaan vaan saa rungon pidettyä ja siihen muutama paluumuuttaja niin voila!
|
|
|
|
Maxximus
Poissa
|
|
Vastaus #1221 : 21.09.2009 klo 22:03:59 |
|
Eskille jatkolappu jos mies haluaa, joukkue perustuksiltaan samana ja salli on legenda...
|
|
|
|
pallojonglööri
Poissa
|
|
Vastaus #1222 : 22.09.2009 klo 12:37:23 |
|
Ehdottomasti jatkopahvi eskille saanut joukkueen pelaamaan ei enää pitkääpalloa irlantilaisittain
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #1223 : 24.09.2009 klo 17:55:07 |
|
Raimo Sarajärvi on SJK:n uusi Puheenjohtaja seuraavan kahden kauden ajan (PJ valitaan aina kahdeksi kaudeksi kerrallaan).
Edellinen puheenjohtaja, Mikko Latomäki, jatkaa seuran hallituksessa.
Jos Sarajärvi ei ole ennestään tuttu, niin kyseessä on n. 40 ja risat vuotias, entinen jalkapalloilija, sekä entinen SKV:n omistaja ja Realia Groupin johtaja. Sarajärvi on myös Seinäjoelle rakennetun Wallsport -jalkapallohallin omistaja, rakennuttaja ja päärahoittaja.
Hän on toiminut viime vuosina luennoitsijana Suomen liikuntajohtajille liikuntayrittäjyyden ja -rahoituksenhankkimisen puolesta. Samoin hän on viime vuosina sijoittanut isoja summia, sekä kerännyt rahoitusta monille Seinäjoen keskustan rakennusprojekteille, kuten EPS-Tori -ostoskeskuksen uusimisessa.
Hieno homma että saatiin mies SJK:n johtajaksi. Alueen yrittäjät varmasti lähtevät hänen projektinsa taakse ja mies on muutenkin tunnettu kovana puuhamiehenä.
Jalkapallomaailmassa miehellä on suhteita ulkomaillekin, mutta esim. kotimaan Jari Litmanen ja Ari Hjelm ainakin tiettävästi kuuluu miehen kaveripiiriin, kuten monet muutkin jalkapalloihmiset.
|
|
|
|
Seitenkasi
Poissa
|
|
Vastaus #1224 : 24.09.2009 klo 18:18:45 |
|
Raimo Sarajärvi on SJK:n uusi Puheenjohtaja seuraavan kahden kauden ajan (PJ valitaan aina kahdeksi kaudeksi kerrallaan).
Edellinen puheenjohtaja, Mikko Latomäki, jatkaa seuran hallituksessa.
Jos Sarajärvi ei ole ennestään tuttu, niin kyseessä on n. 40 ja risat vuotias, entinen jalkapalloilija, sekä entinen SKV:n omistaja ja Realia Groupin johtaja. Sarajärvi on myös Seinäjoelle rakennetun Wallsport -jalkapallohallin omistaja, rakennuttaja ja päärahoittaja.
Hän on toiminut viime vuosina luennoitsijana Suomen liikuntajohtajille liikuntayrittäjyyden ja -rahoituksenhankkimisen puolesta. Samoin hän on viime vuosina sijoittanut isoja summia, sekä kerännyt rahoitusta monille Seinäjoen keskustan rakennusprojekteille, kuten EPS-Tori -ostoskeskuksen uusimisessa.
Hieno homma että saatiin mies SJK:n johtajaksi. Alueen yrittäjät varmasti lähtevät hänen projektinsa taakse ja mies on muutenkin tunnettu kovana puuhamiehenä.
Jalkapallomaailmassa miehellä on suhteita ulkomaillekin, mutta esim. kotimaan Jari Litmanen ja Ari Hjelm ainakin tiettävästi kuuluu miehen kaveripiiriin, kuten monet muutkin jalkapalloihmiset.
Lähde?
|
|
|
|
|
|