FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.09.2024 klo 02:15:34 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 25 [26] 27 ... 37
 
Kirjoittaja Aihe: Itä-/Keski-Suomen kolmonen 2009  (Luettu 105445 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Woody P

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves,OIK steelers.


Vastaus #625 : 25.06.2009 klo 03:37:48

Kesätursulle aina iso Ylos
Eiccu

Poissa Poissa


Vastaus #626 : 25.06.2009 klo 08:40:35

BET - KuFu 0-2 (0-1)

BETin paras esitys tällä kaudella ja peli oli melko tasainen. KuFu sai avausjaksolla hieman onnekkaasti kulman jälkitilanteesta maalin, kun paristakympistä lähtenyt laukaus muutti puolustajasta suuntaa ja meni maaliin. Molemmat joukkueet puolustivat tiiviisti ja kummallekin joukkueelle tuli ainoastaan muutama hyvä tekopaikka. BET joutui pelaamaan viimeiset 20 minuttia vajaalla ulosajon seurauksena, mutta oli silti todella lähellä tasoittaa ennen kuin KuFu niittasi 0-2 maalin lisäajalla.

Ei ole ihme, että KuFu on noin korkealla, sillä puolustuspeli on hyvin organisoitua ja kärkikalusto on sarjan parhaimmistoa. Keitelejazz, Riverball ja KuFu ratkovat nousijan, enkä ihmettelisi jos KuFu tuon paikan kakkosessa veisi.
Eiccu

Poissa Poissa


Vastaus #627 : 29.06.2009 klo 08:18:07

Sunnuntain peleissä ei yllätyksiä:
Huima-JoPS 0-2
JPS-Riverball 0-3

colad

Poissa Poissa


Vastaus #628 : 01.07.2009 klo 21:26:44

KuFu - Huima 5-0 (4-0) Ylos
ylitarkastaja

Poissa Poissa


Vastaus #629 : 01.07.2009 klo 21:33:59

JPS-Ilves 0-3

Massive kool!
Eiccu

Poissa Poissa


Vastaus #630 : 01.07.2009 klo 21:38:46

BET-ToU 6-2 (3-1).

Molemmat joukkueet hyödynsivät paikkansa suhteellisen tehokkaasti.
Olliver

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FREE JMSK!


Vastaus #631 : 01.07.2009 klo 22:18:51

JPS-Ilves 0-3

Massive kool!

Sama,aivan helvetin loistava fiilis tästä voitosta.
Kirvesperse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves 42300


Vastaus #632 : 02.07.2009 klo 03:44:29

JPS-Ilves 0-3

Massive kool!

Käsi on housussa Ylos
Hienoo Ilves jotka siellä luuti, vittu me tullaan vielä! Ja joo mä olen humalassa, mitä vittu sitten? Jämsänkosken Ilves, Jämsänkosken Ilves, Ilves; Ilves. Ja muut syököön paskaa
Inkvisiittori

Poissa Poissa


Vastaus #633 : 02.07.2009 klo 10:00:11

Käsi on housussa Ylos
Hienoo Ilves jotka siellä luuti, vittu me tullaan vielä! Ja joo mä olen humalassa, mitä vittu sitten? Jämsänkosken Ilves, Jämsänkosken Ilves, Ilves; Ilves. Ja muut syököön paskaa

Olen aina (salaa) ihaillut ihmisiä, jotka runkkaavat himassa humalassa ajatellen Jämsänkosken Ilvestä :) Kirvesperse on hieno mies ja varmasti kova panemaan!
amatööri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MUFC


Vastaus #634 : 02.07.2009 klo 13:17:33

Sama Ylos :D

Todellakin JIlveksellä reissupelien sarja kauden aluksi ja kuten sanottua 2 kotipeliä vasta takana ja Mursun sanoin "kenellekään ei olla hävitty kenelle ei olis pitänyt :D".
Huima ja Jops peleistä jäi hieman paska maku tasurien takia mutta parempi piste kun ei sitäkään.
Jilves tulee parantamaan peliään rajusti syyskierroksella, lopputuloksissa sijoilla 5-6 ,tulette huomaamaan. (Ja saa ottaa talteen)

Zulujen vaisuus on ollut yllätys, odotin niitä kolmen kärkeen heti kauden alussa mutta kompuroinut pahasti. SC KuFu-98 itselle positiivinen yllätys pelannu hyvin.
Riverball ja Keitelejazz kuitenkin ratkaisevat keskenään sarjan voittajan.

JIlves ku voittaa ToUn nii on jo sarjatauolla vähintään 6. eli hieno mies oli oikeessa.

Sarjan voittajasta oon kyl eri mieltä. KuFu kulkee ku juna. Pahimmat pelitki jo takana (Keitelejazz-KuFu 3-3 ja Riverball-KuFu 0-3).
Woody P

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves,OIK steelers.


Vastaus #635 : 02.07.2009 klo 14:33:02

JPS-Ilves 0-3

Massive kool!
Jou,jou! Ylos Isoimmat syttyy aina hitaimmin! ;)
Kirvesperse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves 42300


Vastaus #636 : 02.07.2009 klo 23:17:13

Olen aina (salaa) ihaillut ihmisiä, jotka runkkaavat himassa humalassa ajatellen Jämsänkosken Ilvestä :) Kirvesperse on hieno mies ja varmasti kova panemaan!

Ilves aina sydämmessä mutta tuskin olen saamassa.
Foorumistien mainetta pidetään yllä, naiset, tuo ylimainostettu elämän hallinta Ylos

Kolmosessa säilytään ja erikoispeukku Euselle Ylos
Köpö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Andy Carrollista vuosituhannen floppi


Vastaus #637 : 03.07.2009 klo 12:55:09

Eiköhän täs ole käyny niin et ilves on palautettu takas maan pinnalle. Kovat oli puheet kauden alussa mut mikäs nyt on tilanne? Nauttikaa niistä 3 pisteestä mitä tuli,käy pian niin et ne oli viimesiä..
Olliver

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FREE JMSK!


Vastaus #638 : 03.07.2009 klo 20:12:56

Eiköhän täs ole käyny niin et ilves on palautettu takas maan pinnalle. Kovat oli puheet kauden alussa mut mikäs nyt on tilanne? Nauttikaa niistä 3 pisteestä mitä tuli,käy pian niin et ne oli viimesiä..

Lisätietoa kovista puheista? Ja ei en hyväksy mitään parin foorumistin jurrisia viestejä. Ainakin Ilves leirissä ollaan tiedety missä mennään ja sillä on myös kauden viralliseksi tavoitteeksi on laitettu sarjassa säilyminen. Oliko muuta kysyttävää?

Uskallatko sinä Köpö ottaa haasteen vastaan. Tarjoan sulle illan ja slutin jos nämä jäi kauden viimeiseksi pisteiksi?  Ei tarvi edes vastata...


Kirvesperse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves 42300


Vastaus #639 : 03.07.2009 klo 21:22:18

Eiköhän täs ole käyny niin et ilves on palautettu takas maan pinnalle. Kovat oli puheet kauden alussa mut mikäs nyt on tilanne? Nauttikaa niistä 3 pisteestä mitä tuli,käy pian niin et ne oli viimesiä..

Huutonaurua tälle provolle ja jaksamisia sinne suuntaan Ylos
Kirvesperse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves 42300


Vastaus #640 : 03.07.2009 klo 21:25:04

Sama Ylos :D

JIlves ku voittaa ToUn nii on jo sarjatauolla vähintään 6. eli hieno mies oli oikeessa.

Sarjan voittajasta oon kyl eri mieltä. KuFu kulkee ku juna. Pahimmat pelitki jo takana (Keitelejazz-KuFu 3-3 ja Riverball-KuFu 0-3).

Pakko kohta kääntää kelkka sinne KuFun suuntaan, kovassa lennossa ovat taisin olla väärässä sarjan voittajan suhteen. JIlves kyllä säilyy sarjassa.
Eiccu

Poissa Poissa


Vastaus #641 : 04.07.2009 klo 10:40:41

Pakko kohta kääntää kelkka sinne KuFun suuntaan, kovassa lennossa ovat taisin olla väärässä sarjan voittajan suhteen. JIlves kyllä säilyy sarjassa.


JIlves tosiaan melko varmasti säilyy sarjassa. Tippujia nimittäin on erittäin suurella todennäköisyydellä 1-2. Kakkosesta alaspäin tulee korkeintaan 2 joukkuetta. Liipasimella on PK ja FCJ, mutta ihmettelen suuresti jos jälkimmäinen tippuu. Nelosesta ylöspäin käsitykseni mukaan nousee enintään kaksi (yksi molemmista lohkoista), joten uusia joukkueita sarjaan olisi tulossa maksimissaan neljä. Kun sarjassa on nyt yhden joukkueen vajaus ja yksi nousee, niin tippujia ylläolevan skenaarion mukaan olisi siis enintään kaksi.

Tämä on toki pelkkää spekulaatiota, mutta sekin on täysin mahdollista, ettei yksikään joukkue tipu. Jos esimerkiksi Keski-Suomen nelosesta ei löydy halukkaita nousijoita, ainoastaan yksi nousee Itä-Suomen nelosesta ja kakkosesta tippuu yksi, niin silloin yhden joukkueen noustessa kolmosesta jäisi sarjaan tasan 12 joukkuetta, joka kai on tavoite. Huimassa ja ToUssakaan ei siis todellakaan kannata vielä heittää pyyhettä kehään. Viimeinenkin joukkue voi säilyä ja 10. säilyminen on jopa todennäköistä, ellen ihan väärässä ole.
Joey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #642 : 04.07.2009 klo 14:37:38

Nelosesta ylöspäin käsitykseni mukaan nousee enintään kaksi (yksi molemmista lohkoista), joten uusia joukkueita sarjaan olisi tulossa maksimissaan neljä.
Nelosen A- ja B-lohkon voittajat pelaa karsinnan, joista voittaja sitten nousee, jos siis halua on. Eli taitaa olla sillä lailla, että vain yksi joukkue nousisi.
Hitti-Litti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SC Riverball


Vastaus #643 : 04.07.2009 klo 18:57:53

JoPS - SC KuFu-98  1-1
SC Riverball - FC Keitelejazz 1-0    
AK-47

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juuso Hartikainen BEST ja Henri Lehijoki BEST


Vastaus #644 : 04.07.2009 klo 19:06:29

Kufu - jops matsi oli hyvätasonen, mutta ottelu olis kaivannut saman tason tuomarinkin. No EP on osa kolmosta:) rankki ainakin tuntu tulevan melko hepposin perustein+muutkin vihellykset.
FT10

Poissa Poissa


Vastaus #645 : 04.07.2009 klo 21:40:33

Joensuussa ei oo muita hyviä tuomareita ku kettunen :)
LittiLitmanen

Poissa Poissa


Vastaus #646 : 05.07.2009 klo 01:55:32

Joensuussa ei oo muita hyviä tuomareita ku kettunen :)
Eikai se Kettunen oo ihan ite tän kirjottanu :):):)vähän haiskahtais siltä...
Kirvesperse

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves 42300


Vastaus #647 : 05.07.2009 klo 04:03:34

JIlves tosiaan melko varmasti säilyy sarjassa. Tippujia nimittäin on erittäin suurella todennäköisyydellä 1-2. Kakkosesta alaspäin tulee korkeintaan 2 joukkuetta. Liipasimella on PK ja FCJ, mutta ihmettelen suuresti jos jälkimmäinen tippuu.
Joo mä luulin et neljä viimestä tippuu neloseen, mulla väärää tietoa. Kyllä se JIlves sit säilyy, mulla sarja järjestälmästä hieman huonoi käsitys.
Eiccu

Poissa Poissa


Vastaus #648 : 05.07.2009 klo 09:53:20

Joo mä luulin et neljä viimestä tippuu neloseen, mulla väärää tietoa. Kyllä se JIlves sit säilyy, mulla sarja järjestälmästä hieman huonoi käsitys.


Neljä viimeistä voi teoriassa tippua ja on siksi viivan alla. Neljä tosin tippuu ainoastaan silloin jos kaikki alueen kakkosdivarijoukkueet (FCV, FCJ, PK-37 ja WJK) tippuvat, joka on tämän hetkisen tilanteen valossa käytännössä mahdotonta. Luultavasti ainakin WJK, FCV ja FCJ säilyttävät paikkansa kakkosessa, joten kolmosessakaan tuskin tulee olemaan mitään erityisen kiivasta säilymistaistelua.
Karjalan kierosilmä

Poissa Poissa


Vastaus #649 : 05.07.2009 klo 13:33:34

Neljä viimeistä voi teoriassa tippua ja on siksi viivan alla. Neljä tosin tippuu ainoastaan silloin jos kaikki alueen kakkosdivarijoukkueet (FCV, FCJ, PK-37 ja WJK) tippuvat, joka on tämän hetkisen tilanteen valossa käytännössä mahdotonta. Luultavasti ainakin WJK, FCV ja FCJ säilyttävät paikkansa kakkosessa, joten kolmosessakaan tuskin tulee olemaan mitään erityisen kiivasta säilymistaistelua.

Lohkon nousijan paikalle on vaarassa tippua PK-37, joten se menisi "tasan". Tiedä sitten mitä Pöllöliitto keksii jos kakkosessa tulee kauden päätteeksi fuusioita, lakkautuksia tai muita sellaisia. Nelosen joukkueiden nousuhalukkuudesta ei ole mitään tietoa. Vaikuttaa siis siltä että korkeintaan lohkon pari viimeistä joukkuetta vaihtaa sarjaa alemmas.

 
Sivuja: 1 ... 25 [26] 27 ... 37
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa